Wacht ff Uskyld… ik roep d’r ff …
“MELLANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!”
hmmzzzz ze is ff drukjes, maar we hebben net 2 clearblue’s (wrom doet me dit aan Blues-Clues denken :roll: ) gehaald…
Strakjes als ze genoeg gedronken heeft weer testen
hahahaha ik blijf het in ieder geval in de gaten houden.
Ik ben op mijn werk, maar verveel me dood, er zijn niet veel touristen vandaag…
Saai zeg dat het rustig is voor je, tot hoelaat moet je werken? Ik had het te druk met de moestuin en Bas.
Ik ben straks op de bank bijna in slaap gevallen, doe ik ook nooit. Wilbert maar roepen jij bent zwanger, maar kan niet, want ik ben 2 weken geleden ongi geweest. Ben gelukkig nuchter, maar je gaat anders jezelf wel gek maken.
Clearblue geeft negatief aan…
He nee he, dat is balen, eerst jezelf blij maken door zo’n test en nu dit :hug: voor beide.
wat balen zeg zolang je niet ongie bent dan is er nog hoop
Ooohh mellie, welke heb je, de gewone of de digitale? Anders morgenvroeg nog maar eens proberen.
Ik wacht even met een nieuwe test halen. Woensdag komen wij naar Nederland. Voor die tijd wil ik het nog wel eens proberen. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben in het weekend.
Jee…verdorie zeg
Ben d’r stil van…wat een emoties moeten er door jullie heen gaan. :hug:
Toch vind ik het misselijk en moe zijn wel heel erg zwanger klinken.
Tja en dan Marlous nog…of anders Kim, wie weet valt er snel weer wat te juichen.
Moniek, ik herken je klachten, ben ook al zo moe. Volgens de predictor kalender zou ik morgen m’n eisprong moeten hebben. Helaas zijn m’n vriend en ik allebei (vooral ik) mega chaggerijnig Ik mag hopen dat het nog goed komt vanavond…ben eigenlijk bang van niet
Zucht…
Ik krijg mijn man wel zover. We hebben het afgelopen jaar erg weinig gerommeld en nu ik wat meer zin krijg, vindt hij het eigenlijk altijd wel prima. Moet er wel bij zeggen als ik vannavond geen zin heb dan niet, ookal zit ik tegen mijn eisprong aan.
Sterre hopelijk vaagt de chagie bui nog bij beide weg.
Marlous je houdt het ook spannend, maar ik zou het zelfde doen als ik jou was na 2 negatieve test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Hè bah, blij voor niets gemaakt :hug: .
Zonder loze hoop te geven. Kan het zo zijn dat het ene merk gevoeliger is dan het andere merk? Enne… je hebt toch niet liters water gedronken om snel te kunnen plassen?
Nee, heb geen liters water gedronken, moest juist moeite doen voor een plas haha.
Clearblue is erg betrouwbaar, volgens mijn huisarts en ook volgens het zkh. Zij gebruiken zelf minder betrouwbare testen, volgens hun eigen zeggen :think: .
Maar goed, sommige dames hebben pas positief als ze een week overtijd zijn, dus wie weet. Wil geen valse hoop geven ofzo :shifty:
@Mellie wrote:
Clearblue geeft negatief aan…

Ah Mellie :hug:
Maar wie weet is het morgenochtend weer anders… zolang je niet ongesteld bent blijven wij gewoon duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
He getsie Mel :hug: Wat een shipszooi!!! Ik zou er wel morgenochtend nog een doen met verse ochtendurine :sick: En idd zolang je niet ongi bent is er hoop en kans he :thumbup:
:-*
Martine, fjin dat Leandro goedgekeurd is door de cardioloog :thumbup: En wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden met zijn longetjes nu dan! Jullie dus ook heerlijk geslapen Maarruuhhh… door het bed gezakt :think: :think: :think: :lol: Goed trouwens van Leandro hoor, geen nachtvoeding dit keer :thumbup:
Uskyld, voor jou ook alweer een vage :wall: kan me wel voorstellen dat je zekerheid wilt voor jullie naar Nederland komen Nog ff een paar daagjes wachten en dan nog een keer testen
Claudje, ja die reaktie hadden we niet verwacht :shock: :hug: Maar gelukkig heeft ie heerlijk geslapen tot half 8 en toen nog tot 11 uur bij ons in bed, dus papa en mama hebben ook heerlijk riant uit kunnen slapen en met name voor papa was dat heeeeeeel hard nodig :thumbup: En hebben jullie mijn eierstokjes nog horen rammelen :think: :lol: Heb me rotgezocht naar ooievaars in de weilanden daar, die schijnen daar volop te zitten, maar niks gezien hoor :naughty: Toen zei de papa van het baby’tje dat ik maar even goed onder hun 3 meterhoge opblaasooievaar moest doorlopen, dan moest het goedkomen :lol: :lol: :lol: :lol: Maar het kindje is liefffffffffffff en zooooo klein, echt onvoorstelbaar dat onze Valentijn nog veel kleiner is geweest dan dit! Gelukkig kunnen we ons dat niet meer voorstellen en voor de geest halen :thumbup: Veel klusplezier he de komende tijd weer :dance: Wij gaan trouwens morgen met mijn 3 nichtjes even naar mn schoonouders om de babykonijntjes te kijken, dus dan maak ik ook ff foto’s :inlove:
Moniek, jij dus een iets minder nachtje met Bas :hug: Hopen dat ie vannacht wel wat lekkerder blijft doorknorren Met Valentijn gaat het nu godzijdank helemaal goed :dance: Hij heeft alleen gisteren na het douchen nog vlekken gehad, maar vannacht toen wij gingen kijken kon ik al niks meer vinden en vandaag ook helemaal niks :thumbup: Hoop dat het raak is
Nu zwanger zijn zou idd niet helemaal kloppen dan :think: Tenzij je een onechte ongi hebt gehad afgelopen keer :think:
Nou, verder weinig te melden van hieruit eigenlijk :think: Ben helemaal met maandag bezig eigenlijk :shifty: dan gaan de onderhandelingen beginnen
Voor nu welterusten en ik ben benieuwd, hier overigens nog geen :evil:
Kim, fijn dat Valentijn van de plekjes af is. Bas heeft vannacht een keer gespookt, maar gelukkig met een speen redelijk snel getroost. Vanmorgen werd hij om 7.15 uur wakker, dus dat is prima.
Spannend nog geen :twisted: :twisted: .
Moederdag?? Nou nee hoor, manlief ligt op een oor en ik ben al eventjes op :mrgreen: .
Oja, gisteravond geklust :mrgreen: . Sterre en jij??
Martine, fijn dat het goed gaat met Leandro, hopelijk mag het dan ook zo blijven gaan. Nog steeds geen nachtvoeding meer?
Goedemorgen ladies :mrgreen:
Wat een mooi weer zeg, word helemaal blij van de zon haha!
Vanmorgen op bed héérlijk verwend :inlove: :inlove: :inlove:
Nee, niet geklust :lol: maar heb een mooie broodbakmachine gehad en een fles Issey Miyake met bijbehorende bodylotion
Was héél gezellig zo met z’n viertjes op bed en de jongens hebben geholpen met uitpakken :inlove:
Vandaag maar niet getest, de verleiding was wel groot maar ik wil er heel even niet mee bezig zijn, lijkt anders net een obsessie of zo :shifty:
Moniek: lekker geklust? :mrgreen: en is manlief al wakker?
En tja, wat Clearblue betreft; weer iemand anders zegt dat die Romed mischien gevoeliger is terwijl wéér anderen zeggen dat die regelmatig valse positieve uitslagen geeft, weet het niet meer, ik merk het wel…
Kim: lekker hoor, zo lang blijven liggen, dat zou ik ook wel weer een keer willen :lol: nog steeds geen :twisted: ?
Marlous: Lekker hoor dat je komt, je zult je familie wel missen hé?
Blijf je lang? En wanneer ga je weer testen? Zullen we dan samen testen? lol!
Oh ik kan niet wachten om die broodmachine uit te proberen, ik ga even kijken hoe dat allemaal zit en zal later een foto plaatsen van mijn eerste brood whoeha!
Liefjes fijne moederdag :-*
Goeiemorgen Ladies,
Nou, ik ben alweer op het werk. Er stond al iemand voor de deur te wachten voor informatie. Hopelijk is het niet de enige toerist van vanmorgen. Anders duurt het wel heel lang voor het 12 uur is. Gelukkig kan ik hier een beetje internetten.
Ik ben van plan om woensdagochtend te testen. Woensdagavond komen wij naar Nederland en we hoeven pas dinsdags weer te werken hier. Dat wordt dus een mega lang weekend. Wel leuk, maar ook vaak vermoeiend. Meestal wordt zo’n weekend al helemaal vol gepland door de familie. Iedereen wil ons (Mathis!) natuurlijk even zien. Maar goed, wel leuk hoor.
Hier is het nog geen moederdag, dat is pas in juni. Mooi dat julie erover beginnen, dan stuur ik dadelijk ook meteen even een e-card naar mijn moeder, voordat ik het vergeet :oops: .
Nou ik ga even wat werken, maar ik kom zeker nog wel een keer terug vandaag :mrgreen:
Goedemorgen,
Moniek, helaas, hier is niet geklust, ik baal er wel van moet ik zeggen. Ik viel gister tijdens de puntentelling van het songfestival in slaap en ik was me er wel van bewust dat ik het erg zonde vond deze kans voorbij te laten gaan en m’n vriend maakte ook al geen aanstalten…balen hoor.
En ik weet natuurlijk niet eens zeker of vandaag de eisprong wel is. Ik voel er niets van…maargoed, we hebben natuurlijk geen haast enzo, maar ja, ik wil zo graag!
Mellie en Marlous, knap hoor, dat jullie nog even wachten met testen, inderdaad wel verstandig om het even los te laten.
Hee Kim, jij bent al 2 dagen over tijd zie ik! Wanneer ga je testen?
Wat bedoel je met onderhandelingen, gaat dat over het huis?
Fijn dat Valentijn geen vlekjes meer heeft…zielig zeg, zo’n reactie.
Mellie, ik ben benieuwd naar je brood!
Oja, ik ben wel verwend trouwens door m’n kindertjes! Ze hebben samen met mijn vriend ontbijt op bed verzorgd en ik kreeg allemaal lieve zelfgemaakte kadootjes met veel hartjes erbij.
M’n zoontje had een sleutelhanger met foto en op de achterkant stond: ‘mijn mama is zo lief omdat ze van die lekkere frietjes bakt in de oven’ :inlove: De liefde van het kleine mannetje gaat nu al door de maag :mrgreen: