De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

Kimmie, hoe voel je je vandaag?

Wat is het rustig hier :? ! Kom vanavond nog wel even kijken of er wat meer leven is.

Kim : gefeliciteerd met je huis !!! Helemaal top :-

Pegje : heel veel sterkte de komende tijd !

Hier weinig te melden, kinderspeeltuin was helemaal super ! Jelle heeft nog niet geslapen (ff in de auto) en gaat dus zo lekker slapen !

:-

Jeetje, dacht even lekker bij te komen lezen en te reageren, maar dat valt tegen :think:

Femke, fijn dat Jelle zo heeft genoten :thumbup:

Wij zijn vanmiddag naar de dierentuin in Overloon geweest. Bas heeft er weinig van meegekregen, maar daarvoor gingen we niet. We hadden nog vrijkaartjes en hadden gewoon zin even lekker rond te wanderlen.

Kim: Gefeliciteerd met je huisje!! :dance: :dance:

Het is vandaag wel heel rustig :?. dacht even bij te lezen en te kletsen, net als Moniek, maar dat zit er niet in. Hier in Vianen was er een sleepbotendag, dus kraampjes enzovoort. Heel gezellig met zijn tweetjes daar geweest. Ook nog even bij de monsterverkoop van mijn vader zijn werk geweest. Of moet zeggen oude werk. Hij heeft sinds 1 week nieuwe baan. Hij werkte in een kleing bedrijf en die hadden vandaag opendag, dus mannenkleding voor heel weinig geld. Ook was er in de buurt monsterverkoop van siraden, erg leuk. Heb veel leuke dingen gekocht. leuk dagje achter de rug dus. We hebben een filmpje gehuurd dus gaan lekker op de bank hangen. Fijne avond :-*

Hee, ik dacht ook, ben de hele dag weggeweest, zal wel veel moeten bijlezen, maar er waren er meer weg vandaag :wink:

Jee Kimmie, goed zeg, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je daar hoofdpijn van krijgt, hoe leuk ook, het is toch een heel geregel, je hoofd loopt over op zo’n moment.

Pegje, sterkte morgen, als ik me goed herinner krijg je morgen de uitslag van het bloedonderzoek toch? We zullen aan je denken…

Tammy, Moniek en Femke hebben net als ik een leuke dag gehad!

Ik zat om 8 uur al in de auto, op weg naar de woonplaats van m’n oma. Gister was haar sterfdag (alweer 5 jaar geleden) en elk jaar gaan we rond die datum naar de kerk en naar haar graf. Tis alleen een rot eind weg, bijna 2 uur rijden! Na afloop gezellig met 8 man koffie met gebak gedaan op een heel mooi plekje en toen moest ik weer naar huis terwijl derest nog ging wandelen. Wij hadden nl ook nog een verjaardag vanmiddag! We zijn daar ook gezellig blijven eten, dus net pas thuis.

Oja, ik kreeg me daar vannacht toch een last van maagzuur! Heb een uurtje rechtop geprobeerd te slapen en toen zakte het weer. Het stomme was, dat ik allang tijdens het dromen die maagzuur voelde, maar ik werd niet wakker genoeg om overeind te komen, daardoor deed het thee drinken vanmorgen helemaal zeer. Maar nu is het weer over.

M’n zoontje heeft goed geslapen, de plek op z’n rug is al minder naar om te zien. M’n vriend is vanmorgen toen ik wegwas met ze naar de speeltuin gegaan, heeft m’n zoontje een snee in z’n hand gekregen door een scherp ding aan het klimrek! Wat heeft die een pech zeg! Ben vandaag blij dat derest van de dag zonder bloed verlopen is :shock:

Het arme kind, onder de blauwe plekken terwijl de hechtingen van z’n piemel er ook nog niet uit zijn, hij heeft er nog nooit zo gehavend uitgezien :oops:

Goedenavond allemaal,

Peggy, ik zal morgen aan je denken, getsie wat een verdrietig nieuws… houd je ons op de hoogte?

Kimmie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Spannende tijden.

Hier dagje naar Amersfoort geweest. Erg gezellig dagje gehad met de mannen en heb vanmiddag zowaar 3,5 uur bij kunnen slapen, ging steeds iets te laat naar bed, en onze kleine vent wil er om 7.00u toch echt wel weer uit… en mama dus ook… al slaapwandelend.

Manlief heeft vandaag gezegd dat hij niet perse in het oosten van het land een nieuwbouwhuis wil kopen, maar ten oosten van Utrecht (A’foort, Wageningen, Veenendaal enzo) zou event. ook kunnen. Ik blij, want ik wil eigenlijk terug naar Utrecht. Morgen maar es effe op funda speuren, of hebben jullie nog andere sites waarop ik goed naar nieuwbouwwoningen kan kijken?

Manlief wil alleen nog steeds geen toezeggingen doen over een 2e baby, moet een beetje van zijn bui afhangen, erg frustrerend. Gelukkig helpt het dat de eisprong straks rond 2e pinksterdag zit, = grotere kans op klussen dan gewoon door de weeks zal ik maar zeggen. :wink:

Ik ga nu toch maar eens mijn bedje opzoeken, tot morgen,

Maggie

Goeiemorgen iedereen

Peggy, succes vandaag… Ik denk aan je :-*

Tammy, ik herken het wel, dat je opeens zoveel zin hebt haha… Sinds ik gestopt ben met de nuvaring heb ik het ook. Ik was in het begin best tevreden over de nuvaring, tot ik begon te beseffen dat ik opeens wel erg vaak hoofdpijn had… mijn humeur vaak nogal leek op: :twisted: en ik van bijna-elke-dag-zin naar nooit-meer-zin gegaan was. De nuvaring zal hier dus ook niet meer gebruikt worden. Met de pil had ik dit ook allemaal trouwens, maar toch in mindere mate.

Mellie heb jij BMH kanker gehad??? Verschrikkelijk zeg… :hug:

Kim, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! Leuk he, iets om naar uit te kijken :smiley:

Sterre, drukke dag hebben jullie gehad gisteren. En je zoontje een snee in zijn hand, hoop dat hij t nou voorlopig heeft gehad van blutsen en builen en sneetjes :wink:

Maggie wat lijkt me dat frustrerend als je man steeds van idee verandert… Hier wilde ik eerder voor een tweede gaan dan hij, maar gelukkig wilde hij snel genoeg ook.

Hier een korte nacht gehad :zzz: Weet niet waar Kaylee last van heeft, maar die is om 2u beginnen huilen en is pas gestopt om half 6… Om vervolgens om 7u weer wakker te worden. En dan niet doorhuilen, maar echt dat zeurderige gehuil. Dus ik ben een beetje moe nu, denk dat ik vanmiddag ook maar ff op de bank ga als zij gaat slapen :zzz:

meiden ik krijg volgende week vrijdag pas de uitslag dus de onzelkerheid duurt nog zeker een week erg he :cry: :cry:

maar ik zal de uitslag wel vertellen hier

lief dat jullie allemaal mee duimen :-* :-* :-*

Goedenmorgen,

Pegje: Wat vereveldn dat ze je vandaag nog geen zekerheid hebben kunnen geven!! Wanneer krijge je het te horen. Verschikkelijk deze onzekerheid :hug: . Sterkte.

Sterre: Heb je dat wel vaker, last van maagzuur?? Of zou het misschien kunnen wezen? Je zoontje heeft ook niet veel geluk deze dagen! Wat sneu voor hem. Je hebt gisteren dus een druk dagje achter de rug. Wat goed dat jullie je oma nog steeds elk jaar herdenken! Ik ga wel altijd even naar haar graf, maar dat doen we niet met de familie ofzo.

Maggie: Wat fijn dat jullie nu ook wat verder weg kijken voor een nieuwbouwhuisje. ik weet dat ze heel veel aan het bouwen zijn in Leidsche rhijn, dat zit in Utrecht. Hele mooie nieuwbouw wijk. Hoop voor je dat je mannetje snel omslaat wat betreft een tweede. het lijkt mij niet fijn , als je het gevoel hebt dat je partner er niet helemaal achter staat. Lijkt mij toch fijner dat je er allebei achter staat om zwanger te raken. Zou hij het nu niet erg vinden als je toch zwanger raakt?? Het helpt niet echt om er goed met hem over te praten toch?

Vicky: Fijn dat het voor jou ook herkenbaar is dat je na het stoppen met anti conseptie veel meer zin hebt. Was bang dat mijn partner het idee zou krijgen dat ik alleen meer met hem vrij, vanwege het krijgen van een kindje. gisteravond heel goed gesprek met hem gehad over kinderen krijgen en hij ervaart dat niet zo heel erg zo. Wel een klein beetje, maar dat vind hij niet erg. Hij vind het logisch dat je meer zin krijgt als je voor een kindje gaat, dus das fijn. Vervelend dat je kleine meid zo slecht slaapt de laatste tijd. Zou het kunnen dat ze begonnen is met dromen?

Nou wij gaan niet echt iets bijzonders doen vandaag. We gaan boodschappen doen en dan ga ik denk even achter de naaimachine. Nou allemaal fijne dag :-*

Ja klopt Vicky, dat was vorig jaar.

Maar het was het beginstadium hoor, het was wel kwaadaardig maar ze hebben alles in een keer weg kunnen halen dus nu moet ik halfjaarlijks op controle.

Laatste keer had ik een mooie PAP-1 dus dat was een opluchting.

Het zal op zich niet al te veel consequenties hebben maar als ik zwanger raak moet ik in eerste instantie bij de Gyn onder controle en als alles gewoon goed zit kan ik evt naar een vk.

Verder niet meer getest sinds woensdag, ik ben even testmoe haha.

Loop mezelf elke keer op te vreten als dat ding negatief is :oops:

Ik heb ook heerlijk uitgeslapen, ik werd om 11 wakker :mrgreen:

Straks weer rustig verder met wassen en dingetjes een plekje geven, het ziet er al heel anders uit nu met mijn bankstel en lampjes :inlove:

Tammy: groot gelijk hoor een rustig dagje, wat ga je maken eigenlijk?

Pegje: ik duim mee hoor, wat een naar nieuws :cry: :hug:

Vicky: ben je er al achter of er iets met Kaylee is? Heeft ze mischien iets onder de leden?

Maggie: Leuk dat je dag geslaagd is en ben je al op Funda geweest?

En het klint idd frustrerend, heeft hij wel door dat hij beter definitief ja of nee kan zeggen? Dit is zo verwarrend lijkt me…

Sterre: vervelend zeg die maagzuur, ik ken het probleem, bij mij is het echt iedere avond raak en er kunnen geen Rennie’s meer tegenop :sick:

Kusje voor je zoontje meis, zielig hoor…

Voor wie ik overgeslagen heb een dikke kus, ik ga nu even douchen en iets doen anders word het wéér een piamadag :mrgreen:

Ik ben bezig geweest met gordijnen vermaken en daar ben ik nu klaar mee. Heb nog 1 gordijn over, dus ga de stof gebruiken om kussentjes voor op de bank van te maken.

he hallo

Kimmie gefeliciteerd met je nieuwe huisje.

Tja wat er nou met mijn neefje aan de hand is was , dat is nog niet helemaal 100 % zeker.

Maar waarschijnlijk was door het vele eten wat hij deed te verzadigd zo dat zijn buikje echt niks meer wilde en hij een afkeer kreeg met eten.

Mijn neefje at echt heel veel fruit groente en brood meer dan de gemiddelde baby.

Hij vroeg altijd om meer dus kreeg hij meer. achter afgezien is dat dus niet goed gegaan.

Nu gaat het een stuk beter.

Tja gister ben zijn we gezellig bij vrienden op bezoek gegaan.

We kregen daar te horen dat ze nu voor de tweede keer zwanger is.

Vind het echt super tof en leuk maar heb nu alleen nog maar meer de drang om ook snel zwanger te worden. zodat wij alles met zijn tweenen kunnen delen.

Weet je wat ik zo ook geheel frusterend is. vroeger of tenminste toen ik aan de pil was kon ik precies mijn eisprong voelen maar nu niet meer. zelfs de afscheiding die ik voor heen had is bijna niet meer te waarnemen. help hoe ga ik het nu merken.

maar goed ik zal nog rustig moeten afwachten.

Mellie: Wat erg dat je Baarmoederhals kanker hebt gehad. Hoe ben je er achter gekomen dat je dat had?? Wel heel fijn dat het weer weg is en dat je groen licht hebt wat betreft kinderen krijgen!

Deborah: Last dat er niet precies bekent is wat je neefje nou precies had! Wel fijn dat het nu weer beter met hem gaat. Snap wat je bedoelt wat btreft het zwanger raken. het is denk ook heel leuk om samen zwanger te zijn. Jammer, dat je niet zelf kan bepalen wanneer je zwanger raakt! Vervelend dat je je eisprong niet meer voelt en dat het ook slecht aan je slijm te zien is. Hoe kon je trouwens je eisprong voelen als je aan de pil bent? De pil zorgt er tocxh juist voor dat er geen eisprong plaats vind, tenminste dat dacht ik. Ik heb sinds vorige cyclus pas door wanneer mijn eisprong ongeveer plaats vind, eerder voelde en zag ik ook niet veel aan mijn slijm.

Jeetje het is wel heel rustig hier. De meeste waren vandaag zeker vrij?? Nou fijne avond :-*

Ik werd 30 Tammy :lol: het was mijn eerste oproep voor het bevolkingsonderzoek en kreeg meteen PAP-4 naar mijn hoofd geslingerd…

Het was wel effe slikken (lees schreeuwen en janken) en de shock hé, op maandag krijg je de uitslag en op dinsdag word er een stuk van je bmm afgeschild…

Ik wist totáál niet wat ik moest verwachten, ik kreeg alleen een brief voor de Gyn en stond met mijn poffertjes porem voor de behandelkamer terwijl ik dacht dat het om een consult ging.

Was heel vaag allemaal en krijg eigenlijk nog de bibbers nu ik het opschrijf…

Mellie: Wat houdt pap-4 en pap-1?? Jeetje kan voorstellen dat wel even schrikken is!! Gelukkig is het weg.

Hier staat wat over de verschillende pap uitslagen dat geeft je een beter idee.

Bij mij is na het pathologische onderzoek van het weefsel naar buiten gekomen dat het kwaadaardig was maar doordat het dus allemaal al weggehaald was hoefde ik geen bestraling oid omdat het maar een klein beetje was.

Mellie: Wel heel heftig om dat mee te moeten maken, vind ik! Je bent er gelukkig goed af gekomen!

Goeiemorgen dames !

Hier moe moe moe …

Heb ook nog eens rare ‘uitslag’ op mijn rug. Bultjes, jeuken niet zo erg, maar zijn erg gevoelig. Tante en ma hadden meteen over dat mijn opa (hun vader dus) dat ook kreeg wanneer hij zenuwachtig was, maar dan onbewust. Blijkbaar ben ik dat ook zonder dat ik het weet. Voel me niet zenuwachtig of zo, maar toch … onbewust he :roll:

Wacht deze weekend af, wordt het erger ga ik naar de huisarts, wil natuurlijk niet dat ik straks onder zit.

Gister jurk weer wezen passen… oohhh dames, er moest een HOOP ingenomen worden. Ook mijn lingerie, die ik 3 wk geleden nog had aangetrokken blijkt toch veelste groot, dus mevrouw ging ff een maatje kleiner pakken :inlove:

Hoop echt dat alles goed komt, daar heb ik het meeste zorgen om. Op 30 mei weer terugkomen zodat ze kunnen kijken hoe het nu staat. Dan duurt het niet zo lang meer :smiley:

Mellie : gelukkig ben je er goed van af gekomen, pfffttt !

Hier deze maand niet zo een lekkere maand. Heel gek is, als ik mijn eisprong ga krijgen, weeg ik TIG keer zwaarder, alles doet nu pijn. Mijn tietjes :oops: , mijn ruggie, hoofd… wordt er gek van nu, want vorige maand weinig tot bijna niks qua kwaaltjes. Hebben nu maar 1x geklust, want hebben ff andere dingen aan ons kop.

Hoop maar dat ik me zo snel mogelijk weer 100 % vol ! :thumbup:

Fijne weekend dames ! :-*

femke: Het is natuurlijk ook een spannende tijd voor je! Druk bezig met de bruiloft die steeds dichterbij gaat komen en dan ook nog een kinderwens. Hoop dat de bultjes wel snel weg trekken. Wel fijn toch dat je bent afgevallen! Je weet het nooit hé. 1 keer klussen kan al genoeg zijn.

Nou ik ga zo meteen richting mijn ouders. Ik heb een dressior kast via marktplaats gekocht voor in het nieuwe huis. Deze mensen konden niet wachten tot maandag, dus komen hem vanmiddag zelf even brengen bij mijn ouders. Dan ga ik dus volgende week druk aan de slag om de kast op te knappen. Schuren, beitsen en lakken, dan ziet de kast er weer als nieuw uit, als die af is. We hebben vanmiddag ook een verjaardag en vanavond ook en morgen weer een, dus beetje druk weekend. Kan er ook niet echt onderuit, want mijn opa is jarig, oma van mijn vriend en mijn neef en zijn dochtertje, maar die vieren het gelukkig samen. oor de rest eigenlijk niet zoveel bijzonders te vertellen. Fijne dag :-*