Geen sneeuw te zien
bij ons sneeuwt het al(limburg)
Hier is ook weer alles wit en nu met ijzel erbij :?
bij jullie zuiderburen, België dus, valt het met bakken eruit !
sinds deze ochtend 8 u is er al zeker 5 cm bijgevallen…
don’t like it !
alhoewel Michaël en Rob daar een andere mening op na houden. zij zijn al gaan sleeën.
xxx
Gerda
Wij zijn gisteren ook wezen sleeën en willen straks nog een keer gaan. Op dit moment sneeuwt het hier lichtjes.
Ik vind dit weer net erg alleen wel als het sneeuwt of net veel gesneeuwd heeft met spitsuur en ik de weg op moet voor werk.
Hier, op een paar vlokjes die gedwarreld naar beneden kwamen, nog geen sneeuwval. Niks ligt er. Gelukkig maar, ik vindt het echt niks. Mooi lijkt het altijd wel, maar t geeft zo veel narigheid.
Wendy vindt het daarentegen te gek. Ik ben gisteren wel met haar naar de ijsbaan geweest. Kon ze zich nog even uitleven. Met school waren ze vrijdag al geweest. Ijsbaan openen met alle aanwezige en deelnemende basisscholen.
Buiten het feit dat het ijs en ijs koud is (gevoelstemp -16) geen sneeuw…
Hier in L’warden nog geen vlokje te zien.
Wel ijs koud met gevoelstemp van -9. Maar manlief is met een groepje heerlijk aan het schaatsen (met 3 dubbele kleding aan :mrgreen: )
Ik vind het écht te koud…vooral met die harde wind, dus wij blijven binnen en de taart staat al in de oven :drool:
@rhode wrote:
Hier in L’warden nog geen vlokje te zien.
Wel ijs koud met gevoelstemp van -9. Maar manlief is met een groepje heerlijk aan het schaatsen (met 3 dubbele kleding aan :mrgreen: )
Ik vind het écht te koud…vooral met die harde wind, dus wij blijven binnen en de taart staat al in de oven :drool:
Lang leve de thermo legging van ja ja… de Action :lol: .
Die heb ik vandaag op de ijsbaan aangehad onder mijn (spijker)broek en heb het niet koud gehad.
Kids en man allemaal laagjes en ook niet horen klagen hoor, maar vond dit wel zo makkelijk.
Het is hier gevoelsmatig ook erg koud (-12 ongeveer) en er schijnt nu toch echt voor het noorden ook nog wat sneeuw aan te komen… hoog in Groningen en Friesland pas in de nacht… wij hopelijk nog wat eerder :dance: .
hier sneeuwt het al weer uren…
Hier is zelfs code Oranje uitgegeven. Ivm ijzel glad op de weg.
Voor nu geen sneeuw en ijzel meer, hou daar echt niet van.
Gevoelstemperatuur is inmiddels gedaald tot -16…en manlief schaatst nog steeds door :shock: (al is het nu met de wind in de rug gelukkig)
Thermolegging had ik gisteren ook aan. Scheelt een hoop! Maar daar krijg ik mijn man niet in ben ik bang :mrgreen:
@rhode wrote:
Gevoelstemperatuur is inmiddels gedaald tot -16…en manlief schaatst nog steeds door :shock: (al is het nu met de wind in de rug gelukkig)
Thermolegging had ik gisteren ook aan. Scheelt een hoop! Maar daar krijg ik mijn man niet in ben ik bang :mrgreen:
Zou mijn man niet moeilijk over doen hoor… als het helpt tegen de kou… nu liep hij met een pyjamabroek eronder, zit zo’n thermoding lekkerder denk ik :lol: .
hier nog steeds geen sneeuw!
@klavertje4 wrote:
hier nog steeds geen sneeuw!
Hier ook niet en volgens mij komt het ook niet meer of amper…
Waar eerst volgens buienradar de sneeuw rond 4 uur zou zijn en redelijk langdurig… is dat al opgeschoven naar na 6’en en misschien een klein halfuurtje… alleen maar losse flarden met neerslag lijken het nu.
Dus ik denk dat we hier morgenochtend ook weer wakker worden in een grauwe wereld.
hier geen sneeuw, ben niet buiten geweest maar geloof meteen dat de gevoelstemp dik onder nul is.
Nou Almere heeft sinds vanmiddag eeuur of twee al dikke sneeuwbuien en die zijn nog niet gestopt! Ligt weer een nieuwe laag boven op de oude laag.
Idd in Almere weer een aardig laagje erbij.
Helaas hebben mijn buren voor hun deur een deel sneeuw weggehaald van de week, maar een laag laten zitten (doe het dan niet :roll: ), wat al spiegelglad was. Nu weer een laagje erover heen. Dus denk dat we van de week wel kunnen schaatsen op dat stukje stoep
@rhode wrote:
Zo een echt diehard :shock: …vond het verschrikkelijk koud vandaagh.
En als ik de voorspellingen mag geloven komt hier vannacht de sneeuw en morgen
Heb ik echt geen zin in…laat het maar vriezen (zonder die harde wind) dan kunnen we lekker schaatsen.
Hier in de kop van noord-holland is het ook gaan sneeuwen. Volgens mij rond half 5/5 uur. Maar vooral stuifsneeuw. Ook hier is het erruggg koud brrr. Zelfs de hond kwam naast me lopen en wou uiteindelijk opgetild worden ipv hard voor me uit rennen. :mrgreen: