De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

Jeetje… 80 blije dozen per dag… :shock:

Wow… iedereen is ook echt zwanger…

Nou hubbie nog om zien te krijgen.

Ik moet nog 1 strip en dan is de voorraad op.

Ergens hoop ik geen nieuwe te hoeven halen, als hij dan nog niet om is haal ik wel nieuwe en dan hoop ik na onze wintersport te kunnen stoppen.

Heeft hubbie een paar maandjes rust… :mrgreen:

Buffy

@ Klaproos: mooi huisje hoor maar dat wist je al :wink: hopelijk wordt je aangenomen voor die baan! Is voor kinderopvang?

@ Lotte: dat is zeker een korte cyclus! Maar eh nog even en je mag aan de klus :mrgreen:

@ Mariamaria: jij hebt het echt altijd druk met je werk joh. Pffff. Ik herken het voorzichtig zijn met woorden hoor. Soms best wel lastig hè.

@ Amaya: denk je dat je zwanger kunt zijn?

@ Jannigje: heb je deze cyclus goed kunen benutten?! :wink:

@ Buffy: hopelijk kun jij ook snel stoppen en beginnen meid. Mijn geduld wordt wel beloond ik heb ook een tijdje moeten wachten.

Hier nog steeds echt helemaal niets. Niks, noppes, nada. Hoe langer het duurt des te meer kans dat ik mijn man kan overtuigen om het in juli te proberen haha. Als ik morgen ongesteld zou worden dan zou ik met een cyclus van 37 dagen (dat is het gemiddelde) en direct schot in de roos dan natuurlijk, een april kindje krijgen :slight_smile: Die kans is natuurlijk nihil maar ja wel leuk om er even over na te denken.

Ik ben af en toe naar namen aan het kijken maar ik vind maar vrij weinig namen leuk. En die ik leuk vind zitten al in de familie of ik ken iemand die zo heet die ik niet zo aardig vind haha.

Ik droom inderderdaad heerlijk verder :inlove:

Wij klussen al :oops:

@Meggie wrote:

@ Klaproos: mooi huisje hoor maar dat wist je al :wink: hopelijk wordt je aangenomen voor die baan! Is voor kinderopvang?

Hier nog steeds echt helemaal niets. Niks, noppes, nada. Hoe langer het duurt des te meer kans dat ik mijn man kan overtuigen om het in juli te proberen haha. Als ik morgen ongesteld zou worden dan zou ik met een cyclus van 37 dagen (dat is het gemiddelde) en direct schot in de roos dan natuurlijk, een april kindje krijgen :slight_smile: Die kans is natuurlijk nihil maar ja wel leuk om er even over na te denken.

Ik ben af en toe naar namen aan het kijken maar ik vind maar vrij weinig namen leuk. En die ik leuk vind zitten al in de familie of ik ken iemand die zo heet die ik niet zo aardig vind haha.

Nee, dit is een baan als peuterspeelzaalleidster. Echt een pittig gesprek, ben benieuwd hoe dit afloopt. Wel grappig, degene die het gesprek met me afnam is een oudleraar van me van de SPW toendertijd :slight_smile:

Haha zo zit ik ook al naar mn menstruatiekalender te kijken hoor, stel dat we oktober beginnen en het is in 1x raak (blablaaa) dan krijgen we een juli kindje :inlove: Ook ik droom nog heerlijk verder :-*

juli kindjes zijn heel mooi en lief hoor :wink:

@Lotte wrote:

Wij klussen al :oops:

Wat houdt iedereen zich toch heerlijk aan de afgesproken data hè! :angel: :stuck_out_tongue:

Haha ik gun het je hoor!! :mrgreen:

@Meggie wrote:

@ Amaya: denk je dat je zwanger kunt zijn?

Ik denk van niet, maar het kan wel. Dacht namelijk 1,5 week terug ongesteld te gaan worden, en hebben die vrijdag zonder cd gedaan. Dat is aankomende vrijdag dus 2 weken terug.

Denk dat ik wel ongi ga worden, maar zolang heeft het nog niet geduurd, vorige maand was juist vrij kort.

@mariamaria wrote:

Klaproos, wat een gewéldig huis!!! Ziet er echt helemaal super uit :slight_smile: Ik had het ook kunnen kopen… helemaal mijn smaak ook, dus snap heel goed dat je er verliefd op bent :inlove:

En ik duim voor die baan! Zou super zijn als je die krijgt.

Thanks thanks :inlove: Grappig dat je dezelfde smaak hebt :mrgreen:

@buffy wrote:

Het zal wel gewoon toeval zijn denk ik hoor.

Als ik heel erg met het onderwerp bezig ben dan lijkt het wel alsof opeens iedereen zwanger is…

Hoe reageerde je eigenlijk?

Buffy

Ja dat denk ik ook wel, ben nu ook veel gevoeliger voor dat soort opmerkingen en dan meteen bang dat ze het aan me kunnen zien dat we er mee bezig gaan/zijn.

Ze zaten een beetje lacherig te peilen, dus ik heb ook beetje lacherig terug gereageerd. Zo van: ja in 2011 begin ik aan mijn elftal. En ondertussen dacht ik natuurlijk: hopelijk eerder! (Maar dat hoeven zij niet te weten ;-))

@Meggie wrote:

@ Mariamaria: jij hebt het echt altijd druk met je werk joh. Pffff. Ik herken het voorzichtig zijn met woorden hoor. Soms best wel lastig hè.

Tja, drukke baan en krijg er ook wel het nodige voor terug gelukkig. Qua ontwikkeling, scholing, en ook goed salaris. Nu kan het nog :wink: Mocht er straks een kleine komen, dan wil ik minder gaan werken. Dus nu maak ik de uren die ik kan, zodat ik ook echt wat geld kan sparen voor straks.

Ik hoop dat je je man kan overtuigen om in juli te proberen.

Leuk he, zo fantaseren van als het dan en dan raak is dan krijg ik in die en die maand een kindje. Ik dacht ook al: stel het is in ene raak in aug/sept, dan wordt het een mei kindje. En als het in ronde 4 pas raak is, dan wordt het een september kindje. Niet dat we een voorkeur hebben, maar er over nadenken is leuk. Dan gaat het nog meer leven.

Namen vind ik ook heel lastig. Wil namen die niet te veel voorkomen, maar ook geen mega-exotische namen. Misschien als je je kind Jan of Truus noemt, zijn dát straks de bijzondere namen die niet veel voorkomen. Vind het maar lastig. Ben wel begonnen met een lijst te maken met mooie namen. Maar daar schuift ook nog regelmatig het een en ander op.

@Allemaal: waar kijken/zoeken jullie naar mooie namen? Tips? Websites? Boeken?

@ Klaproos: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, het is echt prachtig!!!

@ Lotte: Die cyclus is inderdaad wel kort ja! Maar wat ik me afvroeg… als je alleen maar temt kun je je ei toch niet spotten? Daar bedoel ik mee, als je het aan de temperatuur kunt zien is je ei toch al geweest? Daarvoor zijn die ovu testjes toch?

@ mariamaria: je hebt een lekker weekend voor de boeg met helemaal niets hoeven!! Geniet er maar van!

@ Amaya, het wordt nog spannend dus, je weet het maar nooit tenslotte!

meiden, ik heb zo weer een sollicitatiegesprek maar wat gaat het hier beroerd zeg… Heb een nacht achter de rug waar ik door de kiespijn zo’n beetj 4 uur heb geslapen? Verder misselijk, spugen, zere buik, huilen… Zelfs vriendlief kreef me nauwelijks rustig en dat zegt toch wel heel wat…

Duimen jullie weer mee?

:pray: :thumbup: Duim voor je sabje! Voel je je al wat beter?

@sabje373 wrote:

@ Lotte: Die cyclus is inderdaad wel kort ja! Maar wat ik me afvroeg… als je alleen maar temt kun je je ei toch niet spotten? Daar bedoel ik mee, als je het aan de temperatuur kunt zien is je ei toch al geweest? Daarvoor zijn die ovu testjes toch?

Klopt, maar ik temp ook niet om mij ei te spotten.
Het is meer om te zien of het zin heeft om te testen.
daarom begin ik er ook pas mee richting het einde van mijn cyclus :wink:
Gisterochtend om 6 uur wist ik al dat ik die dag ongi zou worden.

@ Klaproos. Dat ziet er goed uit, mooie keuken, en de woonkamer ziet er ook uit alsof je er niets meer aan hoeft te doen…

Oh en zie nu de badkamer, die ziet er lekker ruim uit. Ik wens jullie heel veel (woon)plezier in jullie nieuwe huis. En spannend die sollicitatie…hopelijk word je aangenomen.

@ Lotte, dat is zeker kort.

@ Mariamaria, idd, aan de grote klok hangen zou ik ook niet doen, stel dat het niet lukt of heeeeeeeel lang duurt, dan gaan mensen zo vragen e.d…lijkt mij niets.

@ Buffy, oh spannend, hopelijk hoef je geen nieuwe strip meer te halen…

@ Meggie, droom ze (hmm staat er heel cru maar ik bedoel het niet gemeen he!!!) als je bgrijpt wat ik bedoel…fantaseren i

s zo leuk, en ja die namen, dat is lastig he…ik/wij hebben dat ook…pfff.

@ Sabje, succes met je sollicitatie, en wat kl*te dat je zo een slechte nacht heb gehad door die kies…laat je maar lekker vertroetelen door je vriend…en ik duim voor je

Nou, vanavond de laatste pil van die strip…en dan waarschijnlijk een date met de huisarts, want ik schat de kans klein dat ik eindelijk ongi word…en dan misschien stoppen met de pil en dan maar kijken hoe het gaat, en of ik dan wel ongi word…vind het wel spannend allemaal hoor…maar goed, zelfde geld ben ik overmorgen ofzo wel ongesteld…is vast 1 van de weinige keren dat ik da juich dat ik ongi ben :wink:

Nogmaals een ego bericht:

Mijn vriend is net afgevoerd met de ambulance, hij heeft een vage aanval gehad van 50 minuten, ik moet wachten tot de kinderen vrij zijn van school (die wennen vandaag alle 3 in hun nieuwe klas) en dan breng ik zoonlief naar mijn moeder, de meiden naar hun moeder (40km verderop) en dan door naar het ziekenhuis… Hij wordt als het goed is onderzocht, hersenscan e.d. :cry:

@sabje373 wrote:

meiden, ik heb zo weer een sollicitatiegesprek maar wat gaat het hier beroerd zeg… Heb een nacht achter de rug waar ik door de kiespijn zo’n beetj 4 uur heb geslapen? Verder misselijk, spugen, zere buik, huilen… Zelfs vriendlief kreef me nauwelijks rustig en dat zegt toch wel heel wat…

Duimen jullie weer mee?

Ik duim voor je!

@sabje373 wrote:

Duimen jullie weer mee?

Balen dat je je zo naar voelt. Hoop dat het snel beter gaat.

en ik duim voor je!!

@Klaproos wrote:

Nogmaals een ego bericht:

Mijn vriend is net afgevoerd met de ambulance, hij heeft een vage aanval gehad van 50 minuten, ik moet wachten tot de kinderen vrij zijn van school (die wennen vandaag alle 3 in hun nieuwe klas) en dan breng ik zoonlief naar mijn moeder, de meiden naar hun moeder (40km verderop) en dan door naar het ziekenhuis… Hij wordt als het goed is onderzocht, hersenscan e.d. :cry:

Jeetje Klaproos, je valt wel van de hoogtepunten in de dieptepunten he? Sterkte. Ik hoop dat het niets ernstigs is en hij zo weer gezond thuis is.

@ Klaproos: wat erg van je vriend zeg!! Hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid en is het niet te ernstig!!

@ mariamaria: bedankt voor je gelukswensen!

@ girly: ik duim voor je dat je snel ongesteld bent!

@ Lotte: vandaar, ik dacht al, met tempen kun je toch geen ei spotten?? ja, tenminste, om er meteen voor de klussen zoals bij ovu testjes, maar dan heb ik het toch goed!

Het sollicitatiegesprek was echt pittig, denk dat ik niet zo heel veel kans maak. In iedergeval verwacht ik rond 16.00 uur een telefoontje!

Meiden, bedankt!