Fijn te horen dat ze een goede start heeft gemaakt!
We duimen hier voor haar en de familie hoor.
Buffy
De vakantie was echt heerlijk! Ik heb lekker genoten van het samenzijn met de familie. Ook was het ook wel druk. We zijn bijna elke dag weggeweest maar ook dat was super!
We hebben echt van alles gedaan, van het bezoeken van een chocoladefabriek tot een Kathedraal.
Nou ben ik niet echt gelovig, maar toen ik de Kathedraal in kwam moest ik ineens huilen :shifty: Het was zo overweldigend, zo mooi :thumbup:
Ook heb ik wat kleding gescoord :lol: Heb een spijkerbroek van het merk s. oliver wat normaal 70 euro kost en nu voor 30 euro :dance: Ik slaag altijd heel moeilijk voor spijkerbroeken en ben hier dus superblij mee :dance:
Helaas is morgen de vakantie alweer voorbij en moeten we morgen weer aan de slag Had zo nog wel een weekje vrij kunnen nemen :mrgreen:
Meggie, hoe is de nacht gegaan?
Sterkte jullie! :hug:
:kaars:
@Matsjo wrote:
Meggie, hoe is de nacht gegaan?![]()
![]()
Sterkte jullie! :hug:
:kaars:
De nacht is goed gegaan. Vanavond gaan ze proberen zonder beademing! Probeerde mijn zusje net te bellen maar ze nam niet op. Ik denk bij de kleine want dan kunnen ze haar ook vasthouden (kangaroen).
Maar het blijft eng hoor. Maar ik probeer optimistisch te blijven.
Het houdt de gemoederen hier wel bezig…
Verder vandaag lekker gek gedaan met mijn neefje van 3. Leuk hoor :inlove:
Dat kan ik mij voorstellen Meggie, je gedachten zullen wel continue daar zijn! :hug: Dit gaat je niet zomaar even in de koude kleren zitten! :hug: Ik hoop echt dat dit kindje heel sterk is en er helemaal bovenop komt! :kaars:
Hallo meiden.
Ik ben weer terug van vakantie!!! Kom me morgen na mijn werk weer meer melden.
:-*
@ Meggie; Jemig, wat lees ik nu allemaal! Hoe heftig is dat! Hoe is het gister gegaan zonder beademing?? Heel veel sterkte! :hug: :-*
@ Jannigje; welkom terug, hoe gaat ie? En hoe was je vakantie? Vandaag dus meteen weer aan het werk
@ Bianca; had ik je al gefeliciteerd? :mrgreen:
@ Belly; welcome back! Kathedralen kunnen inderdaad erg overweldigend zijn
Ehhm, iemand stuurde me een link van protex? Hij doet het niet en vraag me af wat dat is? Tegen mn stinkschoentjes? :lol:
Vandaag spannende dag hier, we hopen te horen of de verkopers met ons laatste bod akkoord gaat, ohh brrrr, als ze dat niet doen wil mn vriend gaan bluffen, ik laat het maar aan hem over :shifty:
Heb zaterdag nog wel lekker gewerkt hoor, was alleen een beetje te rustig… wel fijn weer een serengeti voor hun neus verkocht en een emporio armani
Zo mn zoonlief naar school brengen en dan door naar de bso, overplaatsingsgesprek (hij verandert na de zomervakantie van locatie, naar een plek hier in de wijk, waar hij èn de meisjes samen geplaatst konden worden)
Vanmiddag weer aan het werk, uiteraard weer geen zin, maar wel goed voor de afleiding…
Nou toedeledoki!
Jeetje Meggie :hug: Heftig!
Jannigje, welkom terug!
Bianca, gefeliciteerd met het stoppen! Hoop dat het snel raak is!
Maria, thanks voor de hug, en ieder ander ook bedankt voor sterkte wensen.
Hier gaat alles redelijk, ik ben wel erg verward geweest, maar dat word minder.
Wel is Riley zichzelf wéér niet, en ik word er beetje moe van. hij slaapt moeilijk in. En word veel wakker. :eh: ach nou ja.
xx
Hallo meiden, nog een paar pillen en mijn strip is op…ben benieuwd of ik nu eindelijk eens ongesteld ga worden.
Gisteren gepraat met mijn man, ik wilde na deze pilstrip weer beginnen met wat ik voorheen als pil slikte…slik nu de Yaz en daarvoor mycrogynon…
Omdat mijn menstruatie maar uitblijft zat ik te denken om er gewoon maar mee te stoppen, met het hele pil slikken, zo kan ik meteen ook al ontpillen…(we hadden het plan eind 2009 te starten voor het echie)
Maar we gaan rond Oktober naar Amerika en ben ten eerste als de dood dat ik dan net ongesteld ga worden…en ik weet ook niet eens hoe het gaat lopen qua menstruatie aangezien ik vrij snel ben begonnen met de pil toen ik tiener was, hoe zal mijn cyclus worden? Hoe lang is men gemiddeld ongesteld zonder dat je een pil slikt? (misschien domme vraag)
Maar ik hoopte meer door te stoppen met de pil dat ik eindelijk eens ongesteld ga worden…
@ Meggie, ik lees net de berichten over je nichtje, wat verschrikkelijk…
@ Girly, Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb daar geen ervaring mee. Toen ik 10 was moest ik van de kinderarts al aan de pil omdat ik anders voor vrouwlijke begrippen wel heel erg lang zou worden, en ze hoopten daarmee mijn groei te doen stoppen. Ik ben nog niet klein, 1.86, dus achteraf is het maar goed geweest. Maar goed, ik ben nooit ongesteld geweest voor ik aan de pil ging… Volgens mij is het gemiddeld zo’n 4/5 dagen…
Mijn eerste cyclus zonder pil… and here we go… Heb hem maar op standaard 28 dagen gezet??? Hee en Girly, dit is ook mijn eerste keer zonder pil, althans, bewust. Ook geen flauw idee hoe mijn cyclus is… Ik werd voor ik de pil slikte teveel ongesteld :silenced:
(Buikpijn! :sick: )
Ik hoop voor de pilstoppers dat ze een mooie cyclus krijgen!
Ik ben uiteraard weer “overtijd”. Ik zit inmiddels op dag 39/40 van de cyclus…
Rammel als een tierelier in ieder geval dus kan niet wachten tot het over 5 1/2 week zover is…
Er is 1 nadeel aan het aankomen overigens… mijn huid is weer zo onrustig… steeds weer meer puistjes
Nou ga eens aan m’n eten beginnen
Hee Meggie… gek als je ziet hoe je vorige cylus was? 33 dagen…? Het wisselt bij jou echt sterk!
Ik zit ook weer helemaal onder de puistjes… nou ja, nog niet van die echte jeugdpuistjes, maar mn huid is helemaal oneffen in mn gezicht, vooral op mn voorhoofd!
5 en een halve week, voor jou komt nu ook het einde in zicht, of beter gezegd: het begin!
Hallo meiden,
Voor de pil stoppers: ontzettend veel geluk gewenst.
Hopelijk verlopen de cyclussen een beetje volgens het boekje.
Lijkt me lastig als je cyclus steeds anders is…
Zelf heb ik er niet veel ervaring mee, ik was er nooit zo mee bezig tot ik mijn vriend leerde kennen en toen ben ik ook met de pil begonnen.
Meggie, we duimen voor je nichtje!
Met mij gaat het goed, heb een lekker relaxed weekendje achter de rug en vandaag ging op het werk eindelijk ook alles weer een beetje voorspoedig. Nog een paar dagen werken en dan heb ik een weekje vakantie om de laatste puntjes weer op de i te krijgen voor mezelf.
Buffy
Meggie; hoe is het nu met je nichtje??
Klaproos, hoe is het afgelopen met het huis???
Meiden, even Ego…
Krijg zojuist te horen dat mijn beste dinnetje gaat trouwen :inlove: !!! Ben zo blij voor haar !!! :inlove:
@ Jannigje: Excuus, heb er helemaal over heen gelezen dat je terug was… Welkom terug!! Heb je een leuke/mooie/lekkere vakantie gehad??
@ Meggie: Je hebt inderdaad een wisselende cyclus, hopelijk loopt het niet te veel uit proporties en valt het nog mee deze maand. En nog maar 5,5 week!!! Je gaat al lekker snel voor het echie… Je hebt ook lang genoeg moeten wachten he…
hoe gaat het met je nichtje? gaat het goed zonder beademing enzo? volgens mij is het wel een klein vechtertje!
@ Lotte: hoe gaat het met jou?
@ klaproos: wat Lotte al zegt, hoe gaat het met het huis??
@ Belly: Wat leuk dat je vriendin gaat trouwen zeg!! Spannend hoor
Hier alles goed. Nog steeds lekker druk en ook al bezig met inpakken.
Vanochtend ben ik weer naar de huisarts geweest voor mijn maag. Morgenochtend moet ik nuchter bloed laten prikken. Voor de uitslag daarvan kan ik maandag weer bellen. Verder heeft ze nog even gevoelt, maar daar is ze snel weer mee opgehouden. Het doet gewoon echt nog pijn als ze daar aan zit. Gelukkig helpen de medicijnen wel wat, ik slaap tenminste weer en daar ben ik al heel blij mee. Ook is de misselijkheid verminderd, maar het is nog niet weg. Daarom heeft ze de dosis verdubbeld :shock: Niet alleen het aantal miligrammen heeft ze verdubbeld, ook moet ik er nu 2 i.p.v. 1… Als maandag mijn bloed goed is, dan moet ik verder naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Als mijn bloed niet goed is en ze kunnen er een duidelijke oorzaak uit halen, gaan ze het of zelf proberen of ik moet dan ook naar het ziekenhuis.
Een onderzoek wat ik dan ga krijgen staat al vast, en daar ben ik zo niet blij mee!! Daar kan ik nu al tegen op zien. Dat is een gastroscopie
Dan gaan ze met zo’n dikke slang door je keel naar je maag en daar nemen ze wat weefsel mee voor verder onderzoek. Maar goed, eerst het bloedonderzoek…
Verder vanmiddag nog naar de tandarts, dat is ook al zo leuk… Heb dr een gruwelijke hekel aan en bel liever 10 keer af dan dat ik ga, maar nu moet ik echt… Ik denk dat ik zowieso twee gaatjes heb en dat mijn verstandskies eruit moet… maar we zullen zien.
Ik wou nog even zeggen: meiden, ik vind jullie lief:D
@ Klaproos: Toen ik trouwens stopte met de pil had ik ook dat ik weer meer puistjes kreeg, na verloop van tijd ging dat weer weg. Er zijn wel uitdrogende cremés voor mocht je het echt vervelend vinden.
@ Buffy: alvast een fijne vakantie!
@ Belly: Gefeliciteeeerd!
@ Sabje: hopelijk komt er wat uit het bloedonderzoek en vinden ze de oorzaak van je maagklachten!
En de tandarts, praat me er niet van. Ik moest vanmorgen 1 gaatje vullen en was in staat weg te lopen van angst. Uiteindelijk viel het wel mee, ook omdat ik echt een super tandarts heb die heel veel begrip heeft voor mijn angsten. Over 2 weken het heftigere werk maar ja het moet.
Misschien een zenuwbehandeling/wortelkanaalbehandeling. De vorige keer ging dat volledig mis, ik kreeg het chloor dat ze het schoonspoelen in mijn neus, keel en kaakholte. Mijn holtes liggen dicht bij mijn kiezen. Echt drama kan ik je vertellen.
Wat betreft mijn cyclus, het rare is dat ik nog helemaal niet voel dat ik ongesteld moet worden. De vorige keer had ik dat echt duidelijk. Maar ja ik wacht gewoon lekker af. Als het alleen weer 63 dagen duurt zoals 2 cyclussen terug dan ga ik denk ik toch maar even contact opnemen met de huisarts.
En wat betreft mijn nichtje…
Het laatste wat ik weet is dat ze nog van de beademing af is en ik geloof dat het wel goed gaat.
Maar moet zeggen dat ik telkens zelf moet bellen voor informatie en daar baal ik af en toe wel even van. Maar ja
@ Meggie, fijn dat je zo’n fijne tandarts hebt dan. Ik ben net overgestapt dus veel kan ik er niet van zeggen, maar tot nu toe gaat het goed. Alleen moet ik nog twee keer terug komen, mijn verstandskies moet er uit en ik moet twee gaatjes laten maken…
En wat dat betreft dat bellen over je nichtje, ik snap dat het vervelend is, maar ik denk dat ze het nu zo druk hebben met van alles en nog wat dat ze gewoon geen tijd hebben om even te bellen, en dat als ze tijd over hebben graag bij je nichtje willen zijn…