Meiden,
Ik ga me af melden, ik heb het veel te druk momenteel en dat blijft tot half augustus nog wel zo.
Bovendien hebben manlief en ik besloten dat we niet gaan vertellen wanneer er een kindje op komst is tot we circa 13/14 weken ver zijn.
Dit om zeer persoonlijke redenen. :-
Bijhouden lukte me momenteel toch al niet en ik ben aardig forum moe, dus ga me beperken tot mijn 2 trouwe topics en misschien de mama’s met naald en draad.
Als we verhuisd zijn dan zal ik ook weer gewoon druk zijn overdag, dus mijn tijd die overblijft voor KOk zal drastisch minder worden.
Ik wens iedereen zo snel mogelijk een mooie zwangerschap toe en natuurlijk een goede bevalling van een gezond en prachtkind :-
Liefs van mij
Cell
Jammer Cell,
maar succes met alles !
Goeiemorgen verder !
Hier wordt de gordelroos erger, maar denk dat de blaasjes geknapt gaan of zijn, dus ja, dan voelt het wel wat erger. Maar als je lekker bezig bent denk je er ook niet aan.
Ben moe moe moe Jelle was vanmorgen maar om 5.45 uur wakker. Terwijl hij gister toch redelijk laat ging slapen. Dus ja, ik kwam moeilijk mijn bed uit, heb hem tussen ons gelegd in de hoop dat hij ging slapen maar nee…
Fijne dag ! :-*
hoi :inlove:
mijn man en ik zouden eind mei stoppen
ik heb ook al eder een keer een krabbel geplaats hierzo
maar ik ben gisteren gestopt
mijn man en ik hadden zo iets die week maakt ook niet meer uit
ik weet nog niet hoe alles werkt
maar dat zal wel komen
hoe krijg ik nou straks zon lijntje eronder met je cycles enzo
geen idee hoe het heet
banner geloof ik
kan iemand me dat vertellen
nou ik hoop zowel het zwanger worden als het zwanger zijn met jullie te kunnen delen
en iedereen anders die ook een poging doet
heel veel sterkte ermee
liefs mama :vlinder:
Jammer Cell, maar wel begrijpelijk. Hopelijk is het snel raak
Mama25, welkom hier. Bij het topic hulp is onderweg kun je makkelijk een topic vinden voor het maken van een banner, zal hem wel even voor je kopieren en hier plakken.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232
Hier boven staat de link voor een banner aan te maken.
Verder is het hier rustig. Lichamelijk heb ik veel klachten, maar wil niet te grote hoop hebben, want dat heb ik al ooit gedaan en steeds moet je een teleurstelling verwerken.
Ik ben wel bang dat ik ongi ga worden voor het eind van de week, want ik heb al iets donker gele afscheiding :sick: :silenced: .
Goeiemiddag meiden
Cell, jammer dat je hier niet meer mee schrijft. Ik hoop dat je snel zwanger bent en je ons dan drie mnd later goed nieuws brengt :-
Mama welkom hier!
Mellie hoe is het nou met jou? Heb je nog getest?
Claudia waar zit je meis :-
Kim, hoe is het met jou?
Sorry voor de mensen die ik vergeet… Hier weinig te melden, behalve dat er geen twijfel over bestaat dat ik echt ongesteld ben :lol: Ik was gisteren best een beetje teleurgesteld, maar daar ben ik al weer overheen Nog een paar dagen en we kunnen weer aan de klus :inlove: :mrgreen:
Goedenavond,
Jeetje hé, waar is iedereen gebleven?? Een aantal hebben zich al even niet gemeld, benieuwd hoe het met ze gaat.
Mamma: Hoop het ook voor je
. Wat voel je dat je echt het idee hebt dat je zwanger bent?? Alvast gefeliciteerd met je dochter :dance:. Ben bang dat ik je anders vergeet te feliciteren :?. Tot morgen.
Cell: Vind het echt heel jammer dat je weg gaat :(, maar snap het wel. Wil je veel succes wensen met je nieuwe huisje en hoop ook voor jullie dat het snel raak zal zijn. Hier wat geluks sterretjes :: ::.
Femke: Wat balen meid, dat de gordolroos erger is geworden :?. Hoop echt snel dat het weg trekt! Ben je al bij de dokter geweest? Iritant dat Jelle vanacht wakker werd en niet meer wilde slapen, das geen leuk grapje.
Mama welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik wist eerst ook niet hoe alles werkte maar daar kom je gauw genoeg achter en anders horen we het wel. Is het nog gelukt met de banner??
Moniek: Hoe voel je je dan?? Zegt toch niks die donker gele afscheiding, dat heb je toch ook wel als je zwanger bent of niet?
Mellie: Ja, ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat!! Las ergens dat je vanmorgen vergeten was te testen, ga je morgenochtend testen?? Ow, hoop het zo voor je
!! Voel je je anders dan anders?
Vicky: Snap dat je gisteren beetje teleurgesteld was!! Denk dat als ik deze cyclus ook ongi wordt, wat ik natuurlijk niet hoop , dat ook zou hebben. Heb vorige week zo’n beetje elke dag geklust, dacht echt dat ik vorige week mijn eisprong had, slijmerige afscheiding en buikpijn, maar nu toch ook wel wat plakerige afscheiding, dus gaan we nog even door met klussen.
deborah: Zag dat wij precies op dezelfde dag onze NOD hadden :). Kunnen we samen zitten te zenuwen.
Vandaag een teamdag gehad op mijn werk, was erg leerzaam. Door de hoge werkdruk, door personeel tekort, zaten er veel collega’s in een negatief spiraal. We hebben gekeken naar onze eigen competenties, erg goed om te doen. Lang dagje gehad dus, van 7 uur tot en met half 5. Ben nu ook wel beetje moe . Ga het niet al te laat maken.
Kreeg net een niet zo’n heel leuk telefoontje van mijn broertje :(. We hadden gister verjaardag van mijn opa, maar die was heel stil en soms snel geiriteerd, wat niks voor hem is. Nu kwam hij bij mijn ouders langs met de mededeling dat ze iets in zijn lichaam hebben gevonden. Wat en wanner precies weet ik ook niet mijn broertje is naar boven gevlucht. Durf nu niet echt naar mijn moeder te bellen. Mijn opa was namelijk nogal overstuur en ik weet niet of die er nog is. Ben echt zo bang dat er iets met hem aan de hand is :(. Weet dat ik positief moet denekn, maar mijn opa is het laatste jaar zo erg verandert en heeft steeds van vanalles last, dat ik toch wel denk dat er een kans bestaat dat er een gezel ofzo in zijn lichaam zit. Dus moest het even kwijt! Misschien meld ik me vanavond nog even en anders morgenochtend! :-*
Goedenavond allemaal,
Cell, ik begrijp dat je het behoorlijk druk krijgt/hebt de komende tijd, jammer dat je niet meer meeschrijft. Ik denk zomaar dat ik je vast nog weleens tegenkom op het forum, wie weet kom je hier over een poosje wel vertellen dat je zwanger bent. Heel veel succes!
Tammy, wat een rotopmerking van je schoonmoeder zeg, sommige mensen hebben geen tact.
Ah Vicky ook ongesteld geworden…hier zet ie net als vorige maand niet door, dat duurde toen een dag of 4.
Ik ben even kwijt voor wie het allemaal spannend is de komende week, ik weet het alleen van Tammy en Moniek…
Oja, Mama, ik lees het net…spannend!
Andere Mama(25) welkom!
Femke, wat balen dat de gordelroos erger is geworden!
Maggie, wat een gezellig mannetje had jij achterop de fiets
Ik ben nog niet uit mijn dip gekomen, daar baal ik erg van
Sinds zaterdag ben ik niet te genieten en vanmorgen en vanmiddag was ik zomaar erg verdrietig, het zal toch wel hormonaal zijn :?
Wat wel een positief nieuwtje is is dat ze niets ernstig bij m’n zus hebben gevonden! Ze hoeft niet meer onder het mes, poeh, wat een opluchting.
Ga nu weer GTST verder kijken…
Tammy, lees nu net van je opa, wat vervelend zeg…ik denk dat je moeder jou wel zal bellen als hij weer weg is? Of anders je broertje nog een keer? Nee, dat is nooit leuk nieuws…sterkte :hug:
Hoi meiden. Ben hier helaas het spoor een beetje bijster :oops: . Lees niet regelmatig genoeg mee. En doordat ik er later bij kwam zijn er zoveel nieuwe namen voor mij dat ik niet bij kan houden wie wat ook al weer deed en schreef :? :eh: . Voel me hier een beetje verloren .
Haal mij maar uit het lijstje, en hoop jullie wel weer ergens anders op het forum tegen te komen.
Sterre: Nee, dat zijn zeker geen leuke dingen. heb net mijn moeder zelf even gebeld, kon niet echt wachten. Mijn opa had al een poos erg buikpijn en paar weken geleden poepte hij ineens steeds bloed :wall: . Na een week ofoz is hij naar de huisarts geweest en daar bleek dat hij een vistol heeft. Volgens mij gewoon een gezwel wat goed of kwaad aardig kan zijn. Begin Juni de 6de, dacht mijn moeder, moet hij naar het ziekenhuis, weet even niet precies wanneer en dan gaan ze het zeg maar onderzoeken. Ik hoop echt dat het niks ergs is . Ben toch wel beetj bang, want hij is toch ook al wel wat oud 75 jaar. Bij oudere hoor je wel vaak dat zoiets toch kwaadaardig is, maar moet wel proberen positief te blijven. Hoe was het trouwens bij jou zus?? wat fijn dat er bij je zus niks is gevonden :). Ik hoop eigenlijk dat ik 2 Juni gewoon niet ongesteld wordt, zodat ik voordat mijn opa naar het ziekenhuis moet even zijn gedachten opzij kan zetten.
Het was trouwens niet mijn schoonmoeder, maar schoonoma, zeg maar. Gelukkig zie ik die maar paar keer per jaar. Zij heeft echt altijd kritiek op dingen. Ach het is gewoon een oude zeurderige vrouw, denk ik maar.
Minnie: Jammer dat je weg gaat, maar snap het wel hoor! Hoop dat het snel raak zal zijn!
:-*
Sterre : gelukkig niks bij je zus gevonden. Minder van je dip. Ach, hier voel ik me ook sinds zaterdag niet lekker en heb zelfs vanmiddag 2 uurtjes geslapen. Ik hoop dat je je snel beter mag voelen.
Minnie : Jammer, maar succes met zwanger raken !
Tammy : wat er van je Opa, ik ga ook mee duimen dat het niks ernstig is !
Trusten dames, ik ga (ondanks dat ik niet erg moe ben) maar eens onder de wol kruipen, want heb hard slaap nodig !
Trusten :-*
Hallo meiden,
Ik heb net even bijgelezen, maar had vandaag zo’n drukke dag op werk (was pas om 21uur thuis) dat ik geen fut heb om te reageren.
Volgende keer beter :mrgreen:
Ciao!
He Tammy, ter geruststelling een fistel is geen kanker ofzo hoor, het is een ingekapselde ontsteking :hug: Ik heb er zelf al meerdere gehad (wat meer naar voren :oops: ) en het is makkelijk operatief te verwijderen. Neemt niet weg dat het heel vervelend is hoor :naughty:
Hier een stukje erover:
Een fistel (Latijn: fistula) is een niet-natuurlijke verbinding tussen een lichaamsholte en de huid. Een fistel kan ook een opening zijn tussen een klier en de huid, of tussen twee holtes in het lichaam. Een shunt is een kunstmatige opening.
Een fistel ontstaat meestal na een ontsteking in de lichaamsholte of in de klier. Als de ontsteking zich heeft uitgebreid tot de huid kan deze spontaan openbreken, of worden doorgebroken. Als de ontsteking zelf is genezen, kan er toch een fistel overblijven, waar af en toe weer vuil of vocht uit naar buiten kan komen. Meestal groeit de fistel echter vanzelf weer dicht als de ontsteking is genezen.
Nu nog even wat korte reakties, want ben net als velen hier erg druk en dus niet zoveel hier :oops: Zal voorlopig ook niet gaan veranderen ben ik bang, want als ik hier op KoK ben gaat mijn oude cluppie toch voor :shifty:
Voor wijzigingen in het lijstje, die zal ik nog steeds netjes bijhouden, maar ik wil ze dan echt graag per pb krijgen van jullie, want ik haal ze er hier niet meer uit Dus als je je eigen info even wilt checken in het lijstje en dan eventuele wijzigingen of onjuistheden aan mij wilt sturen per pb, dan verander ik het
Sterre, wat fijn dat de uitslag van je zus positief is :dance: :hug: Wat een geruststelling zeg!!!
Vicky, alles goed dus hier hoor, maar erg druk. Kleine man koorts gehad en heel lage ondertemperatuur van de week, dus even naar de HAP geweest, maar na bijna 1 uur wachten was zijn temp weer oke en werd ik even tactisch uitgemaakt voor overbezorgde moeder :evil: Gelukkig was Tim erbij en de man corrigeerde zich snel, maar goed hij heeft het toch snel gezegd Maar alles gaat nu weer helemaal goed gekukkig :thumbup: We zijn druk bezig met knoeien hier in huis, alvast grote dingen naar mijn schoonouders brengen zodat we hier wat ruimte krijgen om netjes op te bergen voor kijkers straks :shifty: En druk in het hoofd met het nieuwe huis straks :lol: Verder vandaag de box eindelijk opgeruimd en daarbij zwaar door mijn rug gegaan
Ik moest alles spijlen 1 voor 1 los draaien zowel uit de bodem als uit de bovenrand en dat waren er aardig wat en met mijn gevoelige rug was dat net ff teveel van het goede :?
Nou sorry dat ik verder ff niet reageer nu, probeer morgen nog ff rustig voorbij te waaien hier Ga u nog ff snel naar de aprilmama’s en dan een goede hete douche nemen en naar bed
Mar10e: Geeft niet hoor meid. Leuk dat je toch even snel een berichtje hebt geplaatst :).
Kimmie: Je berichtje stelt me toch wel wat gerust! Nou hopen dat het daad werkelijk een fistol is, fdat gaan ze nog onderzoeken, maar laten we daar maar vanuit gaan. Geeft niet dat je je minder laat zien hier, als je maar niet helemaal weg gaat :(. Vervelend dat je zoontje vorige week zo ziek was! wat nou overbezorgde moeder :evil:. Ow heb er altijd zo’n hekel aan als artsen of mensen te vroeg oordelen. Hopen dat de rugpijn snel weer over is.
Ligt het nou aan mij of nemen er hier een hoop bewust of onbewust wat meer afstand?? Dat gevoel heb ik een beetje, moet ik eerlijk zeggen.
Nou dames ga even in huis rommelen :-*
Tammy, ik hoop ook dat dat hetgeen is dat je opa heeft, dan vakt het allemaal mee, al is het zoals gezegd erg vervelend en pijnlijk Ik denk dat velen van ons heel enthousiast zijn gestopt met de pil en zich hier hebben aangemeld, maar na een tijdje ben je er idd wat teveel mee bezig door het forum en het kan best zijn dat sommigen er daarom bewust wat meer afstand van nemen. Ik ga niet helemaal weg hoor
Vond het altijd wel gezellig, maar ik merk gewoon dat ik niet evenveel tijd kan besteden aan diverse topics en dat vind ik niet eerlijk voor de dames die er wel veel tijd insteken, dus meld ik het maar even
En het aprilmoedertopic is toch mijn eerste topic vandaar :lol: Maar ik ga mijn best doen om wel wat vaker voorbij te komen dan ik de afgelopen week heb gedaan, want dat was wel heel schandalig :shifty: Maar goed, vanaf hier ga ik heel hard mijn best doen om weer in te haken
Hihi nee hoor het is niet bewust afstand nemen (van mij iig niet) ik ben gewoon een heel onregelmatige typer, altijd al geweest :oops:
Dat krijg je toch wel als je verschillende topics bij moet houden denk ik, soms ben ik op de 1 meer actief en dan weer op de andere…
Betekent niet dat ik jullie vergeten ben hoor :-
Hier begint eindelijk de buikpijn, hoop dat er nu een ongi komt want ik heb weer negatief getest.
Die onzekerheid word je gewoon helemaal maf van, het schiet niet op zo en ik heb mijn banner dan ook maar weggehaald, kon het niet meer aanzien haha.
Ik ga straks even goed bijlezen en reageren, ga nu wat voor de lunch regelen, Loek mag zo met laminaat aan de slag in de jongenskamer dus die moet zo klussen en ik moet Ryan uit die kamer houden :-
Hey Mel, ja ook dat kan een optie zijn he, net als bij mij :shifty: Meerderen van ons schrijven al wat langer op KoK en hebben zo al een tijdje hun vaste topicjes Ik hoop zo voor je dat je ongi nu doorzet zou er zelf helemaal gek van worden :wall: Sterkte ermee :hug: Wat lekker trouwens dat je als je zwanger bent bij de gyn nagekeken blijft voor je bmhk :thumbup: Ik begon ook op mijn 24e steeds met PAP 2 en toen was het ineens PAP 3a op mijn 26e en de cellen waren al aan het transformeren zeg maar naar kwaadaardige cellen, alleen waren het er gzd niet zo veel en hebben ze achteraf alles met de bioptie al weggehaald. Heb toen ook elk half jaar een uitstrijkje gehad en aangezien die alweer een tijdje netjes PAP 1 waren hoefde ik geen extra controle tijdens mijn zwangerschap, maar je maakt je toch zorgen omdat K onder invloed hormonen natuurlijk rare dingen kan gaan doen :? Maar goed, lang verhaal maar ben blij dat bij jou ook alles weer helemaal goed is en dat je er ook geen chemo of wat dan ook voor hebt hoeven krijgen :hug:
Hallo Dames,
Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen wat lastig is om alles hier bij te houden hoor, zeker als je nog in meer topics schrijft. Maargoed, we kletsen gewoon verder, ik lees zoiezo alles hoor
Net als vorige maand breekt de ongesteldheid hier helemaal niet door en ga ik weer hopen dat het dan misschien toch innestelingsbloed was. Toch ben ik niet erg zenuwachtig (op dit moment, haha) en wacht ik rustig af, want de vorige keer duurde het ook tot vrijdag voor het echt kwam.
Nare buien dip is weer een stuk beter, zeker na een goed gesprek gister met m’n vriend over mijn onzekerheden.
Wat me wel opvalt is m’n verstrooidheid, m’n plas :sick: ruikt anders dan anders en m’n borsten voelen wat gespannen, haha gespannen borsten…nou ja :shifty:
Kimmie, had je klachten dan dat je op je 24e al een pap2 uitslag had? Omdat je pas vanaf je 30e opgeroepen wordt bedoel ik…naar hoor, dat soort dingen.
Mellie, ik kan me voorstellen dat je dan liever maar ongesteld wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent…hoe gaat het met het laminaat?
Tammy, hopen maar dat het allemaal meevalt met je opa, naar hoor,dat ie pijn had enzo…
Mijn zus ontdekte dus een poosje geleden die bobbel in haar nek en daar is toen een punctie van genomen en het bleek een ‘hurtle cel adenoom’ te zijn. Hurtle is de man die het ooit ontdekt heeft. Adenoom is dus goed aardig, maar dit specifieke soort (het zat op haar schildklier) kan dus wel kwaad aardig worden, vandaar dat het eruit is gehaald voor verder onderzoek. Hoe dat nou verder zit weet ik niet, maar ze hoefde zich geen zorgen meer te maken en haar schildklier hoeft er niet uit, al is er wel een klein beetje van verwijderd.
Zo, we gaan maar eens een hapje eten