De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@Lotte wrote:

Meggie, verander mijn wod maar in een nod.

We hebben ons een beetje misdragen en dat zo vlak voor (of tijdens) mijn eisprong :oops:

hahaha ik duim voor je!! :wink:

@Meggie wrote:

@Lotte wrote:
Meggie, verander mijn wod maar in een nod.

We hebben ons een beetje misdragen en dat zo vlak voor (of tijdens) mijn eisprong :oops:

:naughty: ohhhhhhh hahahahaha

Nou zo ver krijg ik man mijn dus echt nooooooooooit, zelfs niet in het heetst van de daad hahaha.

Maar ik verander het morgen. Zou wel grappig zijn. Bij welk stoptopic hoor je nou eigenlijk hihihihi.

Uuuuuuuuuh, ik denk dat ik mezelf maar gewoon tot de juli-stoppers blijf rekenen.

Lieve rammelaars

Ik ga morgen ochtend voor een week op vakantie.

Ik zie jullie volgende week weer

:-* :-* :-*

@Jannigje wrote:

Lieve rammelaars

Ik ga morgen ochtend voor een week op vakantie.

Ik zie jullie volgende week weer

:-* :-* :-*

Fijne vakantie Jannigje!!! :dance:

@ Jannigje: Fijne vakantie!!

@ andere meiden: :hug: en :-*

@ Elle, ja ik ben geslaagd!

Meiden, ik zit ff omhoog… ben zo zenuwachtig., en nu is net een van mijn acrylnagels afgebroken…

zit echt in dubio, rest ook afknippen en mooi maken of zo laten en ff mooi maken??

laat jullie vanavond weten hoe het was en hoe het ging!!

Sabje; succes met je gesprek!! Super!! :dance: Wat balen van je nagel :roll: zul je altijd zien… tja ik weet niet… is ie gewoon finaal afgebroken? (ik zelf zou denk ik alles eraf doen dan…)

Oh dat is naar. Ligt aan de baan of ik alleen die nagel zou kortwieken of de rest ook. (Of het een erg representatieve baan is…)

Succes met je gesprek! Ik duim voor je :thumbup:

die nagel was ingescheurd, dus ik heb hem kort afgeknipt en afgevijlt omdat ie anders pijn deed… maar nu is de een behoorlijk korter als de ander… wat representatiebaan betreft:… secretaresse…

Sabje: Succes met je gesprek! Over je nagel weet ik niet, volgens mij maakt het niet zo heel veel uit als het er verder goed verzorgd uitziet…

In elk geval duim ik voor je hoor.

Jannigje: Fijne vakantie!!

Lotte: Spannend hoor. Ben benieuwd.

Zelf laat ik het onderwerp nu eerst maar even rusten… hopelijk gaat zijn klokje zometeen nog tikken of vind ik de juiste argumenten om hem over zijn angsten heen te helpen.

Hoe wij het als ouders zouden kunnen gaan doen, en hoe happy onze kids zullen zijn kan toch helaas niemand ons voorspellen, dat is iets wat we zelf zullen moeten ervaren.

Zijn er eigenlijk boeken of iets dergelijks over dit soort dingen geschreven?

Groetjes Buffy

Jannigje, fijne vakantie! :-*

Aan alle nieuwe meiden: WELKOM en rammel maar lekker mee!!

@sabje: Hoe was je gesprek??? Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:

Jannigje: Fijne vakantie.

@Lotte: Spannend!!!

@Meggie: hoe gaat het met het zalven en de hoofdpijn (of heb ik ergens overheen gelezen :oops: )

Hier gaat het even niet zoals ik zou willen. Heb me vandaag ziekgemeld. Ben zo verschikkelijk moe en niet lekker. Dus vandaag echt de hele dag op bed gelegen en morgen nog maar eens een dagje. Ik hoop dat ik me dan wat beter voel en weer aan het werk kan.

Groetjes.

afgewezen, alweer…

Gatver. Welke redenen gaven ze?

:hug: :hug: :hug: voor jou.

En zie het positief: je bent weer een ervaring rijker.

Groetjes

@sabje373 wrote:

afgewezen, alweer…

:hug:

@Moon78 wrote:

Hier gaat het even niet zoals ik zou willen. Heb me vandaag ziekgemeld. Ben zo verschikkelijk moe en niet lekker. Dus vandaag echt de hele dag op bed gelegen en morgen nog maar eens een dagje. Ik hoop dat ik me dan wat beter voel en weer aan het werk kan.

Beterschap Moon!! :hug:

@sabje373 wrote:

afgewezen, alweer…
:hug: :hug:

Weet je ook waarom? Ze weten gewoon niet wat (wie) ze missen.

@Moon78 wrote:

Groetjes.

Beterschap! Even lekker uitzieken maar.

@ Sabje; Afgewezen??? Nu al!!! :shock: Lieten ze je dat gelijk in dat gesprek weten??! Nou balen zeg… ze weten niet wat ze laten lopen! :hug:

@ Jannigje, fijne vakantie :smiley: Waarschijnlijk ben je al op je bestemming en lees je dit als jullie terug zijn!

@ Lotte; hahahahahahahahahaha! :mrgreen:

@ Moon; van harte beterschap! Hopelijk knap je snel een beetje op!

Sabje, balen zeg :hug:

Meiden, ff hele andere vraag: lezen jullie ook zwangerschapsboeken? Over wat je allemaal moet voobereiden? En hoe het er allemaal aan toe gaat in je buik als het zover is? Hebben jullie nog tips voor me om te lezen?