De Ei-rammelaars (deel 6 alweer!)

@ Buffy; welkom!! Een aantal hebben het je al gevraagd, maar… waaróm wil hij nog niet? Dat had ik als zijn vriendin/vrouw zijnde graag willen weten…

(bij mijn huidige vriend was dat één van mn eerste vragen nog vóór we gingen daten, of ie nog een kinderwens had, anders was ik helemaal niet aan deze relatie begonnen :lol: :oops: )

@ Lotte; als ik het goed begrijp gaat het de goede kant op met je bloeddruk? Je was getsopt met de plastabletten nu toch? Fijn hee!

@ Sabje; leuk een nieuwe fiets! Fotoooo?? Fijn dat de stresspiek weer daalt… hier inmiddels ook weer… :wink: Lukt het wat met studeren?

@ Jade; ik heb dat persona ding eens bekeken op internet. Wat een gehannes!! Maar misschien denk ik er in oktober anders over :mrgreen:

Hier op dit moment een dikke keelontsteking, voelde gister einde van de middag al dat ik minder fit was en moe werd… Mn keel begon al wat pijn te doen en vannacht werd ik geregeld wakker dat ik amper kon slikken. Toen ik vanmorgen opstond was mn huig al weer zo groot dat ie de onderkant van mn keel raakte, ik werd dus misselijk als ik ging lopen :sick: gewoon omdat ik die huig voelde wiebelen… Steeds als ik wilde praten en ik moest de letter G uitspreken begon ik te kokken… zo ROT! :shock: :silenced: Dus ben naar de huisarts geweest en heb een kuur afgedwongen omdat we morgen een bruiloft hebben, hij gaf me er diclofenac bij als ontstekingremmer en pijnstiller en dat werkt super! Zo kom ik morgen de dag wel door! Ben alleen erg moe en wat rillerig… (zou die Pfeiffer dan toch nog meespelen??) Ben ook ‘gewoon’ gaan werken van 9 tot 9…oeps… liep er echt als een stonede kanarie rond :eh: dat is dan wel weer zo met dat spul hè :lol:

Nou ik ga de spullen pakken, we verblijven morgen een dag en nacht bij mn lover :wink: Heerlijk, straks hebben we dat gereis niet meer!

Welterusten allemaal!! :-*

ff kort,

@ lotte, ik woon inderdaad in de buurt van Boekelo. Tis een half uur fietsen met de wind mee;)… Maar hoezo?? jij ook???

@ Belly, ik hoop dat je gauw opknapt van je keelontsteking!!

FF andere meiden, vergeef het me dat ik niet zo uitgebreid reageer als normaal. als ik straks dat examen heb gehad komt vast goed… Echt, het wordt beter!

Hoi,

Daar ben ik ook weer eens. Ik ben de laatste tijd zo druk, dat ik nauwelijks tijd heb hier mee te kletsen. Zal vanaf nu proberen weer wat meer aanwezig te zijn.

Ik zag dat er weer een paar nieuwe dames bij waren gekomen;

welkom allemaal en gezelllig dat jullie hier ook komen kletsen.

Inmiddels zijn wij hier ook echt begonnen voor een kindje. Eigenlijk zouden we dat vorige maand al, maar toen zat vriendje in t buitenland rond mijn ei. Afgelopen week heb ik volgens mij mijn ei gevoeld en nu hebben we wel goed kunnen klussen. Dat word dus voor het eerst echt hopen op die N van NOD.

:-*

Eigenlijk is het niet eerlijk dat we maar 1x in de maand een kans hebben hè… nu moet je gewoon nog twee weken geduld hebben!

Aan de andere kant, vaker dan 1 week in de maand ongesteld zijn lijkt me ook niks :hand:

Heb nu een dikke laag make-up opgesmeerd en een paar daglensjes in gedaan, nu zie je iets minder dat ik me helemaal niet fit voel… Gelukkig is die bruiloft van 16 tot 20, dan lig ik er vanavond weer vroeg in!

Fijn weekend allemaal! :-*

Goedemorgen allemaal,

Klaproos: Veel plezier vandaag! Beterschap, hopelijk wordt het een hele leuke dag.

Elle: Succes! Spannend hoor. En sterkte met het wachten op die N… :slight_smile:

Zelf heb ik gisteravond nog eens geprobeerd een goed gesprek op te starten met vriendlief. Ik wist namelijk eigenlijk gewoon niet waarom hij nou niet wou. Kwam altijd met smoesjes van geen tijd, geen ruimte en als ik dat van tafel veegde verzon hij wel wat anders of begon over een ander onderwerp…

Gisteravond begon niet zo best… kregen haast ruzie wat we eigenlijk nooit hebben.

Gelukkig hebben we er uiteindelijk wel goed over kunnen praten, hij snapte nu ook wel dat hij toch echt eens met een goed antwoord komen moest. De reden zit vooral in zijn eigen slechte jeugd, ervaringen die hij heeft gehad en waarvan hij bang is dat ons kind dat ook wel eens mee zou kunnen gaan maken en dat wil hij niet.

Hij is er nog niet van overtuigd dat we het saampjes beter kunnen dan onze ouders het hebben gedaan.

(mijn nestje was ook niet zo liefdevol helaas)

Ik ben erg blij dat ik nu de werkelijke reden achter zijn excuses weet, daar kan ik tenminste wat mee. Ben het nog niet helemaal met hem eens maar voor nu laten we het even rusten…

Hebben mannen ook een biologische klok? Geloof dat ik ff moet wachten tot die eindelijk eens gaat tikken… :?

Buffy

@ Elle: Fijn dat je je eisprong hebt gevoelt en deze goed hebt kunnen benutten. Ik zou nog wel even door blijven klussen tot je uit je groene zone bent… Je weet het maar nooit!!

@ Klaproos: Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben vandaag!!Wat betreft de fiets, ik heb zo geen foto en ik weet ook niet hoe en waar ik die moet plaatsen, maar als je even kijkt op google en dan zoekt op gazelle saphir 2008 en dan nar afbeeldingen gaat, is het het eerste plaatje… :wink: :inlove:

Ik ga zo ff een poging doen om te shoppen voor de volgende reden: ik heb maandag een sollicitatiegesprek :inlove:

Sabje, ik woon ook redelijk in de buurt van Boekelo, als moeten we er wel even voor rijden.

Succes met je gesprek maandag.

Waar ga je solliciteren?

Buffy, fijn dat je de reden van de afwachtende houding van je vriend nu weet.

Ook al is het moeilijk, probeer niet teveel druk op hem uit te oefenen.

Mijn vriend wilde eerst ook wachten en iedere keer als ik over kinderen begon werd hij boos.

Ik heb mijn mond toen een tijdje gehouden en dat heeft geholpen.

Je moet mannen niet teveel pushen.

Elle, sterkte met wachten op je nod.

@ Sabje: fijn dat het weer wat beter gaat! Hopelijk komt er snel weer meer rust in de tent.

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!

Succes nog met leren!

En heeeel veel succes maandag!!!

@ Buffy: Welkom Buffy! Ik ga je zo snel toevoegen aan de lijst!

@ mariamaria: jeetje is het ene opgelost krijg je het volgende. Grrr! Nou hoop dat ook dat zich oplost. Nu even lekker relaxen in het weekend toch :slight_smile:

@ Klaproos: beterschap joh! Jeetje klinkt erg naar zeg. Brrrr! Hopelijk heb je toch een leuke bruiloft!

@ Elle: succes met klussen meid, oh hoop echt dat het klussen effect heeft gehad. Maar als ik het goed begrijp zijn het nu je wachtweken?

Hier draait de wasmachine alweer en heb al van alles gedaan. Heb echt lang geslapen (van 23:00 tot 9:15) maar mijn moeheid is niet weg te slapen. Pfff. Het waren ook wel weer zware werkdagen. Van 8:00 tot 17:00 vind ik toch wel lang (half uurtje pauze). Maar ja…

Dit weekend lekker rustig aan. Eigen dingetjes doen.

Fijn weekend allemaal!

Buffy is toegevoegd aan de lijst!

@buffy wrote:

Zelf heb ik gisteravond nog eens geprobeerd een goed gesprek op te starten met vriendlief. Ik wist namelijk eigenlijk gewoon niet waarom hij nou niet wou. Kwam altijd met smoesjes van geen tijd, geen ruimte en als ik dat van tafel veegde verzon hij wel wat anders of begon over een ander onderwerp…

Gisteravond begon niet zo best… kregen haast ruzie wat we eigenlijk nooit hebben.

Gelukkig hebben we er uiteindelijk wel goed over kunnen praten, hij snapte nu ook wel dat hij toch echt eens met een goed antwoord komen moest. De reden zit vooral in zijn eigen slechte jeugd, ervaringen die hij heeft gehad en waarvan hij bang is dat ons kind dat ook wel eens mee zou kunnen gaan maken en dat wil hij niet.

Hij is er nog niet van overtuigd dat we het saampjes beter kunnen dan onze ouders het hebben gedaan.

Ik ben erg blij dat ik nu de werkelijke reden achter zijn excuses weet, daar kan ik tenminste wat mee. Ben het nog niet helemaal met hem eens maar voor nu laten we het even rusten…

Buffy

Buffy, die van mij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij wel een kinderwens had, maar over het wanneer werden wij het ook maar niet eens. Na ons trouwen begon ik wel heel hard te rammelen en hij had juist elke keer weer andere smoezen. Eerst was het: eerst trouwen en een huis kopen, toen was het: als we maar een vaste baan hebben, daarna kwam de crises als reden en het feit dat hij er nog niet aan toe was enzo… bang om vrijheid in te leveren…

Uiteindelijk hebben we na een aantal goede gesprekken (en daar tussenin inderdaad laten rusten) toch een overeenstemming gevonden. Van hem hoeft het niet zo snel en ik wil gewoon stoppen met de pil en er voor gaan. Hebben nu besloten wel te stoppen met de pil maar nog niet als konijnen te gaan timen zo van en nu moeten we. We laten het dan op z’n natuurlijke beloop (waarbij ik natuurlijk voor mezelf wel besloten heb hem extra te verleiden op de vruchtbare dagen ;-))

Wat ik maar wil zeggen: blijven praten, op z’n tijd laten rusten, vooral niet te veel pushen en dan komen jullie er vast wel uit. Sterkte!

@Meggie wrote:

@ mariamaria: jeetje is het ene opgelost krijg je het volgende. Grrr! Nou hoop dat ook dat zich oplost. Nu even lekker relaxen in het weekend toch :slight_smile:

Ja het is echt niet te geloven. Heb ik eindelijk de boel op een rijtje en goede afspraken gemaakt… komt het volgende gezeur. Maar ja… het lost vast vanzelf op. Alleen leuk werken is anders qua sfeer.

Nou, ik ga ff snel omkleden. We gaan zo naar vrienden en dan lekker de stad in om hapje te eten en dan drankje te doen. Leuk, want heb mijn vriendin echt al vet lang niet meer gezien.

Iedereen verder ook nog een fijn weekend!

Meggie, verander mijn wod maar in een nod.

We hebben ons een beetje misdragen en dat zo vlak voor (of tijdens) mijn eisprong :oops:

Hoi meiden.

Ik ben er nog!!! en ik lees ook echt mee. Heb alleen niet echt de puf en de tijd om echt te reageren.

Ik ga maandag op vakantie voor een week en daarna kom ik me wel weer melden

@Lotte wrote:

We hebben ons een beetje misdragen en dat zo vlak voor (of tijdens) mijn eisprong :oops:

:shock: :naughty: :mrgreen: :wink:

Spannnnnnund!

@Lotte wrote:

:naughty: ohhhhhhh hahahahaha

Nou zo ver krijg ik man mijn dus echt nooooooooooit, zelfs niet in het heetst van de daad hahaha.

Maar ik verander het morgen. Zou wel grappig zijn. Bij welk stoptopic hoor je nou eigenlijk hihihihi.

@Klaproos wrote:

Aan de andere kant, vaker dan 1 week in de maand ongesteld zijn lijkt me ook niks :hand:

Nee, mij ook niet. Dan maar ‘maar een kans’ per maand.

@buffy wrote:

Goedemorgen allemaal,

Elle: Succes! Spannend hoor. En sterkte met het wachten op die N… :slight_smile:

Hebben mannen ook een biologische klok? Geloof dat ik ff moet wachten tot die eindelijk eens gaat tikken… :?

Buffy

Mannen zijn wel vaak te laat is mijn ervaring, dus misschien moeten ze eens nieuwe batterijen kopen voor hun (biologische) klokje…

Wel fijn dat jullie er gisteren uiteindelijk goed over hebben kunnen praten. Weten of jullie het beter kunnen dan jullie ouders zul je pas als je het probeert, maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen.

Mijn vriendje vindt het overigens ook nog steeds heel spannend hoor, ik denk dat die het ook pas echt leuk vindt als het echt zover is.

:-*

@sabje373 wrote:

@ Elle: Fijn dat je je eisprong hebt gevoelt en deze goed hebt kunnen benutten. Ik zou nog wel even door blijven klussen tot je uit je groene zone bent… Je weet het maar nooit!!

Ik ga zo ff een poging doen om te shoppen voor de volgende reden: ik heb maandag een sollicitatiegesprek :inlove:

We hebben wel goed geklust hoor :mrgreen: , maar aangezien dit eigenlijk de eerste ronde pas is, zal ik er maar niet te hard op rekenen dat het meteen raak is. Dat zou wel heel snel zijn.

Ben je nog geslaagd voor maandag gisteren? Heel veel succes alvast. Voor wat voor functie is t?

@Meggie wrote:

@ Elle: succes met klussen meid, oh hoop echt dat het klussen effect heeft gehad. Maar als ik het goed begrijp zijn het nu je wachtweken?

Hier draait de wasmachine alweer en heb al van alles gedaan. Heb echt lang geslapen (van 23:00 tot 9:15) maar mijn moeheid is niet weg te slapen. Pfff. Het waren ook wel weer zware werkdagen. Van 8:00 tot 17:00 vind ik toch wel lang (half uurtje pauze). Maar ja…

Dit weekend lekker rustig aan. Eigen dingetjes doen.

Fijn weekend allemaal!

Ja, nu is t wachten geblazen. We hebben echt goed (en veel :mrgreen:, niet te ) geklust. Toch ga ik er maar niet van uit dat het nu gelijk raak is in ronde 1, want dan is het ook niet zo’n teleurstelling als t niet zo is.

Wat een lange dagen maak jij zeg! Wat voor werk doe je? Ik werk ook van 8.30 tot 17.00, dus ik weet wel een beetje wat het is. Ik ben ook echt van mijn weekend aan het genieten nu.

@Lotte wrote:

:naughty: :naughty: :hand: :dance: :dance: :dance: