Hier gelukkig ook nagenoeg niets 8)
maar het ziet er zo leuk uitttttttt :dance:
ik ben net na 300 meter maar weer terug gelopen naar huis,
ik moest de kinderwagen echt met gestrekte armen duwen en het arme kind vloog door de hobbels door de kinderwagen :lol:
leek me wel leuk om even door 10 cm sneeuw een stukje te gaan wandelen :shifty:
hier sneeuwd het weer…
ga zo maar een dikke thermo legging onder mijn jeans aan doen, want het is echt vreselijk koud…
maar de slee en de warme choco staat al voor straks klaar :thumbup:
Ben op dit moment moed aan het verzamelen om nog even naar de winkel te gaan voor een paar boodschapjes.
Rijswijk is ook wit!!
Desmee staat tot haar knieen in d sneeuw dus ik denk zo’n 15/20 cm.
vanuit mijn keukenraam.
@teun wrote:
maar het ziet er zo leuk uitttttttt :dance:
ik ben net na 300 meter maar weer terug gelopen naar huis,
ik moest de kinderwagen echt met gestrekte armen duwen en het arme kind vloog door de hobbels door de kinderwagen :lol:
leek me wel leuk om even door 10 cm sneeuw een stukje te gaan wandelen :shifty:
wahahahaha… zie je al stuntelen en ik zie de kleine al door de lucht zweven. :oops: :oops:
Hier viel de kleine om de haverklap om. :oops: Was dus geen succes.
Mijn moppie was lekker samen met der vriendinnetjes aan het spelen vanmorgen.
Hier ook sneeuw, en het sneeuwt weer :roll: van mij hoeft het niet hoor, uberhaubt de winter niet
Ik ben een echt zomermens :inlove:
Ik vermoed dat er hier nog heel wat bij gaat komen :?
Hier helemaal niks oké opzich hoeft het van mij niet…vanmorgen lekker zonnetje en dan is het heerlijk als het zo koud is…en als het door blijft vriezen kunnen we ms binnenkort schaatsen en als het gaat sneeuwen dus weer niet.
Maar het ziet er wel mooi uit hoor als de wereld helemaal wit is en de kindjes vinden het zooo leuk.
Ook Maastricht begint wit te worden :shock: Ben ik blij dat ik niet naar buiten hoef
Hier sneeuwt het al de hele dag. Alleen ben ik samen met beide jongens ziek, dus spelen in de sneeuw zit er momenteel nog niet in. Hoe graag Damian ook wilde vanmorgen. Die riep als eerste mama ik wil een sneeuwpop maken.
(En nu ligt hij al een tijdje te slapen op de bank, terwijl hij dus al tijden geen dutjes meer hebt gedaan 's middags)
Het sneeuwt en sneeuwt en sneeuwt. is nog niet droog geweest.
Zo de laarzen aan, jassen aan, mutsen op en met de slee op pad. Even een stukje wandelen met de kinderen. (Gelijk een goede frisse neus).
Hier ook de boel wit en 2 jongens spelend in de tuin… M zeker al 2 uur en wil niet naar binnen en heeft het ook niet koud … Gek kind … En D is net een half uurtje van school en ze zijn nu druk met sneeuw scheppen en een sneeuwpop maken… Het wachten is nu op papa want dan kunnen ze met de slee …
Ik ben lekker binnen met J & N in de box… En voor mezelf maar een kop warme choco gemaakt … Lekker…
Ik geloof niet dat het vandaag hier ook maar even gestopt is met sneeuwen … Wel dikke en mini vlokjes in alle variaties gezien… Nu denk ik ergens tussen 5 en 10 cm …staat ook wel gezellig !!
Ik vind het zo jammer dat ik tot 5 uur moet werken en VL ook.
Maar stipt 5 uur, Stuart halen, skipak en snowbooties mee en de sneeuw in Nog even genieten op de valreep.
Morgen dan hebben we wel alle tijd, maar ja, dan moet het ook nog liggen.
Hier sneeuwt het ook al de hele dag, met een afwisseling van kleine vlokjes en grote vlokken… Nu sneeuwt het nog steeds… Zal mij benieuwen of de hondentraining straks nog door gaat… En als het door gaat, of ik dan zin heb om te gaan staan kou lijden…
Klein landje, maar toch heel groot… hier is alles nog mooi groen. Wel heel koud, het zou zomaar zo kunnen zijn dat we morgenmiddag kunnen schaatsen! Maar sneeuw??? ik kan me er momenteel niets bij voorstellen.
Hier in het noorden nog geen enkel verdwaald vlokje.
Wel vriest het lekker door, heerlijke frisse lucht
Van mij mag het zo blijven.
Nog geen sneeuwvlokje gezien hier in L’warden
Wel heerlijk vries weer met zonnetje, dus ik mag niet klagen
Jammer, drie.cm.sneeuw, helaas, balen voor het ijs!
sneeuw,… :think: is dat niet die witte poeder die uit de lucht komt vallen?
uhhhh nee niet gezien nog hier
verwacht eht ook niet.
Ziektekiemen worden hier wel flink uitgeroeid met de vrieskou :mrgreen: :thumbup: