Speciale zeep Bianca?? Wat dan? Ik ben dol op speciale zeepjes :mrgreen:
@ Bianca, ik had inderdaad van mams ook shout en ossegalzeep geleend… Die ossegalzeep heb ik alleen niet hoeven te gebruiken… Na de shout ff in te laten trekken en nog een keer in de wasmachine was het er gelukkig weer uit!
Gisteren dus mijn laatste toets gehaald… Daarna hele dag verjaardag van mams en 's avonds diploma uitreiking van mijn andere opleiding… Volgende week krijg ik mijn andere diploma en deze nog een keer aangezien ik een diploma mis, en mijn voorletters niet kloppen…
Lekker druk nog dus. Net van een andere vacature weer een afwijzing gekregen… kan gebeuren…
Ik denk dat ik vanavond voor de verandering maar eens niks ga doen, maar dat kan zo wijzigen als vriendlief zich wat bedacht heeft…
We eten vandaag frietjes, lekker makkelijk…
Hoe gaat het met jullie allemaal??
Ik ben eigenlijk vooral moe en vreselijk emotioneel…
Echt heel erg. Ben een beetje op geloof ik.
Heb dan ook een weekje vrij geregeld op het werk, de komende week kon helaas niet maar daarna ben ik even vrij en kan ik hopelijk mezelf weer een beetje bijelkaar rapen.
Ondertussen probeer ik de situatie positief te bekijken en hebben mijn vriend en ik besloten ons te gaan verheugen op een wintersport.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik vind wintersport echt heel erg leuk en dat gaat ook echt niet samen met een zwangerschap dus hopelijk kan ik de kinderwens daarmee eventjes tot rust laten komen.
Ik zou het wel heel leuk vinden als ik daarna kan stoppen maar goed, dat zien we dan wel weer.
Buffy
@ Buffy: :-* en :hug:… Denk aan je!
Ik dacht al… er is vandaag niet gekletst (had geen mail gekregen), maar heb toch wat berichtjes gemist.
@Sabje: was frietdag vandaag? Wij aten ook frietjes. Lekker makkelijk inderdaad.
@Buffy: vervelend dat je je zo naar voelt. Hoop dat je je in het weekje vrij een beetje kunt opladen en je weer tot rust komt.
Hier drukke dag geweest op het werk, en nu thuis ff internetten. Kruip zo nog ff bij manlief op de bank. Fijne avond nog allemaal.
Hoi…
ZO hier gaat alles redelijk… niet goed… maar beetje emotioneel.
Roy en ik hebben seks gehad, onveilig… en zonder te weten zwanger geraakt, beetje snel… maar gister miskraam gehad.
Ik wist niet dat ik zwanger was, dus miskraam was best een verassing, maar wel geschrokken en toch verdrietig, waarom… kan ik niet plaatsen, we willen wel snel kindjes op elkaar maar zo snel ook weer niet, maar toch… doet het wel pijn…
Ben dus even… minder aanwezig… beetje van slag.
x
Ik meld me ook weer even.
Ben maar weer met de crème begonnen want naar de wc gaan was een drama vanmorgen Loop al de hele dag met koppijn rond. Jammer dat je een hoofd niet kan inruilen ofzo, dan had ik graag andere bloedvaten gehad :lol:
Sweet-love :hug: voor jou.
Het is helemaal niet raar dat je je zo rot voelt hoor.
Ook al wist je niet dat je zwanger was, een miskraam is niet niks.
Neem rustig de tijd om alles te verwerken.
Meggie, is er echt helemaal niks anders dan de creme die je nu gebruikt??
@ Sweet-Love… jeetje zeg ook al wist je het niet het is toch heel verdrietig. Sterkte ermee!
@ Lotte: volgens de huisarts niet
Maar misschien moet ik nog maar eens een keer bellen naar de praktijk voor een afspraak ofzo. Dit schiet niet op zo.
@ Ach Sweet Love :hug: :hug: :hug: Meid wat heftig! Heel veel sterkte!
@ Meggie; damn… dit moest toch rap eens ophouden, je hebt wel genoeg aan je hoofd om aan te denken!
@ Buffy; ook al zo veel aan je hoofd…
@ Lotte; hoe voel je je???
Hier in discussie met vriendlief, lang verhaal, komt er op neer dat hij iets anders tegen de makelaar heeft gezegd dan we twee minuten ervoor nog hadden afgesproken. Hij wilde wat bluffen om de verkopers meer toe te laten geven… en daar ben ik niet blij mee, ik wil het op safe spelen en eind augustus dat huis gewoon in! Hmm… hij belt denk ik zo weer, moest even weg…
@ Klaproos: jeetje zeg… lastig als je vriend zo wispelturig is. Ik snap helemaal dat je er niet blij mee bent. Grr! Nou hoop dat het toch nog goed komt joh.
Ik ben inmiddels wel de wanhoop nabij moet ik zeggen. Ik heb alle bijwerkingen die er zijn. En dan zit ik ook nog de hele avond te zoeken op het internet naar oplossingen en dat is ook niet bevorderlijk voor mijn hoofdpijn.
Als je toevallig iemand kent met de oplossing… ik hoor het graag.
stiekem hoop ik dat dit gewoon hoofdpijn is omdat ik ongesteld ga worden… zou wel erg toevallig zijn…
En nu ga ik appeltje eten en naar bed. Nog maar preventief een zinkoxidezetpil en zalf erbij… paracetamol en hopelijk morgenochtend een normaal wc bezoek.
Welterusten allemaal!
@ Meggie; Pfff heb echt geen idee! Ik neem aan dat je alle standaard dingen al doet om makkelijker naar de wc te gaan… veel fruit, veel water drinken…enz… Verder ben ik hier totaal niet mee bekend. Mijn zus heeft een darm’ziekte’ waardoor ze vaak verstopt zit, hiervoor laat ze zich behandelen door een kinesioloog. Misschien is dat nog een optie?
Gisteravond belde vriendlief me op, we hebben het alleen over zn dochter gehad, maandag heeft hij van de oudste rapportbespreking. De jongste kende de kleuren nog niet goed (herkenbaar, zijn we allang mee aan het oefenen) en de cijfers 1 t/m 5 herkent ze niet. Dat moeten ze dus na een half jaar in groep 1 kennen blijkbaar. Gelukkig doet ze groep 1 nog een keertje bij ons over, dan gaat ze ook alle dagen naar school en komt dat vast snel goed. Verder gaan wij ook maar met haar oefenen dan.
Oh oh oh!! :shock:
Ik slik vandaag mn laatste pil!
:dance: :dance: :dance:
@Klaproos wrote:
Oh oh oh!! :shock:
Ik slik vandaag mn laatste pil!
:dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!
@meggie; vervelend zeg hopelijk wordt het snel beter.
@sweet; :hug: :hug: sterkte; kan me best voorstellen dat het heel lastig is, ondanks dat je niet wist dat je zwanger was.
Goedemorgen allemaal.
Gisteravond vroeg mijn bedje ingedoken.
Heeft me wel goed gedaan, al zal ik vanavond vast wel weer moe zijn. De energie is vrij snel op momenteel. Komt wel weer goed, nog 1 weekje werken en dan ff lekker een weekje uitrusten.
Het doet me echt heel goed dat ik het hier gewoon kan vertellen.
Sweet-love, wat een verdrietig nieuws! Sterkte ermee meid, kan me voorstellen dat het er flink inhakt ook al wist je niet dat je zwanger was.
Klaproos, kan me voorstellen dat je ff niet zo blij bent. Mannen…
Hopelijk komt alles goed met het huis.
Enne… Spannend joh de laatste pil!
Meggie, hopelijk heb je een beetje goed kunnen slapen. Behalve de standaard dingetjes weet ik helaas ook geen oplossing. Hopelijk vind je snel iets waar je minder last van hebt.
Buffy
Klaproos, Wat een heerlijk gevoel dat je je laatste pil slikt of niet???
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je vriend iets anders tegen de makelaar heeft gezegd.
Je weet tenslotte nooit hoe de verkoper reageerd.
Voor hetzelfde geld gooit hij de boel op slot en is er geen onderhandeling meer mogelijk.
Ik voel me, behalve erg nieuwsgierig , goed.
Dacht ik een paar dagen geleden nog dat ik misschien weleens zwanger zou kunnen zijn, dat gevoel is nu (bijna) helemaal weg.
Ik voel namelijk niks meer, en dat de afgelopen dagen wel.
Hoewel ik al wel 2 avonden mijn broek los heb gedaan omdat ik zo’n opgeblazen gevoel heb :think:
@ Sweet-love: meid, ik vind het rot voor je… natuurlijk voel je je er niet lekker bij… dikke :-* en :hug: voor jou!
@ Meggie: Bij jou houdt het ook niet over he… ik hoop dat het gauw weet beter gaat met je!! ook voor jou een :-* en een :hug: !
@ Klaproos: Het is niet fijn dat je vriend de afspraken die jullie maken niet nakomt… Wat betreft de kids, als jullie daar zoveel aan doen en zoveel oefenen, komt dat vast ook wel goed!! En je laatste pil!! Spannend hoor Ik wou dat ik dat kon zeggen hihi
Ach, ik ben in iedergeval geslaagd, dus al weer een stap dichter bij mijn doe hihi…
@ Lotte, het blijft spannend!! Nog tien lange dagen wachten…
Hier alles goed. Druk met achterstalling schoonmaken. laatste tijd niet veel van terecht gekomen.
@ Sabje; voelt echt lekker hè geslaagd zijn! Hangt jouw tas nu ook aan een vlag? Mijn zoontje snapt er niks van, al die tassen aan vlaggen :lol:
Ik hoorde vanmorgen per mail dat we pas over twee weken de resultaten horen van onze toetsen :shock: vet lang nog… verwacht 3 dikke onvoldoendes, dan kan het alleen maar meevallen. Ach en misschien heb ik voor het nieuwe schooljaar wel een andere baan, dan stop ik ook met deze studie… :oops:
Hier ook achterstallig huishoudklusjes te doen… blegh, ben nu alle dekbedovertrekken aan het uitwassen, zucht…
Heb de greatest hits van Krezip gedownload, dus die muziek sleept me er wel even door. Zo even op jacht naar een leuke poster van Winx, Diddl, Prinsessen o.i.d. wil het voor de meisjes een beetje gezelliger maken waar ze nu slapen… ze slapen hier vannacht weer een nachtje en morgen wij weer bij hun vader thuis, vaderdagcadeautjes zijn in huis… Hij wilde al een tijdje graag een duimring waar alle namen van de kinderen in gegraveerd zijn (en er moest ruimte over blijven voor een 4e naam :inlove: ). Nu heb ik een edelstalen ring uitgezocht (onze vriendschapsringen zijn ook van edelstaal) en heb de grootste maat meegenomen om te passen, ben benieuwd of dit project gaat lukken, verder nog wat kleinigheidjes van de kids, plus dat zij op school ook nog wat geknutseld hebben… afbakcroissantjes, jus’tje enz… En de kids en ik gaan 's morgens hartjes uit eierkoeken drukken met een bakvormpje :thumbup: leek me wel leuk
Zo, ik ga even stofzuigen hier :roll:
@ Klaproos: Ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen hol aan vond dit keer… Normaal is er altijd wel wat meer om heen, komen dr mensen op visite, kaartje of belletje ofzo… Nu helemaal niks van dat alles…Zal ook wel niet helpen omdat mijn paps en mams op vakantie zijn gegaan vandaag… Naja, in iedergeval heb ik het wel eens leuker gevonden. Mijn pa en ma zijn er ook niet bij met de diplomauitreiking.
terwijl ik juist hoopte dat pa het uberhauft mee zou maken