De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

Het laminaat ligt en Loek is nu Ryan zijn bed in elkaar aan het zetten.

Hier is het eten bijna klaar, nog een minuutje of 5 en we kunnen aan tafel.

Ik heb de hele dag al buikpijn en rugpijn maar er komt helemaal niets :frowning:

Zal later vanavond wel hard gaan doorbreken denk ik dan maar.

Ha, ik ben geen ā€˜baby’ meer maar een ā€˜dreumes’ :dance: joepie :dance:

sorry sorry sorry. ikben jullie echt aan het verwaarlozen.

Maar ik heb het de laaste tijd ontzettend druk.

Lees wel mee maar kom gewooon weg niet aan reageren toe,

Maar ik ga weer extra hard mijn best doen.

Het weekend ben ik eerst gaan shoppen. maar niet veel gekocht. heb alleen maar kado gekocht voor de verjaardag van mijn peetkindje.

( zoontje van mijn beste vriendin). hij was zondag 1 jaar geworden.

super groot feest super veel kado’s

Zag dat er een aantal mensen dit clubje hebben moeten verlaten.

jammer. cell en minnie sucses verder.

mamma25 Welkom, gezellig dat je mee komen kletsen.

Mellie wat jammer zeg weer een negatieve test. kan me voorstellen dat je nu hoopt dat je snel ongi word. al die onzekerheid lijkt me ook niks.

Sterre let’s hope dat het inderdaad innestelings bloed is en dat het niet zoals de vorige maand gaat. ik :pray: voor je.

Tammy we hebben volgens mij een dag na elkaar de nod. mijn nod staat verkeerd in het lijstje. ik heb het toen stom weg verkeerd berekend en dus verkeerd door geven.

Het word inderdaad super spannend. en ben natuurlijk reuze benieuwd.

verleden week natuurlijk even flink geklust. hahaha.

Ga maar weer eens verder met de voor bereidingen voor mijn eigen verjaardag. ik word de 25e alweer 27. en ik heb nog een hoop te doen.

Liefs

ik ben echt mega druk nu,

makelaar is vandaag langsgeweest voor fotos

morgen cb wegen en arts

vrijdag moedergroep van de vbn

en mijn boek moet verder af.

:smiley:

verder alles goed hier, het gaat wel langzaam zo’n cyclus van 40 dagen…

morgen ga ik even bijlezen.

Weltrusten dames,

Heb even bijgelezen, maar ben moe, dus ga niet meer reageren.

Tot morgen. Wou ook nog even kwijt dat ik echt blij ben met jullie :-*.

'Navond meiden, ben ik nog ffies :wink:

Sterre, ik hoop dat je lijf je niet weer voor de gek houdt :pray: :pray: :pray: Het is je zo gegund :-* Gelukkig zijn je nare buien nu weer wat beter, lekker dat je met je vriend gepraat hebt erover en zeker omdat het ook geholpen heeft :thumbup: Wat mijn vervroegde uitstrijkje betreft dat kwam door een ma op mn 21e hierna heb ik bijna 3 jaar niet gemenstrueerd en een hormoontekort gehad waardoor ik, als ik dat hield, ook geen kinderen zou kunnen krijgen :cry: Dat was al niet zo to om op de 21 te horen, want zelfs 3 zware hormoonkuren hielpen niet om de ongi op gang te krijgen :? Maar goed, na bijna 3 jaar begon ik spontaan weer te menstrueren en ben ik dus netjes weer bij de gyn geweest om mijn hormoonpeil te laten nakijken, dit was wonderbaarlijk helemaal op orde en toen zei de gyn "ach, nu je er toch bent, zullen we maar gelijk een uitstrijkje maken, dan hebben we dat ook gecontroleerd :wink: " Tuurlijk geen probleem, niks om me zorgen over te maken… Tsja en toen kwam eruit dat ie 2 was en toen halfjaarlijkse controle tot ie inderdaad 3a was :thumbdown: Maar goed, lag verhaal maar zodoende dus, ik had zelf nergens last van ofzo :think: En gelukkig is nu alles goed en ik heb afgelopen september mn uitstrijkje weer gehad, 2 maanden voor mijn 30e :wink: en die was ook weer helemaal goed :thumbup: Ehct lekker trouwens voor je zus dat ze zich geen zorgen hoeft te maken :thumbup: Is dit iets wat wel terug kan komen, of is die kans nihil :think: :oops:

Mellie, top dat het laminaat zo snel gelegd is, superLOEK :stuck_out_tongue: en Ryan zal inmiddels wel al lang en breed in zijn eigen bedje liggen :zzz: :wink: Balen dat je ongi toch niet echt lekker doorzet joh, hoop dat ie inmiddels wel heeft doorgezet trouwens en anders komt het mss vannacht wel of morgenochtend, dat zijn van die lekkere tijdstippen ervoor :wink:

Lua, we zijn allemaal druk idd, dus dat geeft niks joh :wink: Leuk dat je een petekindje hebt :inlove: Nog maar 3 nachtjes slapen dus voor jouw verjaardag :dance: Alvast gefeliciteerd dan maar he (voor als ik het dan vergeet :oops: ). Wil je mij trouwens je juiste NOD even pb-en :think: Dan kan ik die veranderen in het lijstje :wink:

Jannigje, druk bezig met je boek :wink: Wat voor boek is het trouwens :oops: Mss heb je het ergens al geschreven, maar ik heb namelijk geen idee :oops: Spannend morgen cb en arts :pray: Kan me voorstellen dat het wachten voor jou lang duurt met 40 dagen in je achterhoofd :roll: :hug:

Nou, hier vanavond ff de huiskamer omgegooid, het lijkt nu veel ruimer :wink: :lol: Dat wil ik al 5 jaar, maar Tim wilde het niet en nu gaan we verhuizen en wil hij het in een keer wel :doh: En ik had gewoon gelijk, het staat dus idd veel ruimer :wall:

Verder gaat alles zijn gangetje hier :wink: Morgen naar een vriendin met 2-ling (ruim een maand ouder dan Valentijn) en vrijdag op kraamvisite bij de buuf die 11 mei bevallen is :inlove: En tussendoor nog huisje runnen en grote spullen opruimen en een deel naar mijn schoonouders brengen voor tijdelijke opslag :stuck_out_tongue: :wink:

We gaan trouwens 17 juni op vakkantie :dance: We hebben zaterdag geboekt ff lekker 11 daagjes ertussenuit naar Mallorca :thumbup: Heb er nu al helemaal zin in :shifty: En als we terugkomen is het nog maar iets meer dan 3 maanden voor we de sleutel krijgen :silenced:

Nu ga ik ff lekker naast mijn ventje schuiven, want die ligt al in bedje :zzz:

Welterusten meiden en tot snel weer :-*

Nou…ik snap er geen jota meer van, buik en rugpijn zijn weer weg en vanmorgen tot twee keer aan toe overgegeven… :wall:

Soory dat ik even ego bezig ben, heb een rotbui nu niet normaal meer :cry:

Oohh Mellie, ik zou willen dat je ook wat meer zekerheid kreeg. Wanneer moet je ook alweer naar de gyn. Hopelijk wordt je dan wat wijzer!!

Zo ik ben weer terug van weggeweest. We hebben een leuk maar ook druk weekend achter de rug

Nou inderdaad, dit is toch ook niet te doen… :hug:

Hier ook erg rustig eigenlijk. Zit nu in de twee weken wachttijd. Maar als het nu raak is dan moet Richard toch wel erg goed geschoten hebben want we hebben het in mijn vruchtbare dagen maar 1x gedaan. :roll: Net in die dagen had meneer geen zin…zucht…achja…

Marloes, hoe voel je je? :-*

Het ging eigenlijk heel goed. Alleen ben ik sinds vanmorgen behoorlijk misselijk. Ik kan me dat van de zwangerschap van Mathis eigenlijk helemaal niet herrinneren. Misschien een meid deze keer :mrgreen:

Hallo Allemaal!

Tammy fijn om te lezen dat je blij met ons bent :mrgreen: Ik ben ook blij hoor, met de april stoppers :-*

Vanmorgen werd ik wakker van buikpijn en stromend bloed :evil: nou ja, zo erg was het nou ook weer niet. Maar in ieder geval geen innesteling, kweetniet of het m’n lichaam is dat me voor de gek houdt, m’n lichaam kan ook veranderen doordat ik niet meer aan de pil ben.

Maar die verstrooidheid, jee ik mag wel uit gaan kijken, tot nu toe geen ernstige dingen hoor, maar de gekste is wel dat ik net met een tas vol lege potjes enzo naar de supermarkt ging, braaf met m’n boefje al het glas in de bak gegooid, gezocht naar m’n muntje voor het karretje, maar dat heb ik waarschijnlijk gisteren in het karretje laten zitten, dus dan maar een mandje gepakt, bij het afrekenen geen flauw idee meer waar ik die plastic tas gelaten had! Ik vergeet wel vaker iets, zoals dat ik gister een koude beker thee in de keuken zag staan, maar ik weet gewoon niet wat ik met die plastic tas gedaan heb! Gelukkig had ik wel m’n rugtasje met portomonee en pinpasjes :wink:

Marlous, heb je al aan je fam. verteld dat je zwanger bent? Jammer dat je misselijk bent, maar je weet waar je het voor doet :wink: Moet je ook overgeven?

Mellie, wat rot zeg, dat je weer moest overgeven…tja, die rotbui is dan ook wel te verklaren he… :hug:

Wel super dat die Loek zo snel laminaat kan leggen!

Claudje, och je weet maar nooit natuurlijk, het kan raak zijn…

Kimmie, wat erg zeg, dat je menstruatie niet op gang kwam na die ma, en wat verdrietig als het er naar uitziet dat je geen kinderen meer kunt krijgen :frowning:

Gelukkig is het goed gekomen, je hebt een prachtig klein mannetje.

Over mijn zus, ze moet nog 10 jaar lang elk half jaar voor controle, dus er bestaat wel een kans dat het terugkomt denk ik. Ik heb haarzelf nog niet gesproken sinds zondag, maandag heeft ze zoveel mensen gesproken dat ze last kreeg van haar stem, dat ik alleen even met haar man gesproken heb. Door de operatie, toch dicht bij je keel, was ze haar stem een beetje kwijt.

Oja, Jannigje schrijft een boek over borstvoeding, ik had het zelf ook al eens gevraagd.

Lua bijna jarig, ga je een feestje geven van het weekend?

Poeh, mijn buurman heeft het moeilijk :? nu het weer lekker weer is zijn de mensen weer meer buiten he, hij heeft op woensdag altijd de zorg over hun 3 jonge kindjes en zo te horen zijn ze van alles aan het uitvreten vandaag, hoor een boel gemopper…

Maar over dat lekkere weer gesproken; lekker weer! De fiets maar weer eens gepakt naar m’n werk 8)

Het blijkt dat ik op de 29e alleen de verpleegkundige zie voor de uitstrijk dus heb meteen maar een telefonische afspraak gemaakt voor vrijdag.

De Gyn schijnt zelf niet aanwezig te kunnen zijn op dinsdag.

Ik hoop dat ik dan antwoorden krijg op de zaken die nu spelen, ik wil toch wel weten of ik nu gek ben of niet…

Ha allemaal,

Zo, weer even flink wat bijgelezen. Ik heb het zo ontzettend druk gehad, geen tijd gehad om eerder te reageren. Ik blijf schrijven hoor!! Spannend om met iedereen mee te leven en mee te leven!!

Gisteren sportdag gehad op de stageschool en 's avonds weer naar school. Was gesloopt!!

Onverantwoord vond ik het gisteren, de leerkracht van mijn stageschool had niet goed gecheckt of alle kids weer op de fiets terugzaten na de sportdag, bleken er 2 nog veel later weer op school te komen… Zelfs ik voelde me verantwoordelijk, maar ik vond het ongelooflijk!!

DE spannende dagen komen er hier ook aan. Lang weekend voor de boeg, hopen dat er een paar keer geklust gaat worden!!! Haha… manlief heeft de laatste tijd niet zo vaak zin… vind ik best heel lastig merk ik. Nou ja,w e zien wel. Moet maar proberen er niet teveel druk op te zetten, dat werkt al helemaaaal niet!!!

Heb effe geen puf om verder te reageren, sorry effe ego-en…tot snel meiden!! Ga effe Melrose place kijken, we hebben net het 2e seizoen gehaald, heeerlijk, al die intriges!!!

Maggie

Sorry, heb even niet zoveel zin om op iedereen te reageren.

Ben erg moe vandaag, dus ga lekker mijn bedje in.

Beloof dat ik morgen echt even op alles ga reageren waar ik dat nog niet op had gedaan. Nog 1.5 week en dan zal ik het weten. Heb de laatste dagen zo nu en dan links onder en dan rechts onder tja hoe zal ik het noemen last ofzo. Soort steken af en toe, dus spannend.

Weltrusten allemaal voor straks

Dames,

Hier ook doodmoe :zzz:

Ga ook zo slapen.

Toch vandaag naar huisarts geweest. Heb zalfje gekregen (is een soort pijnstiller) voor mijn gordelroos. Maar hij spreid GELUKKIG niet verder. Dus alleen bij mijn rug en buik kan het wel wat worden.

Meer kon ze niet doen, maar mag gelukkig wel onder de zonnebank. Ben al 1,5 week niet geweest omdat ik bang was dat het gevaarlijk was, nee dus. Gelukkig.

Verder hier maar 1x geklust, wel op de meeste vruchtbaarste dag, ben dus benieuwd. Hihi. Moet eind mei ongie worden, dus afwachten maar weer.

Trusten dames, tot gauw (sorry dat ik niet kan reageren op iedereen) :-*

Oooooh

ik HAD willen schrijven

maar vanochtend vroeg belde mijn man dat de makelaar had gebeld.

We hebben een optie op nieuwbouw!!!

Heb de hele dag lopen stuiteren

CB ff tussendoor gedaan (was goed)

en zit nu - na een dag rondbellen naar banken en een avondje brochure opeten, pas achter de pc.

Mijn boek… gaat over borstvoeding.

Teruglezen… ik heb gescand. En wat me vooral opvalt is Mellie. Meid ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt.

Hoi dames,

Ik schrijf voorlopig hier niet meer mee. Ik blijf wel meelezen, maar reageren lukt me gewoon niet. Op het werk kom ik om van het werk en thuis heb ik het ook druk en ben dan blij als ik om 21.00 even op de bank kan gaan zitten. Als het weer wat rustiger is kom ik zeker weer meeschrijven.

Succes iedereen met zwanger worden.

Hee dames!

Wat jammer dat er een paar afhaken… Maar wel begrijpelijk hoor, hoop dat jullie ons snel kunnen komen melden dat jullie zwanger zijn :wink: :-*

Jannigje, een optie op een nieuwbouw! Super! Spannend he :mrgreen:

Femke gelukkig spreidt de gordelroos niet verder… Dat je onder de zonnebank mag wist ik ook niet, gelukkig maar!

Veel plezier op de wachtbank tot je ongesteld moet worden :wink:

Ik geloof dat er voor veel meiden nou een spannende tijd aankomt toch?

Mellie meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt…

Hier weer menstruatie-vrij. Had gisteren verschrikkelijke hoofdpijn, heb ik altijd de laatste dag dat ik ongesteld ben. Lag dan ook al om 21.15 in bed, heb heerlijk geslapen tot 7u.

De tandjes van Kaylee beginnen eindelijk door te zetten, de bovenste twee hoektandjes zitten er doorheen. De onderste twee zitten nog klaar. Kind krijgt altijd zoveel tandjes tegelijk, zo zielig. Maar ja dan is ze er ook sneller vanaf zeg maar :wink:

Ik ga nog ff stofzuigen en dweilen en dan is dat ook weer gedaan voor vandaag, kunnen we straks lekker in de tuin in de zon :mrgreen:

hoi hoi

ik ben Ilona en nog niet zo lang op het forum .

ik ben in april 2007 gestopt met de pil.

ik heb 2 kindjes en mijn mannetje en ik willen heel graag nog zo’n wondertje.

ik ben nu een paar dagen overtijd maar de test was negatief.

misschien te vroeg getest :frowning: ppffffff wat een spanning hihi

ik wens iedereen veel succes met zwanger worden . :thumbup:

en voor de geen die al zwanger zijn GEFELICITEERD :dance: