hier niks :snooty:
Wauw wat was het weer mooi vanmorgen!
Een dikke witte deken :inlove:
Het zonnetje schijn, dus de sneeuw begint wat te smelten hier, maar het ziet er nog prachtig uit! Elk takje en blaadje is bedekt met sneeuw.
Was blij dat het weg was, maar vanmorgen was het weer wit :?
Maar gelukkig is het nu weer aan het dooien.
Hier sneeuwt het inmiddels weer een beetje. Wel gezellig hoor. Echt weer voor Kersttoestanden. Ik heb het normaal nooit zo vroeg maar nu had ik er wel even zin aan. :mrgreen:
@Sennapen wrote:
@teun wrote:hier niks :snooty:
Krijg je he als je zo diep in het zuiden woont :lol:
Whahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Hier is trouwens ook weerallesweg :dance: , wel regen gehad vannacht, maar mensen rijden allemaal flink door dus glad zal het niet zijn.
hier is het juist erg glad en het heeft vannacht weer gesneeuwd…
Hier is het meeste ook weer weg, maar op de wegen waar het echt platgereden is is het nu spekglad, echt van die ijsbanen.
kurk-droog :mrgreen:
wel lekker koud,
zelfs straks op de fiets thermische broek aan :mrgreen:
hier is het echt spiegeltje glad… had het niet zo in de gaten omdat het regende… maar maakte bijna een glijer
Hier regent het al de hele tijd.
Hier schijnt het zonnetje
@Nikita wrote:
Hier is het meeste ook weer weg, maar op de wegen waar het echt platgereden is is het nu spekglad, echt van die ijsbanen.
Zo was het hier in de wijk ook, tegen de avond was het meeste weg maar inderdaad die plekken waar de sneeuw is platgeregen, levensgevaarlijk!
gister was alles weg… nu ligt er een nieuw laagje
Hier ligt ook weer een witte deken :?
@Marieke_5000 wrote:
Hier ligt ook weer een witte deken :?
Hier ook
@Sennapen wrote:
@Marieke_5000 wrote:Hier ligt ook weer een witte deken :?
Hier ook
Echt? z o’n klein landje en zo’n verschil. Hier ligt niks… Van mij mag het morgen wel weer sneeuwen, maar ik vind het wel lekker als het maandag weer weg is. Oftewel, spelen in het weekend, goed begaanbare wegen door de week…
@meisje1974 wrote:
@Sennapen wrote:@Marieke_5000 wrote:Hier ligt ook weer een witte deken :?
Hier ook
Echt? z o’n klein landje en zo’n verschil. Hier ligt niks… Van mij mag het morgen wel weer sneeuwen, maar ik vind het wel lekker als het maandag weer weg is. Oftewel, spelen in het weekend, goed begaanbare wegen door de week…
Marieke en ik wonen vlakbij elkaar, dus dat zou vreemder zijn als er bij haar niks lag en bij mij wel :lol:
En neee morgen pelease geen sneeuw, we moeten verhuizen :roll: :thumbdown:
Alemaal waarschuwingen ed, hier ligt niks…we wonen in het noord oosten, ongeveer midden vant lamd…ben wel benieuwd waar het wel is… Wel jammer, ze wilden graag in de sneeuw spelen, heb nu goede kleding komt er telkens niks:-(