@Belly wrote:
Meiden, even Ego…
Krijg zojuist te horen dat mijn beste dinnetje gaat trouwen :inlove: !!! Ben zo blij voor haar !!! :inlove:
Oh wanneer??? Een vriendin van mij namelijk ook en dat hoorde ik vrijdagavond

@Belly wrote:
Meiden, even Ego…
Krijg zojuist te horen dat mijn beste dinnetje gaat trouwen :inlove: !!! Ben zo blij voor haar !!! :inlove:
We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!We hebben een huis!
Oh yeaaaaaaah :dance:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Thank you thank you!! :dance: :inlove: En ja dà t huis! :inlove:
gefeliciteerd klaproos!!! Staat die op Funda? kunnen we even gluren haha
Huissss :inlove: Ik doe het even zo… Op funda staat adres en alles erbij Ik heet niet voor niets Klaproos :mrgreen: voor eigen en andermans bestwil blijf ik graag anoniem :-*
Badkamer, was even vergeten dat er maar 3 in een post konden
Wat een heerlijk huis Klaproos!
Gefeliciteerd met de aankoop! Wat heerlijk dat het gelukt is.
Buffy
Ja super hè! :inlove: Ben er helemaal verliefd op!! Voor ons gevoel veel te veel moeten betalen ervoor, maar nou issie in ieder geval wel van ons! (onder voorbehoud dan…)
Vandaag ook nog een soll. gesprek gehad, verliep goed, ik solliciteerde voor 3 dagdelen (want die waren nou eenmaal beschikbaar) en aan het einde van het gesprek dat bijna een uur duurde :shock: (mooooeeeeilijk gesprek, pff) vroegen ze of ik ook evt. belangstelling had voor nog 2 extra dagdelen op een andere locatie, “nou graag!”
Maandag hoor ik meer
WAUWWWW Klaproos.gaaf zeg.
GEfeliciteerd met jullie huis!!!
En ik duim voor je dat je word aangenomen
Thanks thanks! :mrgreen:
cool hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wauw Klaproos wat een super huis.
Gefeliciteerd!!!
Ik ben vandaag ongi geworden.
En dat na “maar” 25 dagen :shock:
Zo’n korte cylcus heb ik nog nooit gehad.
Ik had het al wel verwacht want mijn temp was vanmorgen een stuk lager dan de afgelopen dagen.
De volgende ronde begin ik halverwege mijn cyclus weer met tempen.
Het is een veel goedkopere manier dan testen
Korte cyclus ja! :eh:
Ben benieuwd hoe die er van mij nu uit gaat zien… Ik neem aan dat we tellen vanaf de dag dat je ongesteld bent geworden toch?
Hou het effe snel, maar Klaproos gefeliciteerd met jullie huis! :inlove:
Ziet er mooi uit!
Hier nog steeds niet ongi, wel sinds zondagavond minimaal bruinverlies nu en dan :shifty:
@Klaproos wrote:
Korte cyclus ja! :eh:
Ben benieuwd hoe die er van mij nu uit gaat zien… Ik neem aan dat we tellen vanaf de dag dat je ongesteld bent geworden toch?
Klaproos, wat een gewéldig huis!!! Ziet er echt helemaal super uit Ik had het ook kunnen kopen… helemaal mijn smaak ook, dus snap heel goed dat je er verliefd op bent :inlove:
En ik duim voor die baan! Zou super zijn als je die krijgt.
Hier gaat het verder z’n gangetje. Wel rare week deze week. Twee cursussen (totaal 2,5 dag) en rest van de week maar weer de achterstanden op kantoor wegwerken. Ben blij als het weekend is. Eindelijk eens een weekend helemaal niets. Lekker met z’n tweetjes thuis. Zin in!! :dance:
Trouwens… tijdens cursus probeerden mijn collega’s wel wat te ontfutselen… of ik al aan een gezin denk… ze gokken dat er in 2011 een kleine komt… hm… ben ik doorzichtig? Of voel ik me doorzichtig doordat ze het erover hebben en ik daar zo op reageer… Of reageren zij zo doordat ik niet voorzichtig genoeg ben met mijn reactie’s op baby’s, baby-verhalen enzovoorts… Lastig… Maar ja, je gaat ook niet aan de grote klok hangen dat je ‘bezig’ bent of gaat. Als het dan te lang duurt… gaan ze elke keer vragen of het al gelukt is ofzo.
Het zal wel gewoon toeval zijn denk ik hoor.
Als ik heel erg met het onderwerp bezig ben dan lijkt het wel alsof opeens iedereen zwanger is…
Hoe reageerde je eigenlijk?
Buffy
Volgens mij is er ook serieus een babyboom hoor Buffy… Ik hoorde mensen al, van een babyzaak hier in town, dat ze het hartstikke druk hebben en nog helemaal niks van de recessie merken. Spul is niet aan te slepen en die Blije Dozen gaan met 80 per dag de deur uit :shock: