ff snel; meld!
alles goed met iedereen?
nee, met jou? :shifty:
Klaproos :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Het feit dat ik boos ben is niet eens terecht… maar het is nu gewoon allemaal even te veel!
@ klaproos: :hug: :hug: :hug:
Klaproos :hug:
klaproos :hug:
lekker boos zijn lucht soms op
@sabje373 wrote:
He meiden,
Hier alles wel goed hoor. Heb vrij heftige maagtabletten gekregen en die moet ik minstends twee weken gebruiken. Als het dan inderdaad de maag blijkt te zijn moet ik die altijd blijven gebruiken, maar het kan ook zijn dat het de galwegen zijn en dan gaan ze wat anders proberen. Maar ik had dus een stagaire, wel een leuke meid die ik wel vertrouwde. Ik ben 35 minuten binnen geweest…
Tis nog even afwachtren hoe en wat… Ik heb volgens mij alleen ook een schimmelinfectie, maar daar vraag ik haar wel weer naar als ik over twee weken terug moet bellen/langs komen…
@ Meggie… ik bedoelde inderdaad klaproos… sorry!!
@ klaproos, fijn dat je geslaagd bent voor een parasol!!
@ Lotte, fijn dat je lekker hebt geknuffeld met je neefje… Ik mag morgen met mijn neefje knuffelen…
@ Bianca: hoe gaat het met jou??
ik kan jullie niet bijhouden :shock:
en nou ben ik echt wel wat gewend maar iedereen kent elkaar al en kan soms de verhalen niet volgen weet niet meer wie wat heeft gezegt :wall:
@poeizie wrote:
meld!!!
zoooo wat hebben jullie lekker veel gekletst
gezellig hoor
stap hier maar weer in want geloof dat de meest drukke periode wel afgelopen is op school
hebben het project gepresenteerd en voor de rest alleen nog maar gewone lessen dus wat meer tijd tussendoor om jullie even te komen stalken
vandaag pittig maar leuk dagje gehad
we zijn met alle bewoners naar de dag van de belevenis geweest
echt mega leuk en de mensen inclusief personeel en vrijwilligers hebben een topdag gehad
het valt gewoon niet te beschrijven wat ik allemaal gezien heb
maar het had allemaal te maken met het prikkelen van de zintuigen
hopelijk zijn er snel foto’s online dan kan ik ze laten zien
leuk he dagje weg met die mensen??!!
ik ga altijd naar de kinderboederij ofzo en dan vinden ze de kinderen die daar lopen leuker dab de dieren en de kids vinden de opa’s en oma’s ook leuk
klaproos ben jij stiefmama van alle kindjes??
en ik zou het hem laten regelen als hij er toch al mee bezig is.
nogmaals :hug: :hug:
Klaproos, snap dat je baalt. Dat van je werk is ook een nare streek. Je zou op zn minst beetje eer van je werk verwachten.
Met je vriend en de kinderopvang is zoals ik het lees een combinatie van organisatie-probleem bij de KDV en miscommunicatie tussen jullie beiden (en zijn ex?)
Nu stapelt alles natuurlijk ff op en voel je je k*t. Maar relativeer; slaap een nachtje over voor je (eventueel te heftig) reageert. Morgen ziet alles er vast wat genuanceerder uit.
:hug:
@bianca&? wrote:
klaproos ben jij stiefmama van alle kindjes??
en ik zou het hem laten regelen als hij er toch al mee bezig is.
nogmaals :hug: :hug:
Nee, alleen van de oudste twee, de jongste is van mijzelf…
Weet je wat het ook is, ik trek graag dit soort dingen ook wel naar me toe hoor… onbewust! Ik ken hier de scholen en de kindercentra e.d. ik heb hier de contacten, hij woont 40min rijden verder naar het zuiden en kent hier qua dit soort dingen hier niks. En het leek ook een kleine moeite, maar er moest steeds weer wat gewijzigd worden en hij is zo’n trage denker, hij denkt heeeeeel hard na voor ie wat zegt, soms gebruikt ie halve zinnen, of als ik hem niet heb verstaan dan herhaalt ie 1 woord zodat ik nog niet snap waar ie het over heeft.
PLUS dat ie niet gewend is zelfstandig of überhaupt dingen te regelen voor de kinderen, want hij vertrouwde er gewoon op dat zijn ex het goed deed. Wat ze dus niet deed! Ik wil niet pochen, maar het is wel waar, sinds die mij kent komt ie achter dingen…! Gewoon omdat ik er bovenop zit!
En dan nu, gewoon… zo ALLES bij elkaar wat me laatste maanden over me heen komt, was dit vanavond gewoon even te veel…
Bedankt voor alle hugs!
@ Klaproos: hopelijk is het droog gebleven, hier wel. Wat een gedoe weer om die papieren… jullie moeten echt overal achteraan bij haar… vervelend hoor!
Lekker dan dat jij de credits niet krijgt zeg… nou zou ook niet meer daar willen werken. Dropjojo’s… hopelijk hoor je morgen wat van de baan op het KDV!
Verder wat een gedoe met die papieren. Maar meestal worden ze opgehaald vanaf de school naar de opvang door de opvang zelf. Dat zou ik even navragen als ik jou was. Bij mijn stage was dat tenminste wel zo.
Ben maar even lekker boos, het is voor jullie al zo’n hectische tijd
@ Lotte: oh lekker hoor een tukkie op de middag! 3 jaar is ook zo’n leuke leeftijd, mijn neefje is 3, erg schattig.
@ Sabje: jeetje joh wat naar van je maag. Ergens hoop ik niet dat je het de rest van je leven moet slikken hoor…
@ mariamaria: meid kom gewoon kijken wanneer je wilt en lees terug zover je wilt Niets moet hoor! Je komt absoluut niet ego over! Hopelijk heb je vanavond een beetje uit kunnen rusten
@ poeizie: fijn dat je nu even een minder drukke periode krijgt. Leuk dat je hier komt stalken maar ook je rust nemen en leuke dingen met Tygo doen hè
@ bianca: nou het heeft mij ook wel even tijd gekost hoor om erin te komen. En op de één of andere manier moet ik bij Chelleke en Matsjo altijd even nadenken wie wie ook alweer was. Echt zo typisch haha.
Mijn hoofdpijn ging pas na een uur ofzo weg. De paracetamol doet er de laatste tijd wat langer over om te werken. Manlief kwam pas om 18:00 thuis.
Morgen moet ik op de pasfoto… heb er zo geen zin in maar ja zal toch moeten. Want mijn ID verloopt 2 juni…
Ik ga nu nog maar even snel een boterham eten en een appel dan heb ik mijn lijst weer gehaald voor vandaag (met moeite).
Meggie reageert trouw even op iedereen :lol: Wat ben je toch een schat!
Het heeft hier even wat gespetterd tegen een uurtje of kwart voor 6, maar dat kwam niet op mijn balkon terecht, nu maakt het me niet meer uit, het mag hozen! Als dat groene maar eenmaal weg is dan kijk je al zo anders tegen het balkon aan!
Ik blijf nog even lekker boos inderdaad, ik vind het niet leuk dat veel geregel gewoon op mij aankomt, hij kan ook iets ondernemen. En alles komt gewoon tegelijk! Het lijkt bijna wel of zij mijn ex is! Wat nou als ik vandaag niet bij huis was geweest, dan was het met die sofinummers gewoon niet goedgekomen vandaag want hij had zelf niet bedacht dat ie dan naar het gemeentehuis moest. Al zou hij een collega vragen van: ‘joh weet jij misschien waar ik zijn moet voor dit of dat?’
Ik doe het graag voor de meiden, maar ik heb een week vakantie genomen voor mijn zoon en heb er nog niet echt veel van kunnen genieten…
Heb hem net geprobeerd weer te bellen, ben redelijk afgekoeld vergeleken bij net, maar hij neemt niet op, zal de hond van zijn ouders wel aan het uitlaten zijn.
Ik ga nu douchen, heb ook helemaal geen zin meer. Hij regelt het morgen maar. Ik ga een fijn playmobil poppetje omruilen morgen en wat strijken en de tassen weer inpakken, morgenavond gaan we die kant weer op namelijk.
En Bianca! Ik kan het me helemaal van je voorstellen hoor!!
Als ik even niet kan volgen waar het over gaat laat ik het vaak maar even gaan :oops: Komt gewoon omdat ik deze week thuis ben, anders ben ik niet zo super actief door tijdgebrek.
oh
ik rammel eigenlijk even helemaal niet op dit moment… :think: wat een verandering :mrgreen:
@ klaproos: ja ik wil altijd graag op iedereen reageren
Nou als het dan maar alleen bij jou gaat hozen
Meid ik kan me het zo voorstellen dat je er chagrijnig van word… ik heb dat ook hoor. Oh en het is nog wel vakantie ook voor jou! Jeetje nou dan des te meer reden om chagrijnig te zijn. Ga je morgenmiddag dan wel wat leuks doen?!
Ik zal de hele week wel actief zijn want hoef niet te werken deze week Ik denk de hele tijd “shit nog maar 1 dag en dan moet ik werken” maar dat hoef ik dus niet.
Ik rammel wel minder heftig dan een paar weken terug maar dat komt misschien omdat het steeds dichterbij komt.
Hopelijk kunnen we snel wat ex-eirammelaars hier feliciteren!
Nou ik ga nog even spelletje doen en dan over een half uurtje maar eens afsluiten.
Slaap lekker!
Nog geen half 8 en wat denk je? Telefoon… “Mag ik je nog wel wat vragen?”
zucht
“Ja”
“Je had het gisteren over ma di wo, maar hier op de papieren staat alleen wo…”
“Jaahaaa, ze zijn de wo al geplaatst en voor de ma en di staan ze nog op de wachtlijst.”
“Oh. Oké dan. Neee, dan snap ik het.”
(serieus gister ook al een paar keer genoemd…)
MANNEN! :wall:
Vandaag heeft zoonlief het juffenfeest op school en vanmiddag gaat ie wennen op de bso. Tegen half 5 haal ik hem op en dan gaan we naar mn vriend toe, vanaf morgen zijn de kids al weer vrij en mn vriend ook.
Donderdag gaan we lekker van het mooie weer genieten en vrijdag willen we een dagje naar het strand. De meiden hebben gewoon de zee nog nooit gezien :shock: Dus die gaan wat meemaken
@ klaproos, succes met die papieren… wel vervelend zo, helemaal als je alles meerdere keren uit moet leggen…
Iedereen een fijne dag gewenst, ik ben vandaag niet in huis!!
Hee meiden,
Wat hebben jullie veel gekletst met zijn allen. (Ook ik kan niet op iedereen reageren hoor :oops: :oops: )
Klaproos: :hug: :hug: :hug: En veel plezier de komende dagen. Het wordt mooi weer dus dat wordt genieten aan het stand. Niet vergeten de meiden een visje (lekkerbekje of kibbeling) te laten proeven aan zee. Die zijn daar zo jammie. En lekker zandkastelen bouwen en…
Oh ik wil ook naar het strand.
Sabje: succes met je maag.
Hier vandaag nog 1 dagje vrij en dan moet ik er 3 werken. Ik vind mijn werk erg leuk maar heb er nu geen zin in (komt door het lekkere weer)
Vanmiddag even lekker naar de kapper, heerlijk even tijd voor mezelf.
Groetjes
Thanks Moon, ja heb het er ook wel aan toe. Ben nu druk met alle strijk, met wat we mee moeten nemen
Ben nu op zich wel rustiger dan gisteravond, alles lost zich weer op. Vrijdag horen we of de opvang op diezelfde locatie ook voor zoonlief in orde is. Voor de meiden is het nu geregeld, alleen zoonlief stond nog op een andere locatie geplaatst.
Hij is nu voor het eerst met het busje opgehaald naar de bso toe, hij mocht deze keer voorin nou dat vond ie wel mooi, geen aandacht meer voor mij, hij rende voor de andere kinderen uit!
Heb op de bso afscheid van hem genomen en haal hem om kwart over 4 weer op. Ben benieuwd, hij leek me op dat moment even de jongste van de groep :o
Nu ga ik denken aan strand! Ja…
Iedereen een fijn weekend! Ik ga volgende week mn best doen weer reacties te geven! :-*
@ allemaal: meiden ik heb gewoon reageerdrang Ik schrijf zelf ook veel over mezelf en tsja krijg daar ook lieve reacties op dus doe dat ook graag voor anderen.
@ Klaproos: hihihi jouw vriend heeft gewoon niet zo’n goed lange termijn geheugen. Maar aan de andere kant… als hij het niet vraagt en zomaar wat doet is het ook niet goed dus beter een keer extra dan helemaal niet!
Ik ben benieuwd hoe zoonlief het heeft op de BSo. Vaak gaan ze leuke dingen doen of mogen ze lekker spelen. Maar misschein ligt ie wel te slapen in een hoekje haha.
Lekker hoor naar de zee, ik ben jaloers Ik kom van oorsprong uit een deel van nederland met water en hier is dat niet. Dat mis ik echt.
@ Moon: oh erg is dat hè, lekker weer en dan moeten werken. In welke sector werk je?
Ik heb al de hele week moeite uit bed te komen. Ik lig nog zo lekker haha. Maar ja vanmorgen op de pasfoto. Fijn dat je niet mag lachen en dat je oren zichtbaar moet zijn. Wat een debiele foto. En mijn mond lijkt ook wel een beetje scheef hahahaha.
Kom ik bij het gemeentehuis… storing! Nou ik heb er niet op gewacht, ik ga maandagochtend wel terug. Hopelijk heb ik dan toch op tijd een nieuwe ID.
En ik heb vandaag de dokter gebeld en krijg zalf voor mijn aambei. Als het dan over een week niet over is moet ik langskomen. Ik denk iedere keer als ik er last van heb… als ik zwanger ben krijg ik er vast nog veeeel meer last van :?