konijn, hier ook niks hoor. Tot nu toe dan. Er staan me daar alleen wel een berg file’s.
@konijn wrote:
Alemaal waarschuwingen ed, hier ligt niks…we wonen in het noord oosten, ongeveer midden vant lamd…ben wel benieuwd waar het wel is… Wel jammer, ze wilden graag in de sneeuw spelen, heb nu goede kleding komt er telkens niks:-(
Wij zitten net onder de grens.
Hier dus wel sneeuw. Na het ochtend slaapje van zoonlief ga ik hem in z’n skipak hijsen. Eens kijken wat hij er van vindt.
Grens hier ook denk ik… Schoonvader zit in Almere en zegt dat er daar wel al sneeuw ligt, wij zelf in Lelystad en heb nog geen vlokje gezien. Hoop wel dat er nog wat komt, die kleine meid verheugd zich erop.
@K1TT3N wrote:
Grens hier ook denk ik… Schoonvader zit in Almere en zegt dat er daar wel al sneeuw ligt, wij zelf in Lelystad en heb nog geen vlokje gezien. Hoop wel dat er nog wat komt, die kleine meid verheugd zich erop.
In Zeewolde ligt ook wel wat sneeuw. Net niet genoeg om te sleeën denk ik, maar wel sneeuw, dus dat is al leuk.
Hier wel behoorlijk wat, ik schat toch wel een cm of 8. (brabant)
Ik moest gisteravond werken en toen ik bij een client vertrok was na 30 min niet meer te zien waar ik daarvoor gereden had, en lag er een cm of 3 sneeuw op de auto.
Geloof dat de sneeuw ons ook gevonden heeft. Kleine meid wil al direct in de sneeuw spelen.
Hier geen sneeuw
Het is wel erg koud
Bewolkt
Nu sneeuwt het maar stelt niet veel voor
Hier in Friesland ook niks, gelukkig. Alles is wit door de vorst, dus wel een mooi gezicht. Maar de wegen zijn schoon en droog.
Wel erg koud en een snijdende wind. Jullie mogen de sneeuw houden!
Hier sneeuwt het weer.
Hier op de grens van Drenthe/groningen ligt maar een heel dun laagje sneeuw van mij mag er nog wel een heleboel vallen, vind het zo gezellig en dan kunnen we met de meiden sleeen :inlove:
Hier sneeuwt het ook maar door, er ligt al best veel. Pas een skipak gekregen voor de jongste, toch blij dat ik em aangenomen heb
Brabant :dance:
:inlove: :thumbup:
Hier gelukkig nog niks.
Hier ligt te veel haha
het is ook nooit goed he :mrgreen:
maar het sneeuwd alweer!
Op de fiets was vanmorgen echt niet te doen,
(moet een stuk door een park)
ben 2x onderuit gegleden, en loop al met een gescheurde enkelband :shock:
Hopelijk kan ik vanmiddag beroep doen op mijn pa, ivm een auto…
Yep, brabant ziet wit
Hier ook al flink pak en gaat nog stilletjes door.
Stond vanmorgen 15-20km file richting mijn werk, dus heb me maar afgemeld en werk nu vanuit thuis. Geeft toch iets meer rust dan in de file te gaan staan en hopen dat je 'savonds weer fatsoenlijk terug kan.
Ik was al helemaal voorbereid op sneeuw, dus van mij mag het best wel ff doorgaan.
Ik heb skipakjes, snowboots, slee, dus kom maar op met die sneeuw
Manlief is ook maar thuis gebleven (was vandaag eigenlijk zijn buitenshuis werkdag). Nu gaat hij morgen naar kantoor.
Maar niet iedereen kan dat.
Leuk hier ook skipak en snowboots. Maar of hij het leuk vindt… zal eens kijken of hij het leuk vindt.
Hier helemaal niks!!
Het was hier 1 groot drama…
Hier niks en hier komt ook niks! 8)