Voorheen Pampers, maar bij maat 5 voor Tejo ben ik maar weer eens voor wat goedkopers gaan shoppen. Aldi geprobeerd. Prima, maar vond ze wel smal.
En daarna kruidvat geprobeerd en daarbij is het gebleven.
Toen Tejo een baby was (newborn luiers dus) vond ik de C1000 luiers erg stug, kruidvat eigenlijk ook wel (had ik probeer luiers van) en de AH (pak gekocht) was ik zo blij toen het pak op was :thumbdown:
Bij Siep heb ik daarom eigenlijk toch ook weer eerst pampers gebruikt en toen hij in maat 3 (newborn af) zat ben ik ook voor hem overgestapt naar het kruidvat.
Paar weken geleden via iets van Internet (geen idee hoe ik daar nu weer aan kwam) luierbroekjes getest. Die van het kruidvat (die we al gebruikte) en een andere met een krododil erop (is die van pampers?) Het krokodil broekje was duidelijk beter, zeker wat drooghouden betreft. Echter had ik liever sneller door dat Tejo had geplast, dan dat hij goed “droog” bleef
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@marieke_dm wrote:
Als we weggaan of 's nachts, dan een pamper. Hebben nog nooit doorgelekt bij ons :thumbup:Pampers lekte bij Tejo soms juist door. Maar hij plaste toen ook nog ontzettend veel.
Met het kruidvat merk had ik dat vrijwel nooit. :roll:
@Lily2006 wrote:
Ik heb net de prijzen van de luiers vergeleken (via albert.nl en kruidvat.nl), en zie dit :shock:Ik snap de berekening niet helemaal. Per luier uitrekenen is toch gemakkelijker. :think:
Pampers Baby Dry maat 4+, 36 stuks is 9,99 euro
Kruidvat maat 4+ 44 stuks is 12,49
36 stuks = 82% van 44 stuks.
0,82 x 12,49 = 10,24 per 36 stuks.
Dat maakt kruidvat dus duurder dan pampers :o
Die van het kruidvat voor 12,49 betreft een jumbopak. In maat 4+ krijg je dan 72 stuks (wow, SIep heeft nog maat 4 en ik krijg er nog 80 8) )
Per luier kost dat: 17,3cent
Pampers, ik neem dan aan dat er in een pak 4+ idd 36 zitten:
Prijs per luier: 27,7cent
Of nu de pamper aanbieding 2+1 gratis €19,98 voor 108 luiers
Prijs per luier: 18,5 cent
Kruidvat is dus nog steeds goedkoper Al is het een hele goede pamper prijs :thumbup: deze actie
hier ook vooral GEEN pampers :think: vind het echt de grootste ondingen die er zijn, ze lekken altijd door snachts, ze stinken vreselijk en je moet er minimaal 5 op een dag gebruiken :shifty:
nee hier de lidl luiers geprobeerd op aanraden van iemand ooit en daarna nooit meer andere pampers gebruik (alleen de hele iniminimaat van pampers toen Eva Lynn geboren was maar die moet je zowieso snel/vaak verschonen :mrgreen: )
jammer dat de optie c1000 luiers er niet bij komt te staan, zo kan ik de uitslag niet bekijken
Jim kon altijd alleen maar tegen de Pampers baby dry. De active fit en alle andere luiers heeft hij na een keertje poepen de vellen aan zijn billen hangen echt zo zielig. Ik heb een tijd geleden voor Sem de kruidvat luiers gehaald maar die kreeg ook meteen hele erge luieruitslag dus ben maar weer teruggestapt op Pampers. Ik koop ze ook altijd alleen maar in de aanbieding trouwens. Hier een Etos, Kruidvat, Trekpleister, AH, Dirk en Boni waar ze om de beurt zo’n beetje wel in de aanbieding zijn. Dus betaal nooit volle bak!
@Zonneschijn wrote:
@marieke_dm wrote:Als we weggaan of 's nachts, dan een pamper. Hebben nog nooit doorgelekt bij ons :thumbup:Pampers lekte bij Tejo soms juist door. Maar hij plaste toen ook nog ontzettend veel.
Met het kruidvat merk had ik dat vrijwel nooit. :roll:
Ja, apart is dat he, dat dat bij iedereen zo wisselend is. De een krijgt luieruitslag van dit merk, de ander juist van een ander merk. Bij de een lekt deze door en bij de ander juist weer die.
Is maar goed ook, zo blijft er een beetje concurrentie op de markt…
Groetjes, Marieke
zonder twijfel pampers, velen getest en kom toch elke keer weer op de pampers uit.
kan het best uit de voeten met de Etos luiers.
Eigenlijk nooit last van uitslag, doorlekken oid.
@Nienke123 wrote:
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar Pampers (Baby Dry, heb één pak Easy Up pants en die vind ik ook niet echt fijn)). Tot nog toe heb ik nog niets gevonden dat ik prettiger vind. We kopen ze altijd in de aanbieding, dan zijn ze niet eens extreem veel duurder dan andere merken, volgens mij.
Idem :mrgreen:
Behalve dan dat stukje over de easy ups, die zijn voor Jasper nu hij bezig is zindelijk te worden echt :thumbup: en de nieuwe active fit vind ik ook :thumbup:
Hier WEL pampers, vind de andere luiers allemaal dikke harde planken. Vooral bumblies, wat een waardeloze luiers zijn dat. Onze buuf zwoor erbij, maar wel minstens 3x per week komen zeuren dat zoontje weer van enkels tot nek onder de poep zat. Heb toen ooit de luiers geopperd, maar nee dat was het toch echt niet.
Wij gebruikte altijd de baby dry, maar aangezien mijn dochter een beetje raar zit met gewicht :roll: vind ik de 3-tjes erg laag zitten achter, en vind ik de 4-tjes nog veel te groot. Ben nu op de nieuwe active fit overgestapt, die zijn net wat hoger achter en die zijn nu super als tussen maatje. Ga straks wel weer over naar de baby dry, maar das meer omdat er nog 4 dozen boven staan (ja bij de makro aanbieding elke keer maar denken dat ze vast niet lang meer in de 3-tjes zou zitten en alvast een 4 door meenemen :lol: )
Maar bij volgend kind kan ik zomaar weer een andere mening toegedaan zijn (al hoewel die planken vast niet minder worden), voor mijn dochter zijn nu iig de pampers het best
Ik heb gekozen voor pampers, maar de kruidvat doen het hier ook goed
Had van de week bumblies vond ik echt niks
Mevrouw was tot 3 keer over nat aan de zijkant
Heb ook ooit huggies gebruikt, maar die vond ik gaan stinken :silenced:
@Lily2006 wrote:
Geen idee of deze al eens is gedaan, maar ik ben nou toch wel eens benieuwd wat nu de fijnste luiers zijn (ik verwacht pampers…) maar wat zijn dan de op één na beste?
Laat u horen!
Ik heb al van alles geprobeerd maar ondanks de vele adviezen moest ik er toch zelf achterkomen! Mijn favoriet is Bumblies
Er bestaat overigens een site met luier proefpakketten, daar kan je verschillende merken uitproberen, wel handig! Ze hebben A-merken, maar ook huismerken zoals Etos enzo en ook milieuvriendelijke merken.
Hier vooral wel pampers!!
Die van de jumbo zijn erg goed, zo heb ik ondervonden.