Jannigje, gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd. :hug:
@Klaproos wrote:
@Belly wrote:Meiden, even Ego…
Krijg zojuist te horen dat mijn beste dinnetje gaat trouwen :inlove: !!! Ben zo blij voor haar !!! :inlove:
Oh wanneer??? Een vriendin van mij namelijk ook en dat hoorde ik vrijdagavond(straks is het dezelfde
)
Zie nu pas je vraag :oops: Ze gaat 14 juli trouwen :inlove:
Klaproos, wat een mooi huis :inlove: Ook helemaal mijn smaak :inlove:
Ik merk dat ik nu een stuk rustiger reageer als vorige maand op mijn eisprong…Toen hadden we ook op het juiste moment geklust en vroeg ik me vanaf dat moment steeds af of ik zwanger zou zijn :shifty: Deze maand laat ik het maar over me heen komen en moet zeggen dat dat me ook best makkelijk af gaat :mrgreen: Gelukkig, want vorige maand werd ik gek van mezelf :shifty:
Ik ga nog even een bakkie drinken en dan even gauw op de fiets naar ah…Ben brood vergeten te halen :wall: en het regent :wall:
Bedankt voor jullie medeleven meiden. Doet me goed :-* :-* :-*
Belly ik merk ook aan mezelf dat ik niet meer zo gefocust ben op bepaalde dagen klussen en alles wat ik voelde dacht ik zwanger te zijn.
Ik ben ook veel relaxer en heb het allemaal een beetje losgelaten.
Ik werd ook gek van mezelf.
Mijn oom word donderdagmiddag pas begraven
en wij zouden van woensdag op donderdag op vakantie gaan :shifty: .
We gaan nu direct na de begravenis rijden dus zijn we er om 21 uur
Jeetje meid, wat heftig…Zo kan je misschien wel een beetje ontstressen?
Gebruik je ook ovutestjes? Of weet jij gewoon wanneer je vruchtbaar bent?
Ja, je maakt jezelf makkelijk gek hoor :lol: We komen er wel…Onze tijd komt nog :thumbup:
Doe rustig aan Jannigje, en als je je hart wilt luchten weet je ons te vinden…en uiteraard mag je me ook altijd pben! :-*
belly ik heb deze maand voor het eerst echt ovutesten gebruikt maar helaas waren die allemaal negatief. En dat terwijl ik mijn eisprong gevoeld heb :think: .
Ik weet dus wel dat ik die dure dingen niet meer ga gebruiken :shifty:
@Jannigje wrote:
belly ik heb deze maand voor het eerst echt ovutesten gebruikt maar helaas waren die allemaal negatief. En dat terwijl ik mijn eisprong gevoeld heb :think: .
Van welk merk had jij ze dan?? Ik heb ze van sensitest…Tot nu toe al 3x mijn ei gespot :dance: Deze maand voelde ik ook weer mijn ei en toen ik teste in de avond sloeg ie echt direct positief uit :dance:
@Belly wrote:
@Jannigje wrote:de niet digitale van clear bleu.belly ik heb deze maand voor het eerst echt ovutesten gebruikt maar helaas waren die allemaal negatief. En dat terwijl ik mijn eisprong gevoeld heb :think: .
Van welk merk had jij ze dan?? Ik heb ze van sensitest…Tot nu toe al 3x mijn ei gespot :dance: Deze maand voelde ik ook weer mijn ei en toen ik teste in de avond sloeg ie echt direct positief uit :dance:
Ik voel ook wel mijn eisprong (nou ja voel. :think: :think: beetje steekjes in mijn onderbuik en meer afscheiding :oops: :roll: ) maar wilde voor de zekerheid testen.
Deze maand dus waarschijnlijk niet zwanger :roll: . Maar ik heb er bewust geen "moeten"van gemaakt. Ik was met mijn eisprong niet zo lekker en heb dus niet geklust.
(en dat terwijl als het verleden maand was gebeurt had ik koste wat kost geklust :oops: )
OKe…Nee dat ken ik hoor…Ik moet et wel hebben van de vruchtbare dagen en de ovutesten aangezien ik niet weet wanneer ik weer een ontsteking heb :shifty:
Hoe gaat het verder met je? Trek je het een beetje? :hug:
@ Klaproos: leuke baan lijkt me het, weet je inmiddels al meer? En jeetje wat heftig van je vriend zeg! Hoe is het nu met hem? De meiden wel dit weekend gehad of nog bij hun moeder?
@ Amaya: ik zie dat je nog steeds overtijd bent? Nog steeds geen tekenen dat je ongesteldheid eraan komt of dat je zwanger bent?
@ sabje: whaaaa zo hè gesprek gehad en al in de tweede rond. Wauw super hoor!
@ girly: hoe is het nu met jou?
@ Lotte: zo meid jullie zijn dan al wel begonnen maar toch… jullie kleine meid is ook al bijna jarig!
@ Jannigje: gecondoleerd meid… gadsie zeg… sterkte met de begravenis.
@ buffy: fijne vakantie! Het weer zit in ieder geval mee
@ alle klussers en wachters, hou vol!
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar ja dat is niets nieuws. Ik zit nu op dag 46 :eh: maar ik wacht geduldig af.
Verder komt Augustus lekker steeds dichterbij. En misschien benutten we juli ook al. Dat hangt van mijn man af
Nog even over mijn nichtje. Inmiddels alweer een weekje oud en ze doet het goed. Als ze zo nog 4 weken doorgaat en er gebeuren geen gekke dingen dan mag ze naar een ander ziekenhuis wat dichter bij huis is.
Meggie, wat goed om te horen dat het goed gaat met de kleine meid.
Meggie wat goed te horen dat het met je nichtje goed gaat. Ik duim en dat het goed blijft gaan.
Allereerst:
Jannigje, Gecondoleerd met het verlies van je oom. Ben een paar dagen weggeweest en kon daardoor niet eerder reageren, maar wens je veel sterkte de komende dagen, ze zullen heftig zijn. meis, ik denk aan je.
@ Klaproos: fijn dat het weer wat beter met je vriend gaat. Als ik je verhaal zo lees lijkt het inderdaad op hyperventilatie. Ik zou het in ieder geval niet zo vreemd vinden, jullie hebben beiden heel wat voor je kiezen gekregen de laatste tijd… Huisverkopen, KDV, troubles met je werkgever, nieuw huis kopen, samenwonen wat er aan gaat komen… Spannende periode.
@ Buffy, lekker dat je al vakantie hebt zeg!! Je hebt het ook wel verdiend als ik alles zo lees. Lekker even tot rust komen zal je goed doen.
@ Elle, hoe gaat het met jou? Bedankt voor je felicitaties. Helaas kan ik er nog niet zo van genieten, want het is nog niet zeker dat het ook doorgaat…
@ Belly: Nog maar 8 dagen! :dance: Ik ga weer duimen voor je!
@ Meggie: Je reageerd altijd zo lief op iedereen, maar hoe gaat het met jou??
fijn dat het beter gaat met je nichtje, hoop dat ze het de komende 4 weken zo goed blijft doen!!
ja, nog maar 8 dagen :dance: Moet zeggen dat deze dagen een stuk sneller gaan als vorige maand…Ik heb nergens last van, en moet ook zeggen dat ik er deze maand niet zo heel erg mee bezig ben…
Het zou erg fijn zijn als het deze maand raak is, maar wil(lees durf) me er niet teveel op te verheugen :shifty:
@ Meggie wat fijn dat het goed gaat met je nichtje Hopelijk blijft het de komende 4 weken ook zo
@ Sabje, je had vandaag toch 2de gesprek? trek je het een beetje (zenuwen) of heb je het al achter de rug?
@Klaproos, hoe is het nu met jullie?
ben weer niet ongesteld geworden, Donderdag de laatste pil gehad, en daarna nam je dan 4 placebo pillen en begon je weer met de nieuwe strip…maar geen bloeding gehad, ik had gezegd dat ik dan naar de dokter zou gaan maar nu twijfel ik, want zit er nu aan te denken om te kijken of het beter gaat nu ik geen pil meer ga slikken,en dus het weer een maandje uitstel…(ben altijd een twijfelaar en uitsteller)
@girly1980 wrote:
@ Meggie wat fijn dat het goed gaat met je nichtjeHopelijk blijft het de komende 4 weken ook zo
@ Sabje, je had vandaag toch 2de gesprek? trek je het een beetje (zenuwen) of heb je het al achter de rug?
@Klaproos, hoe is het nu met jullie?
ben weer niet ongesteld geworden, Donderdag de laatste pil gehad, en daarna nam je dan 4 placebo pillen en begon je weer met de nieuwe strip…maar geen bloeding gehad, ik had gezegd dat ik dan naar de dokter zou gaan maar nu twijfel ik, want zit er nu aan te denken om te kijken of het beter gaat nu ik geen pil meer ga slikken,en dus het weer een maandje uitstel…(ben altijd een twijfelaar en uitsteller)
Welke pil heb jij dan? Hoelang ben je al gestopt met je pil?
@Meggie wrote:
Nog even over mijn nichtje. Inmiddels alweer een weekje oud en ze doet het goed. Als ze zo nog 4 weken doorgaat en er gebeuren geen gekke dingen dan mag ze naar een ander ziekenhuis wat dichter bij huis is.
Wat fijn! Ik duim dat alles goed blijft gaan. 4 weken is nog best lang, maar t is een knokkertje, dus dat komt vast goed :-* .
@ Girly: ik had vandaag inderdaad het tweede gesprek. Mijn zenuwen waren eigenlijk zo goed als nihil dit keer, dat was erg prettig. Ze hadden ook gezegd dat ik niet zenuwachtig mocht zijn omdat ik de vorige keer al zo’n goed gesprek had gehad en het niet nodig was. Gesprek ging dus ook goed.
En nu ben ik dus officieel aangenomen!! Ik kom nu als secretaresse te werken in een ziekenhuis hier in de regio. Helemaal geweldig!!
@sabje373 wrote:
@ Girly: ik had vandaag inderdaad het tweede gesprek. Mijn zenuwen waren eigenlijk zo goed als nihil dit keer, dat was erg prettig. Ze hadden ook gezegd dat ik niet zenuwachtig mocht zijn omdat ik de vorige keer al zo’n goed gesprek had gehad en het niet nodig was. Gesprek ging dus ook goed.
En nu ben ik dus officieel aangenomen!! Ik kom nu als secretaresse te werken in een ziekenhuis hier in de regio. Helemaal geweldig!!
Wat goed!!! Gefeliciteerd meid