Hier wel wit…hoop dat er morgen een mooie laag ligt…alhoewel ik dan niet met mijn meisje kan spelen omdat ze dit weekend naar haar vader gaat
De slee voor de jongste heb ik al even naar beneden gehaald…zit te twijfelen of ik straks met hem met de slee ga of gewoon in de wandelwagen.
Zie hier net wel 2 kinderen met een slee spelen en de stoepen zijn nog aardig wit van het sneeuw dus het kan wel.
jaa heb een auto kunnen lenen voor 3 dagen :inlove:
dus de slee komt ook weer terug naar mij,
maar ben oh zo blij dat ik morgen niet hoef te fietsen met 2 kids !
ik zag het echt somber in… :doh:
hier is de gevallen sneeuw van vannacht al bijna weg…
Oooh wat goed zeg!! dat is echt een hele geruststelling dat je dan niet hoeft te fietsen.
Wij zijn vandaag lopend geweest en vanmiddag heeft mijn kleine ventje zijn nieuwe slee uitgeprobeerd.
Hij vond het helemaal leuk vooral omdat zijn zus hem aan het trekken was…als er morgenvroeg weer zoveel sneeuw ligt gaan we weer lekker lopen.
(weet helaas niet meer hoe ik de fotootjes moet verkleinen in photobucket :think: )
Hier klein beetje sneeuw, echt niet benoembaar.
Ah Nikita wat lief de kleine man op de slee.
Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen maar morgen ga ik ook de slee van zolder halen. Ben alleen bang dat Wessel niet blijft zitten :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Ah Nikita wat lief de kleine man op de slee.
Ik ben er vandaag niet aan toe gekomen maar morgen ga ik ook de slee van zolder halen. Ben alleen bang dat Wessel niet blijft zitten :mrgreen:
Daar was ik ook bang voor daarom heb ik zo`n looptuigje bij de prenatal gekocht en daarmee zit ie vast op de slee, ideaal :thumbup: anders blijft ie ook niet zitten hoor en ligt ie er zo vanaf.
Hier helaas geen sneeuw vannacht maar nu sneeuwt het wel…beetje te laat want nu kunnen we niet met de slee omdat er te weinig ligt
De slee staat klaar, voor vanmiddag !
heb tegen mijn oudste gezegd we gaan een echt mannelijke sneeuwpop maken, heb kleding geleend van mijn pa :mrgreen:
Volgens mij heb ik dan meer lol dan zij !
Hier sneeuwt het inmiddels wel en er lag vanmorgen nog de sneeuw van gisteren, voldoende slee-sneeuw zeg maar. Maar eens zien wat de ochtend ons brengt.
Hier een lekkere laag sneeuw. De jongens op de slee naar school gebracht. Papa en mama samen, dat was een heel feest. Dat krijg je als papa niet kan werken, haha. (hovenier).
En op de terugweg ben ik samen met Noortje op de slee gaan zitten, en heeft mijn man ons naar huis getrokken. Je had de mensen moeten zien kijken, hilarisch!
Vanmorgen om 7 uur lag hier nog niks. Tegen 9 uur was het wit :shock:
Het is voor nu gestopt met sneeuwen. Maar aan de lucht te zien gaat er nog genoeg vallen.
Hier begon het pas tegen 8 uur te sneeuwen.
Maar het is een vieze bende,lijkt wel of het nu regent.
Toen ik tegen 7uur naar buiten keek begon het net met sneeuwen, en het blijft maar doorgaan hier. Zo’n dik pak als er nu ligt heb ik niet vaak gezien.
Hier sneeuwt het nog steeds flink door.
Steven wil naar buiten sneeuwpop maken, maar weet zeker dat ie binnen 5minuten alweer naar binnen wil. Ik zit al de hele ochtend te wachten tot het sneeuwen minder wordt zodat we een sneeuwpop kunnen maken.
hier meteen uit school samen een sneeuwpop gemaakt. echter er begint nu een zonnetje door te komen dus ben benieuwd hoe lang hij blijft staan.
nu lekker opwarmen met zelfgebakken brood en warme chocolademelk
Niks geen sneeuw meer
Alle sneeuw is weg het regent
Gisteravond was er sneeuw en het ging ijzelen
Onze dochter had uitvoering vAn streetdance
Was super avond alleen toen we naar naar huis gingen
Spekglad overal
Hier was eergisteren ook alles weg geregend en nu vanmorgen was alles weer wit.
Word weer lopen naar school…
hopelijk geen sneeuw vandaag…
wil naar de stad voor een lootje ivm nieuwjaar :mrgreen:
Hier ook sneeuw, R. Is er helemaal hyper de pieper van, neeuw neeuw memmieeeee :inlove: , ik ben iets minder enthousiast haha
Hier ook sneeuw. En net nu ik vandaag moet werken :? Die ene dag in 1,5 week :lol:
Hier koud maar wel een heerlijk zonnetje en dus geen sneeuw :dance:
Hier ook weer een witte wereld, heerlijk :liar: :liar: :liar: :liar: