De april 2007 stoppers :) Al 3 zwanger, nog 15 te gaan!!

Hola meiden…

Mellie, maar je bent nog steeds niet ongesteld dus…dat is al positief. :pray: :thumbup:

Ik duim voor jullie meiden!

Marlous, wat leuk dat jullie een lang weekend naar Nederland komen… :dance:

Gelukkig dat Valentijn geen vlekjes meer heeft. :thumbup:

Ik ben ook goed verwend. :inlove: Thom heeft op school een fotolijst geknutseld en daarin heeft hij mij getekend maar een superlief gedichtje erbij…zooo cute gewoon!! :inlove: En Max heeft op het kinderdagverblijf een mooie kaart ook met een gedichtje geknutseld met zijn voetjes erop en daarbij heeft hij een servettenhouder geknutseld. Deze mama is erg gelukkig… :inlove: Wat voel je je dan rijk zeg…zo lekker ook met zijn 4-tjes in bed. :inlove:

Mijn schoonzus is goudsmid dus die kan hele mooie sieraden maken dus Richard heeft met haar geregeld dat ik wat moois mag laten maken. :inlove:

Wij hebben film gekeken gisteravond Déja Vu, echt een aanrader hoor… :thumbup:

effe,

we gaan zo namelijk naar Utrecht, nieuwe huis even in ons opnemen… :wink:

Mellie… ik kan testen met predictor en clear blue en die doen niks bij mij… zijn negatief of niet duidelijk.

Romed heb ik nog nooit gebruikt.

Maar bij mij is dus echt alleen DA eigen merk duidelijk.

Bij alle 7 zwangerschappen in totaal was die de enige die posi teste.

Dus gewoon nog even wachten dan en nog es testen?

Hoop nog niet laten vervliegen hoor :-*

Oooowwww ik moet even razen!!!

De moeder van Ticho vind het een leuk idee om onze weekenden te bepalen :twisted:

Twee weken terug hadden ze de tuin verbouwd en een giga zwembad geplaatst dus die sms’t op zaterdagmiddag 16 uur dat ze Ticho de volgende dag eerder terug wilde hebben.

Loek heeft geantwoord met: sorry, wij gaan naar Blijdorp met vrienden, had dit even eerder gezegd.

Gaat ze helemaal uit d’r tosti: ‘dus als ik een verassing heb, heb ik geen recht op mijn kind!’

Jullie snappen natuurlijk dat dit Loek even in het verkeerde keelgat schoot, wij hebben Ticho immers maar 1 keer in de twee weken en na het bezoek hier had Tich nog een week vakantie…

Nu kregen we woensdag de vraag of Ticho vandaag ook eerder teruggebracht kon worden ivm moederdag…

Ja het is moederdag, maar het is wél weer ons weekend en mijn broertje houd vandaag ook nog eens zijn verjaardag :frowning:

Bovendien kunnen we Ticho ook niet eerder ophalen dan zaterdag omdat Madam zijn zwemlessen op zaterdagochtend laat plaatsvinden!

Kan wel op andere dagen maar dat kwam háár niet uit :wall:

Loek is dus net de deur uit met Tich en Tich heeft geen woord meer gezegd, zat met een heel sip gezicht op de bank toen hij zag dat zijn tas werd ingepakt :cry: Hij wilde geeneens gedag zeggen…

Ik kan dat wijf wel wat aandoen, ben dan ook bewust niet meegegaan :twisted:

Sorry hoor, moest effe spuien…

Sorry, is wel gekopieerd vanuit een ander topic maar ik ben écht woest :oops:

Goedenmorgen dames,

Jullie zijn lekker druk geweest zo te lezen :), gezellig hoor. Ga proberen even te reageren, maar er is zoveel geschreven dat ik het niet allemaal ga beantwoorden!

Moniek: Ik las dat je je banner weg hebt gehaald, maar begreep niet helemaal waarom. Heb je hem weg gehaald, omdat je dan teveel ging kijken wanneer je in je vruchtbare periode zit??

Cell: Mijn mannetje is inderdaad ook heel nuchter. Denk dat als ik eenmaal zwanger ben hij wel bij draait. Is denk niet net als bij jou dat ik alles kan kopen en kiezen wat ik wil, dat heeft hij weer niet. Soms vind ik het wel heel iri dat hij er zo nuchter mee omgaat! 20 Juni de sleutel, dat schiet al op!! Leuk hoor! Veel plezier vandaag bij je huisje!

Mellie: Vervelend dat je zo in de onzekerheid zit. Ik kreeg als tip van de huisarts om als je gaat testen je het beter s’morgens kan doen, want dan zit er in je urine meer hcg mocht dat het geval zijn. Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:. Wel verstandig dat je het even aan de kant zet en even lekker bezig bent met moederdag. Leuke dingen heb je trouwens gekregen. Ben je weleens vaker overtijd?? Je klachten klinken wel heel zwanger. Vind het echt balen voor je dat je zo in de onzekerheid zit :hug:

Marloes: Ik zag op je test toch ook echt een streepje, maar snap heel goed dat je wat meer zekerheid wilt! Ook voor jou zal ik duimen :thumbup:. heel vervelend die onzekerheid. Knpa van je dat je wacht tot woensdag, als je zwanger bent, wat ik denk van wel, dan is de test dan wel duidelijker. Wat fijn trouwens dat de plannen voor jullie nieuwe huis zo goed als af zijn, hopen dat je snel een vergunning hebt, dan kunnen jullie beginnen.

Maggie: Hoe was je dagje weg gisteren??

Kim: Wat vervelend dat je zoontje zo heftig reageerde op de vacinatie!! Gaat het al iets beter met hem?? Ik zie dat jij ook alweer even over tijd bent, spannend!! Zal voor je duimen :thumbup: :thumbup:. Hoe lang ben jij nu gestopt met de pil??

Mar10ne: Bijna door het bed gezakt?? Ik ken het wij hadden dat toen we nog thuisoonde heel vaak bij mijn vriend thuis. Soms deden we helemaal niks en dan sloegen er een aantal latten midden in de nacht eruit. Wat zijn ouders dan wel niet denken :mrgreen:.

Mellie: Spui maar lekker!! Kan me voorstellen dat jullie hier boos om worden. het is helemaal sneu voor het zoontje van je man. Hij vind het duidelijk uit je verhaal niet leuk dat hij weg moet. Lijkt wel of ze het niet gunt dat hij bij jullie is. Misschien een keer met haar praten?

Nou ik ben vrijdag dus naar de sauna geweest, was echt heerlijk, kan niet anders zeggen. We waren er om11 uur en om 10 uur s’avonds was ik pas weer thuis. Heb er echt van genoten. gisteren even in ons huis wezen kijken en s’middags heb ik samen met mijn moeder gordijnen zitten vermaken. Vind het wel heel leuk om te doen. we hebben nu 1 stel vermaakt. Nou verder heb ik eigenlijk niks meer. Moet vanaaf werken en ben er morgen dus pas weer! Fijne moederdag allemaal!

Middag allemaal :wink: Hier geen verwennerij op moederdag, behalve dat Valentijn ons altijd verwend met een heerlijke glimlach en pretoogjes en Tim is ook altijd in voor een knuffel 's morgens, dus dat is altijd lekkere verwennerij op zich he :inlove:

Hier helaas de :evil: vanmorgen toch gekomen, dus heb mijn cyclus nu op 34 dagen gezet, alhoewel voor mijn gevoel en kijkend naar mijn pilcyclus, ik denk dat ik nu een normale cyclus ga krijgen van ongeveer 28 dagen :think: maar we zullen zien he :wink: Hij staat nu in elk geval ingesteld op 34 dagen :roll:

Mel, spannend hoor meid, kan me wel voorstellen dat je niet elke dag wilt gaan testen. Als het zo is dan is het over een paar dagen ook nog zo en duidelijker zichtbaar op een test :thumbup: Maar wel heel moeilijk om je er vanaf te zetten hoor :hug: Lees nu net je stuk over Tich zijn moeder :evil: :evil: :evil: Zit hier plaatsvervangend pissig te zijn :evil: :naughty: Wat een geleuter zeg dat dat steeds in jullie weekenden moet plaatsvinden!! Ze kan verrassingen toch wel plannen in al die dagen dat ze haar kindje thuis heeft, of is dat te moeilijk :think: :hand: En tsja, moederdag snap ik ergens wel, maar ook dat had ze in kunnen calculeren en anders kunnen oplossen eventueel :roll: Sneu voor Tich hoor, die kids zijn er toch altijd de dupe van :cry: :hug: Sterkte ermee :hug: :-*

Uskyld, van jou ook knap dat je het zo lang vol gaat houden tot woensdag :shock: :thumbup: Zou helemaal gek worden :lol: :lol: :lol: Maar ja je hebt er ook weinig aan als de testen steeds vaag zijn :? Kost allemaal onnodig centjes :doh:

Claudje, wat gaaf joh dat je iets moois mag gaan laten maken :thumbup: Altijd leuk om een uniek stuk te hebben :lol: Maar de mooie cadeautjes die je kindjes hebben geknutseld blijven toch het mooiste en ik kan ook niet wachten tot ik die ook mag gaan ontvangen :inlove: Dat is het jammere dat Valentijn niet naar het kdv gaat, ik de dat zelf wel voor de opa’s en oma’s en Tim, maar voor mij gebeurt er niets :cry: :wink: Tim is niet zo crea en heeft ook niet zoveel tijd daarvoor :shifty: Maar goed mijn tijd komt ook nog wel hoor :lol:

Sterre, ik bedoelde idd de onderhandelingen voor het huis :wink: Jij ook lekker verwend dus door de kids en vriendlief :inlove: Mooi he dat de liefde nu al door de maag gaat :lol:

Nou het varkentje :inlove: ligt hier al vanaf kwart voor 11 weer te ronken en zijn middagbammetje had ie normaal al om 12 uur moeten hebben :think: Het is een echte slaapkop af en toe hoor :zzz: :inlove: Vanmorgen kwam ie alleen wel voor het eerst al om 5:15 :shock: "gaaaaap na een uurtje bij ons in bed knuffelen en suffen is ie om 6 uur terug gegaan naar zijn eigen bed en toen toch nog 2 uurtjes geslapen :zzz: Toen is Tim er met hem uitgegaan en mocht ik lekker blijven liggen tot half 11 :stuck_out_tongue: Ik mag heel vaak lekker uitgonzen in het weekend :shifty: :inlove: Heeeeeeerlijk :lol:

Nu ga ik maar ff afsluiten en ik kom later nog wel ff gluren en foto’s van de nijntjes plaatsen :inlove:

Jee wat vervelend voor dat kleine mannetje Mellie, die had het net zo gezellig bij jullie…zo wordt het weekend wel heel erg kort!

Ik ben zelf ook een ex en mijn kinderen gaan om het weekend naar hun vader, dat gaat ook niet altijd even soepel. Zijn nieuwe vriendin die mag mij volgens mij helemaal niet, ze groet me vaak niet eens! Ik haal m’n schouders er meestal bij op, de laatste tijd kan het niet aan mij liggen, ik ben erg cooperatief en beleefd al zeg ik het zelf :shifty:

He Kim, jammer dat je ongesteld bent geworden…Je hebt lekker uitgeslapen, heerlijk!

Tammy, klinkt als een leuke dag in de sauna, jullie zijn vast lekker verwend daar!

Wij gaan zometeen naar m’n schoonmoeder, gezellig. Mijn eigen moeder vind moederdag vooral commercieel, we doen er nooit wat aan. Toch had ik haar een lief kaartje gestuurd en dat kon ze toch wel waarderen, ze belde me om te bedanken.

Prettige dag allemaal!

Ha mieden, 5 blz’s bij te lezen, sorry als ik iemand vergeet.

Mellie en marlous, spannende tijden, houd ons op de hoogte. Mellie, oh dat lijkt me ook echt vreselijk als de moeder van Tycho steeds zo doet… sneu ook voor dat mannetje… sterkte ermee… :hug:

Cell, hoe was het in Utrecht?

Tammy, lekker genoten dus in de sauna.

Fijn dat Valentijn zich weer beter voelt Kimmie, wel jammer dat de :evil: zijn gekomen, maar ja, volgende ronde beter!!

Gisteren geshopt, ben goed geslaagd bij de HM&, heerlijk moet ik eerlijk zeggen, zo’n dagje weg zonder vent en kind… kan ik er weer een tijd tegenaan. En zo gezellig om mijn vriendinnetjes dan weer te zien. Die zie ik niet zo vaak meer, dus als ik ze zie, geniet ik er extra van!!

Heb verder eigenlijk niet zo veel te melden, behalve dat de studie echt belachelijk druk is de komende weken nog even, dus ik ga aan de slag!!

Nou zeg, nu is er wel heel veel geschreven. :eh:

Hier vanmorgen van Bas een hart gekregen van papier met zijn foto erop (had de oppas gemaakt voor moederdag :mrgreen: ). Mijn ouders en schoonouders krijgen beide een uitvergrote foto van Bas. Mijn ouders vonden het helemaal geweldig. Vanavond naar mijn schoonouders en Bas blijft daar een nachtje slapen, want morgen moet ik werken en dan is hij toch de hele dag daar. Zal hem morgenochtend wel even missen.

Mellie, dat is ook niet leuk voor de kleine/grote knul en voor jullie :hug:

Kim, jammer van de :twisted: :twisted: , :hug:

Tamara, ik heb mijn banner om twee redenen weggehaald. De eerste en belangrijkste reden was dat ik er weer teveel mee bezig was. De tweede reden is dat ik ook nog meeschrijf bij juli stoppers 2005 en daar zijn er nog 3 niet zwanger en ik het nog een beetje sneu vind om meerdere redenen op dit moment. Bij de volgende cycles komt hij er weer bij te staan.

Ik las verder ook dat de moeders allemaal al flink verwend zijn :clap:

Zo, jullie hebben flink bijgeschreven, zo ken ik jullie weer :thumbup: :mrgreen:

Mellie, wat lijkt me dat lastig te regelen allemaal met zo’n ex. Gaat Ryan eigenlijk ook nog naar zijn vader (of is dat te privé :oops: ).Succes ermee in ieder geval!

Wat zijn jullie allemaal lekker verwend zeg voor moederdag. Hier dus pas in juni. Ik ben benieuwd of ik dan ook iets krijg. Hij gaat wel naar een hele creatieve oppasmoeder door de weeks, dus ik denk dat dat wel goed zit!

Hier is het verder nog steeds rustig, het weer werkt ook niet echt mee trouwens. En hij geeft nog noodweer aan voor straks ook…

Uskyld wrote:
Zo, jullie hebben flink bijgeschreven, zo ken ik jullie weer :thumbup: :mrgreen:
Quote:

Nou het is na 15.00 mooi rustig gebleven :think:

Bas ligt eindelijk na 3 pogingen in zijn bed te slapen en ik ga nu alleen frietjes eten, want meneer is vanmiddag nog even alleen op stap gegaan, naar een trekkertrek race. Bel hem net op, dat het eten klaar staat, nee hij kwam nog niet want het was nog te spannend :x

Zo, we zijn weer thuis hoor. Ik heb heeel veel (teveel) lekkere hapjes op bij m’n schoonmoeder. Zo’n beetje alles dat ik de afgelopen weken heb laten staan zit er nu in :oops: Nou ja, ik dacht, het is moederdag, ik neem het ervan :roll:

Nou Moniek, dat is ook niet gezellig voor jou…in je eentje eten. Je man zal wel een gezellige middag gehad hebben…wat kan er nou spannend zijn aan een trekkertrekrace :think:

Maggie, dat klinkt inderdaad erg gezellig, shoppen met je vriendinnen! Ik krijg als het goed is straks een heel klein beetje vakantiegeld, ik werk er nog niet zo lang, maar ik denk wel dat het genoeg is voor een zomerjas en lekkere sandalen, ik ben ook wel weer eens toe aan wat shoppen!

Succes met de studie de komende tijd, ik heb het al eens eerder gezegd, ik vind het knap van je! Is dit je eerste jaar eigenlijk?

Zo, ik ga even m’n boef uit de douche halen, morgen gaat hij op schoolreisje! Ik ben alleen de brief met instructies met wat ze mee moeten/mogen kwijt :think: Dus ik weet niet goed hoeveel eten en drinken in mee moet geven. :eh:

Goedenmorgen lady’s,

kim:[b/]Jammer meid, misschien dat er volgende ronde een klein wondertje in je begint te groeien. Hoe lang ben jij nu gestopt met de pil en wat waren jouw cyclussen daarna?? ben benieuwd naar de foto’s :mrgreen:.

Sterre:
Wat raar dat de nieuwe vriendin van je ex zo doet. Je hoort het wel vaker. Denk dat de nieuwe vrouwen soms beetje jaloers zijn ofzo, maar waarom :eh: je bent natuurlijk niet voor niks uit elkaar. Geeft toch niks dat je voor een keertje lekker gegeten hebt, moet ook kunnen vind ik. Anders hou je het ook niet vol. :slight_smile:

Maggie:Zo te lezen ben je goed geslaagd zaterdag! Moet zo nu en dan ook eens kunnen met de meiden op stap. Petje af hoor, dat je het moederschap, werken en school kan combineren!

Moniek:Vandaar dat je je banner weg hebt gehaald. Helpt het om er minder mee bezig te zijn?? Ik vind vanmezelf dat ik er nog redelijk rustig mee om ga! We klussen om de dag en natuurlijk denk ik nog weleens aan wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en dat ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn, maar heb veel meer rust. Wilde ook mijn banner weg halen, maar kijk er eigenlijk niet echt op. Maar snap wel waarom jij hem weg hebt gehaald! Balen dat je alleen moest eten en dat je mannetje daar bleef.

marloes:Hoe is het weer uiteindelijk geworden gisteren??

Zo te lezen zijn de meeste mama’s lekker verwent :mrgreen:, leuk hoor!!

Ik moet vanavond nog een avond dienst en morgen een dagdienst en dan zit het er voor mij weer even op, lekker 5 dagen vrij. Mag ook wel, want heb echt sinds vorige week maandag het idee dat ik mijn vriend misloop! Maandag en dinsdag avond dienst, dan slaapt hij al als ik thuis kom. Woensdag visite, donderdag avond dienst, vrijdag sauna laat thuis, zaterdag mams en paps op bezoek en s’avonds weer visite, gisteren ook een avond, morgen nog bij iemand op bezoek en dan ben ik woensdagavond weer helemaal voor mij lieverd. Merk dat ik mijn week wel iets te vol gepland was, eigenlijk helemaal geen tijd voor elkaar. Nou fijne dag allemaal :-*

mellie: Hoe gaat het met je?? Heb je vandaag nog getest of wacht je daar nog even mee??

Goeiemorgen, ik meld me weer even vandaag. Nog steeds in geen velden of wegen :twisted: :twisted: te bekennen. Ik heb besloten om woensdagochtend te testen. Ik ben zo benieuwd, maar ook wel weer bang voor een terleurstelling…

Moniek: mannen :wall: :wall: Hoe laat was hij uiteindelijk thuis?

Sterre een keertje zondigen moet kunnen hoor. Ik heb ook al jaren “problemen” om op gewicht te blijven, ik moet eigenlijk altijd opletten wat ik eet. Sinds een paar maanden ben ik begonnen met joggen. Ik heb een beginnersschemaatje gekregen van mijn vader (verwoed hardloper, loopt ook marathons). In het begin viel het best tegen, maar nu gaat het eigenlijk hartstikke goed. De volgende training bestaat uit warmingup, 10 hardlopen, 5 minuten wandelen, 10 hardlopen, 5 minuten wandelen en coolingdown. En dit dan steeds verder opbouwen tot 30 minuten hardlopen.

Nu afwachten hoelang ik het ga volhouden als ik weer zwanger ben.

Tammy, geniet maar lekker van je vrije dagen. Wat doe je eigenlijk ook weer voor werk, ben ik alweer vergeten :oops:

Mellie al getest?

Ik ga aan de poets… :roll:

Hoi meiden, het lijstje is weer bijgewerkt en zoals jullie zien, hebben we de naam veranderd in april 2007 stoppers!

Ben op het moment een beetje druk, maar kom vanavond wel even langs!

Ben erg benieuwd naar de (bijna) zwangeren!!

:-*

Ik werk in de gehandicapten zorg en werk dus onregelmatige diensten, gelukkig geen nachtdiensten, maar dan ben ik dus zo nu en dan weleens van huis. Heb ook echt zin in mijn 5 dagen vrij.

We hebben nu een leuk clubje en nu kan ik het nog wel bij houden, maar als het er nog meer zouden worden, dus ik ben er blij mee dat we aprilstoppers zijn geworden.

Mamma, goed dat het lijstje is aangepast, moest wel even kijken :mrgreen:

Marlous, Wilbert was uiteindelijk rond 18.30 thuis en heb hem zelf zijn fietjes etc laten bakken, ben niet gek :wink: .

Gisteravond was Bas uit logeren bij schoonmoeder en wij hebben er gisteravond nog even van geprofiteerd voor het naar bed gaan :silenced: :mrgreen:

Ik zit woensdagochtend aan de telefoon gekluisterd, wel of niet positief :hug:

Mellie, hoe is het met jou?

Tamara, ik merk dat ik juist wel veel op de banner kijk. Ik heb nu ookal bemerkt, dat mijn cycles 2 dagen achter lijkt te lopen, dus ben nu even blij om de banner niet als houvast te gebruiken.

Na het pinksterweekend weet ik meer :pray:

Moniek: Je hebt dus eigenlijk 2 dagen later je eisprong gehad, dan de banner aangaf?

Goedemiddag dames,

Tammy wat heerlijk dat je 5 dagen achter elkaar vrij bent!

Ik zit net in de huiskamer een topic van Claudje te lezen over hoofdluis en ik heb meteen jeuk, wat erg is dat zeg.

Ik lees net op een ander topic dat Mellie vandaag weer negatief getest heeft :frowning: En ook nog niet ongesteld is, wat akelig die spanning dat je niet weet waar je aan toe bent!

Mama, ik vind het ook prima dat je de titel heb aangepast, maar ik wil wel even tegen de meiden zeggen die zich al aangesloten hebben bij ons clubje terwijl ze in mei stoppen met de pil hier gewoon welkom zijn, voor het geval ze in verwarring mogen raken :angel:

Moniek, ik kijk nu ook al uit naar het pinksterweekend :oops:

Maar…dat om de dag klussen…ik breng het niet op, hoe kan dat nou? Gisteravond is het gelukkig nog gelukt, maar ik moet tot mijn spijt toegeven dat ik er nu minder lol aan beleef om het zo maar te noemen. Het voelt niet zo prettig, akelig gevoelig soms…

Ik denk echt dat ik te gespannen ben, wat moet ik daar nou aan doen?

Ik was blij dat ik vandaag weer lekker kon werken, het is zo’n aardige vrouw waar ik op maandag kom en ik heb er echt een paar uur niet aan gedacht, heerlijk! Zou het na verloop van tijd makkelijker worden, of juist moeilijker? :?

Ik heb vanmorgen weer getest ja, kon het niet laten maar was weer negatief.

Ik heb me voorgenomen om woensdag samen met Marlous nog een keer te testen en daarna even een testpauze lol!

Vanmorgen heerlijk versgebakken brood uit mijn net verworven broodbakmachine gegeten en het was erg :drool:

Strakjes even naar de Lidl in Rijswijk en wat pakken broodmix scoren, dit gaan we dus vaker doen, weg met supermarktbrood haha.

Moniek: groot gelijk dat je Wilbert zelf hebt laten bakken, had ik ook gedaan :mrgreen: Lekker hé zo’n kindvrije avond, wil ik ook weer :inlove:

Tammy: kan me voorstellen, lijkt me jammer om elkaar steeds zo mis te lopen, geniet van je vrije dagen.

Mamma_: Niet te druk hé :wink:

Marlous: Rotgevoel is dat hé, ik word erg moe van de teleurstelling steeds, ga zo aan mezelf twijfelen daardoor…

Is zo maf, gisteren twee keer overgegeven en daarna nog een vlaag van misselijkheid op een verjaardag :sick: snap er geen bal van.

Nee, Ryan kent zijn vader niet (keuze van de vader) dus met hem gelukkig geen problemen.

Ryan is overigens door Loek erkent dus die klaploper heeft totaal geen poot meer om op te staan.

Nou Loek had later nog naar Ticho gebeld en die is in de loop van de dag weer bijgetrokken dus het viel uiteindelijk wel mee.

Sterre: raar is dat hé? Accepteert die vriendin niet dat jij nu eenmaal de moeder van de kids bent?

Ik zie het nu met een vriend van ons, zijn nieuwe vriendin wil absoluut niet dat M. met zijn ex omgaat terwijl ze wél een kind samen hebben.

Die probeert die goede verstandhouding om zeep te helpen…

nou ja, verder niet veel te melden, word ook tijd om echt wat te gaan doen hiero anders word het een pyamadag haha.