De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

kiddo welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.

Ojee, is het de bedoeling dat als je zwanger bent dat je dan niet meer mee kletst? Nee toch?

Kiddo, welkom hoor evengoed, ik ken je van een ander topic (schiet me even niet te binnen welk…) maar daar las ik alleen mee. Ik heb al heeeeeeeeeeel wat uurtjes versleten met lezen op kok :oops:

Jullie hebben een kindje toch? Oja, Fenna, lief :inlove:

Tammy, Ik duim mee hoor, voor je!

Claudje, waardeloos zeg, die aanhoudende hooikoorts! Mag je er niets als allerfre of claritine voor gebruiken? Ik heb iets als cetirizine als ik me niet vergis, van de dokter, maar heb het al heel lang niet meer nodig gehad.

Ik zweer bij de oogdruppels van revalin of prevalin, voor allergie klachten.

Ja Moniek, wat is er leuker voor opa’s en oma’s dan zo’n schattig klein mannetje, fijn dat ze nog op kunnen passen. Ik kan in geval van nood ook nog bij m’n moeder of schoonmoeder terecht, al wonen ze ver weg, toch fijn.

Nou, die voortuin…ahum, dat wordt een jaren plan…als het aan mij ligt. Gelukkig is mijn vriend een doorzetter, maar het gaat nog wel even duren, we willen alles zelf doen vanwege de kosten. De vorige bewoners hebben er weinig aan gedaan en wij willen het bestraten.

Maar, de achtertuin! Is me dat een plaatje! Ik wou dat ik het nu al kon laten zien, maar dat moet morgen maar, ik kan nl niet zelf de fotos van de camera op de pc zetten. Tuinset staat er sinds gister, maar net hebben we 3 geweldige plantenbakken voor aan de schutting gekocht en planten uiteraard. In het midden van elke bak hedera en dan links en rechts daarvan mini petunia’s. Nou, ik ben geen opschepper, maar dit kan zo in een tuinmagazine! Of op tv bij Rob Verlinden :mrgreen:

Prettige avond allemaal!

Zoals je het verteld hoe de tuin eruit ziet, lijkt die me heel mooi geworden!! :smiley: ben heel benieuwd. leuk dat die nu helemaal af is. Nog even en dan is je voortuin ook klaar en ben je blij dat je klaar bent. kan me voorstellen, dat het nu lijkt of het nog een eeuwigheid gaat duren!

Jij ook fijne avond :-*

Goedenavond,

Tjonge, zijn we zomaar in een nieuw deeltje aanbeland. :shock:

Ik las ergens iemand die me Marcella noemde… pwease… doe me een lol… hou het bij Cell… :pray: :wink: Zelfs mijn moeder noemt me zo… Ruud ook en soms Celleke… maar nooooooooooooooooooit Marcella… til er ook best zwaar aan eigelijk :oops: Heb het zelfs hier laten veranderen en niet voor niets eigelijk :oops:

Ratje kopen :lol: hihihi… ik vond het geweldig om te lezen, maar ik bedoel eigelijk dat wij voor een kindje in het jaar van de Rat gaan… 2008 is namelijk het jaar van de rat. :wink: Aniek is geboren in het jaar van de aap en Peter in het jaar van de haan… vandaar dat ik een aap en een haan heb :inlove: Dit jaar is het jaar van het varken, dus als ik dit jaar nog een kindje had gekregen dan waren we voor een varkentje gegaan :shifty:

Tammy, vind het nog steeds spannend klinken bij jou hoor :thumbup: Ben zooo benieuwd wie er nu als eerste zwanger is…

Mellie, ringen… oehhh wat word het echt al dan he… super hoor.

Jannigje… Je hoopt ons snel weer te kunnen verlaten… nee hoor… wel een beetje af en toe van je laten horen als guppie 2 komt :wink:

Femke, bij jou ook spannend met je huissie… zo hopen dat het allemaal lukt maar dan he :pray:

Wat betreft ons huis, we krijgen ergens tussen 10 en 25 juni de sleutels.

Heb vandaag een dag bij mijn moeder vertoeft, samen lopen klooien om de gordijnen voor de kinderkamers te maken.

We hebben er 1 af, dat klinkt als weinig, maar het is wel proffesioneel gemaakt met ingenaaide vlinderplooi en helemaal netjes. Dus moesten we eerste puzzelen hoe ver de plooien uit elkaar moesten en hoe diep de plooiinslag dan moest zijn. T is gelukt dus de volgende is dan makkelijker want dan weten we al hoe de maten zijn. Aniek en peter krijgen beide een even groot raam.

Nou, ga even groeten terug kijken.

Liefz :wink:

Hoi Sterre, ik zou niet weten welk topic want ik heb al zoveel geschreven hier hihi. Ooit begonnen bij de dec/jan 04/05 stoppers. Misschien ken je me van de columns?

Claudje ja het mag van mij ook bij april blijven maar het hangt er natuurlijk vanaf of we hier blijven schrijven als we zwanger zijn of niet. Als het een heel groot topic wordt dan weet ik niet of ik het dan nog bijhoud. ik weet van de sept. mama’s dat dat toen teveel voor me werd omdat dat topic al groot was. Ben toen bij de stoppers blijven kletsen en dat is een apart forumpje geworden. Dus… als we bij elkaar blijven door dik en dun… dan een kleiner groepje graag :wink:

Mellie ik had de ringen al gezien in je msn. Wel gaaf he om ze al te hebben.

Cell, zelf gordijnen maken? Respect. Dat is me een werk…

ik heb vandaag geschilderd, nu kan het nog en we willen het huis in mei te koop zetten. Dus de deuren moeten eindelijk wit. En dan is alles straks af en gaan we weg haha.

Nou de spannende dagen zijn hier voorbij. Nog een dag of 11 wachten. Gelukkig is het met een kindje minder erg, heb het toch zo druk.

Hebben jullie al plannen voor koninginnedag? Ik wilde toch even gaan neuzen op de vrijmarkt hier, hoop alleen dat ik Eric meekrijg de drukte in :slight_smile:

PS ik ben 34

we gaan voor ons tweede kindje

en mijn nod is 9 mei

he wat leuk een nieuw deeltje.

Hopelijk mogen er heel wat meiden in dit deeltje vertellen dat ze zwanger zijn.

we gaan er voor.

Tammy wat spannend toch allemaal. Hoe kan jij toch je zenuwen in bedwang houden. al testen in huis gehaalt.

Kiddo welkom.

Vandaag ook lekker in de tuin gewerkt. we hebben het gras wat we hadden liggen weg gehaald t zag er niet meer uit. nu gaan we daar vlonders neer leggen. maar pfff wat een werk.

Ik weet niet wat er met onze familie aan de hand is. maar geluk lacht ons zeker niet toe.

Vanacht is mijn schoonvader ook weer opgenomen in het zkh. ivm zijn hart. hij is weer gedodderd. maar nu moet hij voorlopig in het ziekenhuis blijven. mijn schoonvader die vroeg ons vanmorgen of er snel kleinkinderen kwamen.

Morgen gaan we weer verder ploeteren in de tuin.

iets grappigs. gister morgen toen ik naar mijn werk ging zag ik allemaal vlaggen buiten hangen. ik vroeg me dus de hele tijd af waarom die vlaggen daar toch hingen. het was toch geen koninginne dag??

Na een tijdje toch maar op mijn werk na gevraagt. is de kroon prins jarig.

Trouwens gaan jullie nig leuke dingen doen op koninginne dag

Nou hier nog steeds geen :twisted: te bekenen!! Vind het nu toch wel weer heel spannend worden. Vanmorgen ongikrampen, had het gevoel, dat het elk moment kon doorbreken, maar das dus nog niet gebeurt. Sinds vanmiddag bijna geen krampen meer gehad :think:. Vind het heel spannend! Hoe ik mijn zenuwen in bedwang hou?? Tja, weet ik eigenlijk ook niet zo goed, heel veel hier kletsen en afleiding zoeken. Heb al vanaf vorige maand pakje met twee testen in huis liggen, maar heb me nog kunnen bewingen om niet al te testen. Morgen gaan we al om 9 uur de deur uit naar mijn ouders toe. Zijn op vakantie in Zwolle en dan zijn we daar de hele dag en dan is het maandag zover, tenminste als ze er dan nog niet zijn. Merk wel dat ik erg mee bezig, ben maar dat hadden jullie ook al door :P. de laatste nachten echt heel erg aan het spoken enzo. Vanacht werd ik om 1 uur wakker, heel eng gedroomd, was echt heel bang toen ik wakker werd, even wakker gelegen, daarna weer in slaap gevallen. Ik beleef een droom altijd heel echt, dus kan wakker worden en helemaal in paniek raken, maar gelukkig had ik dit vannacht niet. Laat jullie morgen de stand van zaken weer weten. Hoop het zo :pray: :pray:

Cell: Wat knap dat je de gordijnen helemaal zelf maakt!! Wij moeten de gordijnen hier vermaken, dat ga ik samen met mijn moeder doen, maar das al heel wat. Ik snap hem nu van het ratje, voel me beetje dom :oops:. Duurt niet zo lang meer voor je de sleutel krijgt, spannend hoor. Jij ging toch naar leidsche rijn in Utrecht verhuizen??

kiddo: Ook druk bezig met jullie huis, veel mensen hier hebben een huis gekocht erg grappig. Ik ga met koninginnendag even naar de markt en dan s’avonds moet ik werken.

Lua: zo te lezen druk geweest vandaag! vervelend van je schoonvader. Het zit je zo te lezen niet mee! Veel succes morgen met in de tuin werken.

Weltrusten allemaal. Hou jullie op de hoogte :-*

Zo, ook ik meld me weer even :lol:

We zijn vandaag nieuwe verduisteringsgordijnen voor onze slaapkamer gaan uitzoeken :thumbup: We hebben daar 2 Veluxdakramen en die waren al aan vervanging toe, maar vannacht om 1 uur schrokken we ons kapot van een klap, toen schoot dus 1 rolgordijn zomaar out of the blue los :shock: Duurde ook even voor we erachter waren waar de klap van was :shifty: Tot ik een heleboel licht zag schijnen op de deur :lol: Dus maar nieuwe voor allebei besteld en ook gelijk tapijt uitgezocht voor het beleggen van 2 trappen en de overloop :wink: Dat zijn allemaal van die leuke dingetjes die gedaan moeten worden voor het te koop gaan zetten… En op 4 mei komen ze de trap opmeten en dan in de tweede week juni de boel bekleden, zodat Tim in zijn eerste vrije week de boel kan kaaltrekken in het trappenhuis en schilderen en behangen met zijn ouders. Ergens beetje zonde om zoveel nu te gaan doen, maar ja het scheelt ons wel in de verkoopprijs. Ik zei al tegen Tim, straks wil ik niet eens meer weg hier :lol: 29 mei gaat ook de hovenier beginnen en die is ongeveer een weekje bezig, dus vanaf half juni willen we dan de vakantie gaan houden :dance:

Valentijn heeft sinds vandaag ook eindelijk door wat “neus” is :dance: :inlove: Hij kan de zijne, die van papa en de mijne vinden :lol: En ook heeft ie eindelijk door wat mama steeds bedoelt met “voetjes eerst” :inlove: Hij kruipt nu steeds op de bank en het bed en ging er dan head first af, ging wel goed maar toch :roll: En nu kruipt ie netjes achteruit tot ie zijn voetjes over de rand heeft en dan laat ie zich zo van de bank of bed afglijden :thumbup: :dance: :inlove:

Vanmiddag nog even bij mijn schoonouders geweest en Valentijn heeft daar heerlijk op het gras gespeeld :inlove: En mijn schoonouders hebben een nestje nijntjes zitten :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: net 2 a 3 daagjes jong :inlove: :inlove: :inlove: SM heeft ff het nestje opengemaakt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: (vind mamanijn niet erg hoor trouwens!!) en ze zijn CUTEEEEEEEE!!! Net 4 a 5 cm klein met van die inimini oortjes :inlove:

Morgen gaan we gezellig voor het eerst met zijn drietjes naar Artis :dance: Heb er helemaal zin in, ben zoooo benieuwd wat Valentijn er van vindt :think: :pray: En maandag gaan we waarschijnlijk hier in Hoofddorp en anders in Haarlem centrum beetje rondstruinen :lol:

Kiddo, welkom hier en gezellig dat je er ook weer voor gaat :lol: Jullie ook al druk in de huizen koop- en verkoop perikelen :lol: Het werd laatst geopperd, maar we kunnen het idd beter in de titel zetten :lol: :lol:

Cell, lekker al 1 gordijntje af :thumbup: Wel makkelijk dat je nu idd weet hoe je het moet verdelen met de plooien enzo, 2e is altijd makkelijker :wink:

Sterre, ben u toch wel zwaar nieuwsgierig naar jullie tuin hoor :shock: :shifty: Wij wachten met de voortuin tot onze nieuwe buren klaar zijn met hun uitbouw :roll: Zij krijgen 2 juli de sleutel en dan begint gelijk de aannemer aan de erker :wink: beetje jammer om dan een nieuwe tuin te laten verzieken he :naughty:

Tammy, spannendddddddddddd :pray: :pray: :pray: Ik ben echt niet nieuwsgierig hoor naar maandag :liar: ik hoop zo dat het jullie gelijk gelukt is :pray: Tim gaat idd 1 juli bij zijn nieuwe baan beginnen en hij krijgt op zeker per 1 september zijn vaste aanstelling, maar ja tot die tijd is het lastig een hypotheek afsluiten he :wink: En de hypo die hij nu heeft loopt bij de ABN en daar gaat hij weg, dus dan vervallen zijn personeelscondities waardoor het heel ongunstig is daar te blijven met de hypo… Maar nu die mensen dus zelf pas later weg willen wordt het voor ons allemaal een stuk gunstiger :dance: Plus dat Tim bij zijn nieuwe baan 2x zoveel gaat verdienen zeg maar aan basis :thumbup:

Claudje, wat balen zeg dat je de meeting hebt moeten missen :hug: En al helemaal dat je je zo onwijs beroerd voelt joh :hug: Sterkte ermee en ook met je aft, die zijn echt niet fijn, heb ze gelukkig sinds mijn puberteit niet meer gehad :pray: Maar Tim had er laatst wel 1 en daar heb ik gelijk tinctuur voor gehaald, werkte prima, 1 dag erna helemaal weg :thumbup:

Mamma_, bedankt voor het nieuwe deeltje trouwens :thumbup:

Maggie, hebben jullie de info al ontvangen van het huis :think: Spannend allemaal hoor :lol:

Femke, uitslapen nog een beetje gelukt vandaag?!

Moniek, jij ook ongi geworden, nu ff “uitbloeden” en dan kunnen jullie er ook voor het hele eggie tegenaan :dance: Hoop dat Bas snel weer wat aktiever wordt :pray: :hug: Valentijn was vorig jaar in die hitte ook erg anders dan anders :lol: Gezellig op koninginnedag trouwens met je man mee op de vrachtwagen :lol: Ff lekker man en vrouw zijn :inlove:

Mellie, wat een rit zeg vrijdag :shock: Gelukkig stond er een lekker BBQ voor je klaar :drool: :thumbup:

Lua, ben benieuwd, ik hoop dat ze er in het andere ziekenhuis wel achter komen wat er met het ventje aan de hand is :hug: Maar wat een gedoe weer voor zo’n kereltje he, verhuizen van het ene ziekenhuis naar het andere :cry: Heel veel sterkte ermee :hug: :-* En natuurlijk ook met je schoonvader he!!! Wat een toestand zeg zo snel alweer gedotterd :shock: :hug: Ik had trouwens exact hetzelfde, kom bij mijn ouders en zie de vlag met banier uithangen :think: :think: :think: Toen bedacht ik me ook opeens dat WA jarig was, 40 jaar zelfs :wink:

Nog even een vraagje :oops: Bij Valentijn waren wij niet bezig met zwanger raken (verre van zelfs) maar ik heb dus ook geen idee meer van de verschijnselen :think: En ik weet door mijn langdurige pilgebruik ook niet hoe ik me zou voelen zonder pil :oops: Toen ik 8,5 jaar terug zwanger was, was dat wel bewust na het stoppen met de pil, maar ik ben toen ook direct zwanger geraakt en dat is al aardig lang geleden, dus heb geen idee meer :shifty: Het volgende is namelijk het geval:

Sinds maandag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, wat een dag of 3 duurde, dacht dus aan eisprong. Maar het gevoel blijft zo beurs en werd vandaag ook erger, net of ik ongi moest worden… Mijn slijm was van de week heel glad en helder en nu is het sinds vandaag beetje taaiig zeg maar :oops: Heeeeeeel lichtrozig van kleur en beetje elastiekerig zeg maar :think: Hoort dit nu bij een normale afscheiding in de dagen na je eisprong bij een pilloze cyclus of zou het kunnen dat het alweer zo snel raak is :oops: Ik vind het zelf frusti om te vragen, maar ben gewoon wat onzeker… Hoop dat jullie een goed antwoord hebben :-* Weet dat ik voor absolute zekerheid nog een week of anderhalf a 2 geduld moet hebben hoor (dat zeg ik zelf ook tegen anderen :wall: ) maar toch :shifty:

Verder weinig te melden, heb alweer een aardig stukje bladvulling gemaakt dacht ik zo :lol: Truste meiden :-* :zzz:

Goedenmorgen dames,

Hier nog steeds niet ontdekt, ook nog geen krampen :think:.

Ben heel benieuwd, wat het gaat worden, maar als ik ongi moet worden, dan mag het vandaag wel komen, anders wordt mijn cyclus zo lang :shock:.

Kimmie: wat betreft je klachten, kan ik ej niet echt helpen! Ik voel zelf mijn eisprong niet en let pas sinds deze maand op de structuur van mijn slijm. Nog niet echt ervaring ermee dus, heb denk ik wel aan het slijm gezien wanneer mijn vruchtbare dag was, heel draderig en zeg maar slijmerig en daarna werd het slijm minder. Wat moeten jullie je gisternacht een hoedje geschrokken zijn. Trouwens knap dat jullie het kunnen opbrengen om het huis op te knappen terwijl je het gat verkopen :thumbup:. Weet niet of ik dat zou kunnen! nou veel plezier bij artis was het toch.

Fijne dag allemaal, meld me vanavond nog even :-*

Lekker geschreven zeg :thumbup: .

Welkom Kiddo. Als er zoveel geschreven wordt, reageer ik ook niet op alles, want dan ben ik uren kwijt en die tijd heb ik ook niet. Ik vind het wel gezellig een grote groep en ook ik snap dat er velen het niet bij kunnen houden, maar dat maakt toch niet uit. Het topic is voor de gezelligheid en om lekker even van je af te schrijven.

Lua, je schoonvader weer opgenomen, nou inderdaad zit het even in je familie niet mee. Ja en naar kleinkinderen vragen is dan vaak een normale vraag, dat willen ze toch allemaal graag meemaken.

Helaas kan ik morgen niet mee de vrachtwagen op, want manlief moet om 7.30 thuis al weg zijn en dan slaapt Bas nog. Ik wil hem vandaag lekker thuis in zijn bed laten slapen, het is de afgelopen dagen toch al zo rommelig geweest. Mijn ouders wonen een half uur van ons vandaan en dan moet Bas er veels te vroeg uit zijn bed. Ga gewoon een keer op een zaterdag mee op de vrachtwagen.

Bas heeft lekker uitgeslapen tot 8.20 uur :dance: :dance: , wij dus ook :mrgreen:

Tamara, het blijft spannend, veel plezier vandaag.

Sterre, leuke tuin als ik het zo mag lezen.

Goedemorgen!!

Welkom,lekker uitgeslapen heerlijk hoor!!! :dance: Jammer dat je niet meer de vrachtwagen op kunt.

Jannigje, wat leuk dat je hier ook komt meekletsen! :thumbup:

Nou Tammy, je maakt het wel spannend hoor!! :pray:

Cell, wat goed dat jullie zelf de gordijnen maken. Wat voor kleurtjes worden het?

Lua, wat een naar bericht over je schoonvader, sterkte hoor. :hug:

Kimmi, jullie zullen inderdaad wel geschrokken zijn van die klap zeg. Die Valentijn :inlove: zit zeker nu de hele tijd in je neus te knijpen. En wat lieffff een nestje!! Heb je geen foto’s? Veel plezier vandaag trouwens!! :thumbup:

Sterre, ik ben erg benieuwd naar jullie tuin hoor!!

Hier ook lekker geslapen, kids hebben ook lekker uitgeslapen, Max tot 8 uur ongeveer maar die speelt dan nog rustig een half uurtje in zijn bedje en Thom heeft tot half 10 :shock: geslapen.

Vandaag eigenlijk geen bijzondere plannen, lekker ontbijten buiten zometeen en dan vanmiddag denk ik dat we even naar mijn ouders gaan.

En oja…erg vroeg natuurlijk maar ik ben eindelijk uit de jongensnaam. :inlove: Meisjesnaam had ik al maar aangezien ik denk dat er na 2 jongens nog een jongen bijkomt als ik ooit zwanger word heb ik zitten brainstormen over een naan en eindelijk ben ik erop gekomen. Kort, krachtig en past bij Thom en Max, geldt trouwens ook voor de meisjesnaam. :thumbup: :inlove:

Goeiemorgen allemaal, blijft lekker druk hier, er is altijd wat te lezen, leuk!

Cell, toen we het laatst over gordijnen hadden begreep ik niet dat jij ze zelf ging maken! Erg knap! Ik laat ze altijd maken en tot nu toe ging dat bij Kwantum heel goed. Maar dit keer is het een beetje mis gegaan, er zat een fout in een van de banen en daardoor duurt het nu veel langer. Wel fijn dat ze geen gordijnen leveren met een weef fout, maar wij moeten nu 2 weken langer wachten…nou ja, ik ben niet erg geduldig, dat is nu wel duidelijk :wink:

Werkt het spul van de natuurwinkel al Claudje?

Tammy, je bent al weg begrijp ik, lekker afleiding zoeken vandaag en morgen testen en dan hier komen rapporteren :mrgreen:

Lua, wat vervelend zeg, dat het niet goed gaat met je schoonvader…is er iemand die het werk voor hem over neemt? Dat zou voor hem al een zorg minder zijn lijkt me. Hoe gaat het met je vriend, die zal ook wel bezorgd zijn…

Kimmie, ik kan je niet helpen met je vraag, ik was er de vorige zwangerschappen (ook al een aardig poosje geleden) volgens mij minder mee bezig. Ik weet wel hoe spannend het was, maar niet meer wat mijn lichaam produceerde :lol: Kan me ook niet herinneren dat we mijn vruchtbare dagen in de gaten hielden ofzo.

Ga ik nu even een foto van de voortuin en de achtertuin plaatsen 8)

Oja, gisteren bij de griek gegeten, was gezellig!

Jammer dat je niet mee kunt op de vrachtwagen Moniek!! Ach ja een andere keer dan maar. Jarno heeft vandaag Papa-dag :lol: (ik vind dat altijd zo dom klinken, heb ik zeker iedere dag mama-dag :lol: ) Maar goed, ik ben dus op mijn werk en Jarno zorgt voor Mathis. Jarno vind het eigenlijk wel fijn als ik er niet ben om op zijn vingers te kijken, ben benieuwd hoe het gegaan is vanavond :mrgreen:

Verder heb ik al best veel toeristen gezien vanmorgen. Een groep van 30 fransen. Een paar nederlanders en nog wat mensen uit de stad zelf.

Je hebt een leuke achtertuin Sterre. Nu maar hopen dat het zo’n mooi weer blijft de rest van de zomer!

Namen blijf ik lastig vinden. Wij willen onze kinderen Franse voornamen geven die ook goed uit te spreken zijn in het Nederlands. Gelukkig hebben we nog even om na te denken :mrgreen:

Sterre, leuke achtertuin, lekker weinig onderhoud.

Marlous, ha papa dag, dat moet ik nog meemaken met Wilbert. Ach komt wel een keer, waarschijnlijk de zaterdag met pinksteren, want dan moet ik werken op de nationale huisdierenbeurs in de rai.

Je verveeld je vandaag niet als ik dat zo lees, wel lekker. Is het bij jullie ook allemaal zo droog?

Meisjesnaam hebben we al erg lang (nou ja ik dan en manlief is er mee eens) en de jongensnaam die komt wel als ik zwanger ben. Ben daar niet zo mee bezig. Met de vorige zwangerschap had ik dat wel erg en kon over niks anders meer hebben dan zwanger worden. Nu niet, wacht het wel af. Geeft meteen ook meer rust.

Mogge meiden, nou vannacht geslpen als een blok, geen rare klappen, alleen veel te laat naar bed gegaan :wall: En of Valentijn het heeft geroken stond ie vanmorgen om 6:30 al rechtop in zijn bed te mieren dat ie eruit wilde :roll: Nog tot 8 uur bij ons in bed gehad, maar slapen ho maar alleen maar lekker keten :inlove: Tim is er met hem uitgegaan en ik mocht lekker uitslapen tot half 10 :zzz: :dance:

Sterre, mooie tuin hoor meis :thumbup: Ik zal van de week als ik eraan denk echt ff een fotootje maken van onze tuin zoals het nu is (bush bush) :lol: Balen van je gordijnen zeg :wall: Tsja, ik was er ook niet mee bezig, maar dit herkende ik niet dus was ff benieuwd of het ergens bij hoort :shifty: Maar we zullen het allemaal gewoon moeten afwachten he :wink:

Claudje, ik heb helaas geen fotootje van de mininijntjes, had geen camera mee naar schoonouders gisteren :wink: Maar over 2 weken gaan we weer kijken met mijn nichtjes erbij, die vinden dat altijd geweldig als mijn schoonouders kleine beestjes hebben :inlove: Dan neem ik de camera wel mee, dan zijn ze ook wat leuker om te zien, dan hippen ze en zijn de oogjes open enzo :wink: Max en Tom hebben lekker uitgeslapen zeg :thumbup: Hier trouwens ook al heeeeeel lang een meisjesnaam, maar geen jongensnaam :wall:

Tammy, het wordt wel steeds spannender hoor bij jullie :lol: Heeft je vriend nu ook niet stieem al een beetje kriebels of is ie de coolheid zelve :lol: en wat het opknappen betreft, wij wonen in een woning uit jaren 80 en daar is al een heel tijd niets aan gedaan, afgelopen oktober hebben wij de badkamer gerenoveerd, maar die was daarvoor nog zoals het gebouwd is :wink: En dat is met veel dingen zo, dus willen we een beetje leuke prijs krijgen moeten we ff aan de slag, is ook niet dat ik sta te juichen hoor, besteed het geld liever ergens anders aan :stuck_out_tongue:

Moniek, jammer dat je niet meekunt op de vrachtwagen, maar je hebt wel gelijk dat je Bas zijn slaapjes voor laat gaan :inlove: Precies de reden dat ik gestopt ben met babyzwemmen :wink: Bas heeft wel lejker uitgeslapen he :thumbup:

Nou mijn schoonouders zijn net binnen, dus ga ff bakkie doen :lol: Gezellige dag verder he en Uskyld werkze :-*

Nog ff een fotootje van het huis dat we gaan bekijken :wink:

Sterre : :thumbup: Tuin !!! De achterkant is zeker mooi gedaan zo !

Tammy : ik zou allang getest hebben :oops: Zo erg ben ik dan wel weer :smiley: Maar ik ga echt voor je duimen ! Wordt echt spannend.

Kimmie : TOPPPPPPPPPPP huis, je hoeft er eigenlijk bijna niks meer aan te doen zie ik zo ! Ben jaloers ook :wink:

Meisjesnaam hebben we hier ook, een jongensnaam nog niet. Want die gaven we aan Jelle. Dus de meisjesnaam hebben we gehouden.

Lua : nogmaals sterkte met je schoonvader !

Hier was Jelle om 6 uur al wakker en daar had ik dus geen zin in. Wilde nu nog wel ff gaan slapen, maar had zoiets van, ga wel ff lekker stofzuigen (NOT :wink: ) en daarna douchen, ff beentjes ontharen :wink:

Jelle slaapt vandaar, gaan straks lekker ff samen op de fiets, zien wel waar we belanden, zal wel ff langs ma zijn weer. Remco moet tot 15.00 werken, dussie.

Zo ff de hond uitlaten, hebben een golden retriever, genaamd Nemo.

Dames nog lekker bijgekleud of verbrand ? Hier al paar X zonnebank geweest zodat ik die stomme bandjes weg kon werken bij mijn schouders, maar ik ben bang dat het niet echt gaat lukken. Mijn buik en benen zijn wel gigantisch bruin, normaal laat ik dat niet gauw in de zon zetten omdat ik van die dikke benen had … nu iets minder :shifty:

Maarre, heb bijna geen kleren meer… duh, allemaal te groot voor mij, dat wordt echt veel kleren wegdoen, want zo dik als ik ooit was wil ik dus NOOIT meer worden !

Fijne zondag ! :-*

Kimmie, supermooi huis! Ik duim mee!

Wow Kimmie wat een mooi huis!! :thumbup:

Sterre, de tuin is erg mooi geworden!! :thumbup: