Maggie :hug: , ja mannen je krijgt er soms geen hoogte van.
Manlief wilde in eerste instantie niet voor de 1e gaan en nu voor de 2e kan het niet snel genoeg gaan :roll: .
Hopelijk turnt hij nog snel om en hebben jullie vanavond weer veel plezier in bed, als is het misschien een vluggertje, zoals wij dat noemen.
Manlief net achter gelaten met vrienden op het terras. Bas wilde niet eten door de drukte en ik dus maar naar huis. Denk dat ik dadeijk maar een pizza aanzet al heb ik er eigenlijk geen zin in, maar goed moet toch wat eten. Echt nog gaan koken voor mezelf zoek ik ook niet meer om half negen als bas te bed gaat. Ik baal wel een beetje dat hij niet mee naar huis wilde, want nu moet ik ook alle beestje voeren en zit ik vanavond pas rond 21.30 uur op de bank.
Sorry moest het ook even kwijt.
Mellie, Ryan nog verhoging, hopelijk slaapt hij lekker vannacht en kan hij er morgen weer wat fitter tegen aan.
jemig wat gaat dat snel hier!
ik kan onmogelijk op iedereen reageren hoor, dus doe ik elke keer een paar Mellie beterschap voor je ventje, en Tammy wat balen. Ik ga het ook niet leuk vinden mocht ik ongesteld worden hoor. En Maggie, wat irritant. Heb je er helemaal op ingesteld… :roll:
Wij zijn vandaag over de vrijmarkt in Oosterhout gewandeld. Fenna lekker in de draagdoek dus voor ons geen gezeul met wandelwagen of buggy. Heerlijk! Veel speelgoed gescoord. Ik heb wat foto’s in het showforum bij het koninginnedagtopic gezet:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38096&highlight= ergens onderaan (of straks misschien midden onderaan op pag1)
Ik heb het heel druk deze week met van alles en nog wat. Dus de tijd gaat gelukkig snel.
Hoop dat jullie ook zo’n mooie dag hadden als wij.
Fenna, is een mooi meisje. Ze is erg tevreden met de gekregen spulletjes zo te zien :mrgreen:
Nou vanmorgen/middag naar mijn ouders geweest en die genoten natuurlijk. Bas vond het allemaal geweldig en gilde (is hij aan het oefenen) en lachte wat af. Kreeg hij een zwembadje en weer een kleine voetbal mee naar huis.
Vanmiddag even naar Uden geweest en op het terras gezeten met vrienden. Alleen Bas weigerde te eten om 18.00 uur en dus maar naar huis gegaan en manlief achter gelaten vond het te gezellig (ja ik ook, maar Bas gaat wel bij mij voor :roll: ). Thuis at hij het met veel gespeel wel op en de fles 1 1/2 uur later bleef ook van staan. Gewoon een dag met minder honger, morgen zien we wel weer.
Nou dat was onze dag :mrgreen:
wat een lekker weer vandaag zeg we mogen niet klagen met koninginnedag.
Vandaag zijn wij naar bussum gegaan.
daar gaan wij eigenlijk elke jaar en meestal is het daar super gezellig.
Maar dit jaar was het toch echt minder. dus binnen no-time waren we weet thuis.
we hebben daarna nog even de bbq aangestokken en onze buikjes rond gegeten.
Maggie wat een verhaal zeg maar enigs sinds voor mij erg herkenbaar.
Zo was ik ook gestopt met roken, gestopt met de pil en begonnen met folium zuur.
we waren er echt aan toe dacht ik. tot dat hij zomaar zei tenaanzien van mijn zus en zwager dat hij andere dingen belangerijker vond.
Ik heb toen nog mijn tranen proberen te dwingen maar helaas lukte dat niet. later zei hij dat hij het heel anders bedoelde en het gewoon vekeerd uit zijn mond kwam.
Ik ken je gevoel.
Tammy jammer dat de :evil: toch nog is gekomen. hopelijk is de volgende ronde wel raak.
Wekom wat is bas toch lekker verwent door opa en oma. en het badje kan hij straks zeker gebruiken in de zomer.
Sterre heel veel sucses morgen met je zoontje. geef hem maar een knuf
Voor de liefhebbers :lol: Je moet het geluid goed aanzetten en je hoort wel veel mensen eromheen, maar om de paar tellen hoor je een zwaar “humpf” en tegelijkertijd trekt het mannetje ook zijn achterpoten op :lol: Wij hebben echt blauw gelegen om die beesten :shifty: Zo, ik ga nu ff goed reageren op jullie en de foto’s volgen ook nog hoor
Hey Moniek, ja Bas is idd nog een beetje te klein voor de dierentuin, moet zeggen dat het voor Valentijn ook nog niet top is hoor, maar ja papa en mama mogen ook wel eens iets doen zonder dat het helemaal gespitst is op manneke he En hij vond het niet vervelend hoor :lol: Er komen nog genoeg jaren dat ze er wel van kunnen genieten en dan zullen we ook nog vaak gaan :dance: Bas is lekker verwend ook door opa en oma :inlove: Heb jij uiteindelijk nog iets aan je huis gedaan
Hoo dat je nu niet meer zo frusti bent als eerder :hug: Is nooit leuk he als manlief blijft hangen terwijl jij wilt gaan :naughty: Had dat altijd met mijn ex :sick: Gelukkig met Tim niet, maar wij gaan dan ook zelden samen “stappen” :lol:
Hey Maggie, wat balen joh dat je vriend er nu zo tegenaan kijkt :kaars: Lijkt me heel moeilijk als je er zelf al helemaal klaar voor bent Ik heb het gehad met Tim die wilde ook steeds niet, die vond dat er nog tijd genoeg was, tot we voor het voldongen feit stonden :shock: En nu wil hij gelukkig wel ook zelf graag voor een 2e gaan, maar kan me dus enigzins inleven in hoe je je moet voelen :hug: Ik hoop dat jullie na een goed gesprek weer “on the same page” kunnen komen
:-
Hey Sterre, toch nog wel een paar meisjes kunnem vinden :lol: En ook ik vond Kluun op zich niet deprimerend hoor, ik heb wel gehuild, maar het was gewoon een supergoed boek :thumbup: Wil je ook nog ff heeeeel veel succes wensen met je kleine man morgen :thumbup: :hug: Is toch een operatie he, klein of niet En sterkte ook voor je mannetje zelf :hug: :-
Hey Tammy, je bent dus lekker geslaagd op de vrijmarkt :thumbup: Wij hebben voor 50 cent een speelkussen voor op de MaxiCosi gekocht voor Valentijn, dus nu nog steeds voor 24,95 bij Prenatal verkocht worden :lol: Ik heb hem gelijk gewassen thuis en hij ziet er weer uit als nieuw :thumbup: Helemaal blij, maakt ons struintochtje weer zinvol
Hey Femke, Was het gezellg bij je ouders?! En op de Vrijmarkt? Remco is alweer bijna thuis he Heb je wel een lekker avondje gehad zo alleen :lol: Vond het vroeger altijd vervelend als Tim dan een hele avond weg was met zijn werk ofzo en soms ook nog een stuk van de nacht :? maar sinds Valentijn er is en met name sinds hij wat ouder is, moet ik zeggen dat het af en toe wel lekker is zo’n avondje alleen :shifty:
Hey Mellie, hoe is het nu met Ryan, nog steeds ziek?! :hug: Ik hoop dat ie snel opknapt :hug:
Hey Kiddo, leuke foto’s :inlove: Fenna is een lekker poppie en ze is lekker verwend, ze lijkt zelf wel de koningin vandaag :thumbup: :lol:
Hey Lua, jammer dat Bussum dit jaar tegenviel, maar jullie hebben in elk geval een lekker BBQ-tje gehad :drool: :thumbup:
Nou, verder niet teveel te melden eigenlijk :think: We hebben wat rondgelopen in Hoofddorp, maar heel veel waren al in het inpakken om 3 uur :shifty: maar ja, Valentijn heeft een lekker tukje gedaan van 12 tot 2 en toen moest er nog een fruitje gegeten worden, dus eerder ging niet lukken… Maar toch nog geslaagd met het speelkussending :lol: Valentijn heeft verder overigens niet geslapen vandaag, dus doe was compleet afgedraaid om half 7, dus lekker onder de douche “gegooid” en op de commode lag ie al met speen en tutpopje met zijn ogen dicht :inlove: En Tim en ik maar rommelen met afdrogen en aankleden :inlove: Onder de douche doen, doen we in het weekend vaak gezellig saampjes, vandaar
Maggie:Wat verelend joh, dat jullie op het moment even niet op één lijn zitten! :hug: Ik weet precies hoe je je voelt, bij mij kriebelt het eigenlijk al heel lang en bij mijn vriend moest dat echt groeien. In December gestopt met de pil, eigenlijk meer medisch dan om kinderen, maar goed. Nu ik toch gestopt was konden we er wel voor gaan, NOT :shock:. Hij was er nog niet aan toe. Ik wachten en wachten en deden we het netjes met condoom. Hij wilde het moment kiezen als hij eraan toe was, dus soms gebeurde het onveilig. Ik blij, maar daarna kon het zomaar zijn dat het opeens wel weer veilig ging :(. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat hij er maar goed over na moest denken, wat hij wilde en dat voor mij het teken was dat hij eraan troe was, als we het weer zonder condoom deden. Één maand later was dat dus. Ik hoop dat jou man ook snel omslaat. kan me goed voorstellen, dat je je nu echt klote voelt :hug: ! Tuurlijk wil je er samen helemaal achter staan. Doen jullie het nu weer veilig of gaat hij nog niet zover.
Moniek: Snap dat je even gefrustreerd was, dat mannetje lief op het teras bleef terwijl jij met Bas naar huis moest, maar daar eigenlijk ook niet zo’n zin in had. Heeft die het nog laat gemaakt??
Kiddo: Wat een schatje zeg!! Zo die is weer even zoet, zo te zien.
Deborah: Jammer dat het niet zo leuk was in Bussem, wel een goedmaker die bbq.
Kimmie: :silenced:, grappig hoor, die parende schildpaden, mooi om te zien en te horen. Zo te lezen heb je echt een koopje gevonden! Wij ook in de winkel grasmaaier voor 100 euro gezien, dezelfde vcandaag gekocht voor 10 euro, dan wat ouder, maar dat geeft niet. Gezellig saamjes keutelen met Valentijn, heerlijk lijkt me dat!!
Sterre: Had helemaal over het stukje van je zoontje heen gelezen, sorry :oops:! Alsnog wil ik je morgen veel sterkte wensen!!
Nou ik heb weer heerlijk gewerkt, moet zeggen ga weer met een bter gevoel naar mijn werk. Heb vorige week gesprek met unitleider gehad en kijk weer wat positiever aan tegen het werk. Loop nu niet meer zo te rennen, wat niet af komt, komt niet af. Dat rennen en vliegen hou je niet lang vol, maar dan ga je ook zo negatief denken, werkt niet fijn. Nou ga mijn bed opzoeken, nog even lezen en dan lekker slapen. Weltrusten :-*
He meiden, dank voor de opbeurende woorden. :thumbup:
inmiddels heb ik mijn gevoelens met manlief besproken. Was wel erg heftig, moet ook zeggen dat ik met redelijk dikke ogen achter m’n computer zit… ahum… :oops: Maar ja, ik kon gisteren de slaap niet vatten, er spookte zo veel door mijn hoofd, over Thom en het verschil in leeftijd, over wanneer ik vruchtbaar ben ( door de weeks is minder handig als je begrijpt wat ik bedoel, nu kwam het zo prachtig uit met vrije dagen enzo… ).
Ik kan er slecht tegen dat het de ene maand wel kan gebeuren en de volgende maand niet. Ik baalde ook zo van mijzelf, het lijkt wel een obsessie, ik voelde al bijna het kindje om me heen…(dat klinkt wel erg zweverig…ik was ook erg moe gisteren…) Het is iets dat ik zo graag wil en ik dacht dat we er met z’n 2-en voor zouden gaan. Manlief is wel duidelijk in zijn woorden, maar in zijn daden is hij soms een beetje tegenstrijdig, beetje wat jij omschrijft Tammy.
In elk geval, na 6 uurtjes slaap gaat het nu wel weer,ik gooi me maar op studie,werk, huis enzo, lekker leuke dingen doen, komt vanzelf wel, ben gewoon ,zoals ik al eerder omschreef reuze ongeduldig, word ik soms zelf ook erg moe van. Gelukkig reageert manlief wel lief en kan hij zich mijn gevoelens ergens voorstellen. Hij kent me wat langer dan vandaag, haha.
Manlief heeft aangegeven dat het binnen nu en een paar maanden echt wel gaat gebeuren. Vind het gewoon moeilijk dat ik dit zelf ook niet in de hand heb, maar dat je afhankelijk bent van iemand anders z’n buien. Logisch natuurlijk, maar het voelt als een soort machtsstijd…
Anyway, aan het werk, nogmaals dank!!
Liefs, Maggie
Grappig die schildpadden, ga vanavond thuis even luisteren :mrgreen:
Wilbert was uiteindelijk om 22.00 uur thuis, mijn frustratie was toen alweer wat gezakt. Morgen ga ik de foto’s bekijken van de fotoreportage die ik vorige week ben wezen maken van Bas. Helaas zijn de foto’s niet voor volgende week klaar. Dus Wilbert krijgt een verlaat verjaardagskado (hij is 5 mei jarig).
Lua, hoe is het met je neefje?
Maggie, :hug: , moeilijk hoor als ze zo reageren em jij zo ontzettend graag wilt.
Maggie :-. Mannen zijn gewoon heel anders. Hier dacht ik ook dat Remco graag voor een 2de wilde gaan, maar er kwam qua klussen soms te weinig van. Nu weet ik ook waarom zijn werk vraagt ook veel energie. Dus het kan niet altijd. Hij was gister pas rond half 12 thuis, ja, ik lag al te slapen en ik had wel zin, maar was zo moe, dus het is niet altijd even gemakkelijk… we doen het wel wanneer zijn tijden het toelaat en zo …
Heb al 2x in kort tijd gedaan, dus ja, nu moet ik maar weer ff wachten, ga ook niet dwingen en geloof ook niet in om de dag het beste is om te klussen, het moet gewoon toevallig op DIT moment raak zijn ! Maar snap het wel, je probeert dan ook alles.
Hier heerlijk gehad gister, ben met neefje en nichtje ook weer teruggegaan, nu blijk dat ik aan mijn wangetjes en neusje toch best verbrand bent, niet dat het zo pijnlijk is (gelukkig maar).
Rond een uur of 7 in de avond naar huis gegaan. Jelle kon de slaap moeilijk vatten dat hij rond kwart over negen pas sliep, en vanmorgen was hij vrolijk weer om zes uur wakker, pfffff veelste vroeg voor mij !
Straks ff schoenen voor Remco kopen, zijn trouwschoenen Ik mag gelukkig mee, weet toch al wat beste is. Rest van middag lekker thuis, Jelle gaat ook eens goed slapen en vanavond ff zonnebank… ga nu 1x er week, soms nog 2x…
Morgen lekker winkelen, met bruidskinderen, wordt dus ook een drukke dagje !
:- :-* :-*
Maggie: Fijn dat je een goed gesprek met je mannetje hebt gehad. ik ken jou gevoel echt helemaal. Ik wilde er ook ZO graag aan gaan beginnen, dat het echt een obsessie werd voor mij. Zoals ik lees heb jij ook het gevoel dat het een obsessie is, denk dat dat heel normaal is. Je kan je gevoel niet één twee drie zo uitschakelen, knap als je dat wel kan, maar er zijn er maar weinig. Ach ja mannen, hé :twisted:. Zijn jullie nu even helemaal gestopt met het gaan voor een tweede of niet, maar klussen niet gericht op de vruchtbare dagen??
Moniek: Leuk idee een fotoreportage als cadeau. Heb je dat echt bij een fotograaf laten doen??
Femke: 6 uur, jeetje wat vroeg :?. Zo te lezen heb je leuke dagen voor de boeg! Leuk hoor, bezich zijn voor de bruiloft. Ik zou ook zo graag willen trouwen, maar moet afwachten tot mannetje lief me vraagt hé. Om mij te stangen zegt hij altijd over 20 jaar, dus moet gewoon afwachten. Denk dat het over een paar jaar wel gebeurt, als we geseteld zitten en even hebben kunnen sparen, gok tussen nu en 7 jaar. Eigenlijk nog lang hé. We willen er alleen wel voor sparen wil echt geen lening ofzo moeten nemen voor een bruiloft.
Nou ik heb vanavond dienst, dus vanmorgen en vanmiddag lekker vrij, ga mijn huis doen en de administratie. Dames fijn dag! :-*
Goedemorgen ladies,
Hier was het een lange nacht, Ryan werd om half twee huilend wakker en wilde niet meer in zijn eigen bed.
Ik hem bij ons genomen spuugt het arme schaap mijn bed onder, hij raakte helemaal in paniek
Niet zo gek ook, temp was inmiddels gestegen tot 40.3…
Vanmorgen gaat het iets beter, ik ga hem zo tempen en dan weet ik meer.
Gisterenavond ook druk bezig geweest met inpakken, het is wel raar om je leventje in verhuisdozen te zien haha.
Moet zo weer verder, we hadden al besloten dat afgelopen nacht onze laatste nacht in Amsterdam was
Tammy: Het klopt helemaal wat je zegt over die obsessie, dat is het eigenlijk ook.
Het komt vanuit onze hormonen heb ik zelf gemerkt, als die eenmaal beginnen is er geen houwen meer aan :mrgreen:
Femke: lekker hoor winkelen, en specifiek voor de bruiloft, dat zijn toch de leukste tripjes hé :inlove:
Marlous: ben wel benieuwd naar de foto’s, show je ze hier ook als Wilbert ze gezien heeft?
Maggie: het klinkt heel bekend hoor al moet ik zeggen dat Loek vrij snel om was.
Die wilde eerst met regenjasjes (ik móest ze kopen) en toen puntje bij paaltje kwam heeft ie ze niet eens gebruikt en vraagt nu dagelijks of ik mijn foliumzuur wel slik :lol:
Maar je man moet wel duidelijk zijn: of wel of niet…niet draaien elke keer :-*
Kim: dat is jammer hé dat mensen zo vroeg inpakken. Waar ben je geweest? Het centrum? Welk deel van Hoofddorp woon je eigenlijk?
Lua: bij jullie ook al rustig? Ik hoor meerdere berichten, een vriendin is Amsterdam doorgeweest en de meeste gebruikelijke hotspots waren ook al een stuk rustiger ondanks dat we hier 500.000 bezoekers hadden…
Ik heb het jammer genoeg moeten missen omdat mijn liefje ziekjes is.
Jannigje: leuke foto’s :inlove: Fenna is zoooo lekker! En je hebt mooie spulletjes gescoort
Nou, ik ga even wat doen, ik ga even de avatar van Marlous in elkaar zetten en daarna boodschapjes doen en inpakken :mrgreen:
Goeiemorgen dames ! Zo te lezen hebben jullie bijna allemaal een leuke koninginnedag gehad gisteren. Hier merken wij daar natuurlijk helemaal niks van, wel jammer soms…Vandaag is hier wel een nationale vrije dag, de dag van de arbeid. Helaas moeten we alletwee werken vandaag.
@Tammy, jammer meid!! Volgende ronde hopelijk meer geluk!
@Kimmie; Ik heb me echt doodgelachen om dat filmpje van die schildpadden. Zelf met paren zijn ze traaaaaggggggg. Gelukkig gaat dat hier wel wat sneller!
Oh ja, Mathis liep net voordat hij 13 maanden werd. Eerst nog wat houterig, maar nu gaat het steeds beter. Hij kan sinds een paar dagen ook terplekke weer opstaan als hij valt.
@Maggie. Balen zeg, dat je niet op een lijn zit met je partner. Hopelijk weet hij nu snel wat hij wil!
Moniek. Mannen :wall: :wall:
@Mellie, beterschap met je manneke.
Volgens mij haal je Moniek en Marlous door elkaar. :mrgreen:
Nou heb ik jullie wel zo’n beetje gehad denk ik. Sorry als ik iemand vergeten ben…
@Uskyld wrote:
Volgens mij haal je Moniek en Marlous door elkaar.:mrgreen:
Ehm jaaa :oops:
Ben lekker bezig, werd er net in een mail ook al op gewezen :wall:
Nou ja, zal wel door de verhuizing en de koorts komen of zo
verzint nog meer smoesjes
Nou, iig zijn de goede mailtjes wél bij de goede personen terechtgekomen :mrgreen:
Edit: in de mail heb ik moniek wél moniek genoemd dus het valt mee met mijn olmsheid :mrgreen:
:lol:
Zwangerschapsdementie…ook een goed excuus…
:mrgreen:
Mellie, maakt niet uit hoor, snapte de vraag toch wel. DE e-mail zie ik vanavond, want die kan ik alleen op de laptop aan (weet het wachtwoord niet om via internet te kijken).
Ik weet niet of ik negatieven op cd meekrijg, maar als dat zo is dan plaats ik er een paar mooie foto’s hier.
Tamara, ja ik het de foto’s bij een echte fotograaf laten maken, de reportage voor niks, want dat was een kraamkado van een vriend. We moeten alleen de foto’s betalen, maar die zijn ook duur genoeg.
Mellie hoe was de temperatuur nu van Ryan?
Marlous, werk ze nog.
@Uskyld wrote:
:lol:
Zwangerschapsdementie…ook een goed excuus…
:mrgreen:
Ohohoh…zou wat zijn als dát het is hé :mrgreen:
Moniek: temp is nu 39.4…
als ie morgen nog zo hoog is moet ik langskomen van de HA tot die tijd elke 6 uur een zetpil…
Mellie: Je bent vanacht dus lekker druk geweest zo te lezen. Sneu hoor voor je zoontje! Hoop dat hij snel weer opknapt!! Succes met verhuizen!
Marloes: Een nationale vrije dag en dan moeten werken :eh:.
Moniek: Wel een leuk kraamcadeau, ondanks dat het wat kost heb je wel wat.
Nou, ik heb mijn boek uitgelezen en ook wel een traantje gelaten, laatste stuk is echt heel indrukwekend. Binnekort even het boek bij mijn tante omruilen voor de weduwenaar, ben heel benieuwd!! Denk dat deze ook heel fijn leest. Ben denk verslaafd nu :shock:. Vrijdag 11 Mei heb ik samen met mijn moeder een lekker relax dagje. We gaan saampjes naar de sauna, dus heb net even gereserveerd. Lekker hoor, zonnenbanken, relaxen in de sauna en ook nog hoofdmassage. We zijn er om 11 uur en denk dat we pas s’avonds laat weer thuis zijn. Heb er nu al zin in. Nou dames, ga weer verder met mijn huisje. Ow ja, had vandaag ook nog een hele leuke meevaller, kreeg een brief van de verzekering dat ik geld ontvang. heb oktober 2004 een ongeluk met de auto gehad, een achterop klapper, waar ik heel erg lang last van heb gehad en nog steeds alleen wel stukken minder. De auto moet gekeurd worden en schrok me een hoedje toen ik hoorde wat het bij elkaar ging kosten 500 euro :shock:, dus komt mooi uit dat ik geld ontvang van verzekering. Ik kreeg het omdat ik inzittende verzekering had en dus blijven letsel had, erg fijn. Nou dit was mijn verhaaltje weer.
Zoooooo ik ben niet de enige kletskous! Jullie waren al aardig op gang hier :lol:
Mellie, olmsheid? Nooit van gehoord, tis dat?
Sneu dat je mannetje zo ziek is, de mijne had laatst ook 2 dagen flinke koorts, op z’n hoogst 40.5 en na die 2 dagen was het helemaal over gelukkig.
We zijn weer thuis uit het ziekenhuis sinds een uurtje, het is heel goed gegaan! Hij heeft (nog?) niet gehuild (mama wel) Ging heel dapper met het kapje onder narcose, na 20 min. kwamen ze me halen en lag ie op de uitslaapkamer lekker diep te slapen. Hij werd rustig wakker en was even verbaasd dat het al voorbij was. Weer terug op de afdeling kreeg hij al snel dorst en honger en wat praatjes. Hij heeft een poosje tv gekeken en een uur of 11 mocht ie proberen te lopen, hij heeft nl ook een soort ruggenprik gehad toen ie al onder narcose was om de boel daar te verdoven, dus hij liep nog erg wankel, zakte door z’n pootjes
We hoefden geen plas af te wachten omdat ze hun plas uit angst vaak wel tot de avond ophouden. En ik heb hem er ook nog niet over gehoord. Hij zit nu buiten aan tafel te kleuren, rond half 3 zal de verdoving uitgewerkt zijn en dan gaat het pas echt beginnen denk ik met pijn en plassen en dan moeten we hem 10 dagen lang 2x per dag in een badje laten weken en als ie geplast heeft de boel afspoelen.
Zo, even vooral ego berichtje, volgende keer zal ik wat socialer zijn :shifty:
Olms=dement weet alleen niet zeker of dat nu een typisch amsterdamse uitdrukking is of zelfverzonnen door mijn vriendin en ik :mrgreen: