He jammer Marlous dat ie niet duidelijker is. Misschien een ander merk proberen? Wat is zwangerschapstest in het frans?
succes! :-*
Het waren clear bleu’s. Misschien eens een predictor proberen?
Ik zou de goedkoopste gewoon nemen…
Marlous, en waar is dat telefoontje :mrgreen:
Je houdt het wel lekker spannend.
Tja, hij is nog niet positief hè… :mrgreen:
En ik moet dadelijk werken, dus ook even geen tijd
Ha, goed om te weten, dan hoef ik niet elk kwartier te kijken of er mail is
werkze! tot later 8)
Goedemorgen!!
Hier een lekker nachtje gehad. :thumbup:
Jee, die arme Valentijn, wat een heftige reactie op de prikjes. :o :hug: Hoe is het nu met hem?
Lekker op kraamvisite!! :inlove: Horen we vast en zekre je eierstokken tot hier rammelen. :mrgreen: Veel plezier in ieder geval!!
Leandro ook al zijn prikjes gehad. :hug: Verder alles goed?
Ook ik kijk uit naar vettere strepen. :dance:
Mellie, heb je nog een andere test gedaan zodat Loek eindelijk overtuigd is?
Wij kunnen deze week ook weer lekker aan de klus. Oooo wat vind ik dat erg… :liar: 8)
Nog plannen voor het weekend trouwens? Wij niet zo. Thom moet straks naar zwemles en vanmiddag gaat mijn moeder op vakantie met een vriendin dus vanavond komt mijn vader hier eten.
Nee, gaan straks een andere test halen, ik twijfel nu ook
Dacht altijd dat een streep een streep was…
Bah, wat kl*te, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben hoor… :hug:
Een streep is ook een streep. Gewoon straks nog een test halen voor de zekerheid :-*
Claudje met Leandro gaat het verder best goed. Hij piept en kraakt af en toe flink, maar is niet meer zo heel vreselijk benauwd. Verder is hij laatst door de cardioloog weer goedgekeurd (voor wat betreft zijn hart, zijn longetjes klonken toen niet zo heel lekker).
Nu moet hij over 2 weken weer geloof ik (met name vanwege zijn longen, ze willen geloof ik wel even in de gaten houden of hij benauwd is omdat je hart daardoor ietsie harder moet werken en dat kan in zijn geval wat minder zijn).
We hebben zooooo lekker geslapen (nadat we gisteravond bijna door het bed zijn gezakt :oops: :mrgreen: ). Lean werd vannacht wel wakker, maar vriendlief is een uur met hem bezig geweest met een speen. We hebben hem geen melk gegeven :dance:
(Kijken of dit dan de manier is om hem van die nachtvoeding af te krijgen).
Vervolgens werden we vanochtend pas om 9 uur wakker :shock:
Dat is echt al heeeeeeeeeel lang niet meer voorgekomen.
Fijn weekend allemaal!
Ooooo…lekker tot 9 uur geslapen!! :thumbup:
Waardoor zijn jullie bijna door het bed gezakt? 8) :mrgreen:
Bijna door het bed gezakt, zo :mrgreen:
Lekker dat jullie uiteindelijk hebben kunnen uitslapen.
Nou hier een die dus wel tich keer aan het gillen was vannacht en dan weer gelukkig aansliep, maar gisteravond begon het daarmee ook maar toen hebben we hem uit bed moeten halen en moeten troosten en daarna weigeren nog naar bed te gaan, dus lekker een uur mee op de bank gelegen bij papa en daarna met een klein flesje weer in slaap gekregen, zonder lukte dus echt niet, zelfs niet met speen en vanmorgen om 7.00 uur weer wakker.
Hoe is het nu met Valentijn?
Mellie, erg he die onzekerheid, hopelijk geeft de volgende test jullie wat duidelijkheid.
Wij hebben de afgelopen dagen om de dag geklust en volgens mij krijg ik vandaag mijn eisprong dus vanavond … :mrgreen:
Ik baal wel want ik heb zwangerschap verschijnselen, zoals last van obstipatie last van mijn heup en rug, meer trek in zoetigheid en prikkelbaar. Maar goed dat zal ook wel weer weggaan.
Yep, volgende test word dus een gerenommeerde test, ik heb nu net ook zitten Googlen op Romed en lees heel veel negatieve reacties over deze tests :wall: zouden onbetrouwbaar zijn…
W#at is een gerenommeerde test??. Misschien domme vraag, maar stel hem toch.
gerenomeerd, wil zeggen; bekend of gekeurd. Dus de wat meer bekende testen als Clear Blue, predictor enz…
Mellie Hopelijk is je volgende test ook positief! Hoe voel je je eigenlijk? Nog steeds misselijk?
Hier is de situatie nog steeds onveranderd…Even kijken of ik straks nog een test kan gaan halen. Dan morgenvroeg nog maar eens testen…
@Uskyld wrote:
gerenomeerd, wil zeggen; bekend of gekeurd. Dus de wat meer bekende testen als Clear Blue, predictor enz…
MellieHopelijk is je volgende test ook positief! Hoe voel je je eigenlijk? Nog steeds misselijk?
Hier is de situatie nog steeds onveranderd…Even kijken of ik straks nog een test kan gaan halen. Dan morgenvroeg nog maar eens testen…
Yep, nog steeds misselijk, bekaf en last van maagzuur…
Gister ben ik wéér op de bank in slaap gevallen, gebeurt me nu bijna elke avond…maar wél elke nacht een paar keer wakker :wall:
Dat heb ik dus nooit, ik slaap altijd door

Word gewoon een beetje gek van mezelf nu…
Weet je, het is niet erg om te wachten maar die onzekerheid…
Niets te vertellen. Kom alleen even langs om te lezen hoe het met de streepjes staat. Maar helaas nog onzekerheid :? .
En…heb je al getest Mellie??
Ik is niet nieuwsgierig hoor :liar:
Tssssssss heb ik een keer tijd om hier te schrijven, zijn jullie er niet :wall:
:mrgreen: