Hihi Cell…
Wij zijn ook gewoon te leuk :inlove:
Ons kun je gewoon niet meer missen… hihi.
Hier lekker melig, ben net thuis van winkelen in Arnhem met vriendinneke Chantal, dus ben erggg moe nu en beloof jullie morgen wat uitgebreider te schrijven en reageren !
:-* :-* :-*
tja wie kan dit nou missen.
tuurlijk cell gezellig dat je weer mee komt kletsen.
heb die steekjes ook maar een paar keer gevoeld. maar ik akn er ook niks over zeggen en wil t eigenlijk ook niet.
ik wil er een beetje nuchter onder blijven. en niet zoveel met een zwangerschap bezig te zijn.
maar natuurlijk blijven we wel hopen.
Weltrusten
Hee cell ik had niet eens gezien dat je weg was :oops:
dus blij om te lezen dat je toch niet weg bent
ik heb foto’s geplaatst in het showforum topic (voor zover nog niet bekend was hoe wij eruit zien hihi)
Nou ik word nu echt niet goed hé, vandaag wéér de hele dag buikpijn gehad en nu is het weer weg :wall:
Dacht echt dat de ongi er eindelijk aan kwam…
Maar ja, mischien morgen toch maar weer een test er tegenaan gooien (alhoewel ik de teleurstelling niet nog een keer wil) ik zit nu gewoon weer te kokhalzen en ben zo emotioneel als de pest
Ik snap af en toe echt niet waar Loek het geduld vandaan haalt hoor…
Ach ja, weer hetzelfde klaagriedeltje hé :shifty:
Ik ga zo in het showtopic kijken Jannigje, ik heb je dan wel ontmoet maar foto’s blijven altijd leuk :mrgreen:
lua: moeilijk hé dat nuchter blijven…ik heb daar zoveel moeite mee hihi.
Alsnog gefeliciteerd overigens, leuk dat je zo verwend bent
Femke: rust lekker uit dan en morgen een uitgebreid shopverslag hé?
Cell: fijn dat je er weer bent meis, we kunnen hier ook niet zonder jou hoor, vond het al zo jammer! Dus jij zit ook in spanning? Ik ga voor je duimen meis :-
En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe kapsel dur graag snel een foto :lol:
Tammy: staat dat niet in de bijsluiter? Anders even je ha bellen morgen? Die weet dat vast wel meis.
Ik zal het idd eens vragen van een bloedtest, ik had iig allang een keer ongi moeten worden, die mirena is er al meer dan een maand uit…
Kimmie gefeliciteerd met het tekenen meis :- En jij had ook ervaring met de welbekende pap-uitslagen :hug: wel heel jong al zag ik hé?
Mar10e: is ook wel logisch, de meesten van ons zitten al bij vrij veel topics en als ik de bokkenpruik op heb ga ik afreageren in het discussie forum whaha, wat dat betreft mis ik nu iemand want ik kan mijn frustratie niet kwijt zo :mrgreen:
Maar ondanks de vele topics vind ik het niet nodig om zelf af te haken hoor dus ik blijf gewoon lekker ondanks dat ik een onregelmatige poster ben. *moet ook effe haagsche mama’s weer eens doen :oops:
Sterre: dat zijn aardig wat verhuizingen dan, hopelijk hoef je nu niet meer.
Ik heb toch gemerkt dat het best ingrijpend is, ik vond het verhuizen emotioneel ook hihi.
Ilona: welkom meis, ik hoop dat je hier veel plezierige momenten zult hebben :-
Zo, ik ga mijn bedje in, morgen een drukke dag ivm de bruiloft van mijn beste vriendin. We moeten al vroeg richting Amsterdam, Loek fotografeert de bruiloft en ik ben getuige dus dat word nog wat haha!
Nu eerst even snel zijn broek nog strijken zie ik… :wall:
wat een welkom hihi.
ik zal mijn best doen om ook lekker met iedereen te kletsen en te vertellen hoe het hier gaat.
het is best fijn om zo lekker van je af te schrijven en elkaars
verhalen te lezen.
helemaal omdat je hier met z’n allen bezig bent met het zwanger worden (of zijn)
heel veel mensen om me heen vragen heel vaak of ik wel weet waar ik aan begin , dan roepen ze : 3 mijn god weet waar je aan begint.
nou ik snap daar echt niets van ik ben gek op mijn kinderen en we hebben altijd lol met z’n allen.
maar goed wat andere denken , daar moet ik me dan maar niks van aantrekken , mijn mannetje en ik staan er voor 200% achter en daar gaat het om…
Hebben er nog meer last van deze reacties van buiten af?
gelukkig zijn mijn ouders er wel heel blij mee en die duimen net zo hard mee hihi
Wéér negatief meiden
Ik hoop dat de Gyn een beetje op tijd belt…
Straks een bruiloft dus ik weet niet hoe laat ik er weer ben :-*
Ik kan het niet laten om af en toe te reageren, dus ben alweer terug :shifty:
Ik lees steeeds weer bij, maar reageren lukt niet op iedereen, dus pikt er steeds de “belangrijkste” eruit, sorry dan even voor de rest. Ik heb ook een paar foto’s in het showforum gezet. Maar niet van mijn beestjes, want dan heb ik twee pagina’s vol ben ik bang :mrgreen: .
Mellie, he balen zeg dat je steeds negatief test, nu heb je nog steeds geen zekerheid. Hopelijk bel inderdaad de gyn snel op.
mellie, wat rot voor je zeg .
hopen dat het volgende keer beter bericht is.
in iedergeval veel plezier vandaag op de bruiloft :**:
Goeiemorgen meiden
Hoe ist met iedereen? Ik heb mezelf gisteren even verwend… ben naar de koopavond gegaan en heb een hele zooi kleren ingeslaan voor mezelf :mrgreen: Was ook nodig hoor, je wil niet weten waar ik nou nog in rondliep :oops: Moet nu alleen nog een paar dingen met lange mouwen hebben en een nieuwe spijkerbroek of zo… Want natuurlijk heb ik allemaal zomerspul gekocht en ging het vannacht onwijs onweren :twisted:
Sterre… die poliep… Toen ik een jaar of 7 was wilde ik daar ook in… Mijn moeder zei “dan ga ik wel met je mee”. Mijn vader zei toen nog, zou je dat wel doen, want vanavond gaan we uit eten met mijn baas. Mijn moeder zei tuurlijk joh, wat doet zo’n ding nou. Uiteindelijk zijn mijn moeder en ik er :sick: afgekomen, allebei de rest van de middag echt aan t overgeven geweest… en kon zij dus supermisselijk naar dat etentje… Mijn pa drukt er ons nog steeds met onze neus op elke keer als we op een kermis zijn, ook al is t ondertussen bijna 20 jaar geleden :lol: (en je krijgt mij er sindsdien dus ook echt niet meer in :lol: )
Martine ik heb even gespamd in het showtopic
Ik heb voor Kaylee ook een hele zooi boeken maar t interesseert haar helemaal niets… Alleen Bumba is leuk… af en toe Nijntje… En het boekje “Vicky de veerboot” hahahahaha… is echt stom als ik haar dat moet gaan voorlezen :lol:
Kim gefeliciteerd met jullie huis! Nog 4 maanden… die zijn vast zo om! Mijn hoofdpijn is over, is echt altijd de laatste dag… en de eerste dag rugpijn…
Trouwens, Claudia 1 keer kan genoeg zijn he
Tammy hoe voel je je nou? :-* En hoe ist met je opa?
Lua lekker naar de Griek! Wij gaan morgen ook en daarna naar de bios, naar Pirates of the Carribean. Oppas is al geregeld, heb er echt zin in :dance:
Cell welkom terug :mrgreen: Spannend meid, misschien was maandag gewoon te vroeg en heb jebinnenkort een posi test
Mellie hoe gaat het nou? Heb je nog getest? Wat een onzekerheid he :hug:
Veel plezier op de bruiloft vandaag!
Edit: zie net je berichtje… balen… :hug:
Ilona wat kunnen mensen toch raar reageren he… Probeer er je niets van aan te trekken hoor, jullie willen het graag en daar moet de rest zich niet mee bemoeien.
Niemand van mijn familie weet dat wij bezig zijn. Maar volgende week komt mijn zusje, misschien dat ik t haar wel vertel. Zij wist het bij Kaylee ook :inlove: Heb er zin in hoor, ze is hier nog niet geweest, dus de eerste keer dat ze ons huisje gaat zien. En de laatste keer dat ze Kaylee zag liep ze nog niet, dus dat is ook weer heel anders :mrgreen: Ze komt van dinsdag tot zaterdag, hoop dat we een beetje mooi weer hebben
Nou dames ik ga weer wat doen hier, mijn kleerkast uitruimen zodat mijn oude kleren naar de kledingcontainer kunnen. En de nieuwe dingen erin :dance: :mrgreen:
Welkom, ook jij welkom terug
vicky, fijn he weer een nieuwe garderobe hihi, ik kan me ook zo heerlijk uitleven in de kledingwinkels hihi.
wat leuk dat je zus komt voor de eerste keer, en als je kleine dan ook al loopt dan zal ze wel helemaal verast zijn als ze dat nog niet gezien heeft.
ik heb het mijn broertje ook verteld dat we bezig zijn met de 3de,
mijn broertje word in september voor het eerst vader (ik word dus TANTE hihi :dance: )
Ik reageer vanmiddag op iedereen, we gaan nu bloemetjes enzo kopen voor de tuin dus ik ben meteen weer weg… :-*
het lijstje is weer aangepast meiden!
Ik zet hem hier ook nog even tussen, wel zo gemakkelijk…
Hier alles goed verder, morgen mijn nod…
Mel, wat word je vreselijk onzeker hiervan… :evil: Ik hoop dat de gyn je snel belt!
Kiddo, wat super van je ovulatie!! Wel geklust toch?? :mrgreen:
Kimmetje, bedankt voor het nieuwe lijstje! Michelle heeft een bekend gezichtje? Ik hoor het wel vaker…
Welkom voor de Ilona en de toch-blijvers, gezellig! Ik hou het ook niet altijd bij, maar wat wil je met 3 kids… Ik lees wel altijd mee, maar heb ook niet altijd de puf te reageren.
Ik ga weer even verder!
Mooie foto’s gezien in het show topic!
Hoi dames,
Zoals beloofd zou ik ffkes reageren !
Mellie : Jammer dat het weer negatief is, je zou er gek van worden.
Ik hoop toch dat je snel duidelijkheid mag krijgen ! :-
Kimmie : gefeliciteerd met jullie huis ! 4 maanden zijn zo voorbij.
Kun je al een beetje dromen
Sterre : Ik moest toch wel ff lachen om wat je zei over die kermis actractie. Ik ben er nooit echt dol op geweest, maar ik ga er soms weleens in. Maar tja, we zijn inderdaad geen 15 meer :mrgreen:
Tammy : gaat het nu weer een beetje met je ?
Mar : Geweldige foto’s, prachtige kinderen heb je :inlove:
Hier dus gister wezen winkelen. Ff lekker naar Arnhem dus. Vriendin zocht kleren tussen de galakleding in en netjes, nou dat was zoeken, hihi. Ondertussen ook de schoenen en broek voor broertje voor mijn trouwen gehaald. Wilde het niet zien, maar goed, ze hebben het wel laten zien. Goeie smaak heeft ie, want normaal is hij echt een ander soort type :lol:
Zelf niks gekocht, maar was supergeslaagd.
Vandaag een hoop boodschappen gedaan, Remco is zondag jarig vandaar. Taart halen, avondeten halen, normaal doe ik soep en brood, maar dit keer eens iets anders, dan maar wat meer dokken. Ook de gemeente betaald, taart geregeld, dus een hoop gedaan.
Even bij ouders de was ook weggestreken, nu net thuis, ga zo ffkes de huishouden doen, heb ik dat ook gedaan. Vanavond lekker pannekoeken eten in de restaurant waar ik ook de feest ga geven, dus alle puntjes ff op de i zetten voor over 2 weken.
Heb hele tijd gevoelige tepels, ach, lichaampje zal me wel weer voor gek houden.
Oh, vandaag wat shirts, spaghetti tops etc en leuke rok, broek remco (te groot, moet maatje kleiner) gekocht, want we gaan trouwens lekker op vakantie na ons trouwen ! Dus ja, altijd goed te gebruiken.
Bovendien, het is nu 99 % zeker dat de huis doorgaat, we moeten nog een paar kleine stukken inleveren, maar dat is het !
:inlove:
Fijne dag ! :-
@ilonaT wrote:
heel veel mensen om me heen vragen heel vaak of ik wel weet waar ik aan begin , dan roepen ze : 3 mijn god weet waar je aan begint.
Ik ken mensen die krijgen een 4e...
Zolang je er zelf maar happy mee bent lijkt het me totaal onbelangrijk wat anderen vinden :wink:
verootjuh, je hebt helemaal gelijk.
alleen had ik verwacht dat de kenissen om me heen ook blij voor me zouden zijn , en dan krijg je zo’n antwoord, das dan erg jammer vind ik
gelukkig zijn mijn ouders en beste vriendin wel reuse blij en kan ik lekker met ze kletsen.
en mijn schoonzusje is zwanger dus das gezellig met z’n tweetjes shoppen , en wie weet zijn we nog even samen zwanger hihihi
Hee
wij hebben de eerste hypotheekbesprekingen achter de rug
Rabobank wordt het dus NIET
We hebben daar een aantal jaren terug al eens gepraat en die hebben zoveel regeltjes dat je net een garage kunt kopen… :?
Ik verwacht meer van ons financieel adviesbureau en onze huidige bank. Het is sowieso mogelijk om te kopen maar de vraag is hoeveel eigen geld we erin willen steken. Nl. hoe hoger de hypotheek hoe hoger de belastingaftrek. En we willen ook nog wat over hebben om van te leven… :roll:
Mijn NOD mag naar 6 juni, dan reken ik 11 dagen luteale fase ipv 8. Ik zal het even pb-en. We hebben goed ons best gedaan dus wie weet? Maar ik reken er niet op. Voor hetzelfde geld 3 juni ongi.
@ilonaT wrote:
verootjuh, je hebt helemaal gelijk.
alleen had ik verwacht dat de kenissen om me heen ook blij voor me zouden zijn , en dan krijg je zo’n antwoord, das dan erg jammer vind ik
Sja... maar aan de andere kant.. zou je liever willen dat ze tegen je liegen?
Ik kan dat zelf dus niet.. Ik vind het hypocriet om iets te zeggen wat ik niet meen :roll:
In dit geval (van die mensen die ik dus ken die een 4e krijgen) zeg ik maar niks...
Tja, een ander moet daar misschien niet aan denken, 3 of 4 kinderen, maar daar moeten ze dan ook niet aan beginnen :snooty:
Ik heb een poosje geleden ook een negatieve reactie gehad, zoiets als ‘je hebt nu eindelijk je handen vrij’ Maar mensen begrijpen ook wel dat mijn vriend ook zelf papa wil zijn.
Ik zat vandaag op school naar een babytje te kijken van een maand of 4, en ik zat me daar toch een potje te smelten! Zucht… :inlove:
Oja, daar hadden we het een poosje geleden over, of je omgeving het weet, nou ik heb m’n moeder verteld dat ik de pil niet meer slik, om haar wat voor te bereiden, maar derest van de familie zal niet verbaasd zijn als ik zwanger zal zijn, we hebben iedereen al zovaak verteld dat we het graag willen, mocht het lukken zullen ze eerder iets zeggen als ‘he he, nu pas?’ :mrgreen:
Nu eens kijken of ik nog wat kan reageren:
Cell en Moniek al weer terug :mrgreen: Super! Gezellig dat jullie zoiezo nog meelezen en derest zien we vanzelf En voor beiden breken er spannende dagen aan!
:thumbup: :thumbdown:
Vicky lekker geshopt! Morgen ben ik aan de beurt, vakantiegeld is eindelijk gestort. Niet veel, maar wel genoeg voor nieuwe sandalen en zomerjas. Oh die kermis, het is me wat, ik kan er nu ook wel om lachen hoor, maar ik heb m’n dochter gevraagd me hier aan te herinneren, mocht ik nog een keer zo’n dom idee krijgen :mrgreen: :oops:
Mellie, wat zei je gyn?
Jannigje, jij bent de volgende in dit kluppie die moet puzzelen met hypotheken, vreselijk saaie stof, maar ozo belangrijk, jullie komen er vast wel uit, succes!
Tammy, wat gebruik je voor je benauwdheid? Voel je je al beter?
Ik heb bij beide zwangerschappen ventolin gebruikt, dat mocht gewoon, ik kon er op dat moment nog niet buiten. De ventolin ging later over in Seretide maar ook daar ben ik mee gestopt, sinds de verhuizing ben ik het af gaan bouwen op advies van de dokter. Ik vond het doodeng, was ook wel psygisch, als ik m’n medicijnen niet bij me had werd ik meteen benauwd. Maar nu weet ik dat ik zelfs zonder medicijnen heel hard kan fietsen zonder dat er een aanval komt! Ipv elke dag heb ik het nu maar heel af en toe nodig, maximaal 1x per week.
Kimmie koopakte getekend! Gefeliciteerd! :dance:
Martine, ik heb al uitgebreid ons nieuwe topic bij het showforum bekeken, erg leuk, leuk idee! Ik zit eigenlijk nog te twijfelen of ik foto’s zal plaatsen, omdat het anonieme er dan helemaal af is. Maar zoals ik al zei, iedereen die ik ken (nou ja, bijna iedereen) weet dat ik zwanger wil worden. Maar ik zou wel graag zelf willen bepalen wanneer ik (mocht het lukken) het aan iedereen vertel, vandaar dat ik nog twijfel :think:
Tuurlijk denk ik niet dat mijn schoonmoeder hier op het forum zit, mijn vriend zegt altijd dat als je zijn moeder iets verteld, dat dat het zelfde is als het in de telegraaf zetten :mrgreen:
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
@Verootjuh wrote:
@ilonaT wrote:verootjuh, je hebt helemaal gelijk.
Sja... maar aan de andere kant.. zou je liever willen dat ze tegen je liegen?
Ik kan dat zelf dus niet.. Ik vind het hypocriet om iets te zeggen wat ik niet meen :roll:
In dit geval (van die mensen die ik dus ken die een 4e krijgen) zeg ik maar niks...
Wij krijgen een vierde, dat moet ieder toch voor zich weten????? :roll:
Liever een erbij dan een eraf... :silenced: