Beterschap met de poes.
@Belly wrote:
@buffy wrote:Beterschap met de poes.
Dank je wel :-*
Of was het een kat :lol:
@ Meggie; pff wat een gezeur met je zalfjes en gedoe, kan me goed voorstellen dat je er flink zat van bent… Wel fijn te weten dat in ieder geval daar je hoofdpijn ook vandaan kwam, dat is dan duidelijk. Opereren :shock: slik… Net nu je volgende maand wilde gaan beginnen… Maar zit het een eventuele bevalling niet in de weg dan? :silenced:
@ Buffy; tjee wat zit jij in een lastig parket… Hoe reageert hij dan op andersmans kinderen?
Hier ben ik vandaag inmiddels teruggebeld door de psz :mrgreen: Kandidaat nummer 1 is afgevallen (om wat voor reden dan ook??) en dus kwam ik weer in aanmerking omdat het gesprek erg goed was en ik erg zelfverzekerd overkwam. Nou zou ik donderdag een dagdeel mee moeten draaien, maar ik werk de rest van de week, tja vandaag was ik vrij geweest, maar toen ging het verhaal in eerste instantie niet door. Maar goed, ik maak nu kans op 5 dagdelen per week (zo’n 13 a 15 uur ofzo) en heb donderdagavond een gesprek met iemand erbij van de 2e locatie.

Verder is vriendlief aardig babygericht :inlove: Hij wilde de eerste week dat we de sleutel hebben vrij nemen van zijn werk om de zolder gelijk klaar te maken dat daar twee slaapkamers zitten en we dan meteen genoeg slaapkamers hebben :inlove: haha de skat…
@ Girly, was je nu al bij de ha geweest? Of moest dat nog?
@ Lotte; wanneer moest jij nou ook al weer voor je uitstrijkje?
Nog iets anders… ik weet niet wat ik heb, maar door die bijzondere doop van mn zwagertje afgelopen zondag ben ik ineens helemaal into the muziek van Michael W Smith en dergelijke… heeft zo’n indruk op me gemaakt, vind het helemaal geweldig…
Ik ben als baby gedoopt, mijn vriend ook, maar onze kinderen allemaal niet… Denk dat we nog wel tot het besluit komen onze kinderen ook te laten dopen en misschien onszelf ook nog wel een keer… of dat we een belijdenis gaan doen ofzo…
Njah, weet niet waarom ik dit nu schrijf, wilde het even kwijt

@ Buffy: nou ik hoop dat je man net als alle anderen dan toch nog over een paar maandjes overstag gaat
@ Belly: beterschap voor de kat!
@ Klaproos: je hebt het druk met de banen! Leuk hoor. Hopelijk komt er snel wat uit! En je vriend is lekker op dreef, vooral zo houden zou ik zeggen
En ik ga geen operatie doen hoor! Vandaar mijn “Ja daaaag”. Ik doe het met mijn zalfje en zetpillen en ik kijk wel hoe dat gaat. Ik ga nu eerst over een maand zwanger proberen te worden.
En wat betreft een bevalling, ik weet niet of dat in de weg zit. Maar dat zie ik dan wel weer. Eerst maar zwanger worden want ik wacht nog steeds op ongesteld worden :roll:
Oh ja het was leuk geweest een nieuw deel op 1 juli te openen hahaha.
En lijstjesupdates hoor ik ook nog graag!
Ik las wel dat het voor Matsjo nu spannende dagen zijn. Matsjo mijn :thumbup: :thumbdown:
@Klaproos wrote:
@ Buffy; tjee wat zit jij in een lastig parket… Hoe reageert hij dan op andersmans kinderen?
Da's voor mij haast nog het erste.. hij is echt onwijs leuk met kinderen.
Vorig jaar waren een aantal jonge neefjes en nichtjes over de vloer vanwege een verjaardag, 1 kindje dreigde te vallen en hij was er als eerste bij om het op te vangen.. zo'n zorgzame jongen.
Maar ook spelen enzo kan hij heel goed, de kinderen van mijn zus hebben het vooral over hem en lopen helemaal met hem weg. En ja.. daar hoort ook nog een tante bij.. :think:
Hij zelf ziet dat natuurlijk niet zo, maar ik zie toch echt wat ik zie en mijn familieleden (voor zover ik dat wel eens vraag) zien het ook.
Erug frustrerend...
Maar goed, hopelijk krijg ik hem om.
Ik ben nog maar een paar weken echt serieus bezig.
Normaal opperde ik wel eens wat en ik begon er wel eens over maar hij wuifde dat altijd weg met smoesjes of door het gewoon te negeren en ergens anders over te beginnen.
Normaal kwam hij daar mee weg maar nu niet meer, geloof dat die boodschap wel is over gekomen. Nu even afwachten of hij zelf nog ergens mee komt of dat ik over een poosje weer eens een balletje opgooi.
Hij is nu tenminste eindelijk eens eerlijk tegen me over hoe hij er echt over denkt, dat is al heel wat waard.
Buffy
Klaproos, nee het is een Poes :lol:
Buffy, ik zou het onderwerp gewoon even laten rusten, geef hem de tijd om erover na te denken wat onbewust doen ze dat toch wel en zo kan hij voor zichzelf alles op een rijtje zetten.
Whoehoeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb een bloeding gehad…er zat wat bloed in mijn hipster toen ik vanochtend opstond… :oops: heb nu een maandverbandje gebruikt, want met een tampon kan ik niet goed checken hoe het verloopt heb ik het idee…
Het is niet zoals het normaal is, dat het lijkt alsof je bijna leeg loopt zoveel bloedverlies, het is maar heel weinig en ook donker bloed…maar heej…boeien…ik bloed weer haha…
binnenkort maar eens een date met de dokter maken…
:mrgreen:
Ohhhhhhhhhhhhhhh, en we hebben gisteren onze vakantie geboekt, (nou ja alleen nog de tickets, de rest moet nog) 3 weken naar Amerika, Florida…whoehoeeeeeeeeeeeeeeee
Wat fijn Girly!
Zowel de bloeding als vakantie-plannen klinken goed hoor.
Hopelijk verloopt alles zoals gepland/gehoopt.
Buffy
@ girly: super! Klinkt misschien gek maar hopelijk is het de aanzet naar meer!!
Ik zit inmiddels op dag 49… misschien dat wanneer ik van vakantie terug kom ik toch maar eens aan de huisarts ga vragen of dit echt wel normaal is.
He dames, was ik ook weer eens…
Girly, ik ben jaloers! Heerlijk, 3 weken Amerika! :dance: Wanneer gaan jullie?
Memmie, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Zo lang overtijd! :hug:
Belly :hug: voor de poes!
Buffy, hoop voor je dat je man snel overstag gaat! :hug:
Verder weet ik het ff niet meer sorry :oops:
Oja… ik had trouwens al een tijdje het idee zwanger te zijn. Gisteren en vandaag getest en beide keren binnen 5 minuten een heel licht 2de streepje. Morgen wil ik met een digitale cb testen en als die “zwanger” zegt dan ga ik het maar eens geloven! :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Oja… ik had trouwens al een tijdje het idee zwanger te zijn. Gisteren en vandaag getest en beide keren binnen 5 minuten een heel licht 2de streepje. Morgen wil ik met een digitale cb testen en als die “zwanger” zegt dan ga ik het maar eens geloven! :mrgreen:
Whaaa!!! :dance: een voorzichtige felicitatie mag dan wel he
@Matsjo wrote:
Ik had het in jullie topic gelezen (jullie hebben een gezellige groep trouwens!). Ik hoop het ontzettend voor je Matsjo!
Bedankt meiden!
Het is idd een heel gezellige groep! :thumbup: Alleen zag ik, dat als ik zwanger ben, ik pas de eerste maart-mama 2010 ben en ik ben 15 maart uitgerekend! Dat zal dus niet zo druk worden dan.
@Matsjo wrote:
Bedankt meiden!
Het is idd een heel gezellige groep! :thumbup: Alleen zag ik, dat als ik zwanger ben, ik pas de eerste maart-mama 2010 ben en ik ben 15 maart uitgerekend! Dat zal dus niet zo druk worden dan.
:lol: Geef het tijd, er zijn misschien nog meiden, die het nog helemaal niet weten??
Misschien jij wel Belly!
@Matsjo wrote:
Misschien jij wel Belly!![]()
Ik hoop het zo :oops: Maar durf nergens vanuit te gaan :shifty: Ben bang dat het dan alleen maar een teleurstelling wordt :shifty:
Klaproos, ik moet dinsdag naar de ha voor een uitstrijkje :?
Hanneke, wat lees ik nu :shock:
@Lotte wrote:
Klaproos, ik moet dinsdag naar de ha voor een uitstrijkje :?
Hanneke, wat lees ik nu :shock:
Tsja… ik ben zwanger, ik weet het zeker :mrgreen: Toch wil ik per se nog een posi cb-test. Weet niet waarom, dan is het 100% duidelijk denk ik!
@Matsjo wrote:
Bedankt meiden!
Als ik positief test het weekend wordt ik ook n maart-mama en ben ik rond 6 maart uitgerekend. Dus nog even

En gefeliciteerd trouwens!