Het tweede deel alweer, stelletje kletskousen!
Iedereen heel veel succes gewenst!!
He super, een nieuw begin, goed gedaan!! Hier heb ik het alleen mijn beste vriendin vertelt dat ik dacht dat ik een paar weken terug zwanger was, dus die weet wel dat we er mee bezig zijn. Op ons trouwen vroeg wel veel familie wanneer er een tweede zou komen, maar in het kader van de studie en manlief met een redelijk verse nieuwe baan kon ik die nog makkelijk wegwimpelen. De vorige keer dat ik zwanger was heb ik mijn mond kunnen houden tot 10 weken, maar ik vond het vreselijk moeilijk. We hadden ook afgesproken dat we niets zouden zeggen, nu is daar nog niets over gezegd, dus doe ik niets dat niet mag
! Hopen maar dat ik over een week of 2 het blijde nieuws mag vertellen, spannend he!
Ben vandaag even langs de bouwsite gereden van het huis waar ik mijn oog op heb laten vallen. Kan er nog niet teveel van zeggen, hopelijk krijgen we morgen meer info in de bus over wat allemaal is inbegrepen enzo. Spannend hoor!!
Welterusten meiden,
Maggie
Mooi!!!
Weltrusten :-*
Mooi…
Mijn nieuwe NOD is 11 mei. Ben dus al ongie geweest.
Bij vrienden op bezoek geweest, gezellig…
Nu lekker thuis. Jelle slaapt bij mijn ouders. Remco moet morgen werken, dus ik ga eens proberen lekker uit te slapen, mag ik ook wel een keertje :inlove:
Jaaaaaaaa een hoop adviseurs, wordt dol van. De ene zegt die kan en dit niet, het is echt een groot per verschillende lastenlijst… maar we komen er vast wel uit !
Hebben gelukkig tot 23 mei om alles te regelen, scheelt en zo ben je ook druk bezig dat het zo is dat je gaat trouwen, spannend !
Maggie : spannend van die huis !
Weet ff niet meer wie :oops: : over dat zwanger zijn, een paar vrienden weten dat we wel ooit voor een tweede willen gaan, maar sommige weten dat we er mee bezig zijn… dus ja, dat weten ze in elke geval wel !
Fijne weekend alvast… morgen weer ff naar meertje
Zo ik ben vannacht ongi geworden. Ben er een aantal keer uitgeweest om Bas te troosten, omdat hij waarschijnlijk krampjes had. Ik denk dat hij ook last heeft van het warme weer, want hij is minder actief dan anders.
Fijn! Een nieuw deeltje. Wordt het weer een beetje overzichtelijk.
Ik ben nu op mijn werk, maar ik heb het niet erg druk. Heb ik misschien wat meer tijd om jullie bij te houden :lol:
Tja, als er tenminste dan weer geschreven wordt. Wat is het weer warm. Bas ligt wel heerlijk te slapen nu, maar vannacht ontzettend gespookt.
Net even de moestuin aangevuld met twee courgetplanten, een gele en een groene, pompoenplant, slaplanten en tevens wat afrikanen in grotere bakjes gedaan. Nu kan ik het buiten nog wel hebben, maar ben een half uur bezig geweest en nu cht moe :think: . Vorig jaar in mijn zwangerschap had ik veel minder last van de warmte, terwijl ze zegen dat het vaak omgedraaid is.
Goedenmorgen dames,
Jeetje wat is er veel geschreven zeg :shock:. Ga proberen op iedereen te reageren, maar weet niet of het lukt, dus als ik iemand vergeet, sorry.
Kimmie: Las dat je vakantieplanning tot nu toe Spanje is. leuk hoor, ben er een keer geweest en vond het echt heel erg leuk! Je hebt gelijk wat btreft de dingen die ik moet regelen voor het huis. Er moet nog best wel wat gebeuren, maar daar ga ik pas over een 1 a 2 weken mee aan de slag. Moet 6 paar gordijnen inkorten, dus werk zat! Ik las over dat huis waar je een oog op had. het zat bij jou toch zo dat je man van baan gtaat wisselen, vandaar dat je het huis nog niet kan kopen! Weet het namelijk niet precies meer!
cell: Wanneer is de sleutel overdracht van jullie huisje?? Ga jeen ratje kopen of vatte ik hem verkeerd op?? Zag namelijk staan dat je al een aap en een haan had?? Snapte hem niet :?.
Sterre: Fijn dat je ongesteld bent geworden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, bedoel dan heb je een beetje een idee van je cyclus.
Femke: Komt veel op je af hé met die hypotheken. Lastig voor wie je nu moet gaan kiezen. Ben je er al een beetje uit?
Debby: Bij mij weten niet zo heel veel mensen dat wij aan het proberen zijn om zwanger te raken. drie collega’s van mij, onze beste vriendin en haar vriend en stiekem ook mijn nicht, maar dat weet mijn vriend niet. Mijn vriend wil dat het echt een verassing is en ow wat vind ik het lastig om het niet met mijn ouders te delen. Mijn ouders hebben wel een vermoede en peilen af en toe ook en dan is het moeilijk om er niet op in te gaan. denk dat veel mannen aan het idee moeten wennen als het de eerste wordt, hier ook. Mijn mannetje laat het allemaal maar opzich af komen, vind het erg spannend.
maggie: leuk dat jullie een huisje op het oog hebben. Spannend hoor!
mamma: Fijn dat je niet meer ongesteld bent! Kun je op naar de volgend ronde. mooi lijstje heb je gemaakt!
Lua: Wat vervelend dat het zo slecht met je neefje gaat! Goed dat de stap is gezet om hem over te plaatsen naar het wilhelmina kinderziekenhuis, daar hebben ze veel verstand van kinderziektes zeg maar.
moniek: Fijn dat je ongesteld bent geworden, dan gaan jullie nu voor het eggie toch?
hé, volgens mij heb ik iedereen gehad. Even 1 dagje niet op kok geweest en je moet me toch een partij bijlezen, vind ik overgens wel leuk. Hou wel van kletsen. Hoe het met mij gaat, tja heel spannend!! Nog geen :twisted: te bekenen. Mijn tempertatuur was donderdag 0.1 gezakt en gister weer 0.1, maar vandaag is hij weer 0.2 gestegen :shock:, weet het dus echt niet. Heb wel soort ongi gevoel gehad gister en vanmorgen, maar nu is het over. Gister na mijn werk zo erg moe, wilde achter de computer bijkletsen, maar zou zo in slaap vallen achter de comp, zo moe was ik. Heb denk ik 1.5 uur geslapen, dat heb ik nooit dat ik zo moe ben, dat ik bij moet slapen, maar we zien het wel. Misschien mo0e van de spanning. Vandaag gaan we naar het deco homecenter, ben benieuwd wat mijn mannetje van de tafel vind die ik gezien had! Nou ga er een eind aan breien en meld me vandaag denk nog wel even. Fijne dag :-*
Het wordt nu echt spannend hè Tammy
Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongesteld wordt?
Hier kan ik er geen pijl op trekken nog. Soms heb ik heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, en soms meen ik ongesteldheidskrampen te voelen.
Ik vind het trouwens wel leuk dat ik het weer net zo spannend vind als bij de eerste! :mrgreen:
Hai meiden, hier ben ik even kort vanuit het zonnige Nijmegen :mrgreen:
Gisteren 4 uur in de auto gezeten onderweg hierheen, het was niet normaal meer de drukte op de wegen :wall:
Maar goed, hier aangekomen stond er een barbecue te gloeien dus dat maakte een hoop goed :drool:
Verder de trouwringen opgehaald vanmorgen en ze staan prachtig :inlove:
Ik zit hier op visite dus ik reageer vanavond even op iedereen persoonlijk :-*
P.s: ik ga voor een tweede kindje he, in de lijst staat derde
Tamara, jeetje voor jou wordt het dus spannend. Wanneer denk je te gaan testen?
Marlous, ik vind het voor jou net zo spannend als voor mij. Eerlijk gezegd zou ik het geweldig vinden in dezelfde maand uitgeteld te zijn en beide een meisje te krijgen :mrgreen: ( 2 knullen mag ook natuurlijk ).
Mellie, dat is een leuk ontvangst na zo’n lange autorit. Hopelijk is het straks een stuk rustiger. Ik had al een nieuw gewijzigd lijstje gemaakt, maar de niet aangepaste aan Mamma doorgegeven :naughty:
Op koninginnendag een dagje met manlief mee de vrachtwagen op om groenten en fruit naar de veiling te brengen. Op de vrachtwagen rijden doet hij er als hobby bij op zaterdag naast zijn doordeweekse baan. Ben al bijna 2 jaar niet meer meegeweest en ij vroeg of ik meeging. Bas gaat dan lekker naar mijn ouders, die vinden dat ook geweldig.
Even wat vraagjes:
Hoe zit dat met die nieuwe deeltjes eigenlijk? Ik lees wel vaker dat ze dan een nieuw deeltje openen zo rond de 35 blz, maar ik zie ook weleens 100 blz! Zijn daar regels voor ofzo?
Degene die het topic geopend heeft is dus ook degene die het lijstje wijzigt? Verander je dan de NOD ook elke keer? Als dat zo is moet ik de mijne even opzoeken
Tammy, kun je wel tot maandag wachten met testen? Poeh, zoek maar goed naar afleiding, dat werkt het beste. Vermoeidheid kan ook door de spanning komen, had ik vorige week ook, maar ik ging er niet anderhalf uur van slapen, dat klinkt wel bijzonder spannend Oh, dit maakt het er niet makkelijker op. Nou ja, het is toch een leuk soort spanning nog denk ik. Als je nou al een jaar bezig bent, of langer, dan gaat het naar worden denk ik.
Ik weet wel dat ik bij de vakantie vorig jaar in juli de pil was vergeten en dat we toen al overwogen ervoor te gaan, maar we wisten toen we elkaar leerden kennen al snel dat we samen nog een kindje wilden. Maar er waren steeds redenen om het uit te stellen. Wat mij betreft zijn die redenen er nu niet meer, mijn baan is wat onzeker omdat het steeds maar tijdelijke contracten zijn. Maar als ik zou wachten op een vast contract ben ik zo weer anderhalf jaar verder. En mijn wens is om voor m’n 35e zwanger te zijn.
Nou, m’n lieverd is wederom hard aan het werk in de voortuin, ik moet echt even zin gaan maken om hem te helpen. Tis een kleine tuin, maar jeeeeeee wat een werk zeg, alles afgraven!
Moniek, fijn dat je al ongesteld bent geworden, kunnen jullie er nu voor gaan
Marlous, voor jou wordt het dus de komende week spannend? Wij leven/lezen graag met je mee!
Nieuwe deeltjes worden meestal geopend als in het andere deel tussen de 30 en 50 pagina’s zijn. Ja de gene die een nieuw deeltje opent houdt het lijstje bij en kan steeds veranderingen invoeren.
Wij gaan er nu echt voor :dance: :dance:
Succes met in de tuin ploeteren met dit weer :thumbup:
ja, ja, het is voor mij nu echt heel spannend!! Nog steeds niks te zien.
Heel af en teo voel ik wel wat, wat ook wel op ongikramp lijkt, maar er komt alleen nog niks. Ben heel benieuwd dus. Als ik niet ongesteld wordt, ga ik maandagochtend testen. Vandaag zijn we tot een half uur geleden bezig geweest en dan heb ik eigenlijk geen tijd om er over na te denken, maar nu pffff. Ik ga denk zo even op de bank liggen. Heb nu een melkachtige afscheiding :think:. Ach ik wacht het gewoon nog even af. In ieder geval, als het niet raak is, zou het wel fijn zijn als de menstruatie vandaag doorzet! Zou het eigenlijk niet leuk vinden als het deze cyclus weer langer duurt, maar ja als het zo is, wat doe je eraan hé. Ik wacht gewoon af en hou jullie op de hoogte!!
marloes: Voor jou is het dus ook een hele spannende tijd!! Zal voor je
dat het raak is, zal wel leuk zijn!
Welkom: Gezellig samen met je mannetje mee op de vrachtwagen. Dat deed ik vroeger vaak bij mij pa, vond dat altijd erg leuk. Echt een feest, alleen ik mocht dat, mijn broertje was wagenziek en de 2 keren dat hij mee ging werd hij ziek.
Sterre: Het is inderdaad wel lastig om te wachten met testen, ben in staat om vandaag te gaan testen, maar dat moet ik niet doen. Morgen gaan we naar mijn ouders die zitten in Zwolle, zijn op vakantie, dus dan heb ik wel afleiding! Voor ik het weet is het maandag, hopen dat ik dan natuurlijk niet ongesteld ben geworden. Werkse in de tuin.
Welkom: Fijn dat jullie er nu voor gaan!!
Ik heb trouwens vraagje, hebben jullie ervaring met ongiekrampen op de NOD dag en de dag ervoor, maar dat het niet doorzet omdat je zwanger blijkt te zijn??? Ben heel benieuwd, die krampen niet de hele dag zo nu en dan maken beetje onzeker.
Tamara, die afscheiding had ik tijdens mijn zwangerschap regelmatig :silenced: .
Ik had last van obstipatie en rugklachten en daardoor wist ik dat het wel eens raak kon zijn, omdat ik dat normaal pas krijg tijdens mijn ongi periode.
Zou wel leuk zijn als het raak zou mogen zijn, zal even gaan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zoo…een nieuw deeltje dat ik bu toch echt hoop bij te houden!!
Ooo Tammy wat spannend zeg. Zal heel hard voor je gaan duimen dat het nu raak is. En wat je zegt, als het niet zo is dat die ongie dan maar doorbreekt, dan kun je tenminste weer fris aan de nieuwe ronde gaan beginnen!! En oja over die krampen, bij het begin van de zwangerschap van Max heb ik de week voorafgaande aan mijn NOD veel last gehad van krampen, eigenlijk de eerste 9 weken heel erg.
Welkom :dance: !!! Wat leuk om samen met je man mee op de vrachtwagen te gaan!!
Pppfft Sterre, werken in de voortuin nu met dit weer. Is het nog gelukt?
Mamma, mooi lijst heb je trouwens gemaakt!! :thumbup:
Mellie, wat een autorit dan…MAAR een bbq :drool: :drool: Had het gesmaakt?
Sorry als ik iemand ben vergeten, ga het proberen bij te houden.
Ik heb vandaag bij de Natuurwinkel een middel gehaald tegen de hooikoorts want ik word er nu stapelgek van. :evil: Ik had een meeting vandaag van de februari 2006 mama’s maar kon niet gaan omdat ik er gewoon ziek van ben. Afschuwelijk. Nu maar hopen dat het helpt.
Wij gaan trouwens ook zo de bbq aansteken. :drool: Ik heb volgens mij een aft of zoiets in mijn mond want auwwwiieeee…
Ach ik zie het wel! Het zou leuk zijn als het raak is, maar als het niet zo is gaan we op naar de volgende ronde. het is tenslotte ook pas onze eerste ronde. Weet niet goed wat ik van die krampen moet denken, die begon ik namelijk gister te voelen, dus zal heel goed met mijn menstruatie te maken kunnen hebben, maar soms hoor je inderdaad ook dat het niet doorzet. Ik hoop dat het niet doorzet en dat het raak is natuurlijk
. ben blij dat ik hier mijn ding kwijt kan, anders zou ik denk echt gek worden.
ow ja, ik heb vandaag leren slippers gekocht. Gisteren en vandaag in tig winkels gekeken, maar kon er geen vinden of ze zaten niet goed of ze waren veelste duur. Bij de Dolcis van Hush puppies hele leuke gevonden.
Claudje: Hopen adt het middeltje gaat helpen!! Vervelend dat je door de hooikoorts niet naar de kok bijeenkomst kon! lekker hoor bbqen, dat kunnen wij nog niet, maar over een poosje wel, als we in het nieuwe huis wonen, kijk er nu al naar uit!
Wat ik trouwens zat te denken :think: , is het misschien niet handiger om hier april 2007 stoppers van te maken? Anders wordt het straks zo overvol hier dat we helemaal niet meer weten wie, hoe en wat.
Dat is volgens mij al een keer eerder een discussie punt geweest, maar de meeste vonden het leuker om er kwartaal van te maken, volgens mij vanwege de gezeligheid. ik vond het zelf ook wel gezellig. Weet niet hoe de andere er over denken, van mij mag het zo blijven, maar als het verandert vind ik het ook prima!
Nou zet mij er ook maar bij dan. Ik hoop dat ik jullie snel weer mag verlaten