Geen idee of deze al eens is gedaan, maar ik ben nou toch wel eens benieuwd wat nu de fijnste luiers zijn (ik verwacht pampers…) maar wat zijn dan de op één na beste?
Laat u horen!
ik mis de Aldi-luiers! dat zijn hier de beste luiers!
voor ons waren dat ook altijd de aldi!
Etos luiers!
Pampers, ik heb er echt een heleboel getest.
De meeste andere luiers hebben watten ofzo erin zitten, en bij het plassen vind ik dat 1 harde dikke klomp worden tussen die beentjes.
Hier echt niets anders dan pampers :thumbup:
@romata wrote:
De meeste andere luiers hebben watten ofzo erin zitten, en bij het plassen vind ik dat 1 harde dikke klomp worden tussen die beentjes.
Na hoeveel urine is dat niet zo gek? :mrgreen: maar hier geen last van.
@Mariiyelle wrote:
@romata wrote:
Na hoeveel urine is dat niet zo gek? :mrgreen: maar hier geen last van.
Bij 2 plasjes ofzo vind ik dat al :think:
@Lily2006 wrote:
Geen idee of deze al eens is gedaan, maar ik ben nou toch wel eens benieuwd wat nu de fijnste luiers zijn (ik verwacht pampers…) maar wat zijn dan de op één na beste?
Laat u horen!
haha wat een sturende poll, met zo’n openigszin 8) Ik vond pampers echt he-le-maal niet de fijnste luiers, ik geloof zelfs dat ik ze het allervervelendst vond. Het is alweer lang geleden, maar het was iets met de geur die de luiers af gaf zodra er in geplast was.
Weet eigenlijk niet meer wat ik bij nano het meest gebruikt heb, oa de biologische luiers die ze bij de etos verkopen, maar dat was meer uit ideologisch oogpunt dan omdat het de fijnste luiers waren, dat waren ze nl niet. Ook tijdje veel huggies gehad, maar ook een tijd helemaal niet omdat ze een periode alleen maar doorlekte…
maar dus vooral GEEN pampers :mrgreen:
:think: hier verschilt dat per kind… bij Deann gebruikten we ab-so-luut geen Pampers, arme kind kreeg enorme uitslag… veel andere luiers geprobeerd, maar was 9 van de 10 keer niks: erg stug enzo. Uiteindelijk blijven hangen bij de Huggies :thumbup:
En nu, voor Arb, gebruiken we alleen maar Pampers… kind kan er tegen, ze zijn goed, stinken niet meer zo zoals ik me van Deann kan herinneren :oops: en nouja, voorlopig blijven we deze maar gebruiken (totdat ie in maat 5 zit; we hebben nog 2 1/2 pak Huggies staan: madam was opeens 's nachts ook zindelijk :mrgreen: )
Niek is groot geworden met lidl luiers om haar kontje
Peter is ook groot geworden met lidl luiers om zijn kont, en ook een jaar c1000 eigen merk, lidl zat toen te ver weg.
Kruidvat heb ik altijd bagger gevonden, te dik, te raar vallen (ter vergelijk… had nu nr 1 gekregen en die pasten niet, waar de pampers nr1 gewoon nog prima zaten) en 1 plas erin en dan word de vulling een harde plank…
C1000 kon mies echter niet tegen, binnen 2 luiers de gaten in de billen… bloeden ook nog.
Datzelfde had hij met tig andere luiers, bumblies het ergste.
Pampers en Da Eigen merk zijn de enige waar hij tegen kan.
Dus sindsdien pampers.
Bij Suus nu weer kruidvat geprobeert en ook zij krijgt gaatjes in haar huid ervan.
Dus vooralsnog pampers, maar wil ook de C1000 luiers wel proberen… pest is alleen dat je dan meteen een mega pak moet kopen en als het na 2 luiers niet werkt, zit ik er mee…
@Jiska wrote:
:think: hier verschilt dat per kind…
Hier ook per kind verschillend.
Bij de oudste zou ik Kruidvat hebben gestemd. Bij hem zaten pampers ed voor geen meter.
Bij de middelste hebben we eerst heel lang Huggies gebruikt en toen hij wat groter werd (vanaf maat 4 denk ik) Etos eigen merk helemaal top.
Bij de jongste al van alles geprobeerd en bij hem blijf ik dus wel terugkomen op Pampers en shoppen we dus aanbiedingen. Voor de rest krijgt hij van alles uitslag… van Lidl tot C1000, van Etos tot Pampers… hij heeft het allemaal wel om de kont gehad :lol: .
@fiep klophout wrote:
@Lily2006 wrote:Geen idee of deze al eens is gedaan, maar ik ben nou toch wel eens benieuwd wat nu de fijnste luiers zijn (ik verwacht pampers…) maar wat zijn dan de op één na beste?
Laat u horen!
haha wat een sturende poll, met zo’n openigszin 8) Ik vond pampers echt he-le-maal niet de fijnste luiers, ik geloof zelfs dat ik ze het allervervelendst vond. Het is alweer lang geleden, maar het was iets met de geur die de luiers af gaf zodra er in geplast was.
Weet eigenlijk niet meer wat ik bij nano het meest gebruikt heb, oa de biologische luiers die ze bij de etos verkopen, maar dat was meer uit ideologisch oogpunt dan omdat het de fijnste luiers waren, dat waren ze nl niet. Ook tijdje veel huggies gehad, maar ook een tijd helemaal niet omdat ze een periode alleen maar doorlekte…
maar dus vooral GEEN pampers :mrgreen:
Ohw pardon :mrgreen: Dat komt doordat ik eigenlijk wil weten welke de beste zijn ná pampers, omdat ik zelf aan het kijken ben naar wat goedkopere en veel mensen toch voor pampers gaan…
Absoluut Kruidvat. Pampers kwamen bij mij als slechtste uit de bus, altijd oorlekken. Wel lekker dun, maar dat zijn de Kruidvatluiers tegenwoordig ook. Alles geprobeerd, maar alleen kruidvat was goed hier. Nu heb ik geen idee meer, maar ik test maar niet meer, ik vind Kruidvat gewoon fijn, dus blijf ik daar maar bij.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar Pampers (Baby Dry, heb één pak Easy Up pants en die vind ik ook niet echt fijn)). Tot nog toe heb ik nog niets gevonden dat ik prettiger vind. We kopen ze altijd in de aanbieding, dan zijn ze niet eens extreem veel duurder dan andere merken, volgens mij.
Op het KDV hebben ze Lidl luiers, die vind ik ook wel oké, maar ze zijn wel dikker en stugger dan Pampers. Makro hebben we ook een keer gehad, ging ook wel, maar ook deze waren dikker en stugger dan Pampers. Kruidvat en AH vond ik echt drie keer niets.
@Cell wrote:
Niek is groot geworden met lidl luiers om haar kontje
Peter is ook groot geworden met lidl luiers om zijn kont, en ook een jaar c1000 eigen merk, lidl zat toen te ver weg.
Kruidvat heb ik altijd bagger gevonden, te dik, te raar vallen (ter vergelijk… had nu nr 1 gekregen en die pasten niet, waar de pampers nr1 gewoon nog prima zaten) en 1 plas erin en dan word de vulling een harde plank…
C1000 kon mies echter niet tegen, binnen 2 luiers de gaten in de billen… bloeden ook nog.
Datzelfde had hij met tig andere luiers, bumblies het ergste.
Pampers en Da Eigen merk zijn de enige waar hij tegen kan.
Dus sindsdien pampers.
Bij Suus nu weer kruidvat geprobeert en ook zij krijgt gaatjes in haar huid ervan.
Dus vooralsnog pampers, maar wil ook de C1000 luiers wel proberen… pest is alleen dat je dan meteen een mega pak moet kopen en als het na 2 luiers niet werkt, zit ik er mee…
even reageren op jouw c1000 luier verhaal.
hier in het dorp kunnen wij het geboortekaartje in.leveren, en dan krijgen we een babydoos cadeau. Hier zit nu al 2 jaar een bon in voor gratis een pak luiers. Dus dan kan je ze proberen, en als het niet bevalt heeft het je alleen maar een geboorekaartje gekost… (en ik vond het nog de beste babydoos ook)
mijn optie staat er niet bij, c1000 luiers. als beste getest bij de consumentenbond dus boven de pampers…
bij ella zitten ze dus prima en ze lekt zelden door (alleen bij buikgriep luiers)
pampers komen er hier niet in, vind ze stinken als er al een klein plasje in zit.
C1000 en Kruidvat, eigen merk dus.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de New Born luiers van C1000 helemaal niks vond, zo vreselijk stug.
Dus over gegaan naar Pampers, die bevielen me ook goed hoor, maar financieel zijn de C1000 en Kruidvat luiers een stuk aantrekkelijker, en ze bevallen me prima!
Doorlekken ken ik niet, en zelfs na een lange nacht, dan is de luier zo vreselijk vol (kun je wel een raam mee in gooien), dan nog is hij droog.
Luieruitslag oid nog niet gespot!
hier alleen maar pampers
heb op mijn werk veeel luiers voorbij zien komen
en ik vind pampers toch het fijnst!
en ik koop ze eigenlijk altijd in de aanbieding en de
laatste tijd zijn ze altijd wel ergens in de aanbieding!
hier ook pampers… maar niet de baby dry die vind ik zo rot hail is erg actief met d’r beentjes dus die zaten nooit goed… ik zweer bij de active fit
Bij mischa hebben we van alles en nog wat geprobeerd, uiteindelijk toch op pampers uitgekomen.
Justin en Noortje krijgen allebei snel kapotte billen, alleen bij de pampers niet (eerst wel weer van alles anders geprobeerd), dus we zitten hier nog steeds enkel aan de pampers. Zal dus wel niet meer veranderen.