test hallo
r
Marloes:Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:. Geniet ervan meid!! Kun je ons ook niet wat gliters toesturen .
Kom later nog even terug!!
Marlous,
van harte gefeliciteerddddddd :inlove:
Holaaaaaa,
Zo…twee dagen gewerkt en de werkweek (op het werk tenminste ) zit er weer op!!
Marlous, gefeliciteerd meid!!! :inlove: :dance: Hoe voel je je?
Vicky, welkom leuk dat je toch komt meekletsen!!! :-*
Hier weet mijn schoonzusje en mijn vriendinnen het maar verder eigenlijk niemand. We zien wel hoe het loopt…
Bij ons weten het steeds meer mensen. De oppas van Bas, Marlous, een collega en ik zal me best wel een keer verspreken, maar och wat maakt het eigenlijk uit. Iedereen weet toch van ons dat we een tweede willen, dus 1 + 1 = 2 :mrgreen:
Mellie, spannend hoor, ben erg benieuwd, ik hoop het zo voor jullie
Ja bij mij zit de werkweek er ook alweer op, lekker vrij tot maandag :mrgreen:
JIHAAAAA Marloes :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd :thumbup: :-* Wat lekker zeg een vette streep :lol: Het was natuurlijk al redelijk zeker, maar lekker om het zo bevestigd te zien. Ik ga het lijstje gelijk aanpassen :thumbup:
Vicky, welkom he Gezellig dat je hier toch ook komt meekletsen :-
Smartygirl is bij de meistoppers gaan schrijven dus ik heb haar daarom niet in het lijstje gezet, lijkt me duidelijk
Mel, wat lekker joh dat de opzichter zo rap alles heeft kunnen goedkeuren :thumbup: Nu op naar de grote verhuisdag :dance: :dance: Sterkte morgen :- En veel plezier vooral, want het is een super bkije gebeurtenis natuurlijk he :thumbup: Nu nog een mooie kers op de taart morgenochtend in de vorm van een extra streep
:-
Bij ons weten een heleboel mensen het eigenlijk :think: Ik kan mijn kop nooit houden :oops: Alleen mijn schoonfamilie weet het niet en dat willen we ook graag zo houden Die horen het wel als we eenmaal een maand of 3 onderweg zijn en dan maar hopen dat ze nu wat blijer reageren dan vorige keer :roll:
Maggie, lekker dat je cyclus nu netjes 4 weken is joh :thumbup: :dance: Op naar de klusdagen dus met Pinksteren Hoop dat jullie dip snel voorbij is meis :hug: Ik heb ook altiijd wat mindere dagen rondom mijn ongi hoor, zullen wel hormonen zijn :shifty: :hug: Hoop ook dat we er snel vanaf zijn
Hier weinig plannen, Tim moet vrijdag weer gewoon werken :? Maar zaterdag gaan we definitief onze vakantie boeken :thumbup: Is er overigens niet iets van een Ballorig bij jullie in de buurt ofzo? Er zitten er verschillende door heel Nederland :think:
We hebben trouwens gisteren een eerste bod uitgebracht en vandaag zijn ze terug gekomen met een tegenbod (nog steeds een verschil van 20.000 euro) en wij gaan morgen nog maar weer 4 of 5 omhooog en daarns gan we bij een tegenbod middelen :dance:
Ze gaan in elk geval akkoord met onze opleverdatum van 1 oktober en de overname van alle zonwering :thumbup: Dit is dan dus inclusief :thumbup: :thumbup:
Verder hoer ook niet zoveel te melden op het moment :think: Met Valentijn gaat alles super en morgen gaan we gezellig een dagje naar mijn zusje in Zeeland voor haar verjaardag, die heeft ze van het weekend gevierd, maar vanwege al het gerook daar gaan we morgen op haar echte verjaardag Is ff anderhalf karren, maar we blijven ook eten en dan gaat Valentijn daar nog ff lekker in bad en dan gaan we naar papa toe, want tsja… die moet gewoon werken :oops:
Ohja, ik heb al een week wat buikklachten en nu komt het gemeentelijke waterleidingbedrijf (PWN) met de mededeling dat er een E-coli bacterie in het drinkwater zit hier :shock: :shock: :shock: Waar je dus diarree en maagpijn van kunt krijgen (check V :evil: , check V :evil: ). Godzijdank heeft Valentijn nergens last van gehad, want die drinkt ook gewoon kraanwater :wall: Mijn moeder had dus ook al een week last he :doh: Lekker laat dat ze daar na een week pas mee komen :evil: :wall: :doh:
Nou welterusten allemaal en tot snel weer :-
Ik ga trouwens nu toch weer even uit van een cyclus van 28 dagen (lastig maar denk dat het wel gaat kloppen :shifty: )
Ik heb overigens in een ander topic gelezen dat Peggy waarschijnlijk een miskraam heeft Ze moet morgen naar de vk om te kijken of alles schoon is, maar ze verwacht zelf niet dat het “maar” een tussenbloeding is ofzo omdat ze al heel veel bloed en stolsels verloren is
Ik wijzig haar dus ook wel in het lijstje
hihaaaaa Marloes gefeliciteerd!
Mellie: jij morgen he?
Ik weet niet of ik veel online zal zijn, Fenna is ziek, tweede dag koorts vandaag en nu slaapt ze, maar geen idee wat de nacht en morgen ons zullen brengen.
Hey Jannigje, sterkte ermee en geef Fenna maar een dikke knuffel van ons hier :-* :-* :hug: :hug:
Ohw ik verwaarloos jullie nu al een beetje :doh:
Heb het momenteel ongelooflijk druk, voornamelijk met werken.
Kimmie wat spannend! Ik duim voor jullie dat het helemaal goed komt met het onderhandelen.
Zelf heb ik eind vorig jaar een bod uitgebracht op het huis waar we nu in wonen, en ik weet nog goed dat ik 2 dagen niet kon slapen van de adrenaline omdat ik het huis zoooooo graag wilde hebben :mrgreen:
Kiddo een :-* voor Fenna.
Juul had vannacht een grapje voor mama. Hij werd rond 0:45 uur wakker en begon te huilen. Ik ben erheen gelopen en heb hem een beker water gegeven. Helaas was hij om 1:15 uur nog niet stil, dus ging ik er weer heen om hem er maar even uit te pakken.
Toen ik hem oppakte was hij zijn verdriet totaal vergeten, en zei hij binnen een halve seconde ‘Auto!’ (en zijn wijsvinger ging alweer richting de straat voor ons huis 8) ).
Vervolgens zei hij ‘es’ , wijzend op zijn tuitbeker. Dus het was duidelijk… hij moest geen beker maar een fles :mrgreen:
(Gelukkig ging hij ook wel meteen lekker slapen toen we samen een fles hadden gehaald in de keuken).
Ik ga vandaag weer thuiswerken. Zometeen eerst even de jongens ‘naar school brengen’ (zo noemen wij dat). Het is vandaag Juul zijn eerste dag op de peutergroep. Voor zijn afscheid gaat mama koffiedrinken met de juffies van de babygroep :mrgreen:
(Gelukkig zit Lean daar nog, anders zou ik ze wel erg missen 8) )
Daarna moet ik werkzaamheden van 16 uur in 6 uur proppen geloof ik :roll:
Komt altijd wel weer goed :mrgreen:
Ga nu eerst even verder met de reclamefolders (gave klapstoelen en dekbedovertrek gezien bij Formido )
Oja, mijn NOD is 28 mei. (Maar we zijn eigenlijk niet zo gericht bezig )
Fijne dag!
Martine
Kiddo, hopelijk in Fenna snel weer beter.
Peggy, mk? Ik hoop het niet.
Marlous, heb je manlief nog snel kunnen bereiken en hoe reageerde hij?
Mijn mannetje zei, o nee he, dan moet het bij jou ook zeker meteen raak zijn :mrgreen:
Martine, leuk grapje zo middenin de nacht, wel fijn dat ze al een beetje aan kunnen geven wat ze willen. Spannend zo de eerste keer naar de peutergroep.
Hier al de tweede nacht rustig geweest, dus denk dat de sprong weer voorbij is. Vanmorgen wel om 7.00 uur wakker, maar goed dat is een schappelijke tijd. Dadelijk naar het cb.
Hoi Dames,
Mijn moeder is vandaag op bezoek, dus kan niet uitgebreid tikken. Doe het nu dus even stiekum in de hoop dat ze niks merkt .
Kom vanavond nog wel even langs!
Fijne dag :-*
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , tot vanavond
Goeiemorgen allemaal !
Hier gister bij de adviseur alle puntjes op de i gezet. Hij ging in de avond of in elk geval vandaag een offerte aanvragen, dus of de bank accoord gaat met ons. Zo ja, dan is het zeker dat de huis doorgaat !
Spannend dus. Weet dat zoiets bij de bank 1 a 2 dagen duurt. Dus kan misschien nog een heel lang weekend moeten wachten :roll:
Zo geduldig ben ik nou weer niet maar niks aan te doen !
Vrijdag mijn jurk EINDELIJK weer aan. Heb er erg veel zin in. Ben nu mijn schoenen aan het uitlopen, vind het helemaal niks hoe hij zit, maar da’s ook dat ik hem moet uitlopen. Straks ff naar meubelzaak, lekker ff rondkijken. En boodschappen halen voor een beetje de rest van de week.
Morgen met Hemelvaart naar Dippie Doe in Cuijk, lekker spelen. Verheug me er op aangezien Jelle lang geleden voor het laatst was, ga met een vriendinneke van KOK daarheen met haar zoontje.
Jullie nog plannen morgen ?
Tammy : veel plezier met je mams !
Martine : da’s laat in de nacht… dus je bent een beetje brak ? Maar wel leuk dat hij ineens auto zegt.
Kiddo : beterschap met Fenna !
Kimmie : spannend van die huis, ik hoop dat het allemaal snel doorgaat :thumbup:
Fijne dag iedereen ! :-*
Goedemorgen!
Ik las gister toevallig ook al ergens van Peggy, heel naar zeg…
Kimmie, wat spannend allemaal he, huizen kopen Heb het zelf ook al eens gedaan en ik herinner me de opwinding nog goed! Steeds als ik de makelaar moest bellen deed m’n telefoon het niet, ik was er van overtuigd dat ik het bereik verstoorde door m’n eigen opwinding, haha.
Wat erg trouwens van dat drinkwater…zijn ze er al achter hoe het komt? Hou jezelf en derest van het gezin maar goed in de gaten! Wat nou als het hier ook zo is en ze er pas na een week achter komen? Jee, het smaakt me een stuk minder, de gedachte alleen al…
Martine, wat voor werk doe je? Gelukkig maar dat je mannetje weer ging slapen na een fles vannacht…zo te lezen had ie ook best met de auto alvast weggewild, ze kunnen geen klok kijken he
Nou Moniek, het zou natuurlijk wel erg leuk zijn als het bij jou nu ook meteen raak was! De kans bestaat natuurlijk best…
Hoe gaat het met Mellie? Nog steeds misselijk enzo? Hoe ging dat toen je zwanger was van Ryan, was je toen ook zo misselijk?
Hihi, die Tammy, stiekum hier even komen gluren als je moeder op visite is :lol:
Kiddo, beterschap met Fenna, zoooooo zielig als die kleintjes koorts hebben…
Hee Femke, ik zie je nu pas
Succes met passen vandaag! En maar goed dat je je schoenen nog kan uitlopen, wie weet heb je dan geen zere voeten op de grote dag! Het schiet al op he!
Goeiemorgen iedereen
Frummie heeft ergens last van denk ik… Al een paar dagen gaat ze gillen als ik haar op bed leg, na veel getroost en ff laten huilen valt ze uiteindelijk wel in slaap, maar ze is s ochtends ook weer twee uur eerder wakker dan normaal :think: Vanochtend was het zes uur dat is deze verwende mama niet gewend hoor haha
Gelukkig heeft ze daarna nog een uurtje geslapen (en ik ook :lol: ). Zal wel weer een sprongetje zijn
Kim, spannend he dat bieden Wij hebben dit huis vorig jaar in juni gekocht, maar we konden er pas 11 december in. Wat waren dat lange wachtmaanden zeg pfff… Wilde zo graag weg uit de flat :mrgreen:
Fijn te horen dat het met Valentijn zo goed gaat :thumbup:
Hoe groot is de kans bij jullie trouwens op weer een vroeggeboorte? Heb je daaraan gedacht voor jullie beslisten om voor een tweede kindje te gaan? :think: Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wat angsten heb, vooral om weer HELLP te krijgen, want af en toe zie ik nog levendig voor me hoe ik me heb gevoeld de laatste maanden :roll: Maar goed, we zien wel, elke zwangerschap is een risico Peggy meid hoe gaat het nou met je? Ik blijf duimen voor je draaien lieverd :-* :hug:
Mellie, al getest? :mrgreen:
Kiddo, hoe gaat het nou met Fenna? Ook voor je meisje een dikke knuf :hug:
Martine succes met het 16u-in-6u-proppen :lol:
Femke, veel plezier met passen!!!
Hier verder weinig te melden, heb een paar kwaaltjes die ik anders ook heb voor in ongesteld moet worden dus ik verwacht volgende week gewoon de :evil:
Yep…was wéér negatief…
Baal als een stekker maar moet volgende week toch naar de Gyn dus ga het dan meteen vragen.
Zit nu midden in de rotzooi, Loek is net met het vrachtwagentje richting stort en rijd dan door naar Amsterdam voor mijn bankstel en wasmachine :dance:
Is wel pittig zo, Ryan loopt natuurlijk ook rond dus je bent én aan het opletten én aan het sjouwen :wall:
Mel wat k u t zeg! Misschien toch gewoon je hele cyclus ontregeld na het spiraal? Of voel je je echt zwanger? (Kan me ook voorstellen dat je nu even niet zo goed meer weet wat je voelt trouwens :? )
Femke mijn zoon zegt al langer ‘auto’. Over het algemeen ook minstens 400x per dag geloof ik :roll:
Een echte jongen zullen we maar zeggen 8)
Meestal zegt hij ‘opa auto’, omdat mijn vader ons vaak ophaalt en terugbrengt met de auto als we daar op bezoek gaan.
Net op de terugweg van het kdv weer de halve stad leeggekocht :roll:
Gaat weer aan het werk