De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

hallo meiden

ik heb vandaag de uitslag gehad en het was geen mola zwangreschap maar een vanisching twin zo als ze dat noemen

ik was zwanger van een tweeling en met 1 is het mis gegaan en een is er nog met een heel mooi kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove:

Ooh pegje, wat fantastisch!!!

Van harte gefeliciteerd!!

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

(Ik heb hetzelfde bij de oudste gehad…)

Je ook van mij gefeliciteerd :-*

@mamma_ wrote:

@Verootjuh wrote:
@ilonaT wrote:
verootjuh, je hebt helemaal gelijk.

alleen had ik verwacht dat de kenissen om me heen ook blij voor me zouden zijn , en dan krijg je zo’n antwoord, das dan erg jammer vind ik

Sja... maar aan de andere kant.. zou je liever willen dat ze tegen je liegen?

Ik kan dat zelf dus niet.. Ik vind het hypocriet om iets te zeggen wat ik niet meen :roll:
In dit geval (van die mensen die ik dus ken die een 4e krijgen) zeg ik maar niks...

Wij krijgen een vierde, dat moet ieder toch voor zich weten????? :roll:

Liever een erbij dan een eraf... :silenced:

Dat moet zeker iedereen voor zichzelf weten!
Daar heb ik ook helemaal niks over gezegd verder...

:dance: Pegje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! :dance:

@mamma_ wrote:

ja meen je dat heb jij dat ook gehad :think: en alles daarna goed gegaan en nou wil ik even wat weten dat beebje wat mis gegaan was daar had je dan ook bloed verlies van hoe lang duurde dat bij jou of weet je dat niet meer ik bloed nou nog maa r donker bruin

Peggy, nogmaals lieverd, ik ben zooo blij voor je dat alles goed is!! :dance: :inlove: Wat een hel heb je in geleefd de afgelopen week… :hug:

Cell en Welkom, :dance: wat leuk dat jullie toch weer komen meekletsen. :thumbup:

Ja mamma, dat zeg je nu precies goed, liever 1 erbij dan eraf. Jij hebt morgen je nod? Voel je al iets? Spannend hoor…

Ikzelf krijg die opmerkingen ook maar dan voornamelijk in de trant van je gaat zeker voor een meisje… :eh: :naughty: Kan ik helemaal pissed van worden…Ik weet nog toen ik pas zwanger was van Thom (toen was ik 22), werd me door de vrouw van mijn baas gevraagd of het wel gepland was. :shock: :evil: Als iemand me dat nu zou vragen zou ik helemaal uit mijn plaat gaan maar destijds durfde ik dat niet…

Vicky, lekker geshopt!! Heerlijk, kan een mens toch echt goed doen. :dance:

Kimmie, gefeliciteerd met het tekenen van de koopakte!! :dance: Gaaf hoor!!

Martine, ik ga zo gelijk snuffelen in het topic dat je hebt geopend in het showforum en mijn ventjes ook es even showen aan jullie… :inlove: Trouwens nog door het bed gezakt? 8) :wink:

Jannigje, ik hoop dat jullie er snel uitkomen met de hypotheek!!

IlonaT, welkom nog!! Had ik geloof ik nog niet tegen je gezegd!! Het is erg gezellig hier! :thumbup: :smiley:

Mellie, wat een gedoe toch :? Ik hoop dat je nu heeeel snel duidelijkheid krijgt. :hug: Hoe is het met Ryan?

Femke, een jarige zondag, dus jullie hebben feest dit weekend?

Ik hoop maar dat ik niemand ben vergeten. :oops:

Wat ik nog wilde vragen, ik ben helemaal gek op rood vlees en filet americain. NU kost het me tijdens een zwangerschap geen moeite om eraf te blijven. Maar zoals in deze wachtweken…dan weet ik niet wat ik moet doen. Kan het dan kwaad als je het toch eet of niet? :think: Ik doe het maar niet wilde het toch eens vragen. Ik moet nog anderhalve week wachten voordat ik iets weet…Wat duurt dat wachten toch altijd lang, ik heb toch al zoveel geduld. :roll: Maarja…mijn gevoel zegt dat het niet raak is omdat het maar 1x gebeurd is.

Ik ga even verder lezen op kok!

Nog plannen trouwens voor het weekend?

@pegje wrote:

@mamma_ wrote:

ja meen je dat heb jij dat ook gehad :think: en alles daarna goed gegaan en nou wil ik even wat weten dat beebje wat mis gegaan was daar had je dan ook bloed verlies van hoe lang duurde dat bij jou of weet je dat niet meer ik bloed nou nog maa r donker bruin

We hebben er in ieder geval een gezonde dochter aan over gehouden :inlove:

Ik had bloedverlies in de 11e week, en had nog geen echo gehad. Toen na 5 dagen meest bruinverlies, heb ik een echo gekregen en bleek dat er een vruchtje was afgestorven. Ik was ook bang geweest voor een miskraam, maar gelukkig zat er nog een kloppend hartje!! :inlove:

En het is helemaal goedgekomen!

mama wat fijn te horen zeg ik voel me een stuk beter ook eens wat succes verhaaltjes te horen :inlove: :inlove:

Claudje, dat had ik nu ook, Ik was 20 toen ik zwanger was van de oudste en ben bevallen toen ik 21 was. Ik kreeg ook weleens van die rare opmerkingen of het wel gepland was.

Toen Milou was geboren, presteerden mensen het te zeggen: had je nu niet liever een jongen gehad? of van is J… niet teleurgesteld dat het weeeeeer geen jongen is?? Nou, dat stijg ik van kwaadheid bijna van de grond, dat zeg je toch niet? We zijn juist heel blij met onze 3 mooie en gezonde meiden!

@pegje wrote:

mama wat fijn te horen zeg ik voel me een stuk beter ook eens wat succes verhaaltjes te horen :inlove: :inlove:

Oja, mijn buurvrouw heeft precies hetzelfde gehad, en nu een gezonde zoon van 2 jaar!

Zo, nog meer goed nieuws, komt echt helemaal goed meid!

:-*

@mamma_ wrote:

Claudje, dat had ik nu ook, Ik was 20 toen ik zwanger was van de oudste en ben bevallen toen ik 21 was. Ik kreeg ook weleens van die rare opmerkingen of het wel gepland was.

Toen Milou was geboren, presteerden mensen het te zeggen: had je nu niet liever een jongen gehad? of van is J… niet teleurgesteld dat het weeeeeer geen jongen is?? Nou, dat stijg ik van kwaadheid bijna van de grond, dat zeg je toch niet? We zijn juist heel blij met onze 3 mooie en gezonde meiden!

:evil: Je zou ze toch hè sommige mensen… :wall:

Nou, inderdaad!! :evil:

Zo, ik ben wel fel… zouden het de hormonen zijn… :shifty: :shifty:

:wink:

Laten we het hopen :pray:

hoi dames.

even een kort berichtje.

Pegje alsnog gefeliciteerd … wat een goed nieuws

Vandaaag is mijn verjaardag geheel in het water gevallen.

Vanmorgen werd ik al vroeg gebeld door mijn moeder. en niet eens voor de felicitaties. maar ze kwam me vertellen dat het niet goe ging met hun hond(14jaar) ben er mee op gegroeid.

Ze gingen in de middag naar de dieren arts en ze dachten dat ze het niet meer zou redden.

Endat was zo tussen de middag belde mijn vader mij op met het slechte nieuws dat ze haar om 18.30 moesten in laten zien.

toen ze werd in geslapen was het hele gezin compleet en zo hebben we haar in laten slapen.

Ik had mijn dag wel anders voor gesteld. ben er kapot van en mis haar nu al

sorry voor dit ego berichtje

Ooo meid…wat erg :hug: :cry: .

Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd gewenst…bij deze maar staat zo raar na het verdrietige nieuws. :hug:

Pegje : wat geweldig voor je zeg gefeliciteerd :dance: :thumbup:

mamma : ik zou ook net zo blij zijn met 3 meiden of 3 jongens wat maakt dat nou uit. ik was ook 20 toen ik zwanger was van de eerste en kreeg ook wel rare reacties , ik vind het super om een jonge moeder te zijn .

Claudje : hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat te vrageb zeg (of het wel gepland is ) daar zou ik ook pissig om worden…

verootjuh : mijn kennissen hoeven er niet om te liegen , maar zouden bvb ook kunnen zeggen van : jeetje ik zou 3 toch wel druk vinden of iets in die richting maar niet zo bot , maar ik snap jou ook wel hoor :smiley: ze hoeven er niet om te liegen.

Lua : wat vreselijk voor je zeg , als je 14 jaar met zo’n trouwe vriend leeft is afscheid erg moeilijk , sterkte

Hoi hoi,

Daar ben ik nog even snel!! Mijn moeder was hier vandaag de hele dag over de vloer, dus kon niet even komen buurten!! Zal even wat reageren , maar misschien niet iedereen.

Voel me vandaag weer stukken beter. Mijn benauwdheid was vanmorgen weg, toen ik wakker werd. Voelde me wel beetje tja hoe moet ik zeggen chaotisch ofzo :think:. Was met de gordijnen bezig vermaken en dan was ik dit kwijt en dan dat. Maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Cell en Moniek: Het is hier ook veelste gezellig hé :D. Gezllig hoor, dat jullie toch bij het clubje blijven. Geeft niks als jullie het soms te druk hebben met reageren!

Mellie: Wat klote dat je weer negatief getest hebt :wall: :wall:. Heb je de gyn nog gesproken?? Hoe was de bruiloft??

deborah: Wat vervelend dat je verjaardag in het water is gevallen. het is nooit leuk om een huisdier die eigenlijk gewoon een gezinslid is te moeten inslapen. Sterkte er nog mee!! :hug:

Cell: Spannend :pray: :pray:. hebben de :evil: zich al laten zien??

Ilona: Snap nooit zo goed, dat mensen zoiets durven te vragen!! Je zou er toch niet aan gaan beginnen als je er niet zeker over was. ik ben nu 22 een aantal mensen weten dat we voor het eggie zijn gegaan ( 2 vrienden en 4 collega’s) en die reageerde heel positief, maar denk dat er best nog wel opmerkingen zouden komen, maar daar heb ik dan echt scheit aan. Mijn ouders en schoonouders zouden er in ieder geval heel blij mee zijn.

Vicky: Zo te lezen goed geslaagd! Fijn hoor. Met mijn opa is het nog afwachten, nog veel buikpijn. Dacht 6 Juni ziekenhuis, dus we wachten af.

Femke: Wat fijn dat het voor 99% zeker is dat het huis doorgaat!

Sterre: Ik gebruik zo nu en dan medicijnen, soms niet eensa elke maand. Ik gebruik de inhaler Bricanyl. Fijn om te lezen dat het geen kwaad kan met een eventuele zwangerschap.

Pegje: Gefeliciteerd meid!! Wat een afschuwelijke week moet het voor je geweest zijn!! Fijn dat er een hartje klopte, maar rot dat je 1 kindje hebt verloren.

Wij gaan morgen naar mijn schoonouders toe, die stan op de camping, dus waarschijnlijk zondag meld ik me weer!

Nou ik ga nog even bij de showtopic kijken en dan mijn bedje opzoeken.

Weltrusten :-*

Goeiemorgen iedereen

Peggy, ook hier nog eens, gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove: :-

Claudia, ik eet en drink alles waar ik zin in heb in de wachtweken hoor.

Lua wat verdrietig :cry: Een dikke knuffel meid… :hug:

Tammy fijn dat je je beter voelt.

Mellie hoe was de bruiloft? En wat zei de gyn?

Wij gaan zo ff shoppen voor buitenspeelgoed voor frummie… glijbaan en zandbak en zo… En vanmiddag kleren voor Sydney… Vanavond naar de griek en de bios. Een leuke dag dus :mrgreen:

Tot later iedereen! :-