De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@Klaproos wrote:

Oh en hij heeft het onwijs naar zn zin gehad, want ze hadden skelters! Maak mijn zoon gek!! :mrgreen: Hij reed een rondje zo langs mijn moeder en mij heen toen we hem op gingen halen! Zag ons niet eens staan!

Hij had het onwijs goed gedaan! En de leidster vertelde zo enthousiast! Dat heb ik echt nodig, een lekker uitgebreide overdracht inclusief grappige uitspraken :inlove:

Leuke is, door zijn enthousiaste verhalen thuis hebben de meiden er nu ook helemaal zin in! Zij waren een beetje huiverig voor de bso, dat kennen ze niet. Altijd bij moeder geweest.

Uit welk deel van het land met water kom je dan? Een eiland? Of het westen?

Lekker dat je zoon het zo fijn heeft op de BSO.

Maar over je tweede opmerking/vraag: ik en mijn zusje & broertje zijn ook nooit op de BSO ofzo geweest hoor… moeders was altijd thuis. Deel van het land: flevopolder…

En eh… in het westen zou je toch juist verwachten dat er meer kinderen naar de BSO gaan? Heb het idee dat er in het westen meer werkende moeders wonen dan in het noorden, zuiden en oosten.

@Klaproos wrote:

Mariamaria, onze banner loopt gelijk 8) Als wij nou ook maar in augustus konden stoppen :stuck_out_tongue:

hihi… nu je het zegt…

Jammer dat jullie in aug. nog niet kunnen stoppen. Hopelijk komt het snel daarna!

Ik snap even helemaal niks meer van mijn cyclus.

Was ik er vrijdag nog va overtuigd dat ik een eisprong had, sinds gisteren twijfel ik daaraan.

Gisteravond ontdekte ik ineens behoorlijk wat rekbaar slijm.

Misschien toch nu pas een eisprong :think:

Volgens mijn banner wordt ik volgende week ongi, maar ik denk dat het een weekje later wordt.

Afwachten dus.

Nou dan ben ik benieuwd inderdaad!

hoi meiden

klaproos wat een gedoe weer allemaal :hug: mannen… af en toe … zucht :wall:

tweet! wat gaaaaaaaf ! gefeliciteerd zeg! :inlove:

Lotte ik ken het hoor… toen ik zwanger probeerde te worden had ik ook vaak dat mijn slijm meerder keren veranderde

dan ga je toch behoorlijk twijfelen

tygo is al vanaf vrijdag niet lekker waarvan hij 3 dgn savonds koorts heeft ook eet hij enorm slecht… paar hapjes van het eea en dan is het klaar

hij drinkt wel redelijk maar je merkt dat ie niet lekker in zijn vel zit

en hij heeft nu dan ook een zeer kort lontje

hoop dat ie zaterdag weer beter is want dan gaat ie naar mijn zus om een nachtje te blijven … want wij hebben een etentje van mijn schoonouders want die zijn dan 25 jr getrouwd

niet dat het me zus wat uit maakt maar ik zou er geruster op zijn

we zien wel hoe het gaat verlopen

ik zou eigenlijk niet achter de pc moeten zitten want ik heb knallende koppijn

ga straks nog maar een keer onder de douche en neem een paar molletjes in.

tis toch al een hang dagje vandaag.

poeizie en tygo :hug:

Arme Tygo… :hug: en daarmee ook arme Poeizie… :hug:

Hallo meiden

Ik zal hier ook even mijn verhaal doen.

ik heb 11 mei een ovulatie test gedaan en die was negatief.

13 mei weer een ovutest gedaan en die was harstikke positief.

Maar de afgelopen dagen heb ik een druk onderin mijn buik en slijmverlies. Ik dacht laat ik een ovutest doen. Geen idee waarom. Werd ineens onzeker of ik wel echt mijn ei gehad had.

Mijn ovutest is nog steeds (of weer) harstikke positief :shock: .

Nou vraag ik me af wat dat betekend.

Ik zal een foto nmeerzetten van mijn ovutesten

Ik ga trouwens pas woensdag testen met een zwangerschapstest denk ik :think:

Ik ben hier zo niet mee bekend… :think:

@Klaproos wrote:

Ik ben hier zo niet mee bekend… :think:
ik ook niet :roll: :think: :mrgreen:

Hallo dames :slight_smile:

Ik heb alles weer gelezen maar heb weinig zinnigs te reageren, ja ook dat heb ik weleens hahahaha.

Ik heb de hele dag opgeruimd en weggegooid in de toekomstige kinderkamer. Zelfs gisteravond nog een tijdje bezig geweest. Maar wat heb ik veel opgeruimd zeg! Jammer genoeg staat er nog een heleboel wat weg moet maar ja de container gaat ook een keer vol. Vooral de papiercontainer… nog wat kleren daarin gedaan die ik niet meer draag.

Helaas de hele dag hoofdpijn ook… het maakt me een beetje bang want ik slikte hiervoor pillen om de hoofdpijnaanvallen te verminderen maar ben dus gestopt vanwege zwanger willen worden. Maar als ze terug gaan komen wil ik toch wel erg graag snel zwanger zijn. Want hoofdpijn daar word ik zoooo gek van. Dan wil ik mijn hoofd er wel af halen… :evil: en de laatste tijd heb ik toch steeds vaker hoofdpijn. Maar goed even aankijken.

Verder Jannigje hoop ik dat je test positief zal zijn :smiley:

Wat vreemd Jannigje, normaal zou een ovutest toch maar 1 of 2 dagen positief moeten zijn.

Heb je de afgelopen dagen nog geklust?

Ik zou als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen.

Want als je ei wel wat later was, dan laat je die kans in ieder geval niet voorbij gaan.

@Lotte wrote:

Wat vreemd Jannigje, normaal zou een ovutest toch maar 1 of 2 dagen positief moeten zijn.

Heb je de afgelopen dagen nog geklust?

Ik zou als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen.

Want als je ei wel wat later was, dan laat je die kans in ieder geval niet voorbij gaan.
ja wel geklust maar weet haast wel zeker dat ik 13 mei mijn ei heb gehad. Ik voel hem soms namelijk ook en heb hem gevoeld met de 13e :think: :think: :think:

Toch raar dat de test van vandaag positief was, of… :pray:

Hmmm vreemd :think:

Ik ga hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Vooral de papiercontainer... nog wat kleren daarin gedaan die ik niet meer draag.

Gooi jij daar kleding in? :naughty: Foei!

Jannigje.. Ik zou dat geduld echt niet op kunnen brengen geloof ik...
Tegen de tijd dat wij mogen "beginnen" is al mijn geduld al opgebruikt :lol:

Vanavond met mn lief een film gekeken uit de videotheek.. Er stond op dat het een comedy was, we hadden zin in lachen.. nu was die film zeker absoluut geen comedy in onze ogen, maar wel een aanrader om te kijken als je van licht bizar houdt... "A Perfect Day for an Inperfect Man"

Meggie... wat is dat toch met jou en je hoofdpijn :( Echt zwaar vervelend.. Ik vind het al naar als ik het 1 dag heb en slik dan echt de hele dag paracetamol of ibuprofen om het maar niet te hoeven voelen...
Heb je migraine dan ofzo??
Wat een heerlijk idee om je aanstaande kinderkamer al op te mogen ruimen :)

Wij hebben nu een (goedkoper) huis op het oog, eigenlijk vlakbij waar ik nu woon, het is een tussenwoning, dat wel.. maar met 390m3 inhoud! Dus ruimte voor een 5e slaapkamer! :wink: Als mijn vriend zn huis maar verkocht!! :wall:

Nou wij gaan zo slapen, morgen willen we om half 9 in de auto zitten richting Callantsoog :inlove:
[/b]

@Klaproos wrote:

Vooral de papiercontainer… nog wat kleren daarin gedaan die ik niet meer draag.

Gooi jij daar kleding in? :naughty: Foei!

Wij mogen onze kleding daar in doen, maar dan wel in gesloten vuilniszakken dus geen :naughty: maar :clap: :wink:

Ik heb inderdaad migraine gehad, alleen het laatste jaar vrij weinig hoofdpijn en met het oog op zwangerschap gestopt. Maar ik weet dus niet waar het aan ligt. Slaap ik te diep, komt het doordat ik mijn kaken zo aanspan 'snachts (hier krijg ik een bescherming voor om in te doen)? Is het mijn kussen? Ik ben nog even zoekende :) Hoofdpijn went moet ik zeggen. Ik heb gradaties en voel ook duidelijk verschil tussen links en rechts. Met links word ik zo shagerijnig, daar kan ik echt niks mee. Rechts kan ik beter verdragen.

Oh ik hoop zo dat het huis snel verkocht wordt!!! Lijkt me erg vervelend allemaal! :wink:

Ik ga ook zo naar bed :) Morgen weer opruimen, heb nu de smaak te pakken dus maak er maar gebruik van.

@ Tweet: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan!!

@ Klaproos: Soms zijn mannen niet altijd even makkelijk. Ik ben het wel een beetje met meggie eens, als hij niks vraagt is het ook niet goed. Maar hoe dan ook, vervelend is het wel. Trouwens, er zit hier in de buurt een winkeltje wat klaproos heet hihi!

@ Lotte: helaas kan ik je er niet mee helpen. Ik heb zelf nog helemaal geen idee hoe mijn cyclus loopt. Ben nog niet gestopt, slik de pil wel eens door etc. Lijkt me lastig dat je niet weet wanneer je nou precies je ei sprong hebt gehad…

@ poeizoe: :hug: voor jou en Tycho. Hopelijk is tycho goed opgeknapt en ben jij van je hoofdpijn af. Dt zou toch wel prettig zijn. Hoofdpijn is vervelend…

@ Jannigje: Ik heb er helaas geen verstand van. Volgens mij is een ovutest inderdaad maar ongeveer 2 dagen positief… Maar goed, ik heb geen ervaring… Hoop dat je je ei al goed benut hebt ondertussen :wink:

Maar stel dat je inderdaad gister je ei hebt gehad, is het dan niet veel te vroeg als je woensdag al gaat testen???

@ Meggie: Lekker dat je zo hebt opgeruimd! Hier moeten we eigenlijk nog een slaapkamertje opruimen. Daar staan de verhuisdozen nog in van november… Ach ik heb de tijd nog wel, eerst de tuin. Dat kamertje kan nog snel genoegals ik zwanger ben hihi…

@ Chelleke, hoe is het met jou?

Hier gaat het allemaal goed. Vriendlief heeft lekker een paar dagen vrij en daar zijn we van an het genieten. We zijn lekker in de tuin bezig, gaan hier en daar in de tuin bezig etc. Jammer dat het nog niet zulk mooi weer is vandaag. Ik hoop dat het nog gaat opklaren… Ik wens jullie allemaal vast een fijn weekend, ik denk dat ik er weinig zal zijn. Maar ik heb weer bijgelzen en ben weer bij :smiley:

Hier alles zijn gangetje :-*

Fijn weekend :smiley:

Hier ook alles oke. Gister heerlijke dag gehad, lekker op terras gezeten ook nog. Ben flink verbrand! :oops:

Vandaag lekker in en rond huis rommelen en opruimen.