Marlous…vanavond testen hoor, je kunt ons niet zolang in spanning laten… 8)
@Uskyld wrote:
Jammer ook dat die testen zo duur zijn. Als ie straks weer negatief is baal ik weer dat ik voor niks dat geld heb uitgegeven.
Bestel ze dan gewoon online via matcare! Dan heb je er 9 voor 9,99 :wink:
Nou, ik heb straks getest. Niet negatief en niet positief. Ik heb dus een hele vage streep. Zo vaag, dat ik niet weet of ik het zie omdat ik het wil zien. Morgenvroeg test ik nog even opnieuw, dan weet ik het in ieder geval zeker.
Ik ga d’r even een in bed leggen. Kom zo nog wel even terug
Doei…
uhh Marlous, had Mellie ook niet een vage streep?
Ik moest er wel om lachen ‘een hele duidelijke vage streep’
en dan zeggen ze hier altijd ‘‘een streep is een streep hoor’’
Dus? :dance: ?
Hoe vaag? Net zo vaag als mijn streep?
als iemand nog 1 keer vage streep of streep is streep zegt ga ik gillend hier een blokje om!!! :wall: ja ik geef toe … je ziet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag een bijna niet bestaand minuscuul alleen te zien bij een bepaalde lichtinval en op een foto met verschillende contrastwaarde en andere truckjes uit photoshop …
maar neej tis geen streep
ik zeg niet dat het geen positivetest is … (dat blijkt wel hier en uit gesprekken met anderen en helemaal Mel d’r hormonsters die nu al kokhalsend het huisdoorgaan … ik ben er van overtuigd dat er een frummel groeit in dat buikje (en tis een meid … )
maar neen DIT IS GEEN STREEP !!! een streep is een dikke vette donker blauw/rode/paarse iets … en niet dit onder een microskoop nauwelijks te ziende iets
zo en nu ga ik ff rennen want Mel gaat ene koekenpan pakken denk ik nu :shock:
ow en Uskyld… gefelici :dance:
Even een foto ter illustratie. Hij is een beetje wazig, beter krijg ik hem niet. In het linkse vakje zou dus ook een verticale streep zichtbaar moeten zijn (een kruis dus). Bij daglicht zie ik hem heel licht, links iets donkerder dan rechts. Maar goed, ik ga eerst morgenvroeg nog een testen voordat ik mezelf blij maak met een dooie mus
@Loeksel wrote:
maar neen DIT IS GEEN STREEP !!! een streep is een dikke vette donker blauw/rode/paarse iets … en niet dit onder een microskoop nauwelijks te ziende iets
Leef je nog :lol: :lol:
Die ziet er ook HEEEEEEL positief uit :mrgreen:
Tis de franse predictor he, ik had laatst dezelfde maar dan nederlands. Als ik heeeel goed kijk zie ik wel een plusje, als ik jou was zou ik ook nog een keer testen, wie weet is het duidelijker met ochtend urine.
succes! Hoe voelen Mellie en Marlous zich verder?
@Loeksel wrote:
als iemand nog 1 keer vage streep of streep is streep zegt ga ik gillend hier een blokje om!!! :wall: ja ik geef toe … je ziet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag een bijna niet bestaand minuscuul alleen te zien bij een bepaalde lichtinval en op een foto met verschillende contrastwaarde en andere truckjes uit photoshop …
maar neej tis geen streep
ik zeg niet dat het geen positivetest is … (dat blijkt wel hier en uit gesprekken met anderen en helemaal Mel d’r hormonsters die nu al kokhalsend het huisdoorgaan … ik ben er van overtuigd dat er een frummel groeit in dat buikje (en tis een meid …)
ow en Uskyld… gefelici :dance:
Whoeeeihahahahahaha…geweldig dit hoor… :lol: Ik ben erg nieuwsgierig hoe het is afgelopen…
Maar…(sorry Loek 8) ) ik zie ook een vage streep hoor… :dance:
he hallo dames.
wat is er toch veel gebeurd zeg.
Mellie zwanger gefelicteerd.
Martine welkom gezellig dat je met ons mee komt babbelen.
Uskyld. ik zie op je testje ook een streepje. hopelijk geeft de test als je nog en keer zal testen een duidelijkere streep.
verder niet veel te melden.
ohja ik zal het niet erg vinden als het een april topic zal worden.
Hmmmzzz :think:
Dames help me even, ondanks dat ik helemaal heppy ben enso … ben ik toch gaan googelen op die ‘Romed Midstream Test’
Ik kom vaak tegen dat die test juist echt 2 duidelijke strepen moet hebben om echt positief te zijn…
Ben ik nu oppeens te sceptisch ?? of is dat ‘streep is streep’ verhaal echt waar of aleen bij bepaalde tests ??
Is er niet ergens nog een supermarkt open dan haal je nog ff snel aan andere test?
We gaan zeker nog een x testen … ff laten zakken Mel ligt nu op de bank in coma. Maar ergens heb ik het idee dat we ff te hard van stapel lopen … mischien ben ik ff te nuchter hoor maar grrr ik wil meer duidelijkheid ik wil zo graag dat het positief is
heee
Uskyld ik zie bij jou ook duidelijk een streep.
Ik had bij Fenna een soorgelijke streep, je moest hem echt tegen het licht houden. Maar Fenna is er echt!
enneh Loek, morgen gewoon nog een testje doen, elke dag verdubbelt de hoeveelheid HCG in je urine dus hij moet snel duidelijker worden.
maar inderdaad een streep is een streep. :mrgreen:
Wowerdewow!! Weer 2 zwangere dames erbij :dance: :dance:
Mellie en Loek, van harte gefeliciteerd, ondanks de scepsis wel begrijpelijk, maar we gaan er gewoon vanuit dat jullie in januari 2008 een mooi frumpie erbij krijgen :inlove:
Uskyld, het is idd een vage streep bij jou ook, maar ik heb hem vwel gezien :dance: :-* Dus superdepuper en ik ben zeeeeer benieuwd naar de dikke streep morgenochtend :lol:
Verder is er een beetje veek geschreven terwijl ik weer schitterde in afwezigheid :lol: Dus ik haak hier weer ff verder in :shifty: Gisteren met Valentijn naar de kinderarts geweest en hij is weer helemaal goedgekeurd voor 3 maanden, 80cm en 11100 gram :dance: Hij heeft ook zijn BMR en Meningokokken C vaccinaties gehad
Bruuuuuullllllen!!!
:evil: :evil: :evil: Verder alles goed, tot vanmorgen :eh: het leek wel of hij in de brandnetels had liggen rollen :shock: Ik heb gelijk zijn hele bedje nagekeken, want ik dacht stom genoeg aan beestjes ofzo :think: :oops: Zijn hele bed en knufjes en pyjama in een kookwas gedonderd en eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Tot vanmiddag met verschonen ik weer een hele grote plek op zijn beentje zag zitten… Toch maar ff dokter gebeld en hij heeft dus netelroos, allergische reaktie waarschijnlijk op de BMR
Maar met zekerheid is dit niet te zeggen en het is ook niet te achterhalen met bloedtesten ofzo, dus hij krijgt nu antihistamine en maar hopen dat het snel over is en dat dat het ook is geweest
Moet het ook nog even aan de kinderarts melden maandag, maar die was vanmiddag al weg :? Want met 9 jaar krijgt ie weer een BMR vaccinatie en die zoiu dan in het ziekenhuis gegeven moeten worden onder toezicht enzo ter controle.
Morgen gaan we gezellig op kraamvisite bij een forumdinnetje die 3 mei is bevallen van haar 2e zoontje :inlove: Heerlijk weer ukkepuk kijken en vasthouden :inlove: :inlove: En vannacht of vanmorgen is ons buufje ook bevallen van een zoontje, dus daar binnenkort ook op kraamvisite :dance: :inlove: IK WIL OOOOOOOOKKKK!!!
Nog niet ongi geworden overigens, maar gisteren vast getest :oops: en die was negatief :thumbdown: Dus afwachten maar… Niet mijn sterkste punt maar ja Heb geen ongipijn ofzo en ben erg moe en mijn borsten gaan steeds zeerder doen, maar kan allemaal ook tussen de oortjes zitten of toch komen de opkomende :evil:
Nou, dat was het wel even dacht ik zo :think: Ohja, Aprilstoppers is ook prima hoor, dan wijzig ik het lijstje gelijk even Alleen hebben we dan volgens mij 2 topics met aprilstoppers of wordt in die andere helemaal niet meer geschreven :think: :think: :think:
We zien wel
Truste voor straks meiden :-* En ik kijk uit naar mooie vette strepen morgen
Kimmie wat zielig voor Valentijn
Ik meen me te herinneren dat Valentijn een prematuurtje was. Klopt dat? (Het zou de bezoeken aan de kinderarts in ieder geval verklaren )
Hier vandaag ook naar het cb geweest. Julien is weer goedgekeurd, en Leandro heeft zijn DKTP-HIB en Pneumokokken vaccinaties gekregen.
Hij had er vanmiddag wel wat last van (was ineens onverklaarbaar ontroostbaar ).
Ik kijk ook uit naar vettere strepen
Slaap lekker!
Martine
Hey Martine, ja Valentijn is idd een prematuurtje, had je goed onthouden Lekker dat jouw boys ook weer zijn goedgekeurd :thumbup:
Nu gaan wij echt knorren hier, hopen dat Valentijn ondanks alles toch een beetje een lekker nachtje maakt en wij dus ook :shifty:
Nou, hier weer een test gedaan vanmorgen. Weer zo’n vage :wall: rotstreep, mogelijk iieeettsss donkerder. Maar goed, ik ben net als Loek, ik wil toch eerst een duielijke streep zien :snooty: