Hoi dames !
Ben ik ook weer eens !
Druk druk druk, ik lees nog wel elke keer hiero, maar kan niet op iedereen reageren.
Hier een gaaf weekend gehad, zaterdag naar Almere geweest voor de Libelle dag, daarna afgesloten met een etentje, lekker uit eten. Zondag een prachtig tekening van Jelle gekregen en een mooie joggingbroek voor thuis, die lekker veel beter zit (ivm afvallen).
Morgen en woensdag werken, donderdag met vriendin van de KOK afgesproken, gaan we samen met haar, haar ma, zoontje, ikke, Remco en Jelle naar een kinderspeeltuin (binnen natuurlijk) in Cuijk, hebben er erg veel zin in ! Vrijdag mijn jurk op maat laten maken en in middag afspraak over de bruidstaart.
Ben EINDELIJK uit over de muziek…
En heb opdracht gegeven om door te zetten qua hypotheek bij de adviseur, nog niks van hem gehoord, maar moet voor 23 mei geregeld worden, dus hopelijk gaat alles door, spannend !
Tammy : heerlijk 5 dagen vrij. Remco is nu ook 4 dagen vrij, moet vrijdag weer werken. Hij werkt ook onregelmatige diensten. Hij moet 6 dagen werken, 2 van 7.00 tot 15.00 en 2 van 15.00 tot 23.00 en dan nog 2 van 23.00 tot 07.00. Dus dit is meer standaard, maar wel erg lekker, tijd gaat ook erg snel voorbij.
Sterre : ik ga dit keer wel proberen om de dag te klussen. Je moet het alleen doen als je er van kan genieten. Vorige keer hebben we 3x gedaan, niet gelukt, nou maakt niet uit. Maar toen ik zwanger raakte van Jelle had ik dat maar 1x gedaan… ja dus het moet gewoon op een moment raak zijn, of je nou om de dag doet of in 1x raak is. Je moet er wel van kunnen genieten, anders beleef je er ook niks aan.
Hier gaat door werk van Remco ook niet altijd gemakkelijk. Ik kan niet wachten tot hij om 23.30 thuis komt, dan is hij ook moe. En daarvoor kunnen we wel proberen, maar dan is maar de vraag of Jelle slaapt
Ik lees dus van Sterre over Mellie : nog niet positief, ik zou dan ff naar de HA gaan, je kan altijd proberen. Maar het is erg frusterend, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent ! :hug:
De rest : sorry als ik niet op jullie reageer ! :shifty: :-*
Mjah, ik zie nog geen reden om naar de HA te gaan Femke, ik ben nog niet zo lang overtijd en voel me verder wel prima.
Wat nou als ik me héél erg vergis qua nod? Dat kan ook nog hé…Dat spiraal is er tenslotte nog niet zo lang uit. (hoewel dat me onwaarschijnlijk lijkt, heb mij ei toch duidelijk gevoeld)
Of ik ben er teveel mee bezig en dat mijn lijf daar in meegaat of zo…
Kan vanalles zijn, we zien wel, als het me écht te lang gaat duren ga ik wel.
Kan ook zijn dat die Clearblue pas positief aangeeft als de hcg uit je oren komt :mrgreen:
Ik haal jou met nog iemand door elkaar :oops:
dacht dat je 10 dagen over tijd was… :oops:
Sorry !
Maar idd met 4 dagen zou ik ook nog even wachten.
Succes
Hee
ben ik weer even.
Mellie, met clearview had ik op mijn nod een positieve test. die testen komen ook van clearblue en zijn een stuk goedkoper. 6 euro nog wat voor twee incl verzendkosten. Pb me maar als je wilt weten waar ze te halen zijn :mrgreen:
Voor jou en Uskyld: ik zou helemaal gek worden als ik zo lang overtijd was dus sterkte en hopelijk snel een posi test.
Sterre, om de dag klussen… hebben wij een jaar gedaan. Hielp niks. Toen we ophielden met klussen en ik zoiets had van: het lukt toch niet, toen ging het op die een of twee keer dat we het deden opeens wél goed.
Hier weer een ziek kind. Koorts en geen idee waar het van komt. Kan van de allergie zijn maar ook van een griep of zo. Hoop maar dat het niet zo erg/lang duurt als vorige maand…
Mijn NOD is trouwens 13 juni voor het lijstje. Zet hem er toch maar bij. Ben uitgegaan van 38 dagen. Maar het kunnen er ook 41 zijn. Ga weer testjes gebruiken deze maand dus als ik een beter beeld heb komt er een update.
hoi meiden
is er nog plek voor een stopper erbij?
wij hebben dit weekend namelijk besloten dat ik niet meer terug aan mijn pil begin en dat we gaan voor een brusje voor ons zoontje!
ben 11 mei ongi geworden en mijn nieuwe NOD zal rond 8 juni zijn…
ik hoor het wel!
groetjes Len
Hee Smartygirl,
Alwéér een aprilstopper…??
Succes!!
Groetjes Garfield
Hoi meiden, ik kom ook maar met jullie meeschrijven… lees toch al zoveel mee dat ik net zo goed kan gaan meeschrijven
Voor het voorstelrondje Mijn naam is Vicky, mama van Kaylee en vriendin van Sydney. Ik ben 26 jaar, was 25 toen ik bevallen ben van Kaylee. Ik ben 16 maart gestopt met de nuvaring, toen een cyclus van 39 dagen gehad. Ik heb al mijn hele leven een onregelmatige cyclus en dus gebruik ik nu ovulatietesten. Vorige week had ik een positieve ovulatietest op dag 15, dus deze keer gelukkig een kortere cyclus :mrgreen: NOD is nu 22 mei… Nog 7 dagen…
@Garfield wrote:
Hee Smartygirl,
Succes!!
Groetjes Garfield
nou eigenlijk een mei-stopper, maar goed…
@smartygirl wrote:
@Garfield wrote:Hee Smartygirl,
Succes!!
Groetjes Garfield
nou eigenlijk een mei-stopper, maar goed…
jij denkt ik doe lekker twee clubjes? :mrgreen:
of vind je ons gewoon leuker en wil je ook hier?

welkom meid
nou het kwam eigenlijk zo dat dit clubje eerst het 2e kwartaal van 2007 heette, maar nu ineens de april stoppers, dus dan hoor ik meer thuis bij de mei stoppers…
hihi
maar ook verdwaalde meistoppers zijn welkom hoor!
Vanmorgen alvast een test gehaald voor morgen. Alleen kon ik natuurlijk niet wachten tot morgen. Dus maar even meteen getest en zie hier het resultaat
:dance: :inlove:
Oja voor ik het vergeet.
Hartelijk welkom Smartygirl en Vicky!!!
Smartygirl, ik ken je volgens mij nog van de februari 2005 stoppers. Leuk dat je nu ook voor een tweede gaat!
Marlous, voor de tweede maal vandaag van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop heel snel te volgen, zou geweldig zijn.
Smartygirl en Vicky, welkom, gezellig dat jullie mee komen kletsen.
Ja, alsof we nog niet wisten dat je zwanger bent :roll:
:mrgreen:
Gefeliciteerd meid!! :dance:
Marlous, gefeliciteerd!!! :inlove:
Hoera!!! Gefeliciteerd Marlous! Hoe voel je je? (behalve blij :mrgreen: )
Welkom Vicky en Smartygirl :lol: Tis hier reuze gezellig hoor!
Ik ben dus Sterre, 33 jaar oud, heb een dochter van 10 en een zoon van 6 uit mijn vorige huwelijk. Nu al 5 jaar samen met een hele lieve man die ook graag echt papa wil worden :inlove:
Niets bijzonders te melden verder eigenlijk…
Hoe gaat het met Mellie?
Ik ben verder op dit moment wel even kwijt voor wie het de komende dagen spannend zal zijn qua NOD…
Weten jullie familie en vrienden dat jullie bezig zijn? :think: Hier dus niet (wisten ze bij Kaylee ook niet). Laatst had iemand van een ander forum een heel lief berichtje in het gastenboek van Kaylee haar site geschreven, dat ze hoopte dat het snel zou lukken voor een tweede … Heel lief bedoeld natuurlijk, maar ben toch blij dat ik het berichtje heb kunnen weghalen voordat mijn ouders het hebben gelezen :shifty: Zou een beetje l*llig zijn als ze er zo achter moesten komen
Marlous: gefeliciteerd!!! Jippie toch goed nieuws!!! :dance: heel leuk voor jullie, dat er maar snel meer van ons mogen volgen!!
Vicky en smartygirl van harte welkom hier hoor! Klets gezellig mee!
Hier zijn vandaag de :evil: gearriveerd, heb ineens een cyclus van precies 4 weken, had al berekend dat we misschien met pinksteren maar es flink aan de bak gaan, hoezo ermee bezig?? Ik??? Echt niet… :liar:
Manlief en ik zitten in een kleine dip geloof ik, bij het werk van manlief is het even spannend ivm aanpassen targets, (hij is account manager) en ik zit gewoon in een dipje geloof ik, heb effe niet zoveel om naar uit te kijken, dus een zwangerschap is wat mij betreft erg welkom!!! Haha!! Ben een beetje kribbig de laatste dagen, kan niet zoveel hebben, zal hopelijk met de :evil: te maken hebben, want ik zit mijzelf ook behoorlijk in de weg.
Hopen dat het tussen ons ook de komende dagen wat beter gaat met wat vrije dagen in het vooruitzicht. Hebben jullie nog leuke plannen?
Wie weet er een leuk speelparadijs voor kleintjes onder de 2, beetje midden van het land?? Manlief wil nl. naar Warner Broth. in Dl, maar ik vind dat echt veel te ver met onze kleine man.
Verder eigenlijk niet zoveel te vertellen, Tot de volgende keer dus maar weer, Maggie
Whaha Marlous gefeliciteerd!!!
Zit ik nog netjes op jou te wachten om morgen te testen :mrgreen:
Nou, ik doe het morgen hoor, jullie horen het dan wel :inlove:
Welkom Smartygirl en Vicky, dit is een heel gezellig clubje :-
Hier niet veel bijzonders, net terug uit Mokum, daar wat spullen ingepakt en de opzichter voor inspectie gehad, die was binnen twee minuten weer weg.
Morgen kan alles zó in de vrachtwagen geladen worden dus dat moet goed gaan.
Hier moeten we nu als een speer gaan opruimen zodat we alles kwijt kunnen dus ik kom later weer.
Kus voor jullie allemaal :-