De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

:shock: Wow kimmie dat is huis is in een woord geweldig!!! De inrichting is in ieder geval helemaal mijn smaak. Hopelijk wordt het wat!!

Zonnen zit er voor mij niet in. Ik heb een heel lichte huid met sproeten. Ik verbrand nog als ik in de schaduw zit!

Kimmie, gaaf huis, dat noemen ze nou ruimte hebben.

Femke, ben je veel afgevallen?

Balen 6 uur wakker en daarna slaap je vaak niet of niet veel meer.

Stofzuigen moet ik eigenlijk vandaag ook nog, morgen maar eens echt gaan doen, meteen ook even dweilen, gelukkig kruipt Bas nog niet.

Ja Uskyld, dat heb ik nu ook, ik heb ook een erg lichte huid, word ook nooit bruin.

Hier wat foto’s van Thom en Max:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1538579#1538579

Claudje :

Prachtige mannen ! :inlove:

Welkom, nog 3 kg te gaan en ik ben in totaal dan 40 :shifty: kg kwijt :inlove:

Claudje, mooie foto’s met mooie knullen.

Femke, nou dat is veel, knap hoor :clap: :clap:

Manlief is nog niet terug van het mountainbiken en ik heb honger. We zouden warme broodjes eten, maar denk erover om wat anders te gaan nemen.

He meiden, lekkere kletskousen…

Leuke foto’s Sterre en Kimmie, hard gewerkt zo te zien!

OVer de namen: wij zijn er bijijna helemaal uit, willen het iets origineler maken dan THom dat hoor je zo vaakkk. he Claudje??? :wink: :smiley: )WEl een mooie stoere korte naam vinden wij nog steeds hoor.

Gisteren langs 3 nieuwbouwprojecten gereden, maar het waren eigenlijk allemaal wat kleinere huizen dan wij hadden verwacht. Kost een vermogen, maar wat je er dan voor krijgt vonden wij tegenvallen. Weer een illusie armer dus! Op 1 heb ik nog mijn hoop gezet, is mooi ruim opgezet, hele strak ontworpen huizen, hou ik wel van!

Gelukkig is het vandaag minder warm dan gisteren, pfffff toen was het echt een beetje te. MEt THom en manlief lekker in het badje buiten gezeten.

Tammy wat knap dat je nog niet getest hebt, ik zou het niet meer uithouden… ongeduldig…

Heb net een achterop kinderzitje op mijn fiets gezet, wat uitdraaide op 1 grote frustratie… maar goed, na 1,5 vloeken en tieren zit ie er op, nu lekker fietsen met het mannetje dus!!! Jippie!!

Meiden, tot schrijvens, geniet van deze heerlijke dagen!!

Maggie

Jeetje, wat is het hier rustig geweest vandaag zeg! Zeker allemaal aan de bbq :mrgreen:

Lekker gefietst maggie :wink: Ik kan me die frustratie helemaal voorstellen, zeker als er dan ook nog eens geen fatsoenlijke beschrijving bijzit.

Femke 40 kilo :shock: :clap: :clap: Chapeau hoor, ik ben zelf ook altijd vrij stevig geweest. Gelukkig zijn er weinig zwangerschapskilo’s blijven hangen. Twee maar gelukkig. Ik was op het laatst van mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen die er binnen een week ziekenhuis weer afwaren. Achteraf had dat best wat langer mogen duren…

Claudje wat heb je een prachtige kereltjes :inlove:

Hier even twee fotootjes van mijn kerel :inlove:

Hai meiden, ik meld me even maar ben bekaf :oops:

Gisteravond teruggekomen uit Nijmegen en vandaag naar Blijdorp geweest met de kids en een bevriend stel.

Nu zijn mijn moeder, broer en zusje net weg dus we zijn gáár!

Ryan heeft ook nog zijn bed ondergespuugd en heeft verhoging zo van het ene op het andere moment…

Ik zou gisteren al op iedereen reageren maar zoals jullie begrijpen word dat nu morgen :oops:

Ga morgen pas laat naar Amsterdam en hoop morgen aan de slag te kunnen met wat avatars, staan ook al een paar dagen te wachten :mrgreen:

Nou ja, jullie weten nu iig dat we de warme dagen overleefd hebben :mrgreen:

vandaag zal ik in de tuin verder gaan maar t is er niet echt van gekomen.

mijn vriend lief was vanmorgen in de vroegte al gaan werken terwijl ik nog lekker lui in mijn bedje lag.

vandaag heb ik bij mijn neefje in het ziekenhuis opgepast. zo konden paps en mams eens verse groente gaan eten.

Met mijn schoonvader gaat het al weer wat beter. er hij heeft gelukkig iemnad in de zaak dus die staat er alleen voor gelukkig is dit nu een rustige periode.

Wat een leuke tuin set heb je gekocht sterre. wilt het een beetje lukken met de tuin.

Kimmie: wat een geweldig mooi huis dat word duimen

Tammie: Ik zie dat je banner is aangepast. is de :twisted: gekomen

Nou verder heb ik niet zo heel veel te melden.

Fijne koninginne dag allemaal

Nou, vandaag ben ik dan alsnog ongesteld geworden!! Wij gaan dus op naar de volgende ronde. Gelukkig vond ik het niet al te erg, was blij dat mijn ongesteldheid niet al te lang op zich liet wachten! Was wel gelijk goed ongesteld, dus das wel fijn!!

Moniek: Jammer dat je morgen niet mee op de vrachtwagen kan!! Fijn dat je deze keer wat minder bezig bent met zwanger zijn. Dat ga ik deze maand ook proberen!! We gaan niet verplicht klussen enzo en probeer er pas 5 dagen voor mijn menstruatie pas echt mee bezig te zijn. Hopen dat het lukt :think:.

Claudje: Ik heb nog geen naam uitgekozen, maar als ik ergens een leuke naam zie schrijf ik hem wel al op.

Sterre: Je tuin ziet er echt toppie uit :thumbup:. je hebt niet teveel gezegd over de tuin!

Uskuld: Leuk hoor, zo’n papa dag!

Kimmie: Je hebt wel gelijk het is tenslotte voor een goed doel, de meerwaarde van je huis. Heel mooi huis die jullie op het oog hebben!!

Femke: Hier goed verbrand van vandaag!! Had het niet echt door, zat aan het water en dan kan het snel gaan! Knap trouwens dat je zoveel bent afgevallen!! :thumbup:

Maggie: spannend hoor, dat kijken naar een huisje. Hoop dat ej wat vind, wat helemaal naar wens is.

Mellie: Vervelend dat je zoontje niet helemaal lekker is!! Misschien door de warmte?

Deborah: Fijn dat het beter gaat met je schoonouders. lief van je dat je bij je neefje bent geweest vandaag, zodat de ouders even rust hadden! En ja, zoals je ziet ongesteld geworden en goed ook.

Ben vandaag bij mijn ouders geweest, was erg gezellig, nog even aan het water gelegen. Een keer er in gegaan, maar was koud, echt niet normaal. Erin en hup gelijk er weer uit. Ben vanmorgen begonnen met het boek komt een vrouw bij de dokter, laatste keer dat ik een boek las is denk 2 a 3 jaar geleden, maar heb hem nu al bijna uit!! Kan echt niet stoppen met lezen. Nou dames ga mijn bedje opzoeken en het boek uit lezen. weet niet of ik me morgen meld, s’morgens naar de vrijmarkt in IJsselstein en om 2 uur richting mijn werk. Weltrusten :-*

Vandaag een heerlijke middag Artis gehad :dance: Het was echt superlekker weer, niet te warm maar toch een lekker zonnetje de hele dag :thumbup: Valentijn vond er niet heel veel aan als de beestjes lagen te rusten en helaas deden de meesten dat wel :? Maar gelukkig vond ie de vissen in het grote aquarium wel helemaal gaaf en daar heb ik ook leuke foto’s van gemaakt :inlove: En met name de roofdieren, de katachtigen die bewogen heel veel en dat vindt ie super, hij zat maar steeds met dat priemende wijsvingertje van 'm “uuuhhh” te roepen :inlove: We hebben ook de Galapagos schildpad (reuzenschildpad) zien en HOREN :shock: :lol: paren, ik kon het natuurlijk niet laten om daar een filmpje van te maken :silenced: Het is echt hilarisch, je hoorde het door een heel deel van de dierentuin heen gewoon :lol: :lol: :lol: We hebben nog een heel lief baby gorillaatje gezien :inlove: Ook op foto en op film :thumbup: en in de vlindertuin (GAAFFFFFFFF) heb ik ook hele gave foto’s gemaakt al zeg ik het zelf :shifty: en ook daar had ik weer wat… zitten er twee vlinders op mijn jurkje, kijk ik later terug op de foto’s :think: zitten ze gewoon op mijn jurk te klussen de viezerikjes :naughty: :lol: :lol: Echt weer wat voor mij hoor :roll: De foto’s volgen nog in showforum, maar onze verbinding met internet is ff niet optimaal, dus ga het ff niet erger maken door foto’s te uploaden :wink: Maar ze komen eraan :wink:

Tammy, jammer dat je alsnog ongi bent geworden, maar nu kun je er weer volop tegenaan :thumbup: :-* Goed boek trouwens van Kluun :thumbup: Heb ze vorig jaar allebei achter elkaar gelezen, heb gelachen, gevloekt en gejankt :lol: :evil: :cry: Maar toch kon ik het niet wegleggen, heb ze in een ruk uitgelezen :lol: Veel plezier op de vrijmarkt morgen en werkze ook :-

Femke, 40 kilo meis :shock: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Super hoor van je!!! Ik ben trouwens de afgelopen dagen steeds her en der verbrand, maar ik smeer niet en loop ook bewust steeds met spaghettibandjes :wink: topless ga ik niet voorlopig :lol: dus de strepen hoeven ook niet weg :wink: Maar ik ben zo wit en heb net als Uskyld veel sproeten en verbrand dus heel snel, maar moet toch een beetje een laagje maken vast voor de “grote zomer” he :stuck_out_tongue: Hey en te grote kleren is alleen maar goed toch, ook een goed teken om te gaan shoppen :shifty: :lol:

Uskyld, loopt Mathis al :think: Lekker ventje hoor :inlove: :inlove: Hier dus ook zo’n witkeesje, maar ik ben jarenlang wekelijks onder de zonnebank gegaan om gewoon een beetje pigment te kweken en het ios natuurlijk best slecht ik weet het :oops: maar het heeft wel wat geholpen :thumbup: Kan nu dus wel in het zonnetje zitten zonder 's avonds pijn te hoeven lijden. De inrichting ben ik ook weg van, jammer dat ze alles meenemen :wall: :lol: Zei al tegen Tim, kunnen ze de kinderbedden niet laten staan, die vind ik zo gaaf :lol:

Claudje, heerlijke ventjes heb je hoor :inlove: :inlove: Lekkere opvretertjes :inlove: Max is trouwens maar 4 dagen ouder dan Valentijn zag ik net pas :shifty: :lol:

Maggie, jammer dat de projecten zo tegenvallen :thumbdown: Hier wel een beetje hetzelfde hoor, de nieuwbouwhuizen waar wij naar gingen kijken waren ook niet in verhouding en daarom hebben we besloten te zoeken naar een bestaand huis naar onze smaak, is wel iets duurder, maar je bent wel klaar terwijl voor een nieuwbouwwoning komt er nog weer zoveel meer bij kijken. Maar ik hoop dat jullie snel iets vinden waar je een thuis in ziet :pray: :thumbup:

Mellie, sterkte met Ryan meis :hug: Is niks zieke kindjes :frowning: Vind ze altijd zo zielig :cry: zeker als ze spugen :sick: :cry: Doe lekker rustig aan, we lezen je avonturen wel als je weer tijd hebt voor ons, je ventje gaat voor hoor :-

Lua, lekker dat je ff hebt kunnen uitslapen :thumbup: En wat lief dat je bij je neefje hebt opgepast, is af en toe ff nodig voor de ouders om ff veilig weg te kunnen…

Bedankt voor het meeduimen allemaal, nog even doorgaan alsjeblieft :lol: :-* en maar hopem dat het helpt :pray:

Nu ga ik lekker naar bedje toe (ECHT!) want anders is het weer te laat en morgen weten we niet hoe laat meneertje wil komt he :inlove: :wink:

Truste en een heel fijne koninginnedag nogmaals he :dance: :-*

Maggie, hoe is het vandaag met Ryan, de koorts alweer weg?

Tamara, balen, maar wel fijn dat de ongi dan ook meteen goed doorzet.

De eerste 2 weken van een nieuwe periode vond ik makkelijker om niet met zwanger worden bezig te zijn, maar dan :eh: had k vaak geen rust meer geestelijk tot ik weer ongi werd.

Marlous, leuk om Mathis weer op de foto te zien. Lekker wijs met dat mutsje.

Leuk de dierentuin bezoeken, wij hebben nog vrijkaartjes voor 2 dierentuinen, maar vinden Bas net aan de jonge kant om er iets aan te hebben.

Ik baal, het hele uis is een rotzooi en dan vooral boven, maar Bas slaapt boven en dan kan ik niet veel doen, want dan is hij zo wakker. Maar ik vind het allemaal zo vies. Dus misschien vanavond maar eens gaan soppen als manlief thuis is en Bas nog niet naar bed is. Straks maar vast beneden vegen en dweilen, maar eerst de beestje, aperges steken en de was en dan zal helaas Bas alweer wakker zijn en dan doe je niet veel meer. Straks misschien even naar mijn ouders, het is toch eigenlijk een zondag (dus weinig doen :mrgreen: ).

Goeiemorgen!

Wat zie ik weer een leuke en lieve mannetjes voorbij komen! Zijn er eigenlijk wel meisjes? Oja, mama heeft toch 3 dochters? Ik eentje, oja, Cell heeft er ook een, dat is waar.

Kimmie, ik ben heeeeeel benieuwd naar het filmpje van die schildpadden, en dan vooral naar het geluid, want daar kan ik me niets bij voorstellen :mrgreen:

Tammy, he, best jammer evengoed, dat je ongesteld bent geworden…

Ik hoor meer mensen die de boeken van Kluun hebben gelezen, ik heb alleen gehoord over ‘komt een vrouw’ bij de dokter. Ik wilde het eigenlijk niet gaan lezen omdat ik bang ben dat het onderwerp me misschien deprimeerd, is dat ook zo?

Mellie, hoe is het nu met je zoontje, al wat opgeknapt of nog meer gespuugd? Sterkte met hem…

Moniek, lekker naar je ouders gaan met Bas zou ik zeggen, die vinden het vast jammer dat ze niet meer hoefden op te passen? Die rommel ligt er morgen ook nog wel. Makkelijk gezegd, ik word zelf altijd onrustig van rommel maar soms lukt het me om het even te vergeten :wink:

Nou, ik ben zo’n 2 en een halve dag ongesteld geweest, nu niets meer!

Gelukkig maar, want ik stond gister in de supermarkt en toen bedacht ik me met een schok dat ik na het douchen vergeten was een tampon in te doen! :shock: Maar, ik was speciaal naar de plus gefietst vanwege de knikker-actie, dus ik was nog lang niet klaar! Gedoe zeg, die actie (wat je al niet voor je dochter over hebt, haha) met een beetje dom doen heb ik een extra muntje gekregen en toen had ik het geluk dat er 2 knikkers uit het apparaat kwamen bij 2 van de 3 muntjes! Haha, snappen jullie het nog? Maakt niet uit, ik was erg in m’n sas 8)

Geen speciale plannen vandaag, tis de eerste koninginnedag voor ons in Almere, dus zo maar even naar het centrum om te kijken wat er te doen is.

Ja, en dan morgen de operatie van mijn jongetje, voor wie het gemist had, hij moet worden besneden. Hij is er goed zenuwachtig voor, erg zielig, daar kan je weinig mee, ik hou het nu maar op afleiden en grapjes maken en als ie het erover heeft dan leggen we zo goed mogelijk uit wat ie wil weten. We moeten om half 8 in het ziekenhuis zijn en als hij geplast heeft na de operatie mag hij weer naar huis. Mama is ook wel zenuwachtig :shifty:

Gezellige dag gewenst allemaal!

Fijne Koninginnedag!!

Moet zeggen dat ik had gedacht dat ik het vervelender vond als ik ongesteld werd, maar dat viel gister reuze mee. Was er erg blij mee, dat het dan wel op dag 34 doorzette en mij niet nog even liet wachten. ik had tenminste zekerheid en had echt zoiets van ach het is ook pas de eerste ronde, onze tijd komt vast wel.

Kimmie: Zo te lezen hebben jullie een leuk dagje achter de rug! kan me niet echt iets voorstellen bij parende schildpadden, kan je dat filmpje ook hier erop zetten?? Ik heb dat ook met het boek van Kluun, heb denk gisteren driekwart van het boek uitgelezen en merk dat ik het jammer vind dat ik vandaag niet kan lezen. het is een heel indrukwekkend boek.

Moniek: Ik denk dat ik dat ook wel ga hebben, de eerste 14 dagen meer rust in mijn hoofd en daarna ga je er toch automatisch meer aan denken en toch wil ik proberen dat deze cyclus niet te doen, pas een week voor mijn menstruatie. Ben benieuwd of het lukt.

Sterre: Het boek er komt een vrouw bij de dokter is wel heel indrukwekkend, maar ik zelf vind het niet deprimerend! Je leest wel de hele fase van de kanker, maar denk daar zelf niet zo over. Vind het erg bijzonder om te lezen dat boek.

iedereen fijne koninginnendag en tot morgen maar weer :-*

Ja iedereen een fijne dag !

Toen ik voor het eerst ongie werd, was ik er NIET blij mee. Ik hoopte juist dat het raak zou zijn, gek he ? Maar nu vind ik het niet erg, nu zie ik wel wanneer het raak is, zou ergens wel leuk zijn voor mijn trouwen nog, want dan trouwt de kleine ook mee :wink:

Hier gaan we zo richting mijn ouders lopen, is toch wel een afstandje, maar is ook weer goed, laatste twee dagen toch beetje te veel gegeten :shifty: Dus ff lekker lopen. Daarna daar ook kraampjes bekijken en voor Jelle is er een springkussen etc. Hij is ook doodmoe van gister, hadden we een verjaardag en werd nogal laat, maar was wel erg gezellig. Dus gaat hij vanmiddag lekker ff bij opa en oma slapen, ik blijf daar happie mee eten en op de fiets ga ik weer terug (staat daar toch dus).

Vanavond rijk alleen voor mij als Jelle slaapt, Remco moet werken tot 23.00 uur.

Fijne dag ! :-*

Het arme kind heeft een temp van 38.9 :frowning:

Hij is nooit ziek, de laatste keer was toen ie 18 maanden was geloof ik.

Hij wil alleen maar op schoot…

Hoi, hoi, Ben ik weer even snel. Vanmorgen even naar de kindermarkt in IJsselstein geweest. heel leuk horloge en een grasmaaier voor in het nieuwe huis gekocht. Wie er van horloges houdt moet eens kijken op http://www.schmuck.webseller.nl. Leuke horloge’s voor heel weinig geld, das nog leuk kopen.

Femke: Gelukkig vond ik het niet al te erg dat ik ongesteld ben geworden, misschien komt dat de volgende keer wel, mocht het dan niet raak zijn, wat ik natuurlijk wel hoop. Zo te lezen ga je een leuke dag tegemoet! Lekker hoor, stukje wandelen.

Mellie: Hopen dat je zoontje weer snel opknapt. Sneu hoor.

Nou ik ga nu naar mijn werk, dus tot morgen! :-*

He Mellie, sterkte met Ryan, altijd zo naar als je kindje ziek is… :frowning:

Ik wil graag even wat frustratie :wall: :wall: van me af schrijven… mag het? Ik dacht dat we voor een 2e zouden gaan. VOrige maand tijdens onze huwelijksreis verraste manlief mij hier ineens mee zal ik maar zeggen, omdat hij altijd vrij vaag was over er aan toe zijn, werk blabla.

Ik dacht dat we er nu samen blij mee waren dat we aan een 2e zouden gaan klussen zal ik maar zeggen. Bij de zwangerschap van Thom was ik in eerste instantie vooral alleen in de gloria… manlief was meer in shock. Het leek mij fijn als we er bij de tweede allebei erg blij om waren.

Ik had bedacht dat we dit weekend nummer 2 zouden proberen te maken, maar manlief vind blijkbaar de huizenjacht voldoende. Terwijl er vorige maand dus wel geklust is voor een tweede. Ik ben de weg een beetje kwijt en kan wel janken!!! Wanneer de 2e wel komt hangt puur van zijn bui af, is hij in een romantische bui zoals vorige maand, dan komt de 2e er, is zijn stemming klote dan kan ik het ook schudden. Wat een machtspel eigenlijk, gadver!!! Ik baal er ontzettend van. Wil ook niet het prinsesje nooit genoeg uithangen, een huis is ook geweldig, maar een baby is voor mij veel belangrijker!! Ook voor THom, leuk met leeftijdsverschil. Hij vindt dat allemaal niet belangrijk, omdat hij alleen een veeeel jonger zusje heeft. Ziet het nut er niet zo van in als ik. Ik ben er nu al de hele maand mee bezig geweest; foliumzuur slikken, vitamines, niet drinken, gezond eten etc.etc. Ik baal, ik baal ik baal Sorry dames… :thumbdown: :thumbdown: :oops:

Hopelijk hebben jullie een betere koninginnedag dan ik,…

Liefs Maggie

Ohh Maggie, natuurlijk baal je daarvan! Vervelend dat het zo gaat voor je. Misschien dacht je man of een huis, of een tweede zwangerschap, maar niet allebei tegelijk? Je hebt gelijk als je zegt dat het fijner is als je er allebei blij mee kunt zijn, tijd voor een goed gesprek en een afspraak maken?

Iets vergelijkbaars had ik vorig jaar, ik vertelde laatst al over dat ik in Spanje de pil was vergeten en even later begon mijn vriend over verhuizen. Terwijl hij wist dat ik niet tijdens een verhuizing zwanger wilde zijn, dat heb ik al een keer eerder gedaan in m’n vorige relatie en dat is niet zo goed gegaan, was veel te veel voor me. En ik had me zo ingesteld op zwanger worden dus dat was echt een zware tegenvaller voor me. Na een poosje kreeg ik echter ook erg veel zin in verhuizen omdat we van die mooie huizen gezien hadden en vandaar dat het uitgesteld is tot nu. We wonen hier nu 4 maanden en ik ben er nu aan toe, hij ook, zelfs ookal denkt hij er niet bijna de hele dag aan zoals ik :eh:

Natuurlijk is het leuk als je kinderen niet zoveel van leeftijd verschillen, maar het lijkt me geen must. Belangrijker is het dat beide ouders er aan toe zijn. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg gefrustreerd voelt. Hebben jullie er al over gepraat inmiddels?