De beste luiers!

hier pampers & lidl luiers.

Pampers zijn hier de enige luiers waar ze geen luieruitslag van kregen.

Daniël had altijd pampers, waren perfect, en nu bij Nynke stinken ze.

Nu gebruik ik huggies, die zaten bij D voor geen meter, maar zijn nu dus prima!

staat er niet bij wij hebben altijd c1000 en ik ben DIK tevreden :thumbup:

ik heb huggies 1x geprobeerd, (pak staat hier nog stof te happen) maar wat een kl*te dingen zeg… dik, stug en dames krijgen last van uitslag.

kruivat en etos vind ik eigenlijk hetzelfde

nee geef mij maar pampers… :inlove:

Ik gebruik Kruidvat. Ik vind ze ideaal. Mijn sm haalt heel vaak voor bij hun thuis pampers, maar ik heb al een aantal keren gehad dat meneer doorgelekt was met pampers. Met Kruidvat geen last mee gehad tot nu toe

Kruidvat :thumbup:

En helemaal nu ze ook nog eens een stuk dunner zijn :thumbup:

Pampers gebruikte ik hier dus echt niet. Die dingen hebben een vreslijke chemische lucht na een plasje, lekken door en madam krijgt er uitslag van. Ze zijn wel dun, dat dan weer wel.

Die van de aldi konden er ook mee door, vooral op vakantie. Aldi zit overal wel en luiers waren dus relatief goedkoop.

Bumblies: zelfde verhaal als de pampers. Daar komt dan nog eens bij dat ze vreslijk stug en dik zijn.

Pampers!

Aldi :thumbup:

Pampers vind ik verschrikkelijk! Als de kids geplast hebben (klein beetje) ruik je dat meteen, bah bah. Vind me kids dan echt wel “stinken” :shifty:

C1000. Nooit klachten over kapotte billen, doorlekken oid.

Is ook lekker makkelijk, de winkel zit hier om de hoek.

Ik ben begonnen met premature van Kruitvat op advies van de kraamhulp, ondanks dat ze geen prematuur was en een gewicht had van 3710gr zaten die idd perfect.

Daarna een aantal merken geprobeerd, maar blijven hangen bij Huggies. Super vond ik ze tot maat 4 in beeld kwam… Doorlekken, stinken enz!

Toen weer wat verschillende uitgeprobeerd en uiteindelijk bij AH blijven hangen! Geen doorlekkerij meer na de ellende van Huggies en ze sloten bij haar ook goed aan. Ik heb dus op AH luiers gestemd, maar weet niet hoe ze zouden zijn geweest in de kleinere maten.

De ergste luiers die ik ben tegen gekomen zijn toch echt wel eigen merk Super :thumbdown: Vreselijk!

Ik heb nu een paar dagen huggies gebruikt (geen pampers in de buurt) en het bloedt nu gewoon tussen zijn billen :cry: Zo zielig… Als ik m verschoon zegt hij steeds: zachtjes doen mama, het doet zo zeer"

Vandaag dus weer pampers gehaald.

Hier ook Pampers, zeker sinds ze vernieuwd zijn :thumbup: . Wijk weleens af omdat ik wil besparen maar niks bevalt zo goed dus kom altijd weer terug op Pampers.

Bij B’Elanna zweerde ik bij Kruitvatluiers. Toen Benthe kwam heb ik meteen weer die luiers gehaald, alleen kon Benthe er niet tegen.

Dus toen moesten we gaan proberen…

Huggies ging aardig, maar pasvorm vond ik niet fijn, pampers daar vielen echt GATEN in haar huid.

Toen uitgekomen bij ALDI luiers en daar zweerd ik bij… Nou ja, zweerde, want sinds gisteren heeft ze geen luier meer om!!! :dance: :dance:

Ik heb vorige week een pak bij de ACTION gehaald en moet zeggen dat die ook wel bevallen, die heeft ze nu 's nachts nog om… Voor de zekerheid…

@lydia wrote:

Ik heb nu een paar dagen huggies gebruikt (geen pampers in de buurt) en het bloedt nu gewoon tussen zijn billen :cry: Zo zielig… Als ik m verschoon zegt hij steeds: zachtjes doen mama, het doet zo zeer"

Och gut… :frowning:

Kruidvat :thumbup: en C1000 :thumbup:

(C1000 staat ook niet op het lijstje :wink: )

Euhhhh… lang geleden had ik ook wel eens Libero gebruikt. Dat was pas een baggerkwaliteit. :slight_smile:

Maar het reclamedeuntje was wel aanstekelijk…

Wij hebben de droogste luiers van het bos, die zakt nooit af die zit nooit los…

En ze zakten ook nooit af, zaten ook niet los. Maar daar was dan ook alles mee gezegd… had volgens mij net zo goed een prop keukenrol in haar romper kunnen stoppen :roll:

Aldi luiers :dance:

Pampers zeker weten maar ik gebruik ook wel eens andere omdat die goedkoper zijn.

Huggies nooit meer want daar kreeg Jaydin echt uitslag van terwijl hij nooit last had van uitslag…

Maar ook hier sinds deze week niet meer :dance: alleen snachts nog voor de zekerheid… :lol:

Ik ga ook voor de pampers.

Nu ben ik wel gezegend met een ventje die echt nog nooit rode billetjes of uitslag of weet ik veel wat heeft gehad (olifantenhuidje denk ik :inlove: ).

Ik heb de eerste maanden alleen maar pampers gebruikt.

Nu wissel ik af. Overdag meestal een luier van het kruidvat. Of etos, laatst in de aanbieding gekocht.

Als we weggaan of 's nachts, dan een pamper. Hebben nog nooit doorgelekt bij ons :thumbup:

Koop altijd een hele lading als ze in de aanbieding zijn (2+1 gratis).

Huggies vind ik ook niks en ik heb in zo’n geboortepakket van een aantal supermarkten eigenmerk-luiers gehad, maar die vond ik ook niks.

Niet dat ons ventje er last van had, maar ik vond ze gewoon stug en ze lekten sneller door.

Heb gehoord dat die van de Aldi ook goed zijn, maar nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk.

Groetjes, Marieke