De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Wat een goed nieuws zeg. :dance:

Gefeliciteerd!!!

Ikke is niet jaloers hoor :liar:

@Elle wrote:

@Matsjo wrote:
Bedankt meiden!

Het is idd een heel gezellige groep! :thumbup: Alleen zag ik, dat als ik zwanger ben, ik pas de eerste maart-mama 2010 ben en ik ben 15 maart uitgerekend! Dat zal dus niet zo druk worden dan.

Als ik positief test het weekend wordt ik ook n maart-mama en ben ik rond 6 maart uitgerekend. Dus nog even :pray: :pray: :pray:

En als ik positief test, ehh, geloof dan 13 maart :pray: :pray: :pray: Ik wil zo graag, maar durf gewoon niet te hopen :cry:

@Belly wrote:

@Elle wrote:
@Matsjo wrote:
Bedankt meiden!

Het is idd een heel gezellige groep! :thumbup: Alleen zag ik, dat als ik zwanger ben, ik pas de eerste maart-mama 2010 ben en ik ben 15 maart uitgerekend! Dat zal dus niet zo druk worden dan.

Als ik positief test het weekend wordt ik ook n maart-mama en ben ik rond 6 maart uitgerekend. Dus nog even :pray: :pray: :pray:

En als ik positief test, ehh, geloof dan 13 maart :pray: :pray: :pray: Ik wil zo graag, maar durf gewoon niet te hopen :cry:

Ik ga voor je duimen. Lijkt me gezellig met jou en Matsjo bij de maart-mama’s :-* .

Dan blijven we bij elkaar he Elle :mrgreen: Bij de december/januari stoppers, hier en dan in de maart mama’s :lol:

@Belly wrote:

Dan blijven we bij elkaar he Elle :mrgreen: Bij de december/januari stoppers, hier en dan in de maart mama’s :lol:

Ja, dus t moet wel gewoon…

Ik hoop met jullie mee hoor! :pray:

@Elle wrote:

@Belly wrote:

Ja, dus t moet wel gewoon…

Inderdaad! :thumbup: :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Ik hoop met jullie mee hoor! :pray:

Dank je wel :-*

Jemig Matsjo! Eerst een post en dan een post er achteraan van: Oh ja… :doh:

maarreh…

Van harte gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

Ik heb er net even een foto van gemaakt. Bagger kwaliteit (mobiel hub) maar het gaat er om of jullie iets zien?

Klaproos, bedankt :-*

Ja hoor, die is duidelijk :thumbup:

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Lichtjes, maar ja: wel een tweede streep.

Gefeliciteerd!!! :clap:

Meiden, kom morgen weer gluren…Ben zo moe :zzz: Duik lekker mijn bedje in…Slaap lekker :-*

@Matsjo wrote:

Ik heb er net even een foto van gemaakt. Bagger kwaliteit (mobiel hub) maar het gaat er om of jullie iets zien?

Gefeliciteerd :dance: :dance:

Hanneke :shock: :shock: :shock: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

ik ben echt niet jaloers :liar: :liar: :liar:

Trusten Belly!

Ik ga er ook zo in, morgen weer vroeg op en ben best wel moe.

Bedankt voor de felicitaties meiden! Morgen doe ik nog een digitale test en als die “zwanger” zegt dan geloof ik het echt :wink:

@Jannigje wrote:

He maar jouw banner maakt het ook spannend??? :pray:

@Matsjo wrote:

@Jannigje wrote:

He maar jouw banner maakt het ook spannend??? :pray:
mijn banner stond op 29 dagen. Ik heb gister getest maar die was zo negatief…negatiever kon niet. Zelfs met lang turen en uren na de test stond er nog geen streepje :roll: :roll: :roll:

Ik zit nu op dag 30 :eh: .

Morgen heb ik eerst een begravenis en daarna ga ik een week op vakantie :dance: :dance: :dance:

En nu maar hopen dat ik voor die tijd duidelijkheid heb want waar ik heen ga hebben ze heerlijk eten, maar ik wil wel weten of ik biefstuk mag eten :angel: .

En ik hoop natuurlijk dat ik die niet mag eten :mrgreen: en ik hoop ook dat ik de vakantie gewoon kan gaan zwemmen :mrgreen:

Ja hoor, Matsjo, ik zie ook n tweede streepje. Ik hoop zo dat ik dat dit weekend ook te zien krijg :pray: .