De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

Jannigje :hug:

Mellie, balen hoor. Maar even afwachten, is ook nog wel wat vroeg. Ik zat zelf te denken om van die testen op internet te bestellen, ook met ovulatietesten. :think:

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Wij de verjaardag vieren van mijn man. Hij wordt 30 en helaas vieren we het dit jaar twee avonden ipv één, omdat mijn schoonouders en schoonzus morgenavond niet kunnen. Die komen zondagavond en dus ook maar mijn ouders en de oppas van Bas tegelijkertijd dan uitgenodigd. Dus nu komt de helft morgen en de andere helft zondag. Is ook wel gezellig, kun je met iedereen even kletsen en is het minder druk. Verder doen we ds niet veel en jullie?

Zo ken ik jullie weer dames, eindelijk is het weer lekker druk!! Gezellig!!

Pegje: Gefeliciteerd meid, ik duim ook mee :thumbup: :thumbdown:

Hier net een heerlijke middag achter de rug. Mathis was lekker naar de peuterspeelzaal en Jarno en ik zijn lekker wezen hobyen op ons terrein. Jarno aan de moestuin en ik lekker freubelen met de paarden. Ik ben ook nog een lekker einde wezen rijden. Heerlijk dus!!!

Jarno is nu werken en Mathis gaat dadelijk lekker eten en dan op tijd naar bed. Hij is lekker moegespeeld vanmiddag. De avond is dus ook lekker voor mij!!! :mrgreen:

Moniek, stuur jullie moeder ook even hierheen :oops: :oops: Is hard nodig :lol:

Ohja. nog geen tekenen van ongesteldheid. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik testen. Ben namelijk al eens vaker een week of meer overtijd geweest…

Ons moeder zal ik niet sturen, dan wordt je gek, die wil alleen dan met Mathis bezig zijn. Mijn schoonmoeder wil ik wel sturen die maakt het wel schoon :mrgreen: .

Spannend Marlous, zou wel lekker snel zijn. Bellen he als het raak is, wil het niet hier lezen :naughty:

Mellie wat jammer :hug: . Maar als je nog zo ver voor je NOD zit, heeft dat niets te betekenen. Nog even geduld :wink: :mrgreen: .

Kiddo sterkte vandaag, zal een aardig emo-dag zijn :-* .

Ik ben er geloof ik niet helemaal met mijn hoofd bij. Ontving vanmiddag een verjaardagskaart en moest toen heel hard nadenken. Ik had nog niet eens door dat ik dinsdag jarig word :oops: . Morgen toch maar meteen boodschappen halen. Ik ben niet zo gek op verjaardagen en op de mijne helemaal niet. Ieder jaar zeg ik dat ik het niet vier, en ieder jaar komt de familie toch langs omdat ze het stom vinden dat ik het niet vier :? :doh: .

Heb echt zin om van het weekend met het mooie weer iets leuks te gaan doen. Maar ik heb nog geen idee wat. Dus als iemand een leuke tip heeft :mrgreen: .

@welkom wrote:

Ons moeder zal ik niet sturen, dan wordt je gek, die wil alleen dan met Mathis bezig zijn. Mijn schoonmoeder wil ik wel sturen die maakt het wel schoon :mrgreen: .

Spannend Marlous, zou wel lekker snel zijn. Bellen he als het raak is, wil het niet hier lezen :naughty:

Oops te snel gelezen.

Ik bel je…

Ja, ze zijn er weer hoor, er valt weer een hoop te lezen :stuck_out_tongue:

Pegje, joepie, gefeliciteerd! Wie volgt? Lua? Marlous? of toch Mellie?

Cell, m’n zoontje is besneden omdat z’n voorhuidje te krap was. We hadden de afgelopen 6 jaar z’n eikel nog nooit gezien :roll:

Ik zag het al toen ie nog heel klein was, maar de cb-arts zei dat het wel goed zou komen. Nou ja, niet dus, en de uroloog zag ook littekenweefsel, en na de operatie vertelde hij dat ie ook verklevingen weg moest schrapen, de eikel was zeg maar een en al schaafwond :shock:

Hij herstelt gelukkig heel snel! Vandaag is z’n piemel bijna weer de gewone dikte, alleen is het wel ontstoken, maar dat gebeurt dus bijna altijd bij besnijdenis heb ik gelezen. Zolang hij geen koorts krijgt kijken we het aan.

Tja, wilde nog veel meer reageren op jullie, maar het wekkertje is gegaan en hij moet uit z’n badje. Hij zit voor de tv in het babybadje! Tja, hij is al 6, maar niet zo dik (17 kilo!) dus daar past ie nog wel in met z’n kontje. Nog 6 dagen en dan mag het badje weer naar zolder, bij de andere babyspullen waar ik helemaal niet naar mag kijken totdat ik zwanger ben!

Morgen of vanavond meer, groetjes Sterre

pegje van harte gefeliciteerd meid. zal verder voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Deze maand zal ik nog niet volgen.

heb het deze maand gewoon safe gedaan en ben nu wachtende op mijn ongi.

Ik voel al een paar dagen dat mijn ongi er aanzit te komen.

heb een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

En ook goed humeur is mij ver te zoeken. helaas moet vrien lief het dan een beetje ontgelden.

Hoop dat het dit weekend gaat door zetten want dan heb ik een mooie cyclus.

Morgen is mijn broerje jarig hij word 24 jaar we gaan morgen dan met zijn alle een gebakje in het zkh eten. kunnen mijn zus en zwager ook lekker mee smullen.

Verder niet veel te melden

oh sorry helemaal vergeten

minnie welkom gezellig dat je mee komt kletsen

Sterre, bij Thom is ook een tijdje de vraag geweest geweest of hij dat ook zou krijgen of niet. Zijn voorhuid is ook heel erg nauw en nauwelijks terug te schuiven. Volgens de arts blijven proberen (hijzelf dan) als hij in bad zit. En ineens twee weken geleden liet hij me zien dat hij zijn huid naar achteren kon doen. Hij helemaal trots, ik ook wel. :thumbup:

Ik zit me hier toch een partij chagerijnig te wezen… :silenced: Weet niet wat er aan de hand is met me, zal mijn ongesteldheid wel zijn die er dinsdag ongeveer aankomt volgens mijn berekeningen. Ik word moe van mezelf dus ga zo in bad en naar bed.

Minnie, welkom!! :dance:

Ja Minnie, welkom! Hoop maar dat je een gezellig weekend hebt, ondanks dat je je verjaardag liever niet viert…

Claudje, ik vind het ergens wel jammer dat ik daar zelf nooit op ben gekomen om te proberen dat voorhuidje terug te schuiven, of hem dat te laten doen, wie weet had het dan niet gehoeven. Maar daar was het nu al te laat voor. En ja, nu is het wel even heel naar voor hem, maar tis wel hygienischer, ook voor z’n vriendin als ie groot is :shifty: Mijn vriend is nl als 3-jarig jongetje ook besneden en ik vind het veel fijner moet ik zeggen :oops:

Claudje, dat moe worden van jezelf herken ik helemaal! Lekker in bad en naar bed is dan vaak de beste oplossing, gaat het morgen weer beter.

Kiddo, dat zijn moeilijke dagen he… :hug:

Lua, ik was vergeten (of ik wist het niet meer) dat jullie er volgende maand voor gaan, succes!

Moniek, wat heerlijk dat je schoonmoeder je huis voor je heeft schoongemaakt! Das inderdaad een fijne thuiskomer! Was het eenmalig?

Marlous, hoe voel je je? Niet zenuwachtig nog?

bedankt meiden voor de felicitaties :inlove:

ik hoop dat jullie allemaal snel volgen :inlove: :pray: :pray: :pray:

maggy we gaan het de eerste 12 of 14 weken stil houden , ik heb al eens een mk gehad en daarna vroeg iedereen me en hoever ben je en dan had ik de tranen in mijn ogen staan dus wachten we nog even

Peggy, gefeliciteerd meis :-* :-* :-* :dance: :dance: :dance: Helemaal top!!! Nu gaan we voor een goede he :thumbup:

Minnie, gezellig :lol: zien we elkaar weer eens wat vaker :stuck_out_tongue: Mss lopen we straks wel weer samen :-

Mellie, wat balen meis dat ie negatief was joh :hug: Ik zit hier ook enorm te twijfelen, maar wacht maar even als ik jouw postje lees :oops: Ben hier steeds 's avonds misselijk en bkijf een raar beurs en af en toe stekerig gevoel houden in mijn onderbuik en mijn borsten beginnen wat gevoeliger te worden, maar dat kan ook allemaal tussen mn oren zitten :shifty: Vorige keer had ik namelijk ook last van avondmisselijkheid ipv 's morgens :roll: Mijn nod staat op 10 mei, dus nog ff nagels bijten (zou ik tenminste doen als ze niet van hars waren :wall: :lol: )

Sterre, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje :hug: :thumbup: Is toch een heel gevoelig iets natuurlijk :shock: Nu maar hopen dat de ontsteking snel oplost en dat alles dan helemaal goed zit bij hem :thumbup:

Nou vandaag huis gekeken en we zijn allebei erg enthousiast :dance: Er moeten wel wat dingetjes aan gebeuren, maar dat hou je toch altijd :wink: Verder is het helemaal superdepuper :stuck_out_tongue: We gaan dit weekend nog even goed praten en nadenken en dan wrs maandag een bod uitbrengen :dance:

Ik ga nog ff neuzen hier bij ons april2006 cluppie en dan bijtijds naar bed, want Valentijn komt tegenwoordig weer steeds om 6 uur :roll: Beetje te vroeg als je pas om half 1 naar bed gaat :wall:

Truste en tot snel weer :-

Dames jullie schrijven te veel ! :roll:

Jaaaaa… echt wel ! Hier ben ik weer ff.

Was een drukke weekje, met hypotheken etc.

Maar ook woensdag en donderdag flink op stap geweest met mijn moeder, Jelle, tante en nichtje voor bruidskleren voor de kids, viel echt niet mee. Eerste dag naar arnhem, niet geslaagd. Tweede dag Nijmegen en toen eindhoven en eindelijk geslaagd. Was ook die dagen best beetje chaggie, gewoon doodmoe van al dat lopen …

Verder heeft Remco gister op zijn werk een ongelukje gehad met zijn vingertje, is door een soort zaag gegaan en gevolg is dus dat zijn vingertop half open lag, bot gebroken… ieks !

Dus naar ziekenhuis door collega gebracht, Pa mijn naar 't ziekenhuis in Veghel gebracht, Remco was weer klaar, auto op werk halen en terugrijden. Op zich gaat het redelijk, hij heeft nu lekker vrij tot maandag, maar wilt dinsdag gewoon weer werken…

Peggie : gefeliciteerd !!! :-

Kimmie : top van die huis dat hij mooi was !

Sterre : fijn dat het beter met je zoontje gaat !

Hier vind ik deze cyclus maar raar…

Rond mijn eisprong, gigantisch buikpijn gehad, echt niet leuk. Wanneer de innesteling meestal dan komt, na 5 dagen voel ik dat ook, maar nu niks, voel me prima… Heel vreemd. Ben ook veel minder misselijk dan normaal en zo… heb wel 3 maanden vreselijk van die hormonen etc gehad en vooral ook veel last van buikpijn, misselijk etc. Maar nu, het gaat lekker. Ik moet 11 mei ongie worden (met 24 dagen als die zo nog aanhoudt van de vorige keer). We wachten rustig af !

Liefs :-

Pffff de slaperigheid slaat hier hard toe, nu twee avonden achter elkaar op de bank in slaap gevallen…

Vannacht ook weer het klokkie rond van 19 tot 7…

En ik word niet goed van de maagzuur :sick:

Hoe raak je aan het twijfelen? Nou zó dus :roll:

Tja…

Erg moeilijk, je lichaam kan je zo voor de gek houden, zoals ik al eerder schreef net, nu heb ik ineens na al die 3 maanden bijna geen klachten, terwijl ik daarvoor rond mijn eisprong erg misselijk / buikpijn / hoofdpijn etc had en rond mijn innesteling ook en net voordat ik ongie moet worden.

En nu … nergens last van, behalve toen mijn ei was.

En voor mijn doen sliep ik rond deze tijden ook al rond 9 uur… is ook niet erg laat. Maar nu kan ik met gemak tot half 11 opblijven !

Maar je moet gewoon ff afwachten en dan kun je testen !Succes

Leuk he hormonen :mrgreen: . Hopelijk houdt jullie lijf jullie beide niet voor de gek :pray:

Hier een overactief kind, dat veel meer wil dan het kan, maar gelukkig wel goed geslapen vanochtend, dus lekker veel voor vanavond kunnen klaarmaken. Er staan ook al twee ijstaarten (zelf gemaakt) in de diepvries, dus het feest kan beginnen. Manlief is gewoon aan het werk, was gisteren vergeten dat hij vandaag jarig was :roll:

Goedemiddag!

Kimmie, welk huis hebben jullie bekeken? Die van de foto’s?

Het word hier wel steeds spannender he?! Met al die misselijkheid enzo…hier nog niets te merken, maarja, ben ook nog maar net vorige week ongesteld geweest, dan is er ook qua zenuwen nog niets aan de hand.

Getver Femke, wat naar voor Remco! Jakkes, nog mazzel dat het topje er niet helemaal af is!

Dus jullie zijn geslaagd voor de bruidskleren, leuk! Is jelle bruidjonkertje?

Tja Mellie…waardeloos die twijfels natuurlijk! Het lijkt me wel het beste als je nog 5 dagen wacht met testen…hoe bevalt het verder, nu jullie echt samenwonen?

Hier gaat het goed vooruit met m’n jochie, hij heeft vandaag een boxershort aan met een inlegkruisje :mrgreen: Speciaal voor hem gekocht, ik gebruik ze nooit. Z’n huid is rood door de leukoplast dus die gebruiken we maar niet meer. Er overheen gewoon z’n spijkerbroekie en hup achterop de fiets mee naar de plusmarkt. Was erg gezellig zomaar, we hadden alledrie een mandje met boodschappen en niemand ging er zeuren, hoera! De opbrengst van 5 crazy knikkers was ook naar tevredenheid, en moeders kan de voorraad kast weer vullen 8)

Nu moet ik echt nodig gaan huishouden ik loop zwaar op achter en het gevaar bestaat dat ik daar mega chaggie van wordt en dat moeten we niet hebben!

M’n vriend ploetert ondertussen in z’n eigen tempo door in de voortuin…

Oh Sterre, over die huishouden… :shifty:

Normaal ben ik echt zo een poetstante, Remco werd er soms gek van. Maar nu, boeit het me heel gek genoeg weinig. Maar hou ook niet van erge rommel in huis of een vies huis. Was vanmorgen dus ook lekker bezig met alles… (NOT).

Ja, Jelle bruidsjonkertje, Rosemarie (3 jaar), Lysanne (15 jaar) en Heloise (bijna 3 jaar) zijn mijn bruidskinderen :smiley:

Dus een hoop gedoe… maar ach, komt allemaal goed.

Trouwens, gister is de koopakte eindelijk getekend, dus een stap verder. Spannend !

Gelukkig dat het met je zoontje al beter gaat Sterre !