de eerste sneeuw

@Marieke_5000 wrote:

Ja vanavond als we er niet meer uit hoeven mag het sneeuwen. Voor nu nog school, zwemles, boodschappen etc. En aangezien ik het op de fiets moet doen liever nog geen sneeuw :wink:




Ja dat zijn er gewoon 3 uit Ljouwert hahaha



En oké het is leuker als het vanavond gaat sneeuwen, of einde van de dag dan gaan we sinterklaas vieren.



Moet zo ook nog naar school, mijn meisje ophalen en dan vanmiddag nog naar turnen…dus daarna zou mooi zijn.

Precies zodra we allemaal veilig en warm thuis zitten :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Precies zodra we allemaal veilig en warm thuis zitten :smiley:




:thumbup: :thumbup:

En daar sneeuwt het weer… :mrgreen:

Joooo nog een fries present. Het sneeuwt hier af en toe nog wat, is al wel een laagje gevallen, het lijkt zo mooi als je er niet uit hoeft :shifty:

Inderdaad net even flinke sneeuwbui maar het wordt alweer minder.

Zo dat was een behoorlijke sneeuwbui…mijn zwarte jas was ineens wit geworden :shock: we kregen even de volle laag over ons heen.

Ben ik toch heel benieuwd aan welke kant van de stad jij zit :angel:

@Marieke_5000 wrote:

Ben ik toch heel benieuwd aan welke kant van de stad jij zit :angel:




Hahaha bij jullie niet een megasneeuwbui dan…nou hier om 12 uur echt grote vlokken hoor!! nu gewoon een beetje.



Zit bij het cambuurstadion…zijstraat van het cambuursterpad.

Hier in Zuiderburen net ook een mega sneeuwbui :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Hier in Zuiderburen net ook een mega sneeuwbui :wink:






Oh wij zitten dus allebei aan een kant van Leeuwarden…ja dan kan het voorkomen dat er bij ons wel valt en bij jullie niet of andersom…maar de sneeuwbui was wat later bij jullie dus :wink: :mrgreen:



Weet ik gelijk welke kant de wind op staat hahaha :mrgreen:

Donderdagnacht begint het met sneeuwen en Vrijdag valt ongeveer 20 cm sneeuw. In het noord oosten vermoeden ze. Zijn al bezig dat dan misschien de treinen niet rijden.



Ik weet dat het bij de winter hoort, maar dan heb ik het liever erg koud dan die sneeuw :?

hier helder blauwe lucht en zon.

Nou hier weer mega sneeuwvlokken…



Marieke bereid je maar vast voor want als de wind nog steeds zo staat komt het straks bij jullie aan :wink:

@ingelke wrote:

Donderdagnacht begint het met sneeuwen en Vrijdag valt ongeveer 20 cm sneeuw. In het noord oosten vermoeden ze. Zijn al bezig dat dan misschien de treinen niet rijden.



Ik weet dat het bij de winter hoort, maar dan heb ik het liever erg koud dan die sneeuw :?




Mag hopen dat het zaterdag ochtend een beetje redelijk is want dan moet ik naar een dorp hier 25 km vandaan voor de turnwedstrijd van mijn meisje…hopen dat het dan niet sneeuwt of al vol ligt, mijn ventje moet ook mee in de auto.

@ingelke wrote:

Donderdagnacht begint het met sneeuwen en Vrijdag valt ongeveer 20 cm sneeuw. In het noord oosten vermoeden ze. Zijn al bezig dat dan misschien de treinen niet rijden.



Ik weet dat het bij de winter hoort, maar dan heb ik het liever erg koud dan die sneeuw :?




:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik ben gek op sneeuw!!! net nieuwe snowboots besteld dus laat maar komen ! :inlove:

Echt, ik heb nog geen vlokje gezien… :eh:



Ik denk dat ik vrijdag maar eens richting het oosten van het land vertrek :smiley:

@Mouse! wrote:

Echt, ik heb nog geen vlokje gezien… :eh:



Ik denk dat ik vrijdag maar eens richting het oosten van het land vertrek :smiley:




Of richting Noorden…hier sneeuwt het behoorlijk nu en de weersverwachting voor Vrijdag is ook sneeuw :wink: :mrgreen:

Hier in Dronten, Flevoland ook sneeuw hoor…de vlokjes zijn nog ienieminie maar he who cares…het sneeuwt :dance: :dance: :dance:

En zoals jullie uit mijn berichtje wel kunnen lezen vind ik het heulemaal niet erg dat het sneeuwt!! :mrgreen: