Tsjeee, rustig hier zeg, waar is iedereen?? Vast even lekker buiten met dit heerlijke weer!! Wij zijn er gisteren en vandaag ook even lekker uit geweest, vandaag hier even heerlijk gewandeld in de omgeving, echt heerlijk hoor, dat landelijke. Zijn nu aan het dagdromen om een boerderijtje te kopen, haha…
Gisteren weer teveel geld uitgegeven in de stad, zo’n leuk jurkje gekocht van Mexx, echt erg blij mee!! Had ik ook ECHT nodig…
mellie, sjonge dat moet schrikken geweest zijn. ik ben ook 31 inmiddels, dus vorig jaar ook mijn eerste uitstrijkje. Ik ging er helemaal van uit dat alles goed was, en dat was ook zo, maar als dat dan niet zo is kan ik mee voorstellen dat je je wezenloos schrikt!!! Gelukkig is alles nu goed!
Tammy, volgens mij ben jij echt reuze handig als ik dat zo lees, gordijnen maken, kastje fröbelen, leuk hoor!! Ik heb er het geduld niet zo voor… en de tijd ook niet, momenteel…
Nou meiden,tot later!!
hello
Ik leef nog hoor, en lees wel trouw steeds effe tussendoor…
Maar hebben het giga druk…
Ga zo ook weer aan de schilder, straks een verjaardag en dan is de dag al weer om…
Later kijk ik of ik nog tijd kan vinden :think:
Hallo, ik ben er ook nog hoor…
Ik ben mega chagrijnig, beetje depri zelfs, wie weet moet ik al ongesteld worden? Echt bleeeeeeh, alles irriteert me, jullie kennen het gevoel vast wel.
De kinderen zijn bij hun vader, m’n vriend (de doorzetter, ik bewonder hem in stilte) is nog aan het tegelen in de voortuin. Hij is nu over de helft, gelukkig, want als ik zo ben als ik nu ben wordt ik zo’n beetje hysterisch van al dat zand in huis! De stofzuiger gaat ook niet meer in de kast, ik zuig gewoon 2x per dag, als ik dat zand maar niet onder m’n voeten voel!
Tammy, ik heb een maand of 3 geleden een leuk salontafeltje gekocht via mp, dat staat dus sinds die tijd boven te wachten tot ik zin krijg om te gaan schuren en lakken :oops: Ik heb nu als stimulans de huidige tafel te koop aangeboden, kreeg net een bod van 25 euro, ik ga maar akkoord, dan is dat grote ding tenminste weg en dan zie ik wel weer verder, het nieuwe tafeltje is niet lelijk, ik wilde alleen een kleurtje lak geven dat bij de eettafel past.
Mellie, gelukkig dat de pap-uitslagen nu goed zijn! Gewoonlijk is het om de 5 jaar toch?
Maggie, lekker geshopt, ben een piepklein beetje jaloers, mijn geld is voor deze maand zo’n beetje op, en m’n salaris komt zo ongeveer de 25e pas en ik heb gewoon zo’n zin om lekker geld uit te geven! Nou ja, een van mijn luxe-problemen 8)
Cell, hard aan het werk! Hoe is het verder, al het idee dat je zwanger zou kunnen zijn?
Marlous is in Nederland dit weekend he? Ben benieuwd hoe het gaat.
Ik kom me ook alleen maar even snel melden. Heb net mijn 6de (!) boterham op (en de 8ste voor vandaag :lol: ).
Gisteravond einnnnndelijk weer eens een keertje op stap geweest met mijn vriendin. Papa was thuis bij de jongetjes, dus ik hoefde me helemaal nergens druk over te maken.
Het was ontzettend gezellig, en ik heb een paar heerlijke Amaretto-cola’s op :mrgreen:
Was wel braaf al om 0:45 uur thuis, maar we gingen vrij laat slapen
Vanochtend met de jongetjes naar mijn opa & oma geweest (dat doe ik iedere zaterdag).
Nu zometeen naar mijn ouders. Daar gaan we patatjes eten
Week was ontzettend druk, veel gewerkt en donderdag geklust in huis.
Hoop binnenkort even tijd te hebben om fatsoenlijk op jullie te reageren :oops:
Groetjes,
Martine
Hoi iedereen
Ik voel me vandaag :sick: Ik voel vanalles, wat net zo goed van aankomende menstruatie kan zijn als van zwangerschap. Ik moet steeds kokhalzen om vanalles, voel steken in mijn buik en in mijn borsten… Maar dat heb ik ook allemaal als ik ongesteld moet worden :roll: Stom grapje van de natuur om dat zo op mekaar te laten lijken :lol:
Meiden ik reageer later op iedereen, ga even strijken en wat aardappeltjes koken voor Kaylee. Wij eten broodjes shoarma vanavond laat en voor haar heb ik nog gehaktballetjes in tomatensaus. Lekker een beetje aardappelpuree erbij maken en het kind heeft ook weer eten :lol:
Het is inderdaad wel heel rustig de laatste dagen. Iedereen zeker lekker aan het genieten van de vrije dagen. Ik heb net de eerste verjaardag achter de rug en ga zo naar de tweede toe. Heb niet zo heel veel zin, vind zijn oma en tante die nog thuis woont niet zo erg leuk. Kijk er altijd tegenop als ik daar weer heen moet :?. We hebben afgesproken met mijn zwanger en schoonzus om samen te gaan, dus dan heb ik tenminste iets om tegen aan te kletsen. Schoonouders zijn weekendje weg.
Maggie: Nou handig :think:, dat weet ik nog net niet zo. Ik kan een heel klein beetje naaien op de naaimachine, maar de gorijnen heeft mijn mams gedaan. Ik heb ze geknipt en afgespeld, maar het naaimachine werk heeft zij gedaan, anders weet ik niet hoe het eruit gaat zien. Kan wel wat hoor, maar niet heel veel bijzonders meer dan anderen denk ik.
Cell: lekker druk met van alles en nog wat. De sleuteloverdracht komt ook steeds dichterbij toch? We zien je wel weer als je iets meer tijd hebt.
Sterre: Wat vervelend dat je je zo kut voelt! Ik ken het maar al te goed. Ik had er heel erg last van toenik de pil nog slikte, nu ik gestopt ben gelukkig niet meer. Laat ik het even afkloppen. Zin maken om soms iets te moeten doen, kan soms heel lastig zijn. Ik ben zelf echt heel blij mee marktplaats, daar vind je echt leuke dingen voor weinig geld even opknappen en het ziet er weer top uit. Geef liever mijn geld daar uit dan in de winkel, want er valt altijd wel iets van te maken.
Martiene: Gezellig avondje gister gehad zo te lezen, zo nu en dan is het ook even nodig opstap gaan met een vriendin.
Vicky: Ziet er wel heel hoop gevend uit! Zal voor je duimen :thumbup: . Strijkse en kookse.
Meiden tot later :-*
@Tammy wrote:
We hebben afgesproken met mijn zwanger en schoonzus om samen te gaan
hihi, waar het hart vol van is…

Voel me weer iets beter, in de krant stond dat Edsilia Rombley en dat mens die het songfestival gewonnen heeft zouden komen optreden, dus we zijn even gaan kijken. We hebben wel de servische uit een auto in een bus zien stappen, maar meer ook niet. Wel een andere band, ook wel leuk, maar ze bewaren de ‘echte sterren’ voor vanavond als het misschien wat drukker is denk ik :think:
Maargoed, je bent wel even afgeleid. Op een terrasje probeerde een jongen mij een (gestolen?) telefoon te verkopen! Z’n vriend liet steeds 2 telefoons aan iemand zien, vandaar dat ik dat eruit begreep. Voelde me er niet op m’n gemak moet ik zeggen.
Tja, Vicky, ik herken dat, van die klachten die of zwanger of ongesteld kunnen betekenen…Hoewel, kokhalze heb ik niet hoor, als ik ongesteld moet worden, jij wel?
jah sinds de zwangerschap van Kaylee ben ik dat blijven hebben… dat kokhalzen… erg vervelend… Kan zelfs de katten geen eten meer geven zonder :sick: :roll:
Ik ga film kijken dus tot morgen!
Moet straks maar eens rustig gaan bijlezen.
Gisteren gezellig met Marlous wezen winkelen en ik moest jullie de groetjes doen. Marlous is maandagavond weer thuis, dus dan zal ze dinsdag wel komen bijlezen en reageren.
Nou ik heb weer vage klachten en net nu ik er niet teveel mee bezig wilde zijn :roll:
Goeiemorgen dames, ben ik ook weer ffkes.
Gaan zo lekker ontbijten met croissantjes.
Mag toch niet meer afvallen, dus maar op gewicht blijven
Ben gister ff naar mijn oom geweest, tevens huisarts (niet de mijne) volgens hem heb ik dus gordelroos ! Echt niet leuk, maar hij spreidt ook niet verder. Heb niet veel pijn, het jeukt een klein beetje en is gewoon irritant gevoel. Uitgerekend krijg ik dat nu voor mijn trouwen :twisted:
Maar ga morgen ffkes mijn eigen huisarts bellen, wil heel zeker weten dat hij niet verder spreidt, zolang het op mijn rug zit is er voor mij niet zo veel aan de hand, alleen ga ik niet onder de zonnebank (voorlopig deze week a 2 weken niet, en anders een groot handdoek er om heen slaan, ff informeren dus).
Maar volgens mijn tante en ma had Opa dat ook, komt door de stress… nou ja, hier geen stress te zien, maar dus onbewust.
Hoop maar dat hij snel voorbij is
Fijne dag, hier weinig bijzonders, de zonneke schijnt heerlijk en gaan zo ff met de hond wandelen, Remco moet vanmiddag tot vanavond werken.
(gaat ook beter weer worden las ik)
Goeiemorgen iedereen
Het gevoel dat alles me irriteert dat herken ik wel ja… had het gisteren ook heel erg… Doet me steeds meer vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden. :lol:
Pfff Femke gordelroos, dat is idd niet leuk zeg… Ik zal voor je duimen dat het niet verder spreidt
Mellie wat heftig zeg… Wel fijn dat je nou een mooie Pap-1 had!!! Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben… Ongesteld worden is niet leuk, maar over tijd lopen zonder positieve test is nog minder leuk
Wij gaan zo naar de kinderboerderij met Kaylee, vindt ze altijd zo leuk. Al is het wel vaak liefde op afstand, ze is helemaal gek van zo’n hangbuikzwijntje maar als ie dichterbij komt dan loopt ze hard weg :lol: :inlove:
Nou tot later dan maar iedereen :-*
O ja ik ben er achter waarom Kaylee zo slecht sliep… tandjes… nu zit er weer eentje doorheen en slaapt ze weer gewoon door. Vind het wel gek want ik had haar dus dentinox gegeven maar blijkbaar deed het zoveel pijn dat het niet hielp. Kind heeft nu al 9 tandjes en 4 kiezen en er zitten nog twee tandjes klaar… Nog ff en ze heeft de mond al vol zeg :lol:
Zo, goeiemorgen, hier weer een beetje een opgeklaard humeur, ik had net een beetje bloedverlies, dus dat verklaard de mega bui van gister.
Ik maak hiervan dat mijn afgelopen cyclus dus toch 28 dagen was, want precies 4 weken geleden begon het ook zo, al zette het pas 4 dagen later echt door. Maargoed, bloedverlies, hoe weinig ook, is bloedverlies denk ik dan maar, dus is dit weer dag 1 van m’n cyclus.
Aha Vicky, tandjes, ja, dat kan natuurlijk behoorlijk pijnlijk zijn. Dentinox ken ik niet, ik gaf altijd chamodent pilletjes.
Femke gordelroos, jakkie… :hug: ookal voel je je niet nerveus of gestresd, je hebt wel net een huis gekocht en je gaat binnenkort trouwen, dus dat verklaard wel iets denk ik.
Moniek en Marlous lekker gewinkeld? Nog iets leuks gekocht? Gezellig hoor, lekker bijkletsen irl :lol:
Zo, even nieuwe banner maken…oja, ik ga zometeen naar m’n zus, diegene die bijna 2 weken geleden geopereerd is. Ze knapt aardig op, maar haar man gaat vanmiddag naar Ajax-Az en wie weet kan ik haar nog ergens mee helpen, of anders met haar kinderen spelen. Ze heeft 2 dochters, van 7 en 4. En morgen krijgt ze dus een telefoontje van de dokter met de uitslag…oeh heel spannend en een beetje eng hopen dat het meevalt…
Blééégh effe ego hoor…
Ik heb hoofdpijn en ben zo misselijk en ik moet zo naar Amsterdam om het grofvuil te doen
Kan het niet uitstellen omdat over 11 dagen de woning leeg moet zijn.
Het liefst kruip ik onder de dekens…Maar ja, Loek is aan het werk en Ryan was voor 7 uur al wakker…
Sorry dat ik zo aan het miepen ben
Goedenmorgen,
Tammy schreef:
We hebben afgesproken met mijn zwanger en schoonzus om samen te gaan
hihi, waar het hart vol van is.....
Was me echt niet opgevallen, hihi. Onbewust ben ik er toch heel veel mee bezig, denk ik. Het zit ook wel heel vaak in mijn hoofd, dus ja wat wil je. Ik ben mijn vruchtbare dagen voor bij en we hebben ruim een week eigenlijk bijna elke dag geklust, kan na mijn idee dus niet fout hebben gezetten. Nu maar hopen dat er een goed eitje in mijn buik zat :wink:. Merk het vanzelf wel.
Sterre: Wat fijn dat je bui vrijsnel weer beetje weg was! Kan me voorstellen dat je niet fijn op he teras zat, toen die jongen een mobiel aan je wilde verkopen. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat het op dag 28 is. :**: Hier wat sterretjes voor volgende maand! Zal voor je hopen dat je zus morgen goed nieuws krijgt :pray:. Fijn dat je naar haar toe gaat, dan kan ze vandaag even aan iets anders denken.
Vicky: wat vervelend dat je na je zwangerschap rond de mesntruatie bent blijven kokken. Veel plezier bij knderboerderij.
Moniek: Wat fijn dat je het zo leuk met moniek hebt gehad! Heb je nog wat gekocht?? Wat voel je allemaal en hoe lang moet je nog tot je NOD??
Femke: Wat vervelend dat je gordelroos hebt! Hopen dat het zich niet uitbreid en snel weg gaat :pray:. Kan best van de stress zijn toch? Je bent druk met de bruiloft die dichterbij komt, je nieuwe huis en het zwanger worden, zat dingen waar je je onbewust druk om kan maken!
Mellie: Vervelend dat je je zo k*t voelt. Wanneer ga je weer testen?? Je hebt woensdag toch voor de laatste keer getest?
Nou nog 1 verjaardag te gaan en dan zijn we er vanaf. We gaan lekker vroeg zodat we de avond nog voor ons zelf hebben. Gister op de verjaardag van mijn vriend zijn oma geweest. ik zat al weer op de wacht stoel en ja hoor, daar kwam alweer zo'n opmerking, dacht al waar blijven we zo lang. Mijn schoonzus is over 4 weken uitgerekend, dus een dikke buik. Mijn schoonoma vroeg aan mij, jij toch niet hé, want je bent op je heupen aan het groeien :?. Das dus niet zo zo ben ik al jaren, maar ach de oude vrouw wordt kippig. We hadden haar een luchtje met doucheschuim gegeven, dat wilde ze eerst niet open maken, omdat ze wel wist wat erin zat, nou ja zeg :shock:. Het kwam een beetje ondankbaar over, want ze gebruikt nooit luchtjes. Ze heeft echt altijd iets te zeuren, grrr. Als we ooit een kleintje hebben ga ik denk niet meer mee op verjaardagen.Ze hebben een niet zo'n hele grte huiskamer en dan zitten er een hele boel te roken, dus staat het helemaal blank. Dat lijkt me dus echt niet goed voor een kleintje. Hoe bedoel je mee roken? Nou dat was mijn klaaggezang weer.
Tot later :-*
Ik ben net ongesteld geworden, zal zo mijn banner aanpassen
Mijn nieuwe NOD is 16 juni
Balen meid :?, duim voor je dat er de volgende ronde wel een wondertje in je groeit :thumbup:.
Goedemiddag allemaal, zo ben weer even op de hoogte van iedereen. Heb gisteren middag de hele middag geleerd, ben goed opgeschoten. Vnochtend even 10 km met THom achterop gefietst, is altijd erg gezellig, meneer is me altijd aan het kietelen en zit volop te kletsen achterop met wat hij allemaal ziet (vooral auto, auto auto… :inlove: )
Tammy spannende tijden nu dus voor jou, hopen dat het is gelukt. Kan me voorstellen dat je niet meer naar die verjaardagen wilt, en als er straks een kleintje is, is dat helemaal een mooi excuus toch?
Cell, we zien je wel weer verschijnen, succes met alle huis-perikelen!
Vicky, jammer dat de :evil: er zijn, volgende maand beter!
Moniek en Marlous, lekker geshopt?? Goed geslaagd allebei hoop ik?? Lekker he shoppen, kan daar zo van genieten, de bankrekening geniet momenteel iets minder…
He Femke, hopelijk is de gordelroos snel weer weg en zie je er straks stralend uit op jullie dag!!
Martine, stappen, ah, ja dat moet ik nodig ook weer eens doen, lekker met vriendinnen de stad in, heerlijk!!! Ik kan er na zo’n avond echt weer even tegen!
Sterre, ohja, dat soort buien, heerlijk…hormonen, hormonen,…wat een invloed hebben die toch!!
Nou ik ga snel weer es aan de slag, tot snel!
Zo te lezen ben jij op moment ook lekker druk met leren! Knap hoor , heb echt respect voor je :mrgreen:. Tja of het een goed excusse is een kleintje weet ik nog niet. Denk dat sommigen dat raar vinden, ach zover is het nog niet dus zie het dan wel. je bent dus lekker op pad geweest met de kleine, gezellig hoor. Daar kan ik dus echt van dromen. Het is voor mij inderdaad een spannende tijd. Ik dacht toch echt dat ik van de week mijn eisprong had gehad, buikpijn en 1 dag veel doorzichtig slijm, maar nu twijfel ik beetje heb het nu weer klein beetje, dus we klussen nog maar even door om de dag. Nou dames tot morgen naar weer. :-*
Hoi meiden, ben ik weer eens!
Ooh wat is het weer spannend hier… Ik ben benieuwd wie de volgende is!
Mellie, wanneer ga je weer testen??
Deze week hebben veel meiden hun nod…ikke ook! Ik denk dat het wel is gelukt, tenmiste ik hoop het
Donderdag word Mel, onze oudste, alweer 7 jaar, een echte dame word het al :inlove:
Ik kom morgen nog wel even voorbij en zal even bijlezen dan!
:-*