Pampers. Tot nu toe heftige luieruitslag als we anderen gebruiken.
Bij alle kinderen.
En eigenlijk vind ik new baby nog het meest fijn, maar die gaat tot nr 3, die draagt de jongste dus nog.
En Aldi toegevoegd
Tot nu toe pampers, huggies en etos luiers geprobeerd.
Vind ze eigenlijk allemaal wel prima. Maar als ik een keuze moet maken dan pampers, denk ik :think:
Pampers.
Bij Robin vond ik ze ook niet fijn en heb toen Kruidvat en Etos gebruikt.
Nu alleen Pampers.
Ook 1 keer die nature care, de ecologische van Etos, maar die vind ik te papier-achtig.
Lucas heeft 's nachts de broekjes, en overdag de baby dry of active fit.
zeker pampers, heb alles wel uitgeprobeerd, maar ze bevielen allemaal niet. Pampers is de enige die goed past, blijft zitten en niet zo stug is als veel “eigen merken”
Koop ze ook altijd in de aanbieding. Nu dus weer flink aan het inslaan met alle acties
Hier ook na meerdere andere probeersels Pampers. Altijd fan geweest vd Baby Dry, maar de nieuwe Active Fit vind ik nu zoveel beter dat we het daar op houden :mrgreen: . Lekker dun en lekken niet door, dus ik ben fan.
Oh de broekjes vind ik niet handig, vind ze te stug, dus die pak ik alleen als er niks anders in de buurt ligt hier beneden bijvoorbeeld.
Eens effe denken…
Pampers… vanaf maat 4 begonden ze te lekken na hun verbeteringen
Huggies dan wel de broekjes werkten super lekten niet en waren zacht.
Etos broekjes en luiers lekten vreselijk en werden erg dik
Lidl luiers zijn goed te doen.
Aldi luiers zijn ook goed te doen alleen vind ik ze niet elastisch genoeg.
Nu hebben we kruidvat alweer een hele tijd en die bevallen erg goed ( uitroepteken) :mrgreen:
Kies uit de poll dus ook de kruidvat luiers
altijd pampers
en als er een aanbieding was dan huggies.
Maar van derest kreeg Jasly uitslag of was het rood van onder.
heb nog nooit pampers gebruikt…
Ik vind ze veel te duur, zelfs in de reclame zijn ze nog duurder dan vele eigen merk luiers…
Hier nu ah-luiers en die zijn vernieuwd en ogen een stuk dunner dan de oude…
Bij Veron vooral kruidvat gebruikt…
grts patricia
ah luiers. Of anders Lidl.
Allebei lekker dun.
Aldi en Pampers. Als ik alleen Aldi om doe heeft ze rode billen, en hetzelfde bij Pampers ook. Ik wissel ze af, en geen rode billen.
Pampers koop ik alleen in de aanbieding.
Als mijn pamper voorraad op is, en geen leuke aanbieding, dan de Lidl luiers. Bevallen ook erg goed.
Pampers…zonder twijfel.
Kruidvat kan er ook mee door.
Huggies gaan bij ons altijd kapot.
Er zaten bij Maaike toentertijd regelmatig van die gel bolletjes tegen haar billetjes aangeplakt.
En de luiers van de Etos lijken wel van karton :?
@Freggel16 wrote:
Als mijn pamper voorraad op is, en geen leuke aanbieding, dan de Lidl luiers. Bevallen ook erg goed.
Ik koop bij elke aanbieding zo ontzettend veel pakken pampers in dat we gemakkelijk een paar maanden vooruit kunnen en het rustig tot een nieuwe aanbieding uit kunnen zingen.
Het neemt wel een flinke hoeveelheid ruimte in :roll:
Ik heb net de prijzen van de luiers vergeleken (via albert.nl en kruidvat.nl), en zie dit :shock:
Pampers Baby Dry maat 4+, 36 stuks is 9,99 euro
Kruidvat maat 4+ 44 stuks is 12,49
36 stuks = 82% van 44 stuks.
0,82 x 12,49 = 10,24 per 36 stuks.
Dat maakt kruidvat dus duurder dan pampers :o
Hier ben ik erg tevreden over de Aldi en de kruidvat
Nu hebben we ook een paar pakken van de Appie die vernieuwde luiers…
Bevalt ook wel maar Aldi en kruidvat zijn toch favoriet hier :thumbup: :thumbup:
Hier absoluut Pampers voorheen de baby dry maar de vernieuwde Active Fit bevalt ook erg goed en is mooi dun :thumbup:
Ik heb heeeeel wat soorten geprobeerd,maar voor mijn zoontje zijn billen blijven de Pampers de beste
Tot maatje 4 pampers daarna was Ivan elke ochtend doorweekt. Sindsdien kruitvat, perfecte luieren, geen lekkage meer
lidl… vindt ik het fijnste :thumbup:
pampers lekken door snachts
kruidvat… stinken echt
etos gingen snel los… en ook snacht veel lekken
ah… daar zeg ik niks meer over :mrgreen:
aldi nog nooit geprobeerd
bij jasper had ik van de etos de rijstenluiers…
die had enorme uitslag… dus een soort bio luier
Hier een gedeelde eerste plaats voor Pampers en Aldi :thumbup: