Ik haal altijd een extra los stuk droogloop mat bij de Kwantum, of Leen Bakker ofzo en rol die dan uit in de doorloop van de hal.
Als het weer dan weer voorbij is, dan gooi ik deze in de wasmachine en rol 'm weer op.
@mamaMarije wrote:
Zelfs na 1 dagje ziet de vloer er al niet meer uit (heb wel een dweil liggen zodat er geen plassen op de vloer blijven staan) maar dat dweilen komt wel weer.
Hier ook last van en ik blijf dweilen als visite’s steeds met schoenen naar binnen lopen. Nu moet iedereen hun schoenen uit en dat gebeurt in de hal en dan zie je dat het vies is.
Hier kleine sneeuwvlokjes.
Hiet in thoge noorden, heeeel veeeel sneeuw val gehad vannacht en daar door dus een heleboel sneeuw !
@Jippie wrote:
Marieke Apart, dan ligt er in Leeuwarden minder dan bij ons. Wij wonen grens van Friesland en Groningen, zowel Groningen als Leeuwarden is ruim 30 km rijden. Hier sneeuwt het nog steeds. Ik kan de hoeveelheid meten aan de hand van de laag op de tuintafel. Zit nu op 10-15 cm.
Ik denk dat wij hier in leeuwarden nu ongeveer op 5 cm zitten…als ik zo naar de tafel en stoel in de achtertuin kijk, dus lang nog geen 10 cm.
@mamaMarije wrote:
@Nikita wrote:Nou ik stond vanmorgen vroeg ook te vegen hoor!! anders loop je alles naar binnen en heb je binnen zo`n troep.
Maar het sneeuwt door dus dat vegen had niet zo veel zin…einde van de ochtend weer geveegd en toen maar licht wat zout er over heen…niet teveel want dat geeft ook troep.
tis nu mooi sneeuwvrij :mrgreen: :mrgreen:
Met 4 kinderen en sneeuw wordt het toch wel een puinzooi in huis :lol: .
Alles uit op de mat, handschoenen en mutsen op de verwarming in de keuken, snowboots gaan op een kapotgesneden doos in de gang en jassen en broeken hang ik uit in de schuur.
Zelfs na 1 dagje ziet de vloer er al niet meer uit (heb wel een dweil liggen zodat er geen plassen op de vloer blijven staan) maar dat dweilen komt wel weer.
Morgen een verjaardag hier in huis en dan ligt de gang ook vol ben ik bang hihi.
Nou daar hoef je nog geeneens 4 voor te hebben, met 1 wil het al een zooi worden.
Maar ach ik wil graag denken dat ik het schoon hou (ook al is het niet echt schoon, want dochterlief is net met snowboots en al de kamer in gelopen :doh:
hier heeft er net eentje in boxershort een sneeuwengel in de tuin gemaakt en die kwam daarna met heel veel sneeuw op zijn lijf weer binnen gerend en direct door naar boven… het lag dus overal zeg maar :lol:
@mamaMarije wrote:
hier heeft er net eentje in boxershort een sneeuwengel in de tuin gemaakt en die kwam daarna met heel veel sneeuw op zijn lijf weer binnen gerend en direct door naar boven… het lag dus overal zeg maar :lol:
:mrgreen: :mrgreen: lekker koud :shifty:
@mamaMarije wrote:
:lol: :lol:
@mamaMarije wrote:
geweldig
@mamaMarije wrote:
:shock: brrrrrrrrrrrr
Hier ook wel minstens 10 hoor, heeft de hele dag doorgesneeuwd. Andere kant naar boven vanaf lwd
Van mij mag het wel weer weg hoor :oops: En dan vooral vanwege het openbaar vervoer. Vanmorgen als sardientje in een veel te korte trein vanwege de sneeuw (incl. vertraging) en dan nog moeten lopen naar mijn werk door de sneeuw. Ben een aantal naast de stoep terecht gekomen met de nodige pijnscheuten in mijn rug :wall:
Voor de rest ziet het er mooi uit hoor :mrgreen:
Vind het vandaag ook even niet leuk, was om 5 uur klaar en moest alle 3 halen en ben OV of fiets afhankelijk… Elise dus achterop de fiets om half 6 ( na omlopen/fietsen om bij de NSO te komen ) 2x gevallen met haar :? Kind helemaal overstuur. En daarna nog de 2 jongens ophalen. was om 18.15 thuis met ze, helemaal kapot van een drukke dag werken icm drukke kids en een hoop geregel en ongelukken…
Morgen weer naar logopedie dus ook een hoop geregel en Elise is dan NOG later op school dan normaal want we gaan maar ff lopend… Kan even niet anders :? Normaal fietst ze mee maar dat gaat morgen echt niet lukken en de slee gaat ook niet veel sneller dan lopend denk ik ( en hoe neem ik die mee icm de kinderwagen?)
Vind het vast woensdag weer leuk hoor, maar nu ff klaar ermee! De verwarming hoog en lekker warm binnen!
Ik vind het heerlijk. Ben bijna hele dagen buiten met de hond en/of kinderen. Sleetje rijden van de dijken, lekker wandelen door het bos, duinen of op het strand. Zoals vandaag; windstil, zonnetje en dan lekker gaan lopen met mijn hond. Ben bijna 2 uur weggeweest. Het is bijna sereen buiten. :thumbup:
Tis leuk…maar nu niet meer.
Ik haal de oudste op van school met de auto omdat ik niet op de fiets wil met 2 kinderen en als we gaan lopen dan zijn we thuis en kunnen we weer weg omdat het geen doen is om te lopen.
Wat een rotzooi krijg je ook op de binnenwegen…echt niet leuk meer hoor!!
Het is fijn als het sneeuwt maar niet als het zo`n troep geeft…
Ik geniet van de sneeuw, prachtig gezicht als ik binnen ben.
maar als ik de kids moet ophalen van school is het een drama…
zeker vandaag, echt super glibberig, zefs mijn sneeuwboots zijn niet meer waterdicht
Ik vind sneeuw alleen leuk als ik thuis kan blijven. Met deze dagen zou ik graag thuisblijfmoeder willen zijn :lol: Maar als het dooit niet meer 8)
Vooral als je er telkens door heen moet. Gelukkig hebben wij veel dingen, zoals de supermarkt/kdv/bieb, op loopafstand. Mijn werk is wel 22 km verderop maar de grote wegen zijn gewoon normaal weer. Alleen parkeren blijft een drama.
Maar na 2 dagen werken eindelijk vandaag sleeen met de kleine man :dance:
De hele week genoten van de sneeuw, zelfs op mijn werk, 3 kwartier met een rolstoel door de sneeuw ploeteren viel niet mee, maarja ik wilde zelf het bos in… en dat was prachtig 8)
Gisteren nog genoten met de kinderen op de straat waar het een soort ijsbaan geworden was, Steven vond het prachtig, Dennis vond het nog een beetje eng.
Omdat er vandaag wat sneeuw verwacht word staat manlief nu vast in Engeland… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Het sneeuwt hier al vanaf een uurtje of 12.
Soms poedersneeuw, soms wat grotere vlokken.
Voelt alsof we nog een laatste toegift krijgen :dance:
@rhode wrote:
Het sneeuwt hier al vanaf een uurtje of 12.
Soms poedersneeuw, soms wat grotere vlokken.
Voelt alsof we nog een laatste toegift krijgen :dance:
Zoals ik begrijp is het ook de laatste toegift en komt er een regenfront deze kant op.
Ik heb vanmiddag even lekker met mijn meisje gezwommen en ook nog even heerlijk buiten in de sneeuw gezwommen…wat is dat leuk zeg!! maar wel koud aan het hoofd :?