ik wilde toch even melden dat ik gestopt ben met de pil :mrgreen:
hub is om :lol:
sweet love :hug: het is niet niks dat je een miskraam hebt gehad ookal wil je nu nog niet zwanger zijn het is toch jullie kindje :hug:
doe maar rustig aan en geniet van je mannen :hug:
Helemaal niets ten nadele van sommige hoor maar ik vind het soms best wel shit om te lezen dat mensen dan toch al eerder beginnen dan in eerste instantie het plan was… :oops:
Ik gun het jullie echt van harte hoor echt!! Het is ook echt iets wat van mij is hoor…
Maar ik wil ook gewoon zo graag!!!
Mijn man is gewoon zooooo eigenwijs daarin.
Nog maar 6 weken… echt op 1 augustus middernacht verleid ik mijn man en mag ie aan de bak whahahaha.
@Meggie wrote:
Helemaal niets ten nadele van sommige hoor maar ik vind het soms best wel ships om te lezen dat mensen dan toch al eerder beginnen dan in eerste instantie het plan was… :oops:
Ik gun het jullie echt van harte hoor echt!! Het is ook echt iets wat van mij is hoor…
Maar ik wil ook gewoon zo graag!!!
Mijn man is gewoon zooooo eigenwijs daarin.
Nog maar 6 weken… echt op 1 augustus middernacht verleid ik mijn man en mag ie aan de bak whahahaha.
:hug: We helpen je de dagen wel door hoor!! :hug: Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen dus daar moet je je niet voor schamen!
Bianca,
Wat was jullie oorspronkelijke plan?
Wel leuk hoor dat je gestopt bent!
Meggie,
Nog maar 6 weken meid, even volhouden.
Ik snap hoe het voelt wel heeeel graag te willen maar manlief werkt niet mee. Soms he…
Buffy
@ meggie: kan het me wel voorstellen hoor!! Ik was ook liever vandaag dan gister met de pil gestopt, maar helaas, dat kan om wat voor reden nog niet… :-*
Ik hoop in ieder geval dat je mannetje snel wel wil hihi
@ Klaproos: ik moet er wel op letten dat ik voldoende drink maar dan nog gaat alles wel soepel. Ik heb nog wel lactulose staan dus misschien dat ik daar nog mee ga beginnen.
Wat betreft de dochter van je vriend. Mijn advies aan de juf is dan vaker met het kindje te gaan zitten om de kleuren en cijfers te oefenen… juist als je weet dat dat niet makkelijk gaat. En inderdaad zelf met haar oefenen. Misschien kunnen jullie spelletjes wat dat betreft gaan doen. Met een kleurendobbelsteen ofzo. Maar wat je zegt komt volgend jaar vast wel goed hoor!
Ik weet dat er zo’n spelletje is met dobbelsteen dat je dan de cijfer moet gooien en dan een clown in elkaar moet zetten (armen, hoofd benen etc.). En die clown is er in verschillende kleuren dus je zou nog met een kleurendubbelsteen een variatie erop kunnen maken.
En je laatste pil! Toppie Gaan jullie nog wel met de rubbertjes of laten jullie alles gewoon op z’n beloop?
@ buffy: toen ik hier kwam in het begin vond ik dat ook al zo fijn. Mensen die het snappen dat het wachten soms lastig is. En nog steeds vind ik het hier fijn hoor!
Ik heb verder als een blok geslapen. Om 5:30 wakker maar daarna weer verder geslapen tot 9:15.
@ Lotte: pff spannend allemaal hoor. Nog 9 dagen…
@ Sabje: nog gefeliciteerd met je diploma!
@ bianca: succes met klussen, ga je nu naar de juni-stoppers toe of blijf je bij augustus?
Ik tel dus echt af… heeeeeeel misschien dat het nog in juli wordt, dat hangt af van mijn geweldige cyclus. Maar ja dan nog… ik wil nu wel haha.
En aan de andere kant, ik ben toch ook nog bezig met het eten en aankomen enzo dus wat dat betreft moet ik mezelf daar ook de tijd voor geven.
Ik ga zo lekker slapen. Heb niet zo’n gezellig dag achter de rug. Korte lontjes bij ons beide dus niet echt een leuke sfeer. Manlief heeft last van zijn rug dus denk daarom wat geirriteerd en ik… ik ben gewoon ik met een kort lontje haha.
Maar ja zo’n dag heb je weleens hè. Morgen weer een nieuwe dag.
Fijn weekend allemaal!!
@ Meggie, tof dat je er zo eerlijk voor uit komt :thumbup: En ik begrijp je echt helemaal!! Wij klussen nog door met cd’s hoor Aangezien ik dwars door de pil zwanger ben geweest en mijn vriend met zijn ex met beide kindjes in 1x raak was… hoeft niet zo te zijn met ons, maar nu zou het gewoon nog niet zo handig zijn…Al hebben we vorige week wel onveilig geklust :oops: maar goed toen slikte ik de pil nog…
Gisteren was de laatste… Nu zien hoe mn cyclus is :roll:
Nou ik ga straks (half 9 weg) werken, heb werkelijk helemááál geen zin en twijfel over welke schoenen ik aan doe, wil eigenlijk op mn zwarte sandaaltjes, maar daar loop ik zere voeten in en mn andere zwarte schoentjes stinken :shifty:
Hebben jullie trouwens ook dat er steeds wat verdwijnt uit je onderschrift???!
@ Meggie: dank je wel! Het was alleen geen verwijt naar jullie hoor, maar puur op de omgeving en dergelijke…
@Klaproos: http://www.pro-tex.be Kijk hier maar eens na.
Deze heb ik ook al eens gebruikt en bij mij werkte het prima.
Werkse vandaag!
@ Klaproos: het enige wat ik kan bedenken is dat je teveel in je onderschrift hebt staan… daar zitten nog regels aan vast geloof ik.
Hopelijk viel je werkdag mee vandaag
Wij gebruiken echt al jaren cd’s maar nog nooit kapot gegaan of wat dan ook. Best wel knap toch hahaha.
Maar inderdaad nu niet zo handig voor jullie als het raak zou zijn maar gelukkig wel 100% welkom als het gebeurd
Hier is het verder de dag dat ik ongesteld kan worden. Nou ja mag ook wel weer eens maar voel echt nog helemaal niks noppes nada. Dus we wachten rustig af.
Even onder de spoiler i.v.m. privacy en herkenning…
Mijn zusje is vandaag met 27 weken bevallen kindje weegt een kilo en had een mooie roze huid maar goed verder is het afwachten. Ze zijn nu onderweg naar AMC… bleh wat een narigheid zeg… hopelijk weet ik vanavond meer…
@ Meggie Wat een narigheid zeg… ik hoop voor je zusje, haar man en jullie dat het een klein vechtertje is en dat alles goed komt!! Ik ga zo hard duimen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Weet je al wel wat het is geworden? jongen / meisje?? Hou je ons op de hoogte?
@ Klaproos: Viel je werkdag nog mee?
Jeetje Meggie,
Heel veel sterkte voor iedereen en duimen dat alles goed komt!
Buffy
@Meggie wrote:
Mijn zusje is vandaag met 27 weken bevallenkindje weegt een kilo en had een mooie roze huid maar goed verder is het afwachten. Ze zijn nu onderweg naar AMC… bleh wat een narigheid zeg… hopelijk weet ik vanavond meer…
He bah, nee he. Hopelijk is t een knokkertje

meggie :hug: wat ontzettend K^%^##$&^()_Tnieuws van je zusje hopelijk komt alles goed en heb je straks een prachtig neefje of nichtje :hug:
en lieve schat ik begrijp heel goed dat je je zo voelt en dat is idd heel TOF dat je daar voor uit komt en bij een eerste kindje is dat gevoel denk ik nog sterker dan bij een 2e of meerdere kindje omdat je dagen dan al gevuld zijn met een kindje.
:hug:
en ik blijf gewoon bij aug stoppers hoor!!
en deze maand wordt niks hub gebruikt geen cd maar doet het er ook niet in :silenced:
@Sweet-Love wrote:
Hoi…
ZO hier gaat alles redelijk… niet goed… maar beetje emotioneel.
Roy en ik hebben seks gehad, onveilig… en zonder te weten zwanger geraakt, beetje snel… maar gister miskraam gehad.
Ik wist niet dat ik zwanger was, dus miskraam was best een verassing, maar wel geschrokken en toch verdrietig, waarom… kan ik niet plaatsen, we willen wel snel kindjes op elkaar maar zo snel ook weer niet, maar toch… doet het wel pijn…
Ben dus even… minder aanwezig… beetje van slag.
x
:hug: :hug:
@bianca&? wrote:
ik wilde toch even melden dat ik gestopt ben met de pil :mrgreen:
hub is om :lol:
Toch al wel!!

@Meggie wrote:
Mijn zusje is vandaag met 27 weken bevallenkindje weegt een kilo en had een mooie roze huid maar goed verder is het afwachten. Ze zijn nu onderweg naar AMC… bleh wat een narigheid zeg… hopelijk weet ik vanavond meer…
Jeetje, Meggie wat heftig! Hoop dat alles goed gaat met die kleine.
En je gevoelens over anderen die eerder stoppen snap ik wel hoor. En lijkt me toch zeker dat je dat juist hier op het forum wel moet kunnen uiten. Knap dat je zo eerlijk bent daarover.
Meg, wat heftig zeg! Zal hier heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jeetje Meggie, dat is schrikken zeg.
Ook hier :thumbdown: :thumbup:
Dank je voor de lieve woorden.
Het meisje heeft een goede start gehad en ze ligt op high care. De komende 48 uur zullen bepalend zijn dus het is duimen en afwachten.
Maar we hopen hier in de familie het best ervan