De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

WHOEHOEEEEEEEE Sabje…wat ontzettend gaaf!!! gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik wens je heel veel plezier in je nieuwe baan!! :thumbup: :dance: :dance:

@ Belly…door die Hidra-blabla kreeg ik uiteindelijk een nieuwe pil, de Yazpil, die slik je 28 dagen achtereen plus 4 placebo’s. Dit schijnt een pil te zijn met minder hormonen…

Typische is wel, dat sinds ik de Diana en daarna Yazpil slik, mijn gedoe met menstrueren is begonnen…

Ik heb Donderdag de laatste pil geslikt…

Sabje wat goed!!!

Even ego, maar ik moet echt mijn verhaaltje kwijt :oops:

Ik had ineens de behoefte om naar mijn moeder in het ziekenhuis te gaan, en ben dus een half uurtje eerder vertrokken…Bel ik hub op (hij werkt in het zekenhuis) zegt hij dat ik niet moet schrikken maar dat mijn mams weer wordt geopereerd…Bleek dat ze een inwendige bloeding had, welke ze moesten opzoeken en stoppen…Na 2,5 uur kwam uiteindelijk het verlossende telefoontje…Het gaat nu redelijk met haar en ze wordt de komende 24 uur heel goed in de gaten gehouden…Maar was wel even schrikken…ben dan ook blij dat ik eerder weg ben gegaan…

Hub heeft al die tijd bij mijn vader gezeten…zo lief :inlove:

En kom ik thuis, blijkt poes op de bank te hebben geplast en mijn schoenen :evil: :cry: Ik snap echt niet waarom, de bak was en is niet vies…Het was echt niet mijn dag vandaag :cry:

@ Belly: ik wil je geen valse hoop geven, maar katten doen dat wel eens als je zwanger bent. Een bekende van mij had dat ook, die wist nog niet eens dat ze zwanger was toen poes in een keer overal in huis ging plassen. Tot ze erachter kwam dat ze zwanger was… Uiteindelijk bleef poes steeds overal plassen en moest hij weg, dat was wel heel sneu… Maar dat kwam dus door haar zwangerschap waarschijnlijk…

Sabje, dat hoor ik inderdaad weleens vaker, alleen zou het hier niet kunnen…Ik zou nu pas een dezer dagen de innesteling hebben…Ik ben bang dat ze gewoon weer een blaasontsteking heeft :? Ik kijk het vandaag nog even aan en dan hoop ik dat ik vanavond niet weer overal plas vindt…

Ze heeft namelijk al eenkeer eerder een blaasontsteking gehad en plaste toen ook overal…of als ze krols moet wordenDus ik hoop stiekem dat ze krols wordt :pray: dan is het wat makkelijker te verhelpen

Ik was wel moe van die dag gisteren dat k vandaag gewoon door mijn wekker heen geslapen heb :zzz: hoop maar dat d vervangende coordinator er begrip voor heeft :?

Sabje gefeliciteeeeeeerd met je nieuwe baan!!!

Wat super voor je!!

Ik heb gisteren de baan weer afgewezen :think: Die 10 uren waren naar iemand anders gegaan, ik was tweede keus en ze wilden me een baan aanbieden op een andere locatie van 6 uur per week… Ja 10 uur vond ik al weinig, maar dan met de invalpool erbij, ach die gok konden we nog wel nemen, maar 6 uur! :eh: Helaas… Maar vandaag ga ik een kinderopvang organisatie terugbellen, die hebben gisteren op mn voicemail ingesproken of ik nog interesse had bij een baan in de kinderopvang, ben benieuwd wat zij me te bieden hebben :slight_smile:

@ Belly, wat ontzettend vervelend voor je van je kat! :shock: Je kan zulke dingen goed schoonmaken met azijn aangelengd met water :thumbup: dan raak je de geur kwijt.

Ik denk dat ik even gemist heb wat er met je moeder is? Veel sterkte in ieder geval :pray:

@ Jannigje; gecondoleerd meid… :frowning: :hug:

@ Meggie; was je nog bij de huisarts geweest voor je cyclus (was toch de bedoeling? of was dat iemand anders…)

Wat spannend met je nichtje zeg, die 4 weken gaat ze ook goed doen, let maar op! Het klinkt alsof ze heel sterk is! Trek jij het allemaal nog een beetje??

Hier verder alles wel goed hoor :mrgreen: Inderdaad al behoorlijk voor de kiezen gehad, maar, het klinkt gek, ik ben het wel gewend :oops: Mijn leven is altijd al turbulent geweest en met veel ups en downs :shifty: Een behoorlijke up op dit moment is ons huis, zijn er zo blij mee! Nog 7 weken en dan is de overdracht van mijn vriend zijn huis en anderhalve week later van ons nieuwe huis, we zien er naar uit! De zolder wordt meteen aangepakt dat we een 5e slaapkamer hebben (jeeeej baby baby baby baby baby :stuck_out_tongue: ) Mijn vriend staat erop! :mrgreen:

Nou ik ga zo zoonlief eens naar school brengen en dan het kdv terugbellen :smiley: Fijne dag iedereen!! :-*

Sabje, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! :dance:

Belly :hug:

Hier komen (volgens mijn banner) de vruchtbare dagen weer in zicht.

We passen de komende week nog even op want ik heb volgende week dinsdag een uitstrijkje ik wordt volgende maand 30 :shock: en dan mag je niet zwanger zijn.

Wat is er al weer veel gekletst hier.

Sabje, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Wat fijn voor je dat je aangenomen bent en het gesprek zo goed ging.

Klaproos, wat een spannende tijd.

6 uur is inderdaad erg weinig, hopelijk heeft het andere KDV je wat beters te bieden.

Belly, beterschap met je moeder! Dit zijn zware dagen voor je.

Natuurlijk heeft je werk er begrip voor. Sterkte hoor!

Girly, stop je nu helemaal met de pil? Dan zou ik inderdaad eerst een maandje wachten om te zien wat je lichaam doet.

Daarna kan je altijd nog naar de huisarts gaan.

Hopelijk ben ik verder niemand vergeten.

Hier gaat het goed, vriendlief en ik praten tegenwoordig wel goed over het kindjes onderwerp alleen ben ik nog niet zo blij met zijn houding…

Hij ziet het vooralsnog niet echt zitten en heeft uberhaupt niet echt zin in kids… Hij zou het prima vinden als die er nooit komen…

Hmm… daar denk ik toch anders over…

Ik laat het onderwerp hier eerst maar weer een paar maandjes rusten.

Voorlopig krijg ik hem toch nog niet om vrees ik.

Buffy

@Klaproos wrote:

@ Belly, wat ontzettend vervelend voor je van je kat! :shock: Je kan zulke dingen goed schoonmaken met azijn aangelengd met water :thumbup: dan raak je de geur kwijt.

Ik denk dat ik even gemist heb wat er met je moeder is? Veel sterkte in ieder geval :pray:

Mijn moeder had een ontstoken darm wat verwijderd moest worden...maar bleek gisteren na de operatie dus nog een complicatie te hebben :cry: Een inwendige bloeding...Dokter heeft net gebeld, ze ligt nu te slapen en heeft zware pijnstillers...Het gaat nu de goede kant op, dus we moeten nog even duimen :pray:

Ook poes gaat vanmiddag naar de dierenarts...waarschijnlijk heeft ze een blaasontsteking want ik vindt ook bloed terug OP de kattenbak..Hopenlijk is het wel poes en niet kat, want anders ga ik voor Jan doedel :?

@ Belly: spannend hoor, zou leuk zijn als het raak is :slight_smile: Sterkte met je moeder, hopelijk gaat nu alles weer goed met haar!

@ girly: jeetje wat raar dat je zelfs met de pil niet ongesteld wordt… inderdaad de dokter maar bezoeken.

@ Sabje: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Super joh! Weer een stapje dichter bij jullie kinderwens!

@ Klaproos: oh jammer dat het niets geworden is. 6 uur is inderdaad niets. Meestal hoor je dat kinderopvang altijd wel mensen kan gebruiken maar dat is misschien per regio verschillend.

@ Lotte: oh jee uitstrijkje, inderdaad dan voorzichtig zijn. Ik word over een half jaartje 30 :slight_smile: :thumbup:

En nee ik ging niet voor mijn cyclus naar de huisarts, dat is Girly1980 :slight_smile:

Maar ik ben wel bij de huisarts geweest, even aan de balie wat betreft mijn fijne probleempje. Die creme gebruik ik nu dus niet meer (al een week of 2 niet en goh geen hoofdpijn meer…). Maar goed ik moest even bellen om 11:00 en mijn enige optie is een operatie. Ja daaaaaaaag! :naughty:

Ik hoop dat het uiteindelijk toch zelf weggaat en gebruik gewoon zinkoxidezetpillen en een pijnstillende creme tot die tijd. Ik vind het prima zo. Ik kan er zo prima mee leven. En desnoods nog lactulose om de boel wat soepeler te maken.

En nog maar 1 maandje en dan gaan we beginnen! :dance:

Zou wel fijn zijn als ik dan ook eens ongesteld ga worden zodat ik tenminste een kans heb op een eisprong :slight_smile: Maar met het fietsen vandaag voelde ik wat pijn in mijn onderbuik bij de hobbeltjes dus wie weet. :pray:

@ Belly…dat was dan zeker wel even schrikken…hopelijk knapt ze weer helemaal op en mag ze gauw naar huis.

En dat de poes ook maar weer helemaal beter word.

@ Klaproos, wat jammer dat het maar 6 uurtjes zouden zijn. Dat is ook niet erg veel natuurlijk…heb je nog iets anders op het oog?

@ Lotte, succes met je uitstrijkje.

@ Meggie, wat een gedoe, en alleen een operatie zou helpen? Hmm, dat is minder…

Maaruh, 1 maandje…whoeii, dat gaat opschieten hihi

@ Buffy, dat klinkt niet echt hoopgevend jouw berichtje…dat je vriend er nog zo weinig interesse in heeft en het voor hem eigenlijk ook niet hoeft. Wel heel erg moeilijk voor jouw…hopelijk veranderd hij van mening…

weet ff niet meer wie het vroeg , maar ik ga nu al stoppen met de pil, en stel het toch nog even uit om naar de dokter te gaan…het stomme is dat ik wel prikkelbaar was afgelopen week, en de drang naar chocolade en een rare menstruatielucht rook, maar het breekt niet door…suf he!!!

We wachten nog eventjes af…wel irri hoor, want wil verdorie weten wat er gaande is en ook dat uitstrijke krijgen…maar ja, geduld is een schone zaak…

Ja, 't is best balen dat hij er zo over denkt maar aan de andere kant ben ik wel heel blij dat hij nou tenminste eerlijk is en we er gewoon goed over kunnen praten.

Tot een paar weken geleden kwam hij steeds met een smoesje of begon hij ergens anders over en dat maakte me helemaal gek…

Hij weet hoe ik erover denk, ik hoop dat hij van gedachte veranderd.

Eerst maar weer een poosje het onderwerp laten rusten.

Wel lastig hoor, maar ik vind het wel heel fijn dat ik het hier een beetje kwijt kan.

Buffy

@buffy wrote:

Ja, 't is best balen dat hij er zo over denkt maar aan de andere kant ben ik wel heel blij dat hij nou tenminste eerlijk is en we er gewoon goed over kunnen praten.

Tot een paar weken geleden kwam hij steeds met een smoesje of begon hij ergens anders over en dat maakte me helemaal gek…

Wel lastig hoor, maar ik vind het wel heel fijn dat ik het hier een beetje kwijt kan.

Buffy

Weet je wat ik dan in jouw situatie zo lastig vind… hij heeft ook aangegeven dat hij het ook prima vindt als er geen kinderen komen. Ik weet natuurlijk niet hoe jong/oud jullie zijn maar wat als hij nooit die wens krijgt… hopen dat hij van gedachten verandert… tsja wat als dat nooit gebeurd… ik hoop echt heeeeel erg met je mee dat hij toch snel van gedachten veranderd!

@buffy wrote:

Buffy

Hub was hier ook zo hoor :wink: In eerste instantie wilde hij er niets van weten maar uiteindelijk kreeg ik groen licht :mrgreen: en nu zegt ie ook, we zien wel waar het schip strandt en groot gelijk heeft ie :inlove:

Ik ben 28, vriendlief is 31 jaartjes oud…

Wat mij betreft zijn we allang oud en wijs genoeg.

Ik wou graag het gezin compleet hebben op/rond mijn 30e maar dat gaat niet lukken vrees ik.

Tja… wat nou als hij nooit groen licht geeft?

Ik heb daar natuurlijk wel veel over nagedacht, weet niet goed wat ik dan moet. Ik weet wel dat ik absoluut niet zonder hem wil, met of zonder kids.

Maar moeilijk is het wel.

Belly, waardoor kreeg jij bij je hub uieindelijk wel groen licht?

Buffy

@buffy wrote:

Ik ben 28, vriendlief is 31 jaartjes oud…

Wat mij betreft zijn we allang oud en wijs genoeg.

Ik wou graag het gezin compleet hebben op/rond mijn 30e maar dat gaat niet lukken vrees ik.

Tja… wat nou als hij nooit groen licht geeft?

Ik heb daar natuurlijk wel veel over nagedacht, weet niet goed wat ik dan moet. Ik weet wel dat ik absoluut niet zonder hem wil, met of zonder kids.

Maar moeilijk is het wel.

Belly, waardoor kreeg jij bij je hub uieindelijk wel groen licht?

Buffy

Uiteindelijk heb ik voor een poosje het onderwerp laten rusten omdat hub zo iemand is, dat als je gaat “zeuren” hij alleen maar tegendraads wordt.

Voor en nadelen opgenoemd…De financieen laten zien(dat het zou kunnen) en uiteindelijk na een jaar ofzo, had ik min of eer gezegd dat ik gewoon ging stoppen op 1 januari…en toen ging hij er niet meer tegenin :inlove:

Heb hem ook moeten beloven dat we er niet direct bewust voor gingen klussen omdat hij dus nog wel aan het idee moest wennen…dus bestelde ik stiekem (tenminste dat dacht ik, hij wist het allang) ovulatietesten om zo toch mijn kansen een beetje te vergroten…

Er steeds weer over beginnen gaat hier denk ik ook niet helpen, grote kans dat hij dan inderdaad helemaal de hakken in het zand gaat zetten.

Eerst maar een poosje mijn mond houden en dan zie ik wel weer verder.

't is wel een goeie om als ik het echt niet meer zie zitten hem gewoon een datum te geven waarop ik stop… Alhoewel ik niet weet of hij dat wel zou kunnen waarderen, ik hou het in mijn achterhoofd als optie.

@buffy wrote:

Er steeds weer over beginnen gaat hier denk ik ook niet helpen, grote kans dat hij dan inderdaad helemaal de hakken in het zand gaat zetten.

Eerst maar een poosje mijn mond houden en dan zie ik wel weer verder.

't is wel een goeie om als ik het echt niet meer zie zitten hem gewoon een datum te geven waarop ik stop… Alhoewel ik niet weet of hij dat wel zou kunnen waarderen, ik hou het in mijn achterhoofd als optie.

Het was hier in eerste instantie bedoeld als bluf hoor :mrgreen: Maar hij ging er niet tegen in :inlove:

@belly; wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met je moeder!

En hoe ging t met Poes vanmiddag?

@buffy; mijn vriendje wilde eerst ook niet hoor, die heeft echt langzaam aan het idee moeten wennen en ik heb het er inderdaad toen ook een paar maanden niet over gehad (wel lastig soms). Nu wil hij t wel, maar ik denk dat hij pas echt om is als ik eenmaal zwanger ben. Volgens mij zitten mannen wat dat betreft toch echt anders in elkaar dan wij vrouwen (maar zij hebben dan ook geen last van klapperende eierstokken). Toch even een :hug: voor jou, want ik weet dat t moeilijk kan zijn.

Wat is dat toch met die mannen.

Hier loopt er ook 1 tje die eerst van niks moest weten, maar nu hij eenmaal een kindje heeft wil hij niet anders meer.

Wat hem betreft waren we al veel eerder voor een 2e gegaan.

@Elle wrote:

@belly; wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met je moeder!

En hoe ging t met Poes vanmiddag?

@buffy; mijn vriendje wilde eerst ook niet hoor, die heeft echt langzaam aan het idee moeten wennen en ik heb het er inderdaad toen ook een paar maanden niet over gehad (wel lastig soms). Nu wil hij t wel, maar ik denk dat hij pas echt om is als ik eenmaal zwanger ben. Volgens mij zitten mannen wat dat betreft toch echt anders in elkaar dan wij vrouwen (maar zij hebben dan ook geen last van klapperende eierstokken). Toch even een :hug: voor jou, want ik weet dat t moeilijk kan zijn.

Poes heeft inderdaad een blaasontsteking. Heb nu medicijnen gehad en daarvan moet het als het goed is overgaan…Z is nu al een stuk rustiger door de injectie welke de da heeft gegeven…Hopelijk gaat het ook echt over :pray: