De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

ff ego en snel:

ben onder voorbehoud aangenomen!! maandag 2e gesprek :inlove: vanavond meer!

Jeej! Wat goed :slight_smile: :dance:

hoi meiden.

Hier even niet zo goed.

Mijn oom is al een tijd ziek…maar gaat nu heel snel achteruit. Ben net geweest en ben me rot geschrokken. Ik verwacht vannacht wel een telefoontje dat het over is :cry: :cry: :cry:

Ik voel me even kt

(exuses dat ik even niet reageer) :cry: :-

Wat een nare berichtjes allemaal…

Klaproos sterkte, en wat ontzettend eng!!

Jannigje, dat is ook heel erg naar, jij ook heel veel sterkte

En Sabje, wat gaaf, wat spannend…whieeeeeeeeei, hou ons op de hoogte

Klaproos, weet je al meer???

Sabje, wat goed zeg :dance:

Jannigje heel veel sterkte gewenst vanaf deze kant :hug:

@mariamaria wrote:

@Meggie wrote:
@ Mariamaria: jij hebt het echt altijd druk met je werk joh. Pffff. Ik herken het voorzichtig zijn met woorden hoor. Soms best wel lastig hè.

Hier nog steeds echt helemaal niets. Niks, noppes, nada. Hoe langer het duurt des te meer kans dat ik mijn man kan overtuigen om het in juli te proberen haha. Als ik morgen ongesteld zou worden dan zou ik met een cyclus van 37 dagen (dat is het gemiddelde) en direct schot in de roos dan natuurlijk, een april kindje krijgen :slight_smile: Die kans is natuurlijk nihil maar ja wel leuk om er even over na te denken.

Ik ben af en toe naar namen aan het kijken maar ik vind maar vrij weinig namen leuk. En die ik leuk vind zitten al in de familie of ik ken iemand die zo heet die ik niet zo aardig vind haha.

Ik droom inderderdaad heerlijk verder :inlove:

Tja, drukke baan en krijg er ook wel het nodige voor terug gelukkig. Qua ontwikkeling, scholing, en ook goed salaris. Nu kan het nog :wink: Mocht er straks een kleine komen, dan wil ik minder gaan werken. Dus nu maak ik de uren die ik kan, zodat ik ook echt wat geld kan sparen voor straks.

Ik hoop dat je je man kan overtuigen om in juli te proberen.

Leuk he, zo fantaseren van als het dan en dan raak is dan krijg ik in die en die maand een kindje. Ik dacht ook al: stel het is in ene raak in aug/sept, dan wordt het een mei kindje. En als het in ronde 4 pas raak is, dan wordt het een september kindje. Niet dat we een voorkeur hebben, maar er over nadenken is leuk. Dan gaat het nog meer leven.

Namen vind ik ook heel lastig. Wil namen die niet te veel voorkomen, maar ook geen mega-exotische namen. Misschien als je je kind Jan of Truus noemt, zijn dát straks de bijzondere namen die niet veel voorkomen. Vind het maar lastig. Ben wel begonnen met een lijst te maken met mooie namen. Maar daar schuift ook nog regelmatig het een en ander op.

@Allemaal: waar kijken/zoeken jullie naar mooie namen? Tips? Websites? Boeken?

nikki is een mooie naam :wink: :inlove:

en ik heb op internet gezocht en hier op forum maar uiteindelijk toch zelf verzonnen NIKKI :inlove:

@Klaproos wrote:

Nogmaals een ego bericht:

Mijn vriend is net afgevoerd met de ambulance, hij heeft een vage aanval gehad van 50 minuten, ik moet wachten tot de kinderen vrij zijn van school (die wennen vandaag alle 3 in hun nieuwe klas) en dan breng ik zoonlief naar mijn moeder, de meiden naar hun moeder (40km verderop) en dan door naar het ziekenhuis… Hij wordt als het goed is onderzocht, hersenscan e.d. :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug:

jeetje hoe gaat het nu met hem???

WAUW klaproos wat een geweldig huis!!

@ Jannigje: wat erg zeg van je oom! We nemen je het heus niet kwalijk dat je even niet op iedereen reageerd hoor!

@ Klaproos: Weet je al wat meer? Hoop dat alles goed gaat!

@ Bianca: hoe is het met jou?

Ff kort en voor de laatste keer even: Over de job vertel ik maandag wel wat meer als ik het tweede gesprek heb gehad. Als dat ook goed uitpakt, dinsdag een arbeidsvoorwaardengesprek. Eigenlijk had ik morgen een feestje, maar dat gaat nu niet door. Eerst zou ik morgen naar Zeeland gaan, maar dat ging niet door omdat er een feestje tussen kwam waar ik eigenlijk gewoon heen moest… Nu komt die mogelijke baan er tussendoor, en omdat het niet te doen is om zaterdag pas weg te gaan en dan maandag al weer terug (eind van de dag dat gesprek) ga ik dus alsnog morgen. Dus als een gek die koffer ingepakt vanavond, laatste dingen regelen en dan morgen ochtend vroeg vertrekken. Maandag horen jullie dus meer!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke :-* en :hug: en voor iedereen alvast een prettig weekend gewenst!!

@ Jannigje, gatverdarre wat een naar nieuws! Heel veel sterkte zeg!!

@ allen; vriend is vanaf een uurtje of 4 weer thuis, ik was om half 6 bij hem na alle opvang e.d. geregeld te hebben, we hebben bij hem thuis nog even wat gegeten en ik heb hem nu hier in mijn huis.

Het was (weer, hij heeft het anderhalf jaar geleden ook gehad, voor ik hem kende dus) een extreem geval van hyperventilatie, hij is 50 min totaal verkrampt geweest, kon niet praten, niks. Allerlei onderzoeken zijn geweest maar zijn zuurstof gehalte in zijn bloed was veeeel te hoog, dus ze gooien het op hyperventilatie als gevolg van alle stress die geweest is…

Later meer, wij gaan zo slapen, pfff wat een dag!

Hallo allemaal,

wat is er al weer veel gekletst hier.

Klaproos, schrikken zeg van je vriend. Hopelijk gaat het nu weer goed met hem.

Sabje, spannend joh. Alvast van harte!

Hier weinig nieuws, mijn vakantie is begonnen dus ik ga lekker uitrusten en veel met de hond wandelen enzo. FF lekker een weekje rustig aan.

Buffy

Heerlijk zeg, vakantie.

Is het echt zomervakantie of zomaar een weekje?

Ik moet nog 6 weken werken en dan ben ik 3 weken vrij.

Mijn oom is vannacht overleden :cry: :cry: :cry:

@Jannigje wrote:

Och meisie, een hele dikke :hug: en heel veel sterkte :-*

@klaproos; ben je al weer wat bijgekomen van de schrik inmiddels? Gelukkig was het niets heel ernstigs, maar ik kan me wel voorstellen wat er op zo’n moment door je hoofd schiet.

Ook nog gefeliciteerd met jullie huis. Ik vind het er erg leuk uitzien.

@sabje; wat goed dat je (zo goed als) bent aangenomen! Gefeliciteerd meid :dance: .

Jannigje gecondoleerd en sterkte ermee :hug:

Hoe gaat het met jullie Klaproos?

Jannigje, gecondoleerd en en hele dikke :hug: voor jou.

@Jannigje wrote:

:hug: :hug: :kaars:

Jannigje, gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte de komende tijd!

Lotte, ik ben gewoon een weekje vrij. Even uitblazen en bijtanken.

Op het werk was het best druk en ik zat de laatste tijd zo met mezelf in de knoop dat ik het ff niet meer zo trok.

Gelukkig is het op zich allemaal wel weer redelijk bijgetrokken, maar het kost allemaal behoorlijk wat energie dus ik wou ff wat tijd voor mezelf.

Waarschijnlijk zit een echte zomervakantie er niet in dit jaar omdat mijn vriend van baan is gewisseld. Moeten nog even kijken hoe het gaat met vrije dagen enzo.

We zitten nu meer aan wintersport te denken, maar dat duurt nog zo lang…

Buffy