De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee en wil toch wel mee gaan schrijven als jullie dat ook leuk vinden!! :smiley:

Ik zal me even snel voorstellen, ik ben Suus 25 jaar en heb twee zoontjes, Jaimy van bijna 7 en Yestin net 1 jaar alweer!

Verder ga ik over drie weekjes (20 juni) trouwen in Curacao! :inlove:

Wij willen ook nog graag een kindje, en gaan er dus voor! :wink:

:-*

Vicky: Zo te lezen een drukke, maar leuke dag voor de boeg :).

Suuusje welkom, Gezellig dat je mee komt kletsen!! Leuk dat jullie voor een derde gaan. Trouwen in curacao, leuk hoor! Hoe kom je daarop??

Vandaag nog een weekje en dan heb ik mijn NOD, ben heel benieuwd. Hier en daar zo nu en dan steekjes en of zwaar gevoel. Steekjes vooral links bij mijn zij. Sinds paar dagen ook last van romerige creme kleurige afscheiding (sorry voor de details). :pray: :pray:. We vertrekken zo richting mijn schoonmoeder en schoonvader. We gaan waarschijnlijk daar in de buurt wel winkelen en vanavond is er bingo, dus waarschijnlijk doen we daar ook wel aan mij. Nou waarschijnlijk pas tot morgen. Fijne dag allemaal :-*

Jaaa de bruiloft was super, het was een geweldig mooie dag en de plechtigheid was ook erg emotioneel.

Jo en Pat hadden hun getuigen ook op een bijzondere manier in het zonnetje laten zetten door de ambtenaar dus haar moeder en ik zaten te glimmem van trots :inlove: (Ken Joline al vanaf mijn vijfde dus er kwamen wat anekdotes naar boven, hield het bijna niet droog haha)

Verder taart gegegeten bij het bruidspaar thuis en daarna heerlijk gegeten bij een Grieks restaurant. Lekker simpel allemaal en geen poespas, was mooi gedaan :slight_smile:

De Gyn heeft idd nog gebeld, het kan zo zijn dat ik geen slijmvlies aangemaakt heb sinds het verwijderen van de Mirena en dus niet ongi word.

Maar gezien de rest van de klachten zoals de misselijkheid en de buikpijn gaan ze toch een zwangerschapstest doen op dinsdag, ze zei namelijk óók dat de verschillende thuistesten nogal kunnen verschillen qua gevoeligheid (Romed posi en Clearblue nega) dus het kán volgens haar alsnog wel.

Houd wel in dat als ook die test negatief is dat ik gewoon nog een cyclus moet afwachten, er word dan geen actie ondernomen.

Nou ja, heel verhaal toch nog maar ik maak me nu iig niet meer zo ongerust, het is wel fijn om te weten dat dit allemaal een reden kan hebben :slight_smile:

Suuusje: welkom meis, hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley:

Wat spannend dat je gaat trouwen op Curacao :inlove:

Vicky: ben je geslaagd met shoppen? Wel foto’s hé? Ben benieuwd naar Kaylee’s nieuwe buitenparadijsje :inlove:

Tammy: veel plezier op de camping meis :-

Ilona: niks van aantrekken meis, mij werd bij Ryan zelfs gevraagd of het niet beter was om het weg te laten halen, hoorde niets anders dan: Je bent alleenstaand, zou je het wel doen? Wat kun je hem nou bieden? bla bla bla :twisted:

Bij sommigen kun je het nooit goed doen… :hug:

lua: oh meis toch :hug: wat een naar nieuws :cry:

Claudje: ik dacht dat er in het hele begin van een zwangerschap nog geen contact is met jouw bloedbaan is, althans de eerste 5 a 6 weken dus volgens mij kan het rode vlees zeker geen kwaad in de wachtweken.

:-

Nou, ik sla vast mensen over nu, excuus daarvoor maar Ryan staat aan mijn arm te trekken, heb honger mama…

Ik kom straks weer :-*

Pegje gefeliciteerd!

:dance: wat super!

Goedemorgen!

Suus, welkom, gezellig dat je meekletst! Trouwen in Curacao, mooi zeg! Hoe gaan jullie dat doen? Ik neem aan dat niet de hele fam. meevliegt? :wink: Mijn zus is 13 jaar geleden op de bahama’s getrouwd en die hadden 2 amerikaanse getuigen en bij terugkomst was er nog een feest voor ons zeg maar.

Heel verhaal geschreven over wat het verschil is om als 22 jarige moeder te worden of als 33 jarige, maar ik weet het verschil (nog?) niet dus heb het weer gewist :silenced: In ieder geval herinner ik me geen negatieve reacties uit die tijd. Ik trouwde met mijn ex toen ik 20 was, en toen zeiden mijn zussen wel zoiets als ‘je gaat toch niet meteen aan kinderen beginnen’ maar 2 jaar later reageerden ze toch positief. En het resultaat mag er wezen :inlove: ben erg trots op mijn 2 schatten, waarschijnlijk ga ik ze binnenkort aan jullie showen, de trots wint het van de gedachte liever anoniem te blijven :mrgreen: :wink:

Mellie, fijn dat je weer wat gerustgesteld bent en fijn dat je dinsdag iets meer zekerheid kunt krijgen. Hoewel…en cyclus afwachten is ook wel onzeker nog misschien.

Lua, wat jammer dat je nou op je verjaardag zoiets verdrietigs mee maakt! Ik weet nog goed dat mijn poes na 14 jaar overleed, wat een verdriet zeg, lijkt inderdaad wel een soort familielid waar je afscheid van neemt.

Ik hoop dat je dit weekend toch nog wat gezelligheid beleeft aan je feestje…en gefeliciteerd nog trouwens :-*

Ik moet nu even gaan douchen, later meer. Mijn dochter gaat om 10.00 naar een verjaardagspartijtje! Balen dat het nu net wat koeler en donkerder is buiten :eh:

Pegje, wat geweldig :dance: :dance: :dance: Ik heb het lijstje gelijk gewijzigd enje staat er mooi zwanger op :thumbup: Mijn zus heeft dat bij haar 2e zwangerschap ook gehad. Ben zo blij voor je :-*

meiden heel erg bedankt voor de felicitaties :-* :-* :-* :-*

ik zit lekker op een roze wolkje :inlove: :inlove:

nou hopen dat ik er niet weer af donder :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Positief proberen te blijven denken meid, je hebt gelukkig al het hartje gezien!! :inlove: :-*

Joehoe!!!

Ik zit boven op een roze wolk, heb positief getest!!!

Waaaaaaaaw super!!! Gefeliciteerd!!! :-*

Hier nog geen speeltoestellen gehaald, doen we maandag… maar wel goed geslaagd voor kleren voor mijn Lief… Zo meteen lekker naar de Griek, krijg nu al honger :lol:

Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaaaaaaf!!! :dance: :inlove: Gefeliciteerd!! Stuur es wat hormoontjes onze kanten op… :smiley:

Suuusje, welkom trouwens hier, leuk dat je komt meetikken met ons!! :smiley:

Vicky, lekker Grieken :drool: smakelijk…

Gefeliciteerd!!!Geniet lekker van je roze wolk

Gefeliciteerd Mama :dance: :dance:

Januari of februari mama???

:dance: :dance: Yes! Hoera! Gefeliciteerd Mama! :dance: :dance:

Super :mrgreen: :-*

Hee Marlous, hoe is ie met jou? Nog misselijk? :wink:

Caro, gefeli meid :dance: :dance: :dance: :dance:

Toch nog ff samen zwanger :dance:

mamma : :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance:

gisteren nog op de EHBO met larissa, ze fietste heel hard op een veel te kleine fiets en wild aan het sturen , en toen gebeurde het ,

de buurvrouw zag haar over de kop vliegen en ze lande recht op haar gezicht, haar neus helemaal dik haar lip aan de binnenkant gescheurd

alles bleef maar bloeden , ook haar knie helemaal dik en haar schouder beurs.

ze heeft een lichte hersenschudding en lichte kneuzingen.

waren ze bij de dokterspost aan het filmen voor een EHBO serie van de avro,

gelijk een nieuwe fiets gekocht voor larissa , voor de troost mocht ze een zelf uitkiezen, dat werd dus een loekie cool girl rose hihi ,en een nieuwe slaapkamer voor sander.

dat was me het dagje shoppen wel hihi

nu de kamer in elkaar zetten en dan hopen dat we dat vanavond nog klaar hebben.

Oh Caro wat geweldig meis :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-* :-* Ook jij staat nu in het lijstje, dus plaats maar gauw de nieuwe versie :stuck_out_tongue: Gefeliciteerd he :-*

Superrrr meid!! Wat leuk joh, gefeliciteerd :dance:. Ben nu eigenlijk heel benieuwd hoe je je voelde de dagen voor je NOD?? Voelde je je echt anders of had je het gevoel gewoon ongi te worden??

mellie: Wat fijn dat het antwoord van de gyn je gerust heeft gesteld!! Zo te lezen heb je gisteren een super dag gehad!! Nog even afwachten en dan heb je echt zekerheid!! Zal wel voor je duimen :thumbup:.

Vicky: leuke avond gehad??

Ilona: Jeetje zeg, wat moet dat schrikken geweest zijn. Dat vind ik altijd zo afschuwelijk ongelukjes bij kinderen. Gelukkig viel het nog mee!

Nou ik heb het vandaag erg naar mijn zin gehad bij mijn schoonouders. Het weer viel gelukkig mee. Ze hadden regen voor spelt. We zijn even wezen shoppn en we hebben met de bingo mee gedaan. Geen prijzen gewonnen, maar wel een leuke avond gehad. Mijn schoonmoeder had trouwens nog wel een opmerking. We hadden het over kinderen enzo en toen zei mijn schoonmams opeens das bij jullie nog lange niet zover :think:. Ze moest eens weten, een ding is zeker ze is wel heel erg verast als het zover is. Ze verwacht het schijnbaar dan toch niet. Nou dames ga mijn bedje opzoeken. :-*