Had ik je eigenlijk al gefeliciteerd?
Koop akte getekend, geweldig! Wanneer is de overdracht?
maar in ieder geval: gefeliciteerd met jullie huis!
Hier mega moe
nog steeds stemmingswisselingen en vaag gevoel in onderbuik.
Nog vier nachtjes zucht…
Meiden, ik duim erg hard voor jullie. Maar leuk dat die lichamen van ons ons zo in de zeik kunnen nemen. :snooty:
Ik heb vandaag bruinverlies al. Maarja…ook niet geklust deze ronde in de vruchtbare tijd. Ik ben benieuwd wanneer het doorzet, volgens mijn berekeningen 8 mei. Maar sinds ik aan het denken ben over zwanger worden lijkt het wel alsof mijn cyclus een loopje met me neemt. :evil: Voorheen ALTIJD stipt om de 28 dagen en nu schommelt het ineens sinds een maand of drie.
He meiden, spannende tijden voor een aantal van jullie, ik duim dat het gelukt is deze maand. :thumbup:
Jannigje :hug: ik kan me voorstellen dat deze tijd heftig is…
Aangezien een aantal van jullie ook met hypotheek ge-eikel bezig zijn (sorry voor de woordkeus Sterre): hoe zit dat precies: wij hebben nu nl. zoiets: we sluiten een hypotheek af voor een x bedrag, per maand betaal je rente, wat vrij veel is. Na 30 jaar heb je dan zelfs meer rente betaalt dan voor hoeveel je de hypotheek heb afgesloten!!! Of maken wij een denkfout? Is het dan wel zo aantrekkelijk om een huis te kopen??? Met goed investeren kan je ook leuk geld verdienen, toch? Manlief en ik gaan ons vanmiddag nog eens goed verdiepen in het huis, ik ben eerlijk gezegd al wel om,maar dat hypotheken gereken houd mij wel bezig… wie helpt???
Ladies, geniet van de laatste zonnestralen, mijn mannetje is weer wakker, tot snel,
Maggie
Hai meiden!
Ik ben deze week niet veel geweest hier, maar de meiden hadden meivakantie en tja, dan heb je andere bezigheden.
Ik ben erg benieuwd naar wie het eerst zwanger is straks! Als het niet is gelukt, erg jammer, maar we kletsen en klussen weer vrolijk verder! We gaan er voor :thumbup:
Maggie, een huis kopen is zeker wel een goede investering, huizen worden alleen maar meer waard. Wij hebben er nu 3 en alle 3 de huizen zijn al bijna dubbel zoveel waard als toen we ze kochten en bouwden. Wij hebben een spaarzeker hypotheek, we betalen rente (wat bij volgens mij 1 huis aftrekbaar is??) en over 30 jaar lossen we al het “gespaarde” geld ineens af. Het zal allemaal wel, manlief regelt hier deze zaken, ik kijk alleen maar naar wat mooi is :mrgreen: :mrgreen:
Jannigje, sterkte deze moeilijke tijd :hug: Ben wel erg benieuwd naar je nod! Ik hoop het voor je!
Femke, ik ben ook zó’n pietje precies wat huishouden betreft, kan me niet netjes en schoon genoeg zijn. Ik ben blij dat ik nu wat makkelijker ben geworden, met 3 meiden kun je het allemaal niet voor blijven, ze moeten ook gewoon kunnen spelen! Je zou voor de gein hier nu eens moeten zien, wat een varkensstal het hier is!! :shifty: Voorheen werd ik gillend gek, maar nu maak ik me er niet zo druk meer om, ik zit dan alleen mezelf maar in de weg. "S avonds ruimen we alles weer op, en de volgende dag ligt het er weer, lekker dankbaar werk he?! Komt later wel weer, als ze groot zijn.
Kimmie, mooi ruim huis hoor!! :thumbup:
Mel, nog een paar dagen, kun je weer testen! :thumbup:
Maggie : Ik snap je helemaal. Op zich kunnen we die huis betalen, maar dan adviseren ze ons dus dat ene hypotheek aan. We zetten dan weer ons twijfels in van : is dat iets voor ons ?
Wat raden ze jullie aan ?
Sterre : koopakte getekent, betekent hier nog niet echt iets. Nu hebben we 3 dagen nog de tijd. Verder moeten we voor 23 mei de financieel nog rond krijgen, als dat niet lukt moeten we 2x een afwijzing hebben gekregen van de bank. Het gaat ons wel lukken, maar zit wel een beetje met de hypotheek of die aantrekkelijk is. Maandag nog 1 laatste gesprek en dan gaan we kiezen welke we nemen.
Wel spannend.
Hier kan ik moeilijk mijn ogen openhouden. Vandaag dus maar genieten van een dagje rust, weinig doen en zo, sliep ik net op de bank al een kwartier tot half uurtje :shifty:
Jelle slaapt nog steeds vanaf half 1, hij was ook zo moe, mijn schat !
Hoi hoi dames,
Zo hé ben even 2 dagen niet geweest en heb drie pagina’s bij moeten lezen :shock:. Wel heel gezellig! Zo ken ik iedereen weeer, was vorige week wel heel rustig hier. Tot mijn ergenis toe soms, vind het zo gezellig . Ga proberen op iedereen te reageren, sorry als ik iemand vergeet!
Moniek: Waar haal je zo’n schoonmoeder :). Fijn hoor, dat ze je huis heeft schoon gemaakt! Zag ik het nou goed, heeft jou man ook een profiel op KOK?? Gefeliciteerd trouwens met je man!
Pegje: Gefeliciteerd meid!! Zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan! :thumbup: :thumbup:.
cell: Zo te lezen heb je je trouwdag niet heel uitgebreid gehouden, maar wel heel leuk. Goed idee om veel zelf te doen, kost gelijk minder geld. 5000 is niet veel voor bruiloft.
Minnie: Welkom, gezellig dat je ook mee komt kletsen!
Maggie: Zo te lezen ben je lekker druk bezig met van alles. kan me voorstellen dat het lastig is de juiste hypotheek te kiezen. kan alleen zeggen, volg wat je gevoel zegt, kan wel zeggen wat wij hebben gedaan, maar is belangrijker om te kijken wat je zelf wilt, vind ik.
Lua: Spannend hoor gaan voor het eggie!! Dat het maar snel raak mag zijn! Gefeliciteerd met je broer.
Sterre: Fijn dat het beter gaat met je zoontje. Hier ook een rustig gevoel, zit weer in het begin van mijn menstruatie. Fijn om weer even rust te hebben in je hoofd.
Femke: Jeetje, vervelend van je mans vinger :?. Heeft denk wel zeer gedaan. Gefeliciteerd trouwens met je huis!! Je hebt zo te lezen spannende dagen. Hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt. had het afgelopen cyclus ook, geen klachten, anders dan normaal, maar werd toch ongi. Normaal vet veel last van klachten. Zal wel voor je duimen :thumbup: :thumbup:!!
Mellie: Ben je al helemaal gesetteld?? Zo te lezen hele spannend tijd voor je. Zal voor je duimen :thumbup:!!
mamma: Waar is het lijstje gebleven :think:. Keek op de eerste pagina, maar staat niks meer. ben je er mee bezig ofzo??
Kiddo: Bij jou ook een spannende tijd zo te lezen. Hoop echt voor jullie dat het raak is, zal mee duimen :thumbup:!!
Nou volgens mij heb iedereen gehad. Wel kort, maar krachtig. Zal het nu weer beter bij houden. ben wat druk geweest afgelopen dagen. gister in ons huis geweest, was heel leuk. vandaag gewerkt en s’avonds wezen poolen met vrienden. Morgen lekker vrij. Nou tot morgen dames :-*
Tamara, mijn heeft zover ik weet geen profiel hier op het forum :think:
Nee, die vind dit allemaal maar niks. :mrgreen:
Mijn schoonmoeder komt voorlopig een halve dag in de week lekker poetsen.
Femke, ik was vergeten te reageren op het ongelukje van je man, dus nog even bij deze. Hoe is het nu met hem en zijn vingertopje, heeft hij er veel last van. Wel even schrikken als je dat zo hoort.
Kiddo, super zeg dat je een topic speciaal voor Heksje hebt geopend
:thumbup: . Jij verdient ook een dikke :hug: .
Zo even de troep opruimen van gisteravond, 4 uurtjes mogen slapen en toen was Bas weer wakker. :eh:
Peggy, Gefeliciteerd!!! Dat de rest van de zwangerschap nu maar vlotjes mag verlopen!
Ik heb het hier erg druk gehad de afgelopen week, veel gewerkt, en thuis weer verder met werken om een thuistoets te maken voor een cursus. Gelukkig ga ik over 2 weken al op vakantie, dus dan kan ik er ff lekker tussenuit.
Ondertussen ben ik nu echt aan de laatste paar pillen toe, as. dinsdag ga ik naar de huisarts om mijn medicijngebruik te bespreken, en gewoon haar adviezen aanhoren over het zwanger worden. Ik ben al wel aan 't afbouwen met een medicijn dat ik gebruikte tegen migraine, omdat dit toch echt schadelijk kan zijn voor een kindje. Maar nog even afwachten wat de huisarts verder allemaal te vertellen heeft.
Maar nog een weekje ongeveer, dan zal ik ook mijn cyclus-banner kunnen gaan plaatsen!
Helaas… het lijkt erop dat het hier afgelopen is. Ik snap er weinig van want het komt drie dagen te vroeg. Dus volgende ronde zien we wel weer.
:hug:
Goedenmorgen,
Moniek: Ik dacht dat Ruud jou man was :oops:!! Hij plakte jou avator, toch?? Heb ik iets gemist topic voor heksje??
Debby: moest net even denken of ik je hier al eens eerder had gezien, of dat je met de deur binnen kwam vallen :mrgreen:. Maar je had je al voor gesteld. Er sluiten zich soms meerdere aan en dan weet ik het even niet meer wie nu wie is :?. Lekker hoor op vakantie, waar ga je heen?? Nog even en dan gaan jullie er dus ook voor spannend hoor! Hopen dat je niet erg last gaat krijgen van je migraine.
Kiddo: Jammer meid, op naar de volgende ronde!
Nou wij hebben vanmorgen echt schandalig uitgeslapen. We werden pas om half 12 wakker. Dat gebeurt echt nooit, hadden we het schijnbaar nodig. Ik ben eergister trouwens weer even wezen shoppen. Had wat zomertruitjes enzo nodig, niet al te duur, gebruik ze op mijn werk. ben even de zeeman binnen gestapt en daar hadden ze echt hele leuke dingen hangen voor heel weinig geld. Heb denk iets van 25 dingen voor 40 euro. Zo dan mag het wel vies of kapot gaan. Vind het zonde om mijn goede kleding te dragen op mijn werk. Vanmiddag dus maar even mijn kast uitmesten, zodat ik plaats heb voor de nieuwe truitjes. Nou meld me vandaag nog wel even. Fijne dag :-*
Kiddo heeft een topic geopend speciaal voor Heksje om haar een soort van warme douche te geven, voor de steun die ze is voor haar vriendin en voor het verlies van haar vader/ schoonvader (soory twijfel even).
Ruud heeft wel mijn Avator geplakt, maarverder ken ik hem niet.
@Tammy wrote:
mamma: Waar is het lijstje gebleven :think:. Keek op de eerste pagina, maar staat niks meer. ben je er mee bezig ofzo??
Hij staat er gewoon hoor :think: :think:
He ladies, nou de kogel is door de kerk, het huis gaan niet door, we gaan er niet genoeg op vooruit en de onderhoudskosten zijn uiteindelijk te hoog.(veel hout buiten… niet handig)Ben ook voor het eerst weer een beetje rustig. Vanochtend effe naar de Apenheul geweest met THom voor de drukte uit, liep er om 9.45, was heerlijk! Thom heeft genoten, niet zozeer van de apen, meer van het zelf wandelen enzo. Dus mama genoot ook.Ben verder aardig moe, weersomslag?? Spanning die weg is?? Ik weet het niet, zal wel combinatie van zijn denk ik.
Ga stage voorbereiden, tot snel, Maggie
Over het lijstje gesproken Mamma_ ik ben aan het proberen voor een tweede en geen derde kindje, zou je dat willen aanpassen alsjeblieft?
:-*
Nu we het toch over het lijstje hebben, volgens mij mis ik debby en minnie er nog in.
Kiddo, balen zeg dat je ongesteld geworden bent, en ook nog te vroeg :think: Nou ja, dan is het ook weer eerder voorbij misschien.
Tammy, Cell heeft het ook weleens over Ruud, haar man, maar dat is volgens mij niet dezelfde als de Ruud van kok.
Doe je goed trouwens, lekker winkelen bij de Zeeman, laat ze je shirts dan maar onderkwijlen en smeren daar Of is het zo erg niet? Wat voor niveau hebben de mensen waar je mee werkt?
Ik heb op het KDV weleens reserve shirt meegehad in tijden dat we een paar spuugbaby’s hadden. Ik denk weleens met weemoed aan die tijd terug. Was toen allemaal nog maar net gestart, een heel rustig en klein dagverblijfje zonder werkdruk.
Claudje, hoe is het met de hooikoorts?
Nou Maggie, fijn dat jullie een beslissing hebben genomen. Een koophuis is niet altijd alleen maar voordelig inderdaad, onderhoud kost veel geld en onvoorziene dingen als lekkage moet je zelf betalen. Wij hadden lekkage in ons huurhuis en kregen toen een nieuwe badkamer! Verder waren ze niet zo heel erg gul hoor, trouwens :think:
Toch zeker geen spijt van ons koophuis waar we nu zo’n 4 maanden wonen.
We zijn hier (lees: vriend) nu een spaarpotje aan het maken voor dat soort grote uitgaven.
Mellie, hoe is het met de klachten?
Moniek, fijn dat je schoonmoeder elke week komt! Dat zal je een hoop rust geven, geestelijk en lichamelijk.
Hier verder weinig te melden, kan wel trots vertellen dat ik helemaal ‘bij’ ben met de was :mrgreen: Verder zijn de kinderen lief Cars aan het kijken en aan het knutselen, een rustige zondag thuis, daar hou ik van.
Moniek: Heb even zitten bladeren bij Heksje, maar ze maakt op het moment inderdaad een moeilijke tijd door. Lief dat er een topic speciaal voor haar geopend is!! Dacht echt dat Ruud jou man was :oops:. Was in de war met de man van Cell. ja onthou echt niet de namen van iedereen zijn man .
mamma: Gisteren keek ik, maar toen stond er alleen de tekst die erboven staat :eh:. Das vaag, zag dat hij er nu in ieder geval weer wel stond. Wil jij mijn NOD aanpassen in 2 Juni?? Alvast bedankt :-
Maggie: Ik denk dat jullie voor jezelf een goede keuze hebben gemaakt! Als het bij jezelf niet goed voelt dan moet je er ook niet aan beginnen. het is waar dat hout veel onderhoud nodig heeft en dat kost geld. Misschien komen jullie je droomhuis nog tegen. Fijn dat je rust in je lichaam hebt gevonden.
Sterre: Denk dat ik inderdaad met de man van cell in de ware was. Zoals ik tegen moniek al zei weet ik echt niet hoe alle mannen heten en bij wie ze horen. Wat betreft het kwijlen, dat kom ik op mijn werk eigenlijk niet echt tegen. Wel dat ze vieze handen hebben en ze je aanraken ofzo. Ik werk met mensen tussen de 24 en 45 jaar en eigenlijk hebben ze allemaal relatief hoog niveau. Zitten er 4 in een rolstoel. Ik wordt niet echt heel vies op mijn werk, maar vind het gewoon zonde om mijn goede kleding aan te doen op mijn werk, bv mij esprit broeken enzo. En daarbij ik hou van kleding kopen en heb nu bij zeeman heel leuk rokje gekocht voor weinig geld. Eigenlijk draag je zomerkleding ook niet heel lang, dus vind het ook zonde om er veel geld aan uit te geven. Zag dat de meeste truitjes eventueel ook te dragen zijn als ik zwanger ben, zeg maar stretch. Rekt misschien wel uit, maar ach wat wil je voor dat geld. Ben er in ieder geval heel blij mee en vind zelf dat ik goed geslaagd ben. Gisteren had ik dat rokje met een truitje aan en een vriendin vroeg waar ik het had gekocht. Vertelde bij zeeman, ze was verbaasd dat ze daar zulke leuke dingen hadden, had ze niet verwacht. Sommige mensen schamen zich ervoor om bij zeeman te kopen ik nou werkelijk niet, waar heb je nou truitjes met spagethi bandjes voor 2 uur en echt hele leuke kleuren, leger groen, roze, licht blauw, donker groen, enz.
Ik schaam me diep, loop nog steeds in mijn pyama :oops:. heb echt een lui dagje, gelukkig mijn vriend ook. Ben bezig al mijn grodijnen te vermaken. Wie was er ook alweer bezig met gordijnen maken, cell toch?? Meld me vanavond nog wel even :-
ow ja, ik had trouwens nog een vraagje. Is er iemand van jullie naar de huisarts geweest, omdat je aan kinderen wil beginnen?? Las dat sommige dat doen en was benieuwd of iemand hier daar ook was geweest!
hallo,
Hier een zeer moeie Cell…
Mijn man heet idd Ruud, maar de avatar plakkende Ruud is de site administrator hier :mrgreen: Zijn 2 verschillende mannen hoor
Maggie, jammer dat het huis niet doorgaat, veel onderhoud is idd niet alles…
Tammy, ik ben nooit bij de huisarts geweest toen we wilden starten… wel daarvoor omdat ik helemaal geen cyclus had… maar die was al weer een jaar op gang toen ik Ruud leerde kennen.
Mellie, hoe gaat het tot op heden in “duh haagh” :mrgreen:
Femke… spannend dus, bijna trouwen en misschien een huis… duimer de duim…
Jannigje… :hug: duimer de duimer voor de volgende ronde dan.
Gisteren hier geslaagd voor badkamertegels… ook voor wc en keuken geslaagd… tegels dan he Dus nu is het plaatje wel compleet.
Ben nu heel moe, vandaag mijn hond geknipt… die woont bij mijn moeder, Peter is allergisch en Rhody houd niet van kinderen…Maar mijn moeder zorgt eigelijk niet zo heel goed voor hem, wel wat liefde en aandacht aangaat, maar hij krijgt te veel te eten en is dus veel te zwaar en zijn vacht word niet onderhouden.
Hij zag er niet uit Ben 4 en half uur bezig geweest om hem te fatsoeneren… hij had gewoon compleet vervilte lapjes klit aan zijn poten hangen, zo zielig…
Maar goed, hij ziet er nu weer tip top uit en was ook weer super blij. Heb nu gezegd dat ik over 6 weken hem zelf wel weer kom wassen en bijhouden wat er dan af moet… zo is ook geen doen.
Maar goed, de blaren staan op mijn handen en ik ruik nog naar hond, dus ga zo douchen en lekker bijtijds mijn bedje in, morgen word ook een drukke dag.