De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

nou wij gaan voor de tweede ronde , had geen enkel voorteken maar toch net :evil: ongi geworden…

het was natuurlijk ook net de eerste maand. we gaan gewoon weer verder :smiley:

vind het erg leuk op het forum . je kan lekker van je af schrijven en natuurlijk gezellig kletsen .

Balen Ilona… Vol goede moed naar de volgende ronde :-*

Ilona balen! veel succes volgende ronde

En ook voor Vicky

Welkom, ik kan het goed begrijpen hoor, ik kom hier als ik ff tijd heb maar mijn hoofd zit ook zó vol

Mellie… hoe is het nu?

Hier een verrassing. Lichaam begon tekenen van ei te vertonen (10 dagen eerder dan dat ik het verwachtte)

Persona ovulatietestje gedaan en Tjakka, mega streep. Ik ga er zo nog een doen want geloof het niet. Dit is op de dag dat ik het vroeger zou verwachten, dus stiekem hoop ik dat mijn cyclus weer normaal is… Duim maar voor me.

He Kiddo, spannend dus en gefeliciteerd met jullie optie op nieuwbouw!! Toevallig hebben wij net een paar weken terug onze optie afgezegd ivm te hoge onderhoudskosten, maar door het huis heen stuiteren klinkt heel herkenbaar!! Wij zoeken nog even verder, succes met het verdiepen in alle materie! En met je boek, klinkt interessant! Geef je een seintje wanneer wij je in de boekenwinkel kunnen verwachten?

Ilona, welkom hier, klets gezellig mee. Volgende ronde meer geluk hoop ik !! :pray:

Femke, spannend, en fijn dat je nu een zalfje hebt, hopelijk is het nu snel weg!

Claudje, mannen, zucht… klinkt herkenbaar hoor, hopelijk was het toch raak!!

Moniek, jammer, maar begrijpelijk. Jij ook veel succes in elk geval.

Hopelijk is iedereen niet meer moe en heeft iedereen vannacht lekker geslapen. Ik was om 5.30u wakker door Thom, wel lekker hoor die nachten door kunnen slapen, maar dit is wel erg vroeg!!! Ga regelmatig 'smiddags even meepitten, maar ja, dat doe je ook niet elke dag, zeker niet nu er zoveel te doen is aan studie!! Meneer wilde nog wel tot 6.20u blijven liggen met af en toe wat kletsen, maar was de rest van de ochend echt niet te genieten, en mama dus ook niet… hopen dat het straks wat beter gaat met ons, even lekker in de zandbak spelen. Eerst nog maar es hard doorpezen met de studie, tot later!!!

Maggie

Goedemiddag,

Moniek wat jammer nou dat je niet meer meeschrijft, ik begrijp het wel hoor, met zoveel drukte. Ik hoop maar dat je schoonmoeder je nog helpt met jehuis?

Jannigje, ja, je hoofd loopt natuurlijk om als je zoiets spannends gaat doen als het kopen van een nieuw huis! We zullen duimen voor een normale cyclus!

Femke, ik hoop dat het zalfje helpt, heb je veel last van jeuk?

Zo Maggie, jij was al vroeg wakker, daar zou ik ook niet vrolijk van worden…

Ilona, van harte welkom! Ik zie dat je uit medemblik komt, ik ken die omgeving erg goed, ben opgegroeid in die buurt. Hoe oud ben je?

Vicky, mijn menstruatie is een stuk serieuzer dan vorige maand, ik hoop niet dat het vanaf nu elke maand erger wordt :think:

Sneu toch he, dat tanden krijgen. Als ze nu doorzijn zeg maar, is ze dan ook minder verdrietig al?

Oh, joh het is hier kermis en ik had m’n kinders beloofd om te gaan. Ze mochten alleen thuis lunchen, vanmiddag vrij vanwege studiemiddag.

Na enig twijfelen wilden ze allebei wel in de octopus/polyp weet ik het, maar ik vond het wat te wild en te hoog om m’n zoontje alleen met z’n zus erin te zetten, dus besloot ik om dan maar met z’n drietjes erin te gaan :shock: Wat een verschrikkelijk slecht idee was dat! Toen ie begon voelde ik me voor een paar seconden nog even 15 jaar, de leeftijd waarop ik dat nog leuk vond enzo, maar al snel heb ik m’n ogen dichtgeknepen en ze niet meer open gedaan tot we stil stonden! :sick: Ik wist niet waar ik het zoeken moest na afloop :sick: de kinderen nog in van die kinder-botsauto’s laten rijden en ik maar :sick: oh wat een ellende. nu, een uur later en weer thuis op de bank voel ik me pas weer de oude.

Zucht, nu moet ik dus nog boodschappen gaan doen en tussendoor vanavond stofzuigen en de was, morgen weer werken, bleh het is er nu al te warm voor. Nou ja, als ik eenmaal bezig ben valt het altijd mee.

En dan zondag naar The Wiz!

Ik weet niet wat er met me is, maar voel me niet zo lekker dus ga zo op de bank liggen. Ga dus niet reageren. Sorry, hoor, dat ik zo ongezellig ben. Heb een eind gefietst en heb echt super trek. Voel me heel slap soort zeg maar. heb net zoveel gegeten als normaal zelfs iets meer, weet niet wat dat is. Nou dames ga lekker op de bank liggen

sterre, ik woon nu 3 jaar in medemblik en ben 26 jaar… :smiley:

woon je hier nog in de buurt?

verder ben ik een stay at home mom!

ik geniet heerlijk van mijn kinderen en mijn mannetje.

wij zijn sinds april gestopt met de pil en hopen op nog zo’n heerlijk wondertje… :inlove:

Tja Tammy, wie weet? :pray: Geeft niets hoor, als je minder reageert, zorg maar goed voor jezelf, wel fijn dat je even gedag komt zeggen :-*

Ilona, ik woon sinds kort in Almere, maand of 5 nu. Maar ik heb al heel wat woonplaatsen gehad in noord holland en zelfs in zuid holland! Ben nu wel wat verhuis-moe hoor :wink: Ik wil nu weleens langer dan 6 jaar ergens wonen, dat is me nog nooit gelukt :eh:

Bevalt het goed in Medemblik?

ik vind het wel fijn hier lekker hoekhuis met een geweldigge tuin erom heen :smiley:

dat is echt fijn voor de kinderen en de dieren. :smiley:

alles is op loopafstand zoals scholen winkels stadje , jah ik vermaak me hier wel hihi :dance:

ik zou er denk ik ook wel eens moe van worden steeds verhuizen , heb je het nu waar je woont wel goed naar je zin?

Ilona, het bevalt heel goed hier, gelukkig! Fijn huis, fijn tuintje :wink:

Soms lopen de dingen in het leven nou eenmaal niet helemaal gladjes, waardoor verhuizingen soms noodzakelijk zijn. Ik heb na m’n scheiding 3 maanden bij m’n zus gewoond, toen nog een maand in een vakantiewoning, dus als je dat allemaal meetelt, ben ik 12x verhuisd in m’n leven :shock:

Je zou zeggen dat je er daardoor bedreven in raakt, maar de laatste keer viel weer zwaar tegen, jemig wat hadden wij een rotzooi! Hadden? Hebben :shifty: 't staat nu allemaal op zolder :doh:

Goedenavond meiden!

Tja, ik kom weer eens voor geen meter aan reageren toe de laatste dagen.

Ik zag dat een aantal meiden om dezelfde reden hebben afgehaakt.

Eigenlijk draag ik momenteel ook niet zoveel bij, maar ik blijf gewoon pogingen wagen om hier bij te blijven :lol:

Mellie dit duurt maar voort zo he? Echt knudde. Nu weet je gewoon NOG niet hoe het pcies zit. 'k Hoop maar mee dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ilona welkom. Hier ook een mama van 2 die er graag (op enig moment, 't heeft niet echt haast) eentje bij zou willen.

Kimmie1976 wat heerlijk dat jullie even lekker op vakantie gaan! Ik ben echt helemaal niet jaloers :liar:

Marloes ik ben benieuwd wat jij krijgt! Ik heb 2 jongens, en ik was beide keren misselijk 8)

Maggie veel succes tijdens de ‘spannende dagen’ (vooral met motiveren van je mannetje :wink: )

Femke ik hoop dat je snel helemaal van die ellendige gordelroos af bent!

Enne…het is al bijna eind mei 8)

Jannigje gefeliciteerd met de optie! :dance:

Wat zijn de vervolgstappen?

Vicky een :hug: voor je meisje. Dat de tandjes er maar snel door mogen komen, dan is ze er weer eventjes vanaf!

Sterre74 mij krijg je dus ook echt voor geen goud in dat soort kermisattracties 8)

Veel plezier bij The Wiz zondag!

Hier is het nog steeds druk. Veel werk, en ook in huis veel te doen.
Vandaag was ik vrij om met Leandro naar het ziekenhuis te kunnen gaan.
Vanochtend ben ik met Julien de stad in geweest. We hebben weer wat aanvullingen voor zijn thuisbibliotheek gekocht (ja, mijn zoon is een echte boekenwurm 8) ) en wat leuke kleertjes.

Ik heb trouwens onder SHOWFORUM MAANDTOPICS een topic geopend getiteld APRILSTOPPERS 2007
Ben namelijk ontzettend benieuwd naar jullie, jullie kindjes, mannen etc. :mrgreen:

Groetjes,
Martine

Link naar ons showforum topic:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1614448#1614448

Hey meiden, ook hier weer ff een beriggie van mij :wink: Vanmiddag is de voorlopige koopakte van ons nieuwe huis getekend :dance: :dance: :dance: Nog ruim 4 maanden wachten zucht :lol: Maar goed het is in elk geval zo goed als rond en we kunnen ons nu storten op het verkoopklaar maken van ons eigen huis en ons gaan voorbereiden op de vakantie, want die staat ook over een paar weekjes al voor de deur :dance: Druk, maar allemaal leuk :mrgreen:

Mel, ik hoop dat alles snel een beetje reguleert en dat je anders morgen van je gyn een duidelijk antwoord krijgt :pray: :hug: Ik zou er helemaal gek van worden als mijn lichaam zo zou doen :?

Claudje, jammer dat je vent juist in je vp geen zin had :roll: Maar wie weet is die ene keer wel goed geweest :lol: Er is maar 1 goede keer voor nodig he :wink:

Marloes, jammer maar ook goed dat je misselijk bent :hug: :thumbup: Wie weet, ze zeggen het wel he als je zwnagerschap heel anders is dat het geslacht dan ook anders is :wink:

Sterre, is het bloeden alweer wat minder :think: Bij mij is het overigens wel zo dat ik zonder pil steeds zwaarder ongesteld ben geworden (ben na de bevalling even zonder pil geweest en nu was het ook alweer heftiger :? ) En sterkte met je verstrooidheid :lol: :-* Zolang het geen hele ernstige dingen zijn kun je er nog wel om lachen toch?! Hoe is het inmiddels met je zus, of heb je haar nog niet gesproken?! Kan me voorstellen dat ze haar stem een beetje ontziet als deze zo snel minder wordt :hug: Hopelijk geneest het allemaal snel vanbinnen :-* Wat mijzelf betreft was ook niet leuk, maar des te mooier was de verrassing dat ik zomaar zwanger bleek te zijn en een mooi, lief ventje heb gekregen :inlove: :inlove: :inlove: Lekker middagje kermis dus :liar: volgende keer toch maar wijs aan doen door aan de kant te blijven :wink:

Maggie, idd raar verhaal hoor dat er 2 leerlingen later aankomen :think: daar hoort toch idd wel iemand toezicht op te houden :o Ik bedoel school is toch verantwoordelijk voor de kids onder schooltijd en bij buitenschoolse activiteiten :think: Ik sna trouwens dat het lastig is als je vent niet wil klussen :shifty: Hier heb ik al 5 jaar een groter libido dan hij en dat levert wel eens issues op :oops: Al is mijn libido sinds de geboorte van Valentijn ook wel wat ingezakt hoor, maar nu heb ik toch weer vaker zin :wink:

Tammy, doe lekker rustig aan meis en maak je niet gek he :hug: Ik hoop dat je niet ziek gaat worden en dat je je snel weer wat lekkerder voelt :-

Femke, fijn dat je ha een zalfje heeft gegeven :thumbup: En nog beter dat het niet verder spreidt :thumbup: :thumbup: En ook nog lekker onder de zonnebank kunnen kruipen, dat maakt het vooruitzicht allemaal weer iets beter he :hug: Nog maar 2 weekjes meis :dance: :dance: :dance: Heb je al last van zenuwen of valt dat u wel mee!? Spannend hoor :-
En wie weet al trouwen met een klein frutseltje in je buik :pray: :pray:

Jannigje, ja sorry hoor, nu ik het lees denk ik, ja volgens mij heb ik het in een ander topic ook al eens gevraagd :oops: :doh: Maar goed, ben benieuwd hoor!!! Laat je het idd wel weten als het te koop is en waar dan! Zou voor een 2e zeer goed van pas komen als dat allemaal normaal gaat :lol: Ik kan me helemaal inleven in je stuitergevoel hoor :lol: Gefeliciteerd hoor met de optie :-* :dance: :dance: Hier ook nog helemaal in stuiterstemming door het tekenen :mrgreen:

Moniek, jammer dat ook jij gaat afhaken :frowning: maar wel begrijpelijk hoor :wink: Hoop dat je binnenkort weer mee komt beppen en anders dat je wel laat weten als je zwanger bent :wink: Wil je in de tussentijd nog wel gewoon in het lijstje blijven staan, is mss wel zo makkelijk als je straks toch weer komt meebeppen :lol:

Vicky, wat sneu voor Kaylee :hug: hoop dat haar hoektandjes snel helemaal doorkomen, want het blijft idd een zielig gebeuren als ze er zo’n last van hebben :frowning: Hoop dat je hoofdpijn na vandaag ook weer over is :hug: Ik heb dat ook vaak, mar dan juist de eerste 1 a 2 dagen :?

Ilona, welkom bij ons cluppie :wink: Wat leuk dat jullie voor een 3e wondertje willen gaan! Jammer dat je toch nog op de valreep ongi bent geworden, maar wat je zelf al zei, het is pas de eerste ronde :wink:

Nou dat was het eigenlijk wel ff?!! Ik ga ff bakkie thee zetten en dan lekker in een hoek van de bank nestelen en House kijken :wink:

Tot snel weer he :-*

He Martine, leuk ons eigen showtopic :dance: :dance: :dance: Ga later vanavond gelijk ff struinen in mijn mappen voor leuke foto’s :stuck_out_tongue: Was alles goed in het ziekenhuis met Leandro? Wat leuk dat Julien zo’n boekenwurmpie is :inlove: Ben zelf ook gek op lezen en heb al bergen boeken en boekjes voor Valentijn ook, nu maar hopen dat hij het goed oppikt en het straks ook zelf leuk vindt :wink:

Ik had al tijdens mijn zwangerschap erg veel boekjes gekocht. Nu heb ik de boekjes die geschikt zijn voor deze fase (lees: waar geen bladzijden uit gescheurd kunnen worden :cool:) in de la onder de box gedaan. Hij wil regelmatig dat we die la voor hem open doen zodat hij al zijn boekjes kan doornemen.

Hij leert er ook veel woordjes door :thumbup:

Ik heb ook foto’s in het showtopic geplaatst!

Hoi hoi,

Daar ben ik toch weer even. Voel me weer stukken beter nadat ik gegeten heb en even op de bank gelegen heb. Heb het nu alleen beetje benauwd, maar dat komt denk omdat ik vandaag best wel heb lopen stressen. Dat heeft altijd lekker uitwerking op mijn longen, maar weet niet of de medicatie die altijd neem schade kan aanbrengen bij eventuele zwangerschap. Heb dus maar even geen medicatie genomen, ga zo wel lekker warm douchen en naar bed dan zakt de benauwdheid wel weer.

Zo zal even gaan reageren, wordt denk wel lang lijstje.

mellie: Vervelend meid, die onzekerheid :wall: . Morgen heb je een telefonisch gesprekje met de gyn toch?? Hopen dat hij je wat meer duidelijkheid kan geven. Misschien een idee om ook de huisarts te bellen, dan kunnen ze bloedprikken, die zijn eigenlijk altijd 100 % veilig, dan weet je het zeker. Zou het kunnen zijn dat je later je eisprong hebt gehad, dan je denkt en dat het nog niet op de test te zien is, dat hoor je namelijk wel eens. Fijn trouwens dat het laminaat ligt :thumbup:!

Kim: Wat lijkt me dat afschuwelijk als je op zo’n jonge leeftijd krijgt te horen dat je waarschijnlijk geen kinderen kunt krijgen. Gelukkig was je lichaam het daar niet mee eens :dance: . OOk fijn dat ook jou pap uitslagen weer helemaal goed zijn. Lekker hoor zo’n vakantie naar Mallorca. Schiet al op. Wanneer ga je trouwens verhuizen, lees het al over 4 maandjes. Gefeliciteerd met het tekenen van je koopcontract nu is het echt officieel. 4 Maanden lijken lang, maar voor je het weet is het zover. Wij moesten ook nog 4 maanden wachten en nu nog 5 weken. Het lijkt of we paar weken geleden getekent hebben, maar das natuurlijk niet zo.

Sterre: Fijn dat je ongesteldheid nu wel snel is doorgebroken, das toch een teken dat je lichaam aan het ontpillen is. Had de eerste paar keer ook dat de menstruatie anders was, had steeds op de 10 de dag een doorbraak, dat heb ik nu sinds 2 maanden niet meer, dus denk dat de pil zo goed als uit mijn lichaam is. gefeliciteerd trouwens met het dreumes zijn :wink:. Ik ben over dacht nog iets van 30 berichtjes ofzo ook geen baby meer. Je hebt het zo te lezen erg naar je zin gehad op de kermis :?. Vervelend hoor.

Deborah: Geeft niet dat je ons beetje verwaarloost, als je ons maar niet vergeet :wink:!! Zo nu en dan even langs wipt, zodat we op de hoogte blijven van hoe het met jou gaat. Ach 1 dag na elkaar schild ook bij niks. Voel jij al iets?? Alvast gefeliciteerd met je verjaardag :kaars:.

Marloes: Hoe voel je je?? heb je het al verteld aan je familie?

Claudje: Nu komt de echte spannende tijd er dus weer aan. Ik merk aan mezelf hoe dichter bij mijn NOD hoe meer ik ermee bezig ben.

maggie: Fijn dat je mee blijft schrijven!! Zal :thumbup: :thumbup: voor je dat het eitje bevrucht wordt!

Femke: Wat fijn dat je ondanks de gordelroos toch onder de zonnebank mag. Hopen dat het snel weg is!! Dit is niet fijn :?. Van 1 keer klussen in de vruchtbare periode kan het ook raak zijn, al voor je :thumbup: :thumbup:.

Jannigje: Wat leuk dat jullie optie op een nieuwbouw hebben :D. kan me voorstellen dat je de hele dag hebt lopen stuiteren. Klinkt interesant je boek. Ik wil als er ooit een kleine komt ook heel graag borstvoeding geven, dus als je boek uit komt, laat het weten dan bestel ik hem. Fijn dat je je ei eerder heb gehad!! Misschien herstelt je lichaam zich vanzelf, dat zal wel heel fijn zijn!!

Vicky: Klopt wel wat je zegt dat er voor veel dames spannende tijd aanbreekt, onder andere voor mij. Nog 9 dagen tot mijn NOD, maar denk dat mijn NOD eerder is. Dacht dat ik mijn eisprong dag of 2 a 3 eerder had dan normaal. Spannend dus, kan er nog niet echt iets zinnigs over zeggen.

Ilona welkom hier, Fijn dat je de club hier komt versterken :D. Gezellig hoor!! Ow jammer, dat je toch nog ongesteld bent geworden!! Volgende ronde misschien meer geluk.

Mar10e: Leuk zo’n show forum. zal eens opzoek gaan naar een leuke foro van mij en mijn vriend. heb even vluchtig gekeken, dus zal zo even goed gaan kijken.

Jammer, dat een aantal meiden (even) afhaken :?, maar begrijp het wel. Gelukkig dat de rest wel gezellig mee blijft kletsen. Wordt het tijdelijk gewoon iets rustiger.

Nou het is een heel lang verhaal geworden, zoals jullie kunnen zien. hoop dat ik iedereen heb gehad! Ow ja mijn opa heeft geen fistol, maar waarschijnlijk een poliep. Mams had het verkeerd gezegd. Dus even afwachten, vind het wel spannend. Nou ga even op de showforum kijken

en dan bij mijn mannetje in bed kruipen. Was erg moe en ligt al op bed.

:-*

hoi dames.

Hier ook druk druk druk.

Jammer dat er steeds meer meiden zich af moeten melden.

maar heb er wel bergrip voor.

Vandaag heb ik met de kindjes op mijn werk(kdv) mijn verjaardag gevierd. we hebben lekker gesnoept en ben vreselijk door ze verwent.

Oh wat is het tco leuk om juf te zijn.

S’avonds nog even lekker in de tuin gerotzooit. heb plantjes van mijn moeder gekregen en die moesten hoog nodig geplant worden.

Staat anders ook zo lullig als ze hier zaterdag komt.

Morgen ga ik lekker met mijn mannetje uit eten bij de griek.

Zaterdag dan geef ik mijn feestje en komt er familie en mijn vrienden.

zelfs mijn opa en oma komen en die zijn sinds ik op mijn zelf woon( 3 jaar) nog nooit bij mij thuis gekomen.

dus ben benieuwd.

Jannigje gefeliciteerd met de optie op het huis.

Welkom jammer dat je ons hebt moeten verlaten.

hopelijk zien we je snel weer terug.

Ilona leuk dat je me komt schrijven.

Kimmie: fijn dat de koop akte nu getekend worden. en die vier maanden ach die gaan zo voorbij.

hihihi die tammy. ik voel sinds vandaag ook die steken ergens onder in.

Nou verder niet zo heel veel te melden ga even op het show forum neuzen.

Fijne avond verder

Wat jammer dat je opa en oma nog nooit bij je in je huisje is wezen kijken! Wel leuk dat ze dan nu eindelijk een keertje langs komen. Ik heb vandaag maar een aantal keer die steekjes gevoeld. Kan er eigenlijk nog niet echt iets zinnigs over zeggen. Hoop het in ieder geval :pray:. Voor jou natuurlijk ook :pray:. Weltrusten :-*

eh… mag ik me bedenken?

Ik mis jullie te veel merk ik, blijf gewoon lezen hier… :oops: :shifty:

Blijf maar gewoon bij jullie, al zal ik misschien niet elk dag reageren want druk hebben we het natuurlijk wel.

Maar goed, Mellie, ik duim voor je hoor meis, laat je lichaam in elk geval een keer een seintje geven waar je wat mee kan :pray:

Ik had gisteren ongi moeten worden, maar ben het nog niet, dus wie weet.

Heb maandag al getest, maar die was negatief… dus we wachten nog even af.

Ga ervan uit dat ik vannacht of morgen dan toch ongi word.

Hier alles wel oke, heb vandaag geshopt voor een bruiloft en ik heb een nieuw kapsel. Zal es kijken of ik er foto’s van kan maken…

Knuffel voor iedereen en sorry voor mijn getwijfel :oops: :-*