De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@ Jannigje: je bent nu al op vakantie maar hopelijk heb je een leuke vakantie gehad :slight_smile:

@ Sabje: oh balen joh dat je afgewezen bent :hug:

@ Elle: ik ben receptioniste/telefoniste. Ik werkte eerst vanaf 8:30 maar ze wilden dat we voortaan om 8:00 begonnen dus tsja dan heb je niet veel te willen hè. Maar goed het is ook 1 uur in de week maar loon. En alle beetjes helpen.

@ Moon78: Oh jee zo druk en dan nog ziek ook. Bleh! Hopelijk helpt het om even lekker te ontspannen en tot rust te komen.

Wat betreft creme en hoofdpijn, nou ik ben nu eigenlijk sinds gisteren gestopt met smeren van die zalf (ik gebruikte het nog 2x per dag). Ik de eerste 10 minuten ook het gevoel dat het in brand stond. Zeg maar zo’n tijgerbalsem gevoel. Niet echt prettig. En naar de wc gaan doet geen pijn meer. Ik smeer wel een ander zalf (soms één met zinkoxide erin maar zowiezo met lidocaine).

Maar ik denk dat een bezoek aan de huisarts verstandiger zou zijn maar ja daar zit ik ook niet zo op te wachten. Maar goed ik heb nog zinkoxidezetpillen staan dus mocht naar de wc gaan pijn doen heb ik dat. En ik drink weer appelsap, daar ga ik makkelijker van naar de wc :slight_smile: En gaan als je moet. Dus eigenlijk is dat het wel. Vooral dat gaan als je moet… en ontspannen laten gaan. Klinkt zo logisch maar op een gegeven moment weet je door de pijn niet meer hoe je moet gaan.

Het is lastig maar ja… En ik wil nog steeds gewoon in augustus gaan voor een kindje en tsja dan moet ik zowiezo stoppen met die creme.

Ik heb gisteren nog even gepolst bij mijn man of hij echt niet nu al wilde maar nee hoor, niet te overtuigen hahaha. Maar goed daar heb ik ook vrede mee.

Verder heb ik het idee dat ik nu vruchtbaar slijm heb maar dat lijkt me sterk. Ik zit nu al op cyclusdag 33. Maar ja we zullen wel zien. Het is weer een verrassing deze maand.

Nou ik ga zo lekker naar bed. Ben de laatste weken ontzettend moe en emotioneel. Echt een huilebalkje. En dat komt ook wel doordat ik ontzettend rammel… pfffffffffff :roll:

Ik had toen een zwangerschapsagenda van Beatrix…??? . zo’n rode, met heel grappige tekeningetjes erin, zo leuk… Stond ook veel nuttige info in…

Verder las ik het eerste boek van Daphne Deckers, zij schrijft zooo grappig :mrgreen:

@mariamaria wrote:

Meiden, ff hele andere vraag: lezen jullie ook zwangerschapsboeken? Over wat je allemaal moet voobereiden? En hoe het er allemaal aan toe gaat in je buik als het zover is? Hebben jullie nog tips voor me om te lezen?

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, ik was laatst bij de boekhandel maar wist het echt niet. Goede vraag Mariamaria!

@Lotte wrote:

Meggie, verander mijn wod maar in een nod.

We hebben ons een beetje misdragen en dat zo vlak voor (of tijdens) mijn eisprong :oops:

Binnen nu en 5 minuten staat het gewijzigd op het lijstje. Spannend hoor Lotte!

Edit: oeps ik zeg dat de :vlinder: tjes helemaal niet goed stonden. Ik heb het direct gewijzigd!

Ben de laatste weken ontzettend moe en emotioneel. Echt een huilebalkje. En dat komt ook wel doordat ik ontzettend rammel… pfffffffffff

Die buien herken ik!

Ik kreeg hem niet vet gedrukt :lol: :stuck_out_tongue:

dat zag er niet gefrustreerd uit hè! :oops: :liar:

@Klaproos wrote:

Ik kreeg hem niet vet gedrukt :lol: :stuck_out_tongue:

Hahaha het staat wel grappig eigenlijk :slight_smile:

Je banner loopt twee dagen op me voor :slight_smile:

@Klaproos wrote:

Oh ja ik zie het :slight_smile:

Maar ergens staat mijn banner er voor spek en bonen hoor want daar kan ik niet van op aan.

Maar ja het staat wel leuk toch :wink:

Trouwens Klaproos, hoe staat het met de verkoop van het huis en de aankoop van een nieuw huis? Kunnen er al :dance: in de lucht?

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:

Maar ergens staat mijn banner er voor spek en bonen hoor want daar kan ik niet van op aan.

Die van mij is nog met anticonceptiepil :stuck_out_tongue: dus ook niet helemaal eerlijk :wink:

Betreft de woning, het voorlopig koopcontract wordt 26 juni ondertekend en wij gaan morgen die ene woning echt bekijken en als dat wat lijkt dan doen we woensdagochtend een bod, voor ie weer voor onze neus wordt weggekaapt :wink: waar we echt naar kijken moeten is de zolder, is er een 5e slaapkamer realiseerbaar?? :mrgreen:

@Klaproos wrote:

@Meggie wrote:
@Klaproos wrote:

Die van mij is nog met anticonceptiepil :stuck_out_tongue: dus ook niet helemaal eerlijk :wink:

Betreft de woning, het voorlopig koopcontract wordt 26 juni ondertekend en wij gaan morgen die ene woning echt bekijken en als dat wat lijkt dan doen we woensdagochtend een bod, voor ie weer voor onze neus wordt weggekaapt :wink: waar we echt naar kijken moeten is de zolder, is er een 5e slaapkamer realiseerbaar?? :mrgreen:

Nee ook niet helemaal eerlijk nee haha. Maar ja nog even en dan lekker stoppen! :clap:

Maar de verkoop van het huis is eigenlijk wel echt serieus enzo?!

Nou heel veel plezier met kijken morgen!!

Ja het lijkt wel serieus te zijn ja :smiley: Ze hebben nog op eigen kosten een bouwkundig rapport laten opstellen en die was ook in orde… Als je niet serieus bent geef je daar ook geen geld aan uit…

Dus betreft de verkoop :dance: Nu wij nog!! :pray:

Ga zo slapen, welterusten voor iedereen!! :-*

haai meiden ben weer terug in het land. ben echt erg moe dus ik kom strakjes ff alles bijlezen okay!

hallo dames,

ik reageer later weer uitgebreid, maar nu ff niet… heb ff jullie advies nodig!

Ik heb gisteren in mijn nieuwe kleren tomatensaus gekregen… :cry:

Meteen alles uit en in een emmer water gezet… ff gauw eten en toen in de wasmachine met extra wasmiddel op een kort programma.

Vanochtend d’r uit gehaald, t zat er nog steeds in…

Vanochtend heb ik er een beetje vanish opgedaan, ff geboend en toen uitgespoeld en toen weer gewassen. Ik heb de vanish uitgespoeld omdat deze voor de witte was is en ik bang ben dat mijn kleuren er anders aan gaan…

Heeft iemand de gouden tip???

Hallo allemaal,

Wat is er al weer veel geschreven.

Leuk!

Klaproos: Spannend hoor, ben benieuwd of alles goed gaat met koop en verkoop. Succes!

Meggie: Waar wachten jullie op?

De hier genoemde buien herken ik ook.

Dacht ik juist alles weer een beetje onder controle te hebben, begonnen mijn ogen gisteravond toch weer te branden… gewoon zomaar…

Voel me ook ff echt helemaal niet lekker en zoooo moe.

Gisteravond om 8 uur al naar bed gegaan terwijl ik eigenlijk een echt avondmens ben. Voel me wel wat beter vandaag, weer wat vrolijker.

Nou heb ik bij de afgelopen stopweek ook een doorbraakbloeding gehad (tenminste, ik werd ongeveer een week te vroeg ongi…) en ik ben deze nieuwe strip begonnen om i.p.v. 's avonds de pil 's ochtends te nemen.

Na een hele gaotische dag vond ik het toch wel erg lastig de pil goed in te nemen, 's ochtends gaat beter.

Denk dat mijn lichaam een beetje in de war is nu…

Wat boeken betreft denk ik erover om “Zwanger worden” van Mariël Croon te kopen. Dat schijnt een goed boek te zijn over alles wat bij Zwanger worden komt kijken en het is het enige boek waarbij staat dat twijfelaars er ook wat aan hebben.

(niet dat vriendlief dat gaat lezen waarschijnlijk maar goed…)

Buffy

Buffy, dat boek waar jij het over hebt heb ik ok, en het valt mij tegen.

Er staat best veel informatie in, maar bijna de helft van het boek gaat over “wat als het langer duurt”.

En daar zat ik niet echt op te wachten toen ik net zwanger wilde worden.

Hier vanochtend weer rekbaar slijm :think:

Dat kan volgens mij 2 dingen betekenen.

1. ik heb nu pas een eisprong.
  2. ik ben zwanger, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen nadat ik een eisprong had gehad weer veel rekbaar slijm.

En we wachten rustig verder :liar:

@sabje373 wrote:

hallo dames,

ik reageer later weer uitgebreid, maar nu ff niet… heb ff jullie advies nodig!

Ik heb gisteren in mijn nieuwe kleren tomatensaus gekregen… :cry:

Meteen alles uit en in een emmer water gezet… ff gauw eten en toen in de wasmachine met extra wasmiddel op een kort programma.

Vanochtend d’r uit gehaald, t zat er nog steeds in…

Vanochtend heb ik er een beetje vanish opgedaan, ff geboend en toen uitgespoeld en toen weer gewassen. Ik heb de vanish uitgespoeld omdat deze voor de witte was is en ik bang ben dat mijn kleuren er anders aan gaan…

Heeft iemand de gouden tip???

Tomatensaus… pff, iemand op het schoolplein zei me alles schoon te krijgen met Shout…

Ik gebruik voor de kleertjes van Yinthe ook regelmatig shout en dat werkt inderdaad goed.

Maar of het ook nog werkt als je kleding al een keer gewassen hebt weet ik niet.

Je kan bij de drogist en supermarkt ook van die kleine flesjes kopen met vlekkenverwijderaar.

Voor iedere soort vlek is er een speciaal flesje.

Ik weet zo even niet welk merk het is.