Nou zeg, waar is iedereen?
Ik was vanmorgen de kinderen naar mijn moeder brengen en net even nog gewerkt. Straks m’n vriend weer van z’n werk halen, die hadden we al vroeg weggebracht zodat ik de auto kon gebruiken.
Met m’n kleine jongen gaat het weer ietsje beter, hij heeft geslapen van 23.00 tot 6.15! Dus geen verstoorde nachtrust voor ons. Ja, hij lag wel al om 19.00 in bed hoor, maar we hebben hem wakker gemaakt om te plassen en sinaspril te geven.
En omdat ie naar oma ging moest ie een broek aan en dat is gelukt! Eerst een gaasje met baby olie over z’n piemel en dan een trainingsbroek erover. Wat een gedoe allemaal zeg, ben aan de ene kant blij dat ik het even aan m’n moeder heb kunnen overdragen, maar aan de andere kant had ik het liever zelf in de gaten gehouden. Nou ja, morgenochtend werken en dan ga ik ze weer halen. M’n dochter is ook erg lief, behulpzaam voor d’r broertje.
Oja, ik zei tegen m’n moeder zoiets als dat we het kinderen krijgen op dit moment aan de natuur over laten en ja, toen wilde ze wel even weten hoelang ik al met de pil was gestopt en hoe m’n cyclus was :mrgreen:
Ook gezegd dat zij de enige is die het weet! Ja, jullie weten het ook natuurlijk, maar das anders
Maggie, die obsesieve gevoelens herken ik, de ene dag is het erger dan de ander. Ik moet zeggen dat ik op het moment wel een beetje verward ben, moet er nodig even over praten met m’n vriend, ik ben bang dat als ik het initiatief neem tot vrijen, dat hij dan denkt dat het alleen is omdat ik zwanger wil worden. En misschien is dat ook wel zo? Maar tis nou ook weer niet zo dat hem alleen maar ‘daar’ voor nodig heb! Snappen jullie wat ik bedoel? :?
Tammy, trouwen is ook duur inderdaad, wij willen ook wel, maar we weten niet op wat voor manier we het willen organiseren en we moeten ook nog een poosje sparen in ieder geval. Tis voor mij niet de eerste keer, dat maakt het voor mij al weer anders als voor m’n vriend, voor hem zal het wel de eerste keer zijn, dus we zijn er niet over uit!
Nou, dit waren mijn gedachten weer, blij dat ik ze even met jullie kan delen
gister ben ik met bij mijn neefje op bezoek geweest.
En wat ligt hij in een mooi ziekenhuis. ze zijn daar gelijk aan de slag gegaan met onderzoeken. maar reslutaten moeten binnen komen.
ben blij dat ze nu zo intensief met hem bezig zijn.
Alleen jammer dat hij nu zo ver weg is en ik niet zomaar bij hem langs kan komen.
Zoals het er nu naar uit ziet moet hij nu nog 3 weken daar blijven.
Gister zat mijn zus er dan daadwerkelijk er door heen. en ik vind het zo zielig voor haar. dat ik verder niks voor haar kan betekenen dan een luisterend oor.
Vandaag ben ik even voor de gezelligheid bij een vriendin langs geweest.
ze heeft een kleine van bijna 1 jaar stond helemaal versteld van wat hij weer allemaal kon.
Ze vertelde me vandaag dat ze ook bezig is voor een tweede.
vind ik wel leuk want misschien kunnen we dan samen zwanger zijn.
sterre gelukkig gaat het nu een heel stuk beter met je zoontje.
Verder heb ik niet zo heel veel te melden.
Fijne avond allemaal
Jeetje wat is het rustig zeg :shock:!! Waar is iedereen gebleven??
Ik ben vanmorgen even bezig geweest in huis, was opvouwen, bed opmaken, enz. Nog even de administratie bij gewerkt, wat brieven geschreven en daarna lekker naar mijn vader geweest. Mijn moeder was er niet die moest werken, dus ben lekker met mijn pa op het teras gaan zitten. We hadden dit vorige week al afgesproken, want hij wilde even lekker met me babbelen! We hebben heerlijk gekletst. HIj maakte zich zorgen over me, omdat ik hij vond dat ik een aantal keer temide over kwam. Niks om zich zorgen over te maken. Dat was wel gerust stellend voor hem. Ook lekker uit eten geweest samen met mijn pa, was echt heel lang geoleden dat we samen weg zijn geweest. volgende week ga ik met mijn moeder naar de sauna, dus das ook wel heel gezellig. heb er al echt zin in moet ik zeggen.
Sterre: Wat fijn dat je zoontje uit eindelijk wel een onderbroekje aan wilde! Kan me goed voorstellen dat het aan de ene kant even fijn is dat je zoontje bij je moedr is en aan de andere kant ook weer niet. Fijn dat je dochter lief is voor der broertje. Leuk dat je moeder weet dat je nu gestopt ben met de pil, vind het zelf heel lastig om het niet te delen met mijn ouders. Ze hebben wel een vermoede, maar meer weten ze ook niet! Wij vinden het leuker om ze echt te verassen als ik zwanger ben en dan is het niet leuk als ze al weten dat we er al voor gaan. Wat betreft de gemeenschap snap ik helemaal wat je bedoelt! Ik heb dat ook, dat het erg vanuit mij komt. Vooral rond mijn vruchtbare periode. Ach, hij weet dat ik graag een kindje wil, hierdoor heb ik ook gewoon meer zin. Denk dat we het rond mijn vruchtbare periode 1 a 2 keer per week meer doen dan normaal, dat valt dus nog wel mee.
Nou ik zit vanavond even in een dipje! Weet niet goed waarom, denk dat het komt omdat ik ongesteld ben. Voel me dik zeg maar en dan voel ik me helemaal niet aantrekkelijk. Heb dan ook het gevoel dat mijn vriend dat ook niet vind en heb heb vanavond dus een heel kruisgehoor gevoerd over wat hij van me vind :oops:. Slaat eigenlijk nergens op, weet dat hij me wel aantrekkelijk vind en dat hij van me houdt hoe ik ben, maar toch als ik zo’n moment heb, kan ik dat niet begrijpen. ach ja, hoop dat het morgen over is. Baal er denk ook van dat ik haast niks ben afgevallen, tijdens mijn menstruatie week. ben nu in totaal 2.5 kilo kwijt in 2,5 week. eigenlijk gaat het me niet snel genoeg denk. Morgen zie ik alles weer rooskleuriger, dus ga mijn bedje maar even opzoeken. Ga morgen in ons nieuwe huis kijken. Ze komen de buitenmuren opmeten voor het zonscherm, dus ga gelijk even kennis maken met de verkoper. Ze vroeg of ik een kopje koffie kwam drinken, vond het prima, kan ik gelijk binnen ook alles opmeten. Nou ga mijn bedje in.
Fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kon :).
Nou ben ik ook weer eventjes, maar heb het een beetje te druk :shifty:
Op het werk liep het gisteren in het honderd door een nieuwe vervoerder, die alles verkeerd had ingeschat qua planning, dus wij konden alle klanten bellen die geen levering kregen en dat waren er heel veel :x
Ga proberen nog wat te reageren.
Lua, fijn dat je neefje nu hopelijk in het goede zkh ligt en ze hem kunnen helpen, jammer ja dat het net even verder is.
Tamara, :hug: hopelijk is de ongi snel voorbij.
Sterre, fijn dat hij een broek aanwilde, hoe voelt je zoontje zich nu?
Gisteren kreeg is trouwens een leuke verrassing toen ik thuis kwam. Het was mega druk geweest op het werk en thuis kwam ik in een schoon huis (die was best vies ). Ik had namelijk hulp ingeschakeld van schoonmoeder, omdat ik het niet meer zelf voor mekaar kreeg. Nou dus zij gisteren aan de slag. Echt het hele huis is gepoets en zelfs de ramen zijn gelapt. Ik kon wel huilen van blijdschap.
Zo ga snel even spullen pakken en lekker babyzwemmen.
Ik ben er ook maar heb het ontzettend druk :lol:
Druk met uitpakken, opruimen, straks ik weet niet hoeveel wassen draaien, noem maar op…
Loek gaat vanavond de nachtdienst in dus dat is een beetje onhandig maar ja…
Komt ook wel goed, kijk wel wat ik allemaal kan doen als hij slaapt overdag.
Verder gaat alles goed, hoop met jullie ook, ik kom later weer langsbriezen :mrgreen: :-*
meiden ik kom even vertellen dat ik vanmorgen een test gedaan heb en ik ben zwanger :inlove: :inlove: :inlove: ik ben helemaal gelukkig :inlove: :inlove: nou allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat alles goed mag gaan :thumbup: :thumbup: :thumbup:
breek in
GEFELICITEERD!
gr. Nienke
Moge,
Pegje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd :inlove:
We gaan ons suf duimen hoor, toch dames? :dance:
mellie, ik begrijp dat je verhuizing in elk geval goed is verlopen Dus je word nu een haagdammer? (mengelmoessie he :mrgreen: )
Tammy, och meis, wat een emoties he :-* Ik herken dat wel hoor, heb ook vaak dat ik me heel lelijk voel… nou ben ik veel te zwaar en mijn lijf is dus niet bepaald mooi, maar ik heb wel altijd moeten horen dat ik een lief gezicht had Daar doen we het dan maar mee 8) Mijn man die valt juist op volslanke dames, dus voor hem ben ik echt de mooiste, hoef me dat echt nooit af te vragen want dat bevestigd hij dagelijks wel :inlove: Joh, wijt het allemaal lekker aan je hormonstertjes :-
Welkom… doe mij ook zo een schoonmoeder Wat heerlijk is dat he :inlove: Och, die van mij zou me ook zo helpen, ware het niet dat haar idee van schoon toch wel anders is als de mijne… doe het dan wel zelf :oops:
Sterre… toch een pijnlijk gebeuren dus…ik zal het misschien gemist hebben, maar waarom moest hij eigelijk besneden worden :shifty: of wil je dat niet vertellen… :oops:
Maggie, ik las ook je frustraties… oh wat kunnen wij daar van ondersteboven zijn als vrouw he :-
Ik had het in november 2003… wilde zo graag zwanger worden en had een late miskraam achter de rug. Gingen we precies rond het weekend dat we eigelijk moesten klussen omdat ik mijn eisprong zou hebben, naar Ruud zijn broer en bleven er slapen… dus van klussen zou niets komen…
Ik was helemaal over de zeik, verdrietig, geen land mee te bezeilen.
Ruud stak me een preek af, ik kwam weer tot mezelf en de maand erop was het raak… :oops:
Nu heb ik het minder, Ruud zegt gewoon dat het in alle ontspannenheid moet lukken en dat we dan maar moeten zien wanneer het ons is gegeven.
Ben heel benieuwd…
Verder nog iets gelezen over trouwen…
Hier wel getrouwd dan, helemaal zoals wij wilden en we waren in totaal ongeveer 5000 euro kwijt, viel mee he :mrgreen:
Mijn jurk zelf gemaakt (400 euro aan materiaal) Pak van Ruud gewoon bij Wehkamp weg, de corsages en trouwboeket zelf gemaakt, zelfs een stuk voor op de auto zelf gemaakt. Auto was een zwarte Alpha 146 en die hadden we in gebruik van een vriend van ons, die chauffeurde ook.
Trouwringen waren het duurst. Wilden persee 24 karaats goud ipv standaard 18. Verder foto’s laten maken door een oud collega van mij die fotografe is, diner met maar 23 mensen op de dag zelf en 10 dagen later in de achteruin van mijn schoonouders een tuinfeest gegeven met zelfverzorgd warm buffet… helemaal super en toen kon alle familie alsnog komen feesten.
Ze hadden ons wel te pakken want toen we na het diner in trouwkloffie dood vermoeid thuiskwamen deden de lampen het niet (losgedraaid) lag er overal confettie en ballonnen, was er doorzichtig folie over de toiletbril heen gespannen (gelukkig had ik Ruud al duidelijk gemaakt dat ik zittend plassen hygienischer vind dan staand, dus hij zag het bijtijds :mrgreen: )
Hadden ze ook nog deurkrukken aan elkaar gebonden, onze kussens verstopt en het koffiezetapparaat verdonkeremaand… (handig met 2 koffie verslaafden bij opstaan)
Super herinneringen aan, zooooo leuk :inlove:
Peggy, ook hier lieverd, gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :-*
En ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen!! :thumbup:
Pegje gefeliciteerd!!!
Meiden, help mij eens even:
Ik kom ineens aan, maagzuur vliegt me weer de godganse dag tegen mijn huig en meerdere keren per dag misselijk!
Mijn nod zou 9 mei moeten zijn (is een gok aangezien mijn cyclus niet duidelijk waarneembaar was)
Zou het al kunnen zo snel? Durf haast niet te testen omdat ik het zo vroeg vind :shifty:
testen mellie…
anders heb je toch geen rust in je gat :mrgreen:
Al is hij negatief, dan heb je in elk geval even je neusgierigheid bevredigt… maar als je gokt op 9 mei dan zou het nu idd nog wel erg vroeg zijn.
Bij Aniek wist ik 3 dagen na bevruchtig al wel dat het raak was want ik kon nog geen beha aan van de pijn aan mijn tepels… maar de test was pas 6 dagen na mijn NOD positief…
Spannend… als het nu al raak is dan heb je in elk geval een zeer goed mikkende vent gevonden :mrgreen: 8)
Hoi meiden. Mag ik er nog bij? Ben niet echt een 2e kwartaal stopper 2007, maar heb wel het gevoel dat er vanaf nu pas iets gebeurt. En heb nu behoefte om er wat meer mee bezig te zijn. Voorheen zag ik het niet zo zitten om ergens mee te schrijven, omdat ik een hele lange cyclus had.
1 april vorig jaar is mijn dochtertje geboren en we hadden al binnen 2 maanden besloten om voor een 2e te gaan. Begin september kreeg ik een mk en sindsdien heb ik net als voor de geboorte van Sanne een cyclus van ruim 3 maanden.
Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest en mocht meteen starten met het slikken van Clomid zodat ik hoop ik weer een cyclus van een maand krijg. Maar ja, het is even afwachten of het weer aan slaat .
Pegje, gefeliciteerd met je zwangerschap
Minnie, gezellig dat je mee komt kletsen. Sanne is een geweldige naam :mrgreen: , als we ooit een meisje krijgen gaat ze ook zo heten namelijk :mrgreen:
Mellie, testen :mrgreen: . Klink als zwanger zijn
Vanmorgen wezen babyzwemmen en daarna wat wezen shoppen en eindelijk na lang zoeken fijne bh’s gevonden.
Zo ga even opruimen, want morgen is manlief jarig en hebben we twee avonden op een rijd veel mensen in huis.
Heb me vandaag voorgenomen om nóóit meer voor mijn nod te testen :wall:
Hij gaf negatief aan dus ik ga gewoon netjes wachten tot ik overtijd ben :mrgreen:
He Mellie, op internet kan je ook een test aanschaffen van Mad care oid die testen doet tot 6 dagen voor de NOD. Wellicht een idee??
Pegje, gefeliciteerd meid, geweldig voor je, geniet ervan!! Gaan jullie het al vertellen.
Cell, leuk he die trouwherinneringen.
Minnie, welkom hier, wij zijn een gezellig clubje, dus doe naar hartenlust mee!!!
Hier wordt het steeds spannender rond het huis, dus zwanger worden is al weer gezakt, de obsessie er over dan. Zal wellicht nog wel even duren, hoewel manlief me natuurlijk kan verrassen.
We hebben 2 hypotheek gesprekken gehad en zijn druk met keukens aan het denken en over meerwerk aan het praten met de aannemer. Ouders zijn nu net op vakantie, en wil e.e.a. zo graag aan hen laten zien en hen vragen wat zij er van vinden… vind ik toch ook wel belangrijk. Financieel blijkt het net een haalbare kaart, ik vind het wel reuze spannend allemaal.
Tammy, die buien waar jij het over hebt, dat herken ik ook wel hoor. Ben lekker puisterig op het moment… heb een beetje veel chocola gegeten vanwege alle spanningen… LELIJK!!! En tijdens de NOD moet ook niemand tegen mij zeggen dat mijn haar stom zit, dan krijgen ze zeker een jankbui over zich heen, haha Achja, die hormonen he…
Anyway, tot snel, Maggie
Mellie, erg he als je negatief test, kon je niet wachten , kan me er wel wat bij voorstellen. Nou dus even geduld en maar even hopen dat het tch raak mag zijn en gewoon te vroeg getest :hug:
Moniek: had je het mailtje nog gelezen? Moet ik je avatar even aan ruud doorgeven? Die heeft hem zo in je profiel geplakt.
Graag, want mij lukte het niet. Alvast bedankt.
Plak plak! :mrgreen:
Ohoooohhh Pegje gefeliciteerd!!! :inlove:
Mellie: haha dat had ik je wel kunnen vertellen. Ik ga ook OP mijn nod pas testen. Heb ze al wel in huis ! Bij Fenna wat het op mijn nod een heeeeel vage streep.
Verder vandaag hier een zware dag. Mijn moeder zou 62 geworden zijn… Straks gaan we naar het graf, plantje brengen. Heb me verder maar gestort op de teksten van mijn boek. Leidt wat af. Morgen kom ik weer hier in een beter humeur en zonder het zware gedoe.
:-*