De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Oh ja, hier sta ik ook bij!!

MELD!!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Tweet!! Ben je zwanger??!!! :smiley: :smiley: :smiley: :dance: :dance: :dance:

Hoe lang weet je dat al!! Heb ik dat gemist???

Gefeliciteerd!!!

Ja, Tweet, wat hebben we gemist?. Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: :liar: . Vertel, vertel en GEFELICITEERD!!!

Meggie, ik werk in de gezondheidszorg, dus dat is 24/7. Vervelend een aambei, heb hier niet zo´n last van gehad in de zwangerschap, nu des te meer!!

Klaproos, hoop dat je zoon het naar zijn zin heeft op het BSO.

Groetjes

Vanochtend getest en totaal verrast, want ik had he ab-so-luuuuuuuut niet verwacht!!! :inlove:

Gefeliciteerd Tweet!!! Ik las het in het test-topic al, super voor je joh! Echt leuk voor jullie!

Moon: oh gezondheidszorg, ja dat blijft doorgaan :slight_smile: Je moet dus ook weleens 's nachts werken. Pfff knap dat je een onregelmatige baan volhoudt, maar misschien ben jij er inmiddels aan gewend :slight_smile:

Tweet, gefeliciteerd!!!

Geniet van deze bijzondere periode in jullie leven.

Voor je het weet zijn die 9 maanden om.

@Meggie wrote:

@ allemaal: meiden ik heb gewoon reageerdrang :wink: Ik schrijf zelf ook veel over mezelf en tsja krijg daar ook lieve reacties op dus doe dat ook graag voor anderen.

@ Klaproos: hihihi jouw vriend heeft gewoon niet zo’n goed lange termijn geheugen. Maar aan de andere kant… als hij het niet vraagt en zomaar wat doet is het ook niet goed :slight_smile: dus beter een keer extra dan helemaal niet!

Ik ben benieuwd hoe zoonlief het heeft op de BSo. Vaak gaan ze leuke dingen doen of mogen ze lekker spelen. Maar misschein ligt ie wel te slapen in een hoekje haha.

Lekker hoor naar de zee, ik ben jaloers :wink: Ik kom van oorsprong uit een deel van nederland met water en hier is dat niet. Dat mis ik echt.

@ Moon: oh erg is dat hè, lekker weer en dan moeten werken. In welke sector werk je?

Ik heb al de hele week moeite uit bed te komen. Ik lig nog zo lekker haha. Maar ja vanmorgen op de pasfoto. Fijn dat je niet mag lachen en dat je oren zichtbaar moet zijn. Wat een debiele foto. En mijn mond lijkt ook wel een beetje scheef hahahaha.

Kom ik bij het gemeentehuis… storing! Nou ik heb er niet op gewacht, ik ga maandagochtend wel terug. Hopelijk heb ik dan toch op tijd een nieuwe ID.

En ik heb vandaag de dokter gebeld en krijg zalf voor mijn aambei. Als het dan over een week niet over is moet ik langskomen. Ik denk iedere keer als ik er last van heb… als ik zwanger ben krijg ik er vast nog veeeel meer last van :?

haha je bed niet uit kunnen komen dat lijkt voor mij al weer eeuwen geleden geniet er maar van!!

ik MOET eruit ook op vrije dagen want als nikki wakker is begint de dag!!

@Tweet wrote:

Vanochtend getest en totaal verrast, want ik had he ab-so-luuuuuuuut niet verwacht!!! :inlove:

GEFELICITEERD!!!

geniet ervan!!

:-*

@Meggie wrote:

Gefeliciteerd Tweet!!! Ik las het in het test-topic al, super voor je joh! Echt leuk voor jullie!

Moon: oh gezondheidszorg, ja dat blijft doorgaan :slight_smile: Je moet dus ook weleens 's nachts werken. Pfff knap dat je een onregelmatige baan volhoudt, maar misschien ben jij er inmiddels aan gewend :slight_smile:

Me to!!

ik werk ook onregelmatig gelukkig f geen nachten daar hebben we een vast iemand voor :dance:

@Klaproos wrote:

Thanks Moon, ja heb het er ook wel aan toe. Ben nu druk met alle strijk, met wat we mee moeten nemen :wink:

Ben nu op zich wel rustiger dan gisteravond, alles lost zich weer op. Vrijdag horen we of de opvang op diezelfde locatie ook voor zoonlief in orde is. Voor de meiden is het nu geregeld, alleen zoonlief stond nog op een andere locatie geplaatst.

Hij is nu voor het eerst met het busje opgehaald naar de bso toe, hij mocht deze keer voorin :smiley: nou dat vond ie wel mooi, geen aandacht meer voor mij, hij rende voor de andere kinderen uit!

Heb op de bso afscheid van hem genomen en haal hem om kwart over 4 weer op. Ben benieuwd, hij leek me op dat moment even de jongste van de groep :o

Nu ga ik denken aan strand! Ja…

Iedereen een fijn weekend! Ik ga volgende week mn best doen weer reacties te geven! :-*

ik heb een heleboel gemist…

jij en je vriend wonen appart en gaan samen wonen??

en wanneer gaan jullie voor een kindje??

sorry hoop vragen maar dan weet ik een beetje hoe het in elkaar zit.

veel plezier op het strand!!

mss krijg ik hub ook nog zo ver :wink:

@bianca&? wrote:

@Klaproos wrote:

ik heb een heleboel gemist…

jij en je vriend wonen appart en gaan samen wonen??

en wanneer gaan jullie voor een kindje??

sorry hoop vragen maar dan weet ik een beetje hoe het in elkaar zit.

veel plezier op het strand!!

mss krijg ik hub ook nog zo ver :wink:

Jaa we wonen nog apart, zijn huis staat te koop, ik heb een huurflat en we willen in mijn woonplaats een woning gaan kopen.

We hadden al wel vage samenwoonplannen, totdat duidelijk werd dat zijn meiden bij hem komen wonen, dat gaat per 17 juli gebeuren. Dus dan de veranderingen maar allemaal in 1x, anders moesten ze 2x van school wisselen.

Tja, en ik hoop dat we kunnen gaan stoppen met de pil zodra de rust in ons huis is wedergekeerd :wink:

Mooie datum, 17 juli :wink:

Tweet, wat leuk!!! Gefeliciteerd :inlove:

Geniet lekker van de komende tijd!!!

Meiden, ik heb heerlijk lang weekend nu! Ga heerlijk genieten. Vandaag al hele dag gezellig zitten smsen met m’n zus. En we gaan allemaal leuke dingen doen. :dance:

De dag dat Yinthe jarig is, jullie starten voor een 2e, de laatste werkdag voor de bouwvak, mjaah ik vind het ook wel een mooie datum :inlove:

Het is hier vanavond even ge-escaleerd met de ex van mn vriend.

Gelukkig heeft ze later de meiden gebeld om het goed te praten en te zeggen dat ze het niet meende… djies… :wall:

Mijn vriend zat er even goed doorheen.

Bedankt allemaal!!! :inlove:

@mariamaria wrote:

Meiden, ik heb heerlijk lang weekend nu! Ga heerlijk genieten. Vandaag al hele dag gezellig zitten smsen met m’n zus. En we gaan allemaal leuke dingen doen. :dance:

Hihi, echt de tijd van nu: “Heb zo gezellig gesmst!” :mrgreen:

Wat voor leuks ga je allemaal doen dit heerlijk lange weekend? :smiley:
@ Klaproos: hihihi jouw vriend heeft gewoon niet zo'n goed lange termijn geheugen. Maar aan de andere kant... als hij het niet vraagt en zomaar wat doet is het ook niet goed dus beter een keer extra dan helemaal niet!

Meggie je hebt ook wel gelijk hoor, maar soms is het best vermoeiend!
We horen vrijdag of zoonlief ook die dagen op die zelfde locatie geplaatst kan worden na de zomervakantie. (gaat om een nieuwe locatie in de wijk waar ik woon en waar we een huis willen gaan kopen als die van mn vriend verkocht is)

@Klaproos wrote:

@mariamaria wrote:

Hihi, echt de tijd van nu: “Heb zo gezellig gesmst!” :mrgreen:

Wat voor leuks ga je allemaal doen dit heerlijk lange weekend? :smiley:

hahaha ja idd wel heel erg van nu… echt de mobiele generatie he?? :wink:

Wij gaan relaxed op pad, de stad in, uitgaan (voor t eerst sinds tijden weer goed, in een discotheek), lekker uitslapen en van elkaar genieten :wink:
Ik ben benieuwd hoe zoonlief het heeft op de BSo. Vaak gaan ze leuke dingen doen of mogen ze lekker spelen. Maar misschein ligt ie wel te slapen in een hoekje haha.
Lekker hoor naar de zee, ik ben jaloers Ik kom van oorsprong uit een deel van nederland met water en hier is dat niet. Dat mis ik echt.

Oh en hij heeft het onwijs naar zn zin gehad, want ze hadden skelters! Maak mijn zoon gek!! :mrgreen: Hij reed een rondje zo langs mijn moeder en mij heen toen we hem op gingen halen! Zag ons niet eens staan!

Hij had het onwijs goed gedaan! En de leidster vertelde zo enthousiast! Dat heb ik echt nodig, een lekker uitgebreide overdracht inclusief grappige uitspraken :inlove:

Leuke is, door zijn enthousiaste verhalen thuis hebben de meiden er nu ook helemaal zin in! Zij waren een beetje huiverig voor de bso, dat kennen ze niet. Altijd bij moeder geweest.

Uit welk deel van het land met water kom je dan? Een eiland? Of het westen?

Mariamaria, onze banner loopt gelijk 8) Als wij nou ook maar in augustus konden stoppen :stuck_out_tongue: