de eerste sneeuw

het sneeuwt hier gewoon enorm hard en de hele achtertuin wordt al flink wit. :slight_smile:

Hier af en toe een verdwaalde vlok, meer niet

Hier ook :mrgreen:

Mijn ventje ligt aan de borst op te warmen van zn eerste speelpartijtje in de sneeuw! Hij zqt voor het raam al moooi dus maar ingepakt en buiten laten kruipen.

heerlijk lune!

Hier alleen natte sneeuw wat helaas niet blijft liggen. :frowning:

Ooooh hier helemaal niks en dan wonen we ook nog in het Noorden :frowning: :frowning: dat zegt ook helemaal niks, want meestal begint het in het zuiden of oosten het eerste te sneeuwen.



Ik ben er helemaal klaar voor, handschoenen, skibroeken, snowboots en een mooie slee voor mijn ventje…laat de sneeuw maar komen :mrgreen: :thumbup:

jaloers

Hier helemaal niks!

niets hier

hier worden de grote vlokken ook weer kleiner en vecht het zonnetje om erdoor te mogen komen dus vrees dat het zo weer weg is.

Laat de sneeuw maar lekker in het zuiden blijven :mrgreen:

Hier sneeuwt het al een uurtje ofzo, maar pas sinds 5 minuten dikke vlokken… het blijft nog niet echt liggen, vieze gladde natte drap dus… niks aan want dan voel ik me meteen onzeker op de fiets… Moet Mies zo halen, denk dat ik de auto maar pak.

Cell dat heb ik dus ook, dat ik me dan onzeker op de fiets voel. Ben ooit een keer gevallen op de fiets met sneeuw en dat zit dan eenmaal in het koppie he.

Hier nog geen sneeuw gelukkig.

Ja sneeuw brrrrr, vind het leuk om te zien maar om er doorheen nee. Komt ook door een ongeluk voor mijn neus door de sneeuw paar jaar terug. Sindsdien haat ik sneeuw.



Hier nog geen sneeuw, maar wel wat regen

hier vooral regen met wat natte sneeuw erdoor. Het is vooral koud en nat. Brrr. na het uitlaten van de hond zit ik nu weer op te warmen met een beker warme chocolademelk.

Nou idd… heb 2 jaar terug op natte sneeuw en licht aangevroren weg een lelijke smak gemaakt met Mies achterop… en nou zou ik normaal mijn bakfiets wel kunnen pakken, die heeft 3 wielen en blijft wel overeind… maar mijn band is lek sinds zaterdag :frowning: Ruud heeft nog geen tijd gehad deze te plakken.

@Marieke_5000 wrote:

Laat de sneeuw maar lekker in het zuiden blijven :mrgreen:




Neeeee ik ben er helemaal klaar voor…heb me suf gesurfd op het net voor een leuke goedkope slee voor mijn ventje…en dan nog suf gesurfd voor riempjes anders valt ie eruit.

Sneeuw moet komen… :mrgreen:



Maar ik moet zeggen dat ik ook best wel een schijterd ben op de fiets dan hoor!! vooral als je nog met je kids erbij moet fietsen.



Ben zelf militair geweest en op mijn uitzending ben ik op 2 cm na bijna het ravijn ingeschoven en sindsdien ben ik bang :roll: zowel op de fiets maar in de auto ook.

Vandaar dus ook de slee… :mrgreen:

Hier sneeuwt het al de hele ochtend. Het blijft wel redelijk liggen nu, maar als je er doorheen loopt is het sop sop. Nog niet droog genoeg dus

@Marieke_5000 wrote:

Laat de sneeuw maar lekker in het zuiden blijven :mrgreen:




Ik stuur het graag door.

Ben blij dat het natte sneeuw is en nog niet blijft liggen.

3 weken geleden was ik al klaar voor de sneeuw. Winterbanden onder de auto laten zetten. :mrgreen: