de eerste sneeuw

Blaas even richting Zeewolde als je wil? Wij willen ook wel sneeuw!

:cry: de zon schijnt weer…hahaha was een kort buitje…maar verwacht nog wel wat sneeuw straks!

@Nikita wrote:

Nou hier weer mega sneeuwvlokken…



Marieke bereid je maar vast voor want als de wind nog steeds zo staat komt het straks bij jullie aan :wink:




Daarstraks inderdaad weer een flinke bui gehad. Nu is het droog met een klein zonnetje dat elke keer verdwijnt. Sneeuw ligt er nog wel.

@Nikita wrote:

@Mouse! wrote:
Echt, ik heb nog geen vlokje gezien… :eh:



Ik denk dat ik vrijdag maar eens richting het oosten van het land vertrek :smiley:




Of richting Noorden…hier sneeuwt het behoorlijk nu en de weersverwachting voor Vrijdag is ook sneeuw :wink: :mrgreen:




woon in oosten nog echt geen vlok te bekennen :frowning:

Hier regen en hagel,geen vlokje sneeuw te bekennen. :frowning:

Sneeuwd telkens

Het vriest ook en is spekglad

Hier sneeuwt het nu ook, en echt dikke vlokken, zo mooi. Oja en net na het eten: maama sneeuw, sneeuw sneeuw!!



Heerlijk die winter :smiley:

onze stoep is wit :dance:

Hier waait het windkracht 9 en er ligt een laag sneeuw. (ik mis een ril-smiley…)

Het is koud en er ligt circa 1 cm sneeuw… genoeg om een hoop ellende te veroorzaken als het word aangelopen en aangereden… maar niet voldoende om fijn met de slee naar school te lopen… zucht

Ik hoop echt dat het hier morgen pas na 15.00 uur gaat sneeuwen :pray:



Moet morgen 17 km fietsen :silenced:

Hier gisteravond sneeuwen en harde wind en de wereld is nu wit…denk dat ik maar lopend naar school ga, weet niet of het vertrouwd is met 2 kids op de fiets :think:

tja of met de auto, kan ik gelijk tanken…

ja zo zit ik nu ook, morgen ook 1 op de fiets, en de oudste op zijn eigen fiets, maar ivm zijn autisme fiets hij niet zo stevig…

Wiebelkontje…



Ga even iemand lief aankijken om een auto te lenen…

Oh ja de mijne wil ik nu ook niet op haar eigen fiets…dat gaat echt niet goed!!



Wij gaan lopen…heeft ze besloten, ga ik morgen ofzo wel tanken of vanmiddag.

Hier ook die harde wins gister, brrrrr, was echt superkoud, hier ligt nu ook alweer een laagje op de stoep , de doorgande weg is redelijk te berijden geloof ik, ze rijden wel een stuk langzamer, met de auto van de oprit en de achterstraatjes nemen zal een grotere opgave zijn , bah :mrgreen:

hier cm of 5 en de jongens hebben voor schooltijd al even in de tuin in de sneeuw gespeeld :lol: .

En balen dat ze deden dat ze naar school moesten!



Kerstvakantie weer he :smiley: .

`Hier ook een cm of 5! Heerlijk weer.

Alles mooi wit, maar nog niet echt veel. Hopelijk vannacht en morgen een aardig laagje!! Vanochtend ff een ommetje gemaakt in de sneeuw toen de oudste weer op school was, heerlijk!!

Hier was het vanochtend ook wit.

Alleen was het maar een heel dun laagje,dus nu is bijna alles weggesmolten.

Ik hoop wel dat we een witte kerst krijgen!! :mrgreen:

Hier is bijna geen wit te zien. Aan de daken van huizen en auto’s kan je zien dat er sneeuw moet hebben gelegen, maar verder heeft de wereld zijn normale kleur nog.