Ja vanavond als we er niet meer uit hoeven mag het sneeuwen. Voor nu nog school, zwemles, boodschappen etc. En aangezien ik het op de fiets moet doen liever nog geen sneeuw
Oh wij zitten dus allebei aan een kant van Leeuwarden…ja dan kan het voorkomen dat er bij ons wel valt en bij jullie niet of andersom…maar de sneeuwbui was wat later bij jullie dus :mrgreen:
Weet ik gelijk welke kant de wind op staat hahaha :mrgreen:
Donderdagnacht begint het met sneeuwen en Vrijdag valt ongeveer 20 cm sneeuw. In het noord oosten vermoeden ze. Zijn al bezig dat dan misschien de treinen niet rijden.
Ik weet dat het bij de winter hoort, maar dan heb ik het liever erg koud dan die sneeuw :?
Donderdagnacht begint het met sneeuwen en Vrijdag valt ongeveer 20 cm sneeuw. In het noord oosten vermoeden ze. Zijn al bezig dat dan misschien de treinen niet rijden.
Ik weet dat het bij de winter hoort, maar dan heb ik het liever erg koud dan die sneeuw :?
Mag hopen dat het zaterdag ochtend een beetje redelijk is want dan moet ik naar een dorp hier 25 km vandaan voor de turnwedstrijd van mijn meisje…hopen dat het dan niet sneeuwt of al vol ligt, mijn ventje moet ook mee in de auto.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik ben gek op sneeuw!!! net nieuwe snowboots besteld dus laat maar komen ! :inlove: